Connect with us

Eveniment

MASCATI SI MASONII TEPARI DIN PRAHOVA/”VENERABILUL” MASON GRAD 33, Liviu Bigan si MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN (II)

Publicat

pe

La data de 03.06.2019, Incisiv de Prahova a publicat articolul ” MASCATI SI MASONII TEPARI DIN PRAHOVA/”VENERABILUL” MASON GRAD 33 (Liviu Bigan) SI MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN (I)

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/06/03/mascati-si-masonii-tepari-din-prahovavenerabilul-mason-grad-33-l-b-si-masonul-mascat-macho-de-la-politia-locala-ploiesti-petrescu-bogdan/

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/05/22/fals-si-uz-de-fals-la-politia-locala-ploiestimason-serviciul-de-interventie-rapida-mascatii-institutiei/

PSD și francmasonii. Cristian Matei a fost coleg de asociație cu francmasoni importanți ai României

In acest articol dezvaluiam ca, aproape 1.000 de loji masonice cu venituri nefiscalizate se ascund în spatele a mai puțin de 36 de ONG-uri.

În mod ideal, ceea ce se înțelege prin masonerie, francmasonerie, loje masonice și alte organizații reprezintă o întâlnire dintre bună-credință, spirit de întrajutorare, mecenat, lucrare în folosul comunității și dezvoltare personală cu respectarea și promovarea valorilor umaniste. Tocmai de aceea, Dumnezeul masonic nu este neapărat Dumnezeul creștin, deși împrumută de la acesta multe caracteristici. Dacă, în secolul al XVII-lea, când multe surse arată că s-ar fi născut masoneria, ar fi trăit și creat John Lennon, probabil că al său „Imagine“ ar fi devenit imnul organizației. Sau, în orice caz, un cântec cu versuri și linie melodică asemănătoare.

Aproape o mie de loji ar avea masoneria română. Oficial, sunt doar 36 de ONG-uri. 36 de organizații non-guvernamentale ale masoneriei românești raportează anual venituri oficiale de aproximativ trei milioane de euro.

Dar acesta e doar mărunțișul: alte 700 – 800 de loji funcționează sub umbrela organizațiilor și a riturilor masonice și își gestionează banii „pe caiet“, pentru că nu s-au înregistrat oficial în Registrul ONG.

Am promis ca, intr-un articol viitor va vom dezvalui, cu documente, in exclusivitate, tepele date de “fratii” mascatului de la Politia Locala Ploiesti, tepe date investitorilor pentru infiintarea diverselor “Camere”, tepe date in care sunt implicati chiar fosti consilieri ai primarului Municipiului Ploiesti, Adrian Dobre (unii, fosti intimi ai directorului general suspendat al Politiei Locale Ploiesti, Carmen Gheorghe, director trimis in judecata pentru fapte de coruptie).

Persoanele utilizate de procurorul “Portocala” in mizeriile de dosare penale inventate, oameni utilizati ca martori mincinosi si/sau martori acoperiti

In numerele trecute va dezvaluiam cum un “individ”, de joasa “speta”, a ajuns dintr-un secretar general al unui partid politic (N.R- P.M.P) din Prahova un functionar public la Politia Locala Ploiesti, printr-un concurs aranjat de actuala concubina, sefa pe la Oficiul Juridic, prietena intima a directorului suspendat al Politiei Locale Ploiesti.

Tot Incisiv de Prahova va dezvaluia cum acest individ ajuns politist local, cu ajutorul aceleasi concubine, intentiona si ulterior a ajuns la Serviciul de Interventie Rapida, asa-zisii mascati ai Politiei Locale Ploiesti si numai dezvaluirile noastre au stopat ca acesta sa ajunga chiar seful acestei structuri.

Individul de joasa speta de la “mascatii” Politiei Locale Ploiesti este mason!

Fals si uz de fals in declaratia de avere si interese a masonului de la mascati

Nedeclararea calităţii de membru într-o astfel de Asociaţie – M.L.I.U.R., denotă o intenţia de disimulare a acestei calităţi (mason), intenţie a cărui motivaţie, scop, din punct de vedere penal interesează, prezenţa acestei intenţii conduce fără echivoc la realizarea conţinutului constitutiv al infracţiunii de fals în declaraţii.

Infracţiunea de fals în declaraţii este o infracţiune care se comite doar cu intenţie directă şi constă în declararea necorespunzătoare a adevărului.

“Mocanita” sa aflata in postnatal ce parere “juridica” are de acest fals si uz de fals facut de concubinul sau care NU a declarat aceasta apartenenta conform prevederilor legale?

Precizam ca, vom reveni cu dezvaluiri senzationale atat despre masonul de la “mascatii” Politiei Locale Ploiesti, cat si despre “tepele” date de “fratii” si prietenii sai oamenilor de afaceri din Prahova.

Din acest numar vom reveni, in serial cu dezvaluiri despre tepele acestor masoni si tepele date de “fratiorii” lor, dintre cere unul dintre fartiori este un fost consilier al primarului Adrian Dobre, prieten de faradelegi cu procurorul “Portocala”.

FANTOMATICA CAMERA DE COMERT BILATERALA COSTA RICA-ROMANIA

O “Camera” pe care membrii fondatori o folosesc ca “paravan” si impresie artistica pentru a “tepui” oameni de afaceri sub “umbrela” ca ei sunt “diplomati” si/sau ca apartin de unele servicii secrete romanesti.

O sa avem si raspunsul oficial de la SIE si SRI si il vom publica si o sa il atasam la sesizarea organelor de cercetare penala.

Cand mai existau probleme “amoroase” cu Simona Plesa, iata cum nu mai veneau finantarile si dispareau subit pana si banii de chirii….

1k

Infiintarea “Camerei Bilaterale Germania-Romania”

“Venerabilul” mason grad 33, Liviu Bigan, un tepar desavarsit care a luat in cateva randuri bani de la oameni de afaceri din Prahova si nu numai (Bucuresti si cetateni straini) pentru a infiinta “Camera Bilaterala Germania-Romania”

In acest sens, “venerabilul” care se prezinta ca G-ral SIE si/sau G-ral SRI, in functie de tepele pe care le aplica a constituit de cateva ori aceasta “Camera de Comert” fantoma introducand in statutul de infiintare pe rand, persoanele inselate.

Iata documentele explozive utilizate de teparii masoni din Prahova:

STATUT

Asociația Camera de Diplomație Comercială cu

 REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

 

 

 

MEMBRII   FONDATORI :

  1. BIGAN LIVIU FLORIN , cetatean roman, CNP 169_______, indentificat cu C.I. seria ___ , nr. 99____, dom. in mun. Ploiesti , str. Ciresoaia, nr. ___, jud. Prahova, in calitate de presedinte;
  2. __________ in calitate de vicepresedinte;
  3. __________ in calitate de vicepresedinte;

In conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr. 26 din 2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare, şi în temeiul dreptului constituţional la asociere, ne exprimăm voinţa pentru înfiinţarea unei asociaţii, având următorul statut:

 

ART. 1. DENUMIRE

Denumirea asociaţiei este CAMERA DE DIPLOMAȚIE COMERCIALĂ CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA denumită în continuare CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.  conform disponibilitatii nr. 156343/14.10.2016. eliberata de Ministerul Justitiei.

ART. 2. SEDIU

2.1. Sediul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este în Bucuresti, Bulevardul Octavian Goga, nr. 2, tronson 2 , etaj VIII, cam. 806, sector 3

În funcție de necesități, el va putea fi schimbat în orice alt loc din București, cu îndeplinirea formalităților legale în vigoare, neputând fi mutat în altă localitate decât capitala țării.

2.2. CDC CU REPIBLICA FEDERALA GERMANIA își poate stabili birouri operaționale numai în capitala României sau a țării pentru care a fost creată.

ART. 3. DURATA

CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .se constituie pe o durată de funcționare nedeterminata, începand cu data înregistrării sale ca persoană juridică, subiect de drept român.

ART. 4. FORMA JURIDICĂ

4.1. CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este persoană juridică română, de drept privat care funcționează în baza O.G. nr.26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările și completările ulterioare, în conformitate cu prevederile Actului Constitutiv și ale prezentului Statut și are forma juridică de asociație.

4.2. CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA nu are caracter politic și nici scop lucrativ.

4.3. CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este o organizație neguvernamentală, ce reprezintă, în probleme generale, față de Guvernul României și autoritățile centrale naționale, precum și faţă de alte guverne şi autorităţi pe plan regional și internațional, membrii săi, și care sprijină și apară interesul național al României, din perspectiva comercial-economică și a comunității de afaceri. Totodată, urmărește promovarea și dezvoltarea relațiilor privind investițiile în interior sau exterior, proprietatea intelectuală, cercetarea și progresul tehnologic, turismul, protecția consumatorilor, sănătatea, telecomunicațiile, politicile competiționale, legislația prevenirii corupției active și cea la nivel național, facilitarea afacerilor inclusiv prin misiuni comerciale, crearea de rețele de afaceri, rezolvarea problemelor și acordarea de asistență în soluționarea litigiilor, căutarea partenerilor și negocierea, captarea și diseminarea informațiilor cu caracter comercial, organizarea de evenimente de promovare a exporturilor, consilierea în rezolvarea problemelor întreprinzătorilor cu creditorii, rezolvarea unor dispute comerciale sau de acces pe diferite piețe, reunirea partenerilor dintr-o țară de origine cu cei din țara noastră etc., în concordanță cu exigențele și cerințele economiei de piață și ale globalizării.

 

Art. 5.SCOPUL

5.1. Inițierea și organizarea de relații cu autoritățile REPUBLICII FEDERALE GERMANIA și crearea unor metode eficiente de interacțiune, bazate pe continuitate și profesionalism, cu scopul dezvoltării relațiilor privind investițiile în interior sau exterior, proprietatea intelectuală, cercetarea și progresul tehnologic, turismul, protecția conumatorilor, sănătatea, telecomunicațiile, politicile competiționale, legislația prevenirii corupției active și cea la nivel național, facilitarea afacerilor inclusiv prin misiuni comerciale, crearea de rețele de afaceri, rezolvarea problemelor și acordarea de asistență în soluționarea litigiilor, căutarea partenerilor și negocierea, captarea și diseminarea informațiilor cu caracter comercial, organizarea de evenimente de promovare a exporturilor, consilierea în rezolvarea problemelor întreprinzătorilor cu creditorii, rezolvarea unor dispute comerciale sau de acces pe diferite piețe, reunirea partenerilor dintr-o țară de origine cu cei din țara noastră etc.

5.2. Dezvoltarea relațiilor comerciale bilaterale prin implementarea și dezvoltarea conceptului de diplonomie economică, așa cum a fost el definit în literatura de specialitate;

Art. 6. OBIECTIVELE

6.1. Inițierea, cultivarea și menținerea dialogului și relațiilor cu mediul de afaceri din cele două

țări;

6.2. Dezvoltarea relațiilor cu autoritățile din cele două state identificate cu atribuții privind domeniul comerțului exterior, relațiile economice internaționale și mediul de afaceri;  

6.3. Susținerea procesului de monitorizare al relațiilor comercial-economice bilaterale, prin aplicarea conceptului de complementaritate, în raport cu autoritățile statului;

6.4. Informarea inter-partenerială asupra legislației referitoare la relațiile comercial-economice;

6.5 Întocmirea unor materiale de analiză și sinteză în urma studierii tendințelor pieței de afaceri internaționale, cu scopul menținerii unui ritm constant în procesul de integrare economică regională și globală;

6.6. Realizarea unui program interactiv de târguri și expoziții în cele două țări;

6.7. Acordarea de consultanță de specialitate tuturor instituțiilor și societăților comerciale, cu scopul concretizării și materializării unor tranzacții comerciale și de cooperare, inclusiv pe terțe piețe;

6.8. Promovarea interactivă a unor oportunități de afaceri între părțile interesate;

6.9. Acordarea de asistență reciprocă privind o verificare minimală a bonității societăților propuse ca viitori parteneri;

6.10. Evaluarea gradului de interes și sensibilitate al piețelor de desfacere din cele două state, față de produsele promovate;

6.11. Apărarea intereselor actorilor activi, de profil, pe piețele celor două state, în raport cu autoritățile naționale și protejarea imaginii privind activitatea de bună practică a acestor operatori;

6.12. Asigurarea stabilității relațiilor comerciale, prin promovarea contactelor permanente și prin prioritizarea derulării unor acțiuni de asigurare a  unui climat de încredere reciprocă, între cele două medii de afaceri;

6.13. Configurarea unui climat stabil și eficient de parteneriat public-privat, cu scopul atragerii unor investiții de interes;

6.14. Promovarea realităților românești și germane avându-se în vedere sensibilizarea investitorilor din cele două state privind  crearea de parteneriate reciproc avantajoase;

6.15. Orice alte activități care duc la configurarea și armonizarea sistemelor de lucru în materie comercială între cele două state și pe terțe piețe;

6.16. Organizarea și promovarea unor programe educaționale de profil, avându-se în vedere posibilitatea schimburilor de experiență, în toate modalitățile care pot fi generate, între cele două state.

ART. 7. CALITATEA DE MEMBRU

7.1. Membrii fondatori.

Prin membru fondator se înţelege persoana care a participat iniţial la constituirea asociaţiei sau care a fost aleasă ulterior, din rândul membrilor, de către Adunarea Generală ca membru asimilat membrului fondator.

Membrii asimilați membrilor fondatori au aceleași drepturi ca și aceștia.

Membrii fondatori și cei asimilați au drept de vot deliberativ în Adunarea Generală.

7.2. Membrii asociați.

Membrii CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANI .pot fi persoane fizice sau juridice, române sau străine, care sunt de acord cu scopul acesteia. Poate deveni membru al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .orice persoană care:

  1. a) îi recunoaşte statutul și aderă la acesta;
  2. b) desfăşoară în mod direct o activitate economică în România sau o altă activitate de interes, care are legătură directă sau în mod conex cu obiectul de activitate sau cu scopul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA ;
  3. c) consideră că prin activitatea lor pot contribui la atingerea scopului statutar și la dezvoltarea cooperării comercial-economice bilaterale dintre România și alte state; achită taxa de aderare.

Membrii asociați au drept de vot deliberativ în Adunarea Generală.

7.3. Persoanele juridice prevăzute la pct. 7.2. pot obține calitatea de membru prin aderare.

7.4. CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA. are drept de selecție cu privire la primirea de noi membri asociați.

ART. 8.ORGANELE DE CONDUCERE

Organele de conducere ale CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.sunt:

  • Adunarea Generală
  • Consiliul Director
  • Cenzorul sau comisia de cenzori

ART. 9. ADUNAREA GENERALĂ – FUNCȚIONARE ȘI ATRIBUȚII

9.1. Adunarea Generală este organul suprem de conducere al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .și se compune din totalul membrilor fondatori, asimilati si asociati ai acesteia.

9.2. Adunarea Generală se întrunește în sesiune ordinară o dată pe an, de regulă în primul trimestru al anului, iar în sesiune extraordinară, ori de cate ori trebuie rezolvate chestiuni importante ce intră în competența sa exclusivă și nu suferă amânare

9.3. Convocarea Adunării Generale extraordinare se poate face la cererea a cel puțin o treime din numărul membrilor CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .la cererea Consiliului Director sau la cererea președintelui în exercițiu.

9.4. Adunarea Generală se convoacă în sesiune ordinară de președintele în exercițiu al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA cu cel puțin 7 de zile înainte de data întrunirii. Odată cu convocarea se comunică membrilor ordinea de zi preliminară, acest lucru neînsemnând că aceasta nu poate suporta modificări, care însă trebuie aduse la cunoștință și votate la începutul ședinței Adunării Generale, ca ordine de zi. Neprimirea adresei de convocare de către vreunul dintre membrii asociați, nu constituie impediment în considerarea Adunării Generale ca legal constituită.

9.5. Convocarea se face prin telefon sau e-mail cu confirmare de primire. Odată cu convocarea se comunică membrilor data, ora, locul, ordinea de zi. Dacă în ordinea de zi figurează propuneri pentru modificarea statutului asociaţiei convocarea va trebui să cuprindă textul integral al acesteia.

9.6. Adunarea Generală este valabil constituită indiferent de numărul celor prezenți, cu condiția ca numărul membrilor să fie de jumătate plus unu; dacă la data convocării nu se întrunește numărul statuar de membri fondatori sau asimilați, se va face o nouă convocare ce se va situa între a 7-a și a 15-a zi de la data stabilită pentru prima convocare, când Adunarea Generală se consideră legal constituită indiferent de numărul membrilor prezenți.

9.7. La sesiunile Adunării Generale ale CDC cu  ……………………………pot fi invitați reprezentanți ai

Guvernului României și ai altor organe centrale, ai mass-mediei, ca și ai altor organe similare din țările membre, precum și din tări terțe.

9.8. Adunarea Generală este condusă de președintele în exercițiu al CDC cu  ……………………………care înainte de deschiderea lucrărilor dispune verificarea, după lista nominală, a membrilor prezenți și comunică Adunarii Generale, prezenta.

9.9. Hotărârile Adunării Generale se iau cu votul majoritar (majoritate simplă) al membrilor prezenți, în toate chestiunile supuse dezbaterilor, aceștia având drept de vot deliberativ.

9.10. Membrii asociați ai CDC cu  ……………………………au drept de vot deliberativ. Fiecare membru al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA are dreptul la un singur vot, indiferent de numărul delegaților desemnați să participe la Adunarea Generală. Membrii asociați ai CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA care nu și-au plătit cotizația pe anul pentru care se convoacă Adunarea Generală, pot participa la aceasta, dar fără drept de vot.

9.11. Membrii conducerii de onoare a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA., cu excepția președintelui fondator și a președintelui de onoare, nu au drept de vot.

Președintele fondator și președintele de onoare vor participa la ședințele Consiliului Director, unde vor avea dreptul să voteze orice decizie a acestuia.

Ceilalți membri ai conducerii de onoare ai CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .vor avea dreptul să participe la ședința Consiliului Director, fără drept de vot, atunci când vor fi convocați.  Președintele fondator este primul președinte al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.

9.12. Președintele de onoare va fi desemnat în persoana președintelui , după terminarea mandatului său, cu condiția ca acesta să fii deținut funcția de prim vicepreședinte înainte de cea de președinte.

Președintele de onoare va avea drept de vot în Consiliul Director și va participa la ședința Consiliului Director.

Președintele de onoare se bucură de aceleași privilegii ca și presedintele fondator.

9.13. Adunarea Generală a membrilor fondatori și asociați este organ suprem de conducere și are următoarele atribuții:

  1. dezbate raportul de activitate prezentat de președintele CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și darea de seamă a cenzorilor privind situația financiar-contabilă a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA între cele două sesiuni ordinare ale Adunării Generale și acordă descarcărea de gestiune;
  2. decide referitor la investițiile majore ale CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.;
  3. aprobă bugetul anual al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA
  4. alege Consiliul Director și Comisia de Cenzori pe o perioada de 5 (cinci) ani;
  5. aprobă și modifică statutul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA;
  6. aprobă înființarea de filiale;
  7. hotărăște în privința oricăror alte chestiuni care intră în competența sa;
  8. alege copreședintele propus în urma consultațiilor cu ambasada țării de origine,

ART. 10. CONSILIUL DIRECTOR. FUNCȚIONARE – ATRIBUȚII

10.1. Consiliul  Director este organul executiv de conducere al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și se compune din:

  • un Președinte, cetățean român sau cu dublă cetățenie, care este și președintele CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.;
  • doi Vicepreședinți, cetățeni români sau ai REPUBLICII FEDERALE GERMANIA sau cu dublă cetățenie, după caz.
  • un Secretar General.

10.2.Creşterea numărului de membri ai Consiliului Director se va face în raport cu dezvoltarea activității CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA.și cu bugetul aprobat de Adunarea Generală.

10.3.Membrii Consiliului Director vor fi aleși dintre membrii CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

10.4.Consiliul Director are următoarele atribuții:

  1. aduce la îndeplinire hotărârile Adunării Generale;
  2. stabileşte şi propune obiectivele generale ale asociaţiei;
  3. decide cu privire la încheierea de acte juridice în numele şi pe seama asociaţiei;
  4. aprobă structura aparatului asociaţiei, precum şi a numărului de personal în cadrul fondului de salarii aprobat în bugetul de venituri şi cheltuieli;
  5. e) selectează terţii colaboratori;
  6. hotărăşte înfiinţarea şi structura departamentelor de lucru ale asociaţiei;
  7. analizează periodic activitatea fiecărui departament de lucru, luând măsurile ce se impun;
  8. hotărăşte cu privire la modificarea sediului asociaţiei;
  9. emite proiecte de hotărâri în vederea supunerii acestora spre aprobare Adunării Generale;
  10. propune Adunării Generale: modificarea statutului, înfiinţarea de filiale, bugetul de venituri şi cheltuieli, bilanţul contabil;
  11. asigură execuția bugetului de venituri şi cheltuieli;
  12. stabileşte contribuțiile de aderare şi cotizaţiile anuale pentru membrii CDC  CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA, precum şi nivelul acestora;
  13. stabilește remunerația acordată Comisiei de Cenzori;
  14. aprobă regulamentul intern de funcţionare;
  15. deliberează şi hotărăşte în privinţa altor probleme care intră în competenţa sa.

10.5.Consiliul Director exercită, în perioada dintre Adunările Generale, administrarea generală a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA şi hotărăşte în toate problemele ce intră în competenţa sa în baza prezentului statut sau a hotărârilor Adunării Generale. Totodată, el stabilește și indemnizația Președintelui CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

10.6.Consiliul Director se întruneşte trimestrial, la convocarea Preşedintelui CDC sau a 1/3 din numărul CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA membrilor fondatori şi îşi desfăşoară activitatea în prezenţa a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi.

10.7.Hotărârile Consiliului Director se adoptă cu o majoritate de cel puţin jumătate plus unu din totalul membrilor prezenţi.

În cazul în care există paritate la votare, votul președintelui în exercițiu este dublu, inclusiv în ședința Adunării Generale în care Consiliul Director nou ales își va alege președintele .

10.8.Între Adunările Generale, hotărârile se iau de către Consiliul Director urmând ca în Adunarea Generală să fie validate numai cele de competența sa.

10.9.Consiliul Director răspunde de activitatea sa în fața Adunării Generale, căreia este obligat să-i prezinte raportul. Totodată, Consiliul Director va solicita Adunării Generale, descărcarea de gestiune în urma exercițiului financiar anual.

Art. 11. PREȘEDINTELE

11.1. Președintele CDC .va fi ales, pentru un m CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA andat de 5 ani cu posibilitate de realegere, din randul membrilor Consiliului Director, de catre aceștia, după ce au fost, la rândul lor, aleși de către Adunarea Generala a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA (fie în ședință ordinară, fie în ședință extraordinară). Președintele fondator și președintele de onoare au drept de vot la alegerea președintelui .

Membrii Consiliului Director nou ales se vor retrage în ședintă separată, unde se va proceda la alegerea în funcții, conform Statutului. Primul va fi ales Președintele Consiliului Director, urmând ca în continuare să fie aleși Prim-vicepreședintele, Vicepreședintele și Secretarul General.

Rezultatul alegerilor va fi comunicat membrilor CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA  în cel mai scurt timp posibil.

11.2. Președintele  al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA are următoarele atribuții:

  1. reprezintă asociaţia în relaţiile interne şi internaţionale şi încheie acte juridice în numele şi pe seama CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA , conform cu legislaţia în vigoare, cu hotărârile Adunării

Generale sau ale Consiliul Director;

  1. desfășoară orice activitate și decide cu privire la orice chestiune ce nu intră în atribuțiile Adunarii Generale sau a Consiliului Director, conform Statutului.

11.3.Președintele poate delega o parte din atribuţiile sale Prim-vicepreședintelui, Vicepreşedintelui sau Secretarului General.

11.4.În cazul în care Preşedintele nu îşi poate exercita atribuţiile, Prim-Vicepreşedintele îl va înlocui de drept şi va exercita atribuţiile ce îi sunt delegate.

11.5 Secretarul General asigură îndeplinirea activităţilor de secretariat şi ţine în grija sa toate registrele şi regulamentele asociaţiei. El poate îndeplini şi alte atribuţii încredinţate de Preşedintele asociaţiei.

11.6.Calitatea de membru al Consiliului Director încetează la data expirării perioadei pentru care a fost ales sau prin revocare de către Adunarea Generală.  În locul devenit vacant se va alege un alt membru.

11.7.Dacă se impune completarea imediată a locului devenit vacant, Președintele convoacă Adunarea Generală Extraordinară, în cadrul căreia va putea alege un alt membru.

11.8.Dezbaterile şi hotărârile Consiliului Director sunt consemnate în procese verbale prin grija Secretarului General.

11.9.Președintele CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA .și ceilalți membri ai Consiliului Director pot fi remunerați de către CDC cu  CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA pentru activitatea depusă sub forma indemnizației de ședință sau a salariului. Salariul sau indemnizația va fi stabilită de Consiliul Director.

11.10.Consiliul Director va putea crea comisii de lucru pe probleme, in domeniile in care exista un volum mai mare de activitati. Aceste comisii își vor desfășura activitatea pe baza unui regulament aprobat de Consiliul Director.

ART. 12. BORDUL ONORIFIC

Se înființează Bordul Onorific al CDC .organ de interes general în CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA activitatea organizației și pentru îndeplinirea scopului statutar al acesteia, care va acționa pe plan național și internațional, bucurându-se de înalt respect și aleasă apreciere în cadrul Camerei de Diplomație Comercială CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

Consiliul Onorific al CDC  CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este compus din 5 membri, personalități marcante în domeniul diplomatiei comerciale si comert exterior sau domenii conexe în strânsă legătură cu acesta, și având o reputație recunoscută pe plan național și/sau internațional. Structura Bordului Onorific este următoarea:

  • 1 Înalt Membru Coordonator al Bordului Onorific denumit Copresedinte.
  • 4 Înalți Membri ai Bordului Onorific.

ART. 13. ORGANELE DE CONTROL

13.1. Organele de control ale activității CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA sunt:

  1. Cenzorul
  2. Comisia de Cenzori, după caz.

13.2.Cenzorul sau Comisia de Cenzori, după caz, vor fi aleși de către Adunarea Generală. Comisia de Cenzori va fi formată din 1 până la 3 membri care trebuie să fie experți contabili.

13.3.Cenzorul/Comisia de Cenzori, după caz, poate fi remunerat/ă pentru activitatea depusă, iar remunerația va fi stabilită de Consiliul Director.

13.4.Cenzorul/Comisia de Cenzori verifică situația financiar-contabilă a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și informează Adunarea Generală despre aceasta.

ART. 14. PATRIMONIUL (FINANȚARE)

14.1. Patrimoniul initial  al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA este  in valoare de  2.500  lei, vărsat în totalitate la data constituirii Asociaţiei. 

14.2.Patrimoniul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA se constituie din donații, sponsorizări, cotizații și orice alte venituri din activități legale oferite de membrii săi sau de alte persoane, precum și din contribuțiile de aderare, care vor fi stabilite în lei și valută, prin Hotărârea Adunării Generale.

14.3.Contribuțiile de aderare și cotizațiile vor fi actualizate periodic de Consiliul Director pe baza Hotărârii Adunarii Generale și în conformitate cu prevederile Regulamentului de asociere.

14.4. Pentru serviciile prestate de CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA către terți, beneficiarii acestora vor plăti onorarii, fie în sume fixe, fie în cotă procentuală, ce vor fi stabilite și actualizate periodic de Consiliul Director, în funcție de rata inflației și aprobate de Adunarea Generală.

14.5.Toate sumele încasate de CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA indiferent cu ce titlu (contribuție de aderare, cotizații, donații, etc.) se vor folosi la acțiunile prevăzute în Statut, în scopul realizarii obiectului de activitate al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

14.6.CDC  . CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA poate să înființeze societăți, ale căror dividende, dacă nu vor fi reinvestite în activitatea acestora, vor fi transferate către CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și vor folosi la îndeplinirea scopului statutar.

ART. 15. DIZOLVAREA SI DESTINATIA BUNURILOR

15.1Asociatia  se dizolva:

  1. a) de drept;
  2. b) prin hotararea judecatoriei sau a tribunalului, dupa caz;
  3. c) prin hotararea adunarii generale.

A.Asociatia se dizolva de drept prin:

  1. a) implinirea duratei pentru care a fost constituita;
  2. b) realizarea sau, dupa caz, imposibilitatea realizarii scopului pentru care a fost constituita, daca in termen de 3 luni de la constatarea unui astfel de fapt nu se produce schimbarea acestui scop ;
  3. c) imposibilitatea constituirii adunarii generale sau a consiliului director in conformitate cu statutul asociatiei, daca aceasta situatie dureaza mai mult de un an de la data la care, potrivit statutului, adunarea generala sau, dupa caz, consiliul director trebuia sa se constituie;
  4. d) reducerea numarului de asociati sub limita fixata de lege, daca acesta nu a fost complinit timp de 3 luni.

Constatarea dizolvarii se realizeaza prin hotararea judecatoriei in a carei circumscriptie se afla sediul asociatiei,  la cererea oricarei persoane interesate.

B.Asociatia se dizolva, prin hotarare judecatoreasca, la cererea oricarei persoane interesate :

  1. a) cand scopul sau activitatea asociatiei a devenit ilicita sau contrara ordinii publice;
  2. b) cand realizarea scopului este urmarita prin mijloace ilicite sau contrare ordinii publice;
  3. c) cand asociatia urmareste un alt scop decat cel pentru care s-a constituit;
  4. d) cand asociatia a devenit insolvabila.

Instanta competenta sa hotarasca dizolvarea este judecatoria in circumscriptia careia asociatia isi are sediul.

C.Asociatia se poate dizolva si prin hotararea adunarii generale. In termen de 15 zile  de la data sedintei de dizolvare, hotararea adunarii generale se depune la judecatoria in a carei circumscriptie isi are sediul, pentru a fi inscrisa in Registrul asociatiilor si fundatiilor.

15.2. În caz de dizolvare, bunurile rămase în urma lichidării nu se pot transmite către persoane fizice. Aceste bunuri vor fi transmise către persoane juridice de drept privat sau de drept public cu scop identic sau asemănător în conformitate cu dispoziţiile O.G. nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații.  Transmiterea bunurilor rămase în urma lichidării revine lichidatorului care, după o consultare prealabilă a membrilor fondatori, va proceda la transmiterea propriu-zisă către una sau mai multe persoane juridice care au ca scop promovarea relațiilor economice.  Dacă în termen de 6 luni de la terminarea lichidării, lichidatorii nu au reușit să transmită bunurile în condițiile sus-menționate, bunurile rămase după lichidare vor fi atribuite de instanța competentă, conform dispozițiilor legale.

ART. 16. PIERDEREA CALITĂȚII DE MEMBRU  ȘI  RETRAGEREA

16.1. Pierderea calității de membru al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA poate fi hotărâtă de Consiliul Director, numai pentru motive bine întemeiate și numai după ascultarea reprezentantului autorizat al membrului în cauză, în cadrul ședinței speciale convocate în acest scop, de către președintele.

Lipsa reprezentantului membrului în cauză, pentru data la care a fost convocat, nu înlătură posibilitatea luării deciziilor de către Consiliul Director.

16.2. Membrii CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA care prin atitudinea lor dovedesc interese contrare și comportament inadecvat scopului pentru care a fost înființată CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA și/sau care săvarșesc orice faptă dăunătoare imaginii CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA inclusiv spiritului de unitate organizațională al acesteia, vor fi excluși, în urma audierii reprezentantului lor în ședința Consiliului Director convocată special pentru aceasta .

16.3 Calitatea de membru se poate pierde şi în următoarele situaţii:

  1. în caz de încetare a existenţei persoanei juridice;
  2. neachitarea obligaţiilor pecuniare anuale de membru;
  3. pierderea calităţii de membru fondator sau excluderea unui membru fondator, care poate fi hotărâtă doar de către Adunarea Generală;

16.4.Oricare membru al CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA se poate retrage din organizație, oricând, cu condiția notificării intenţiei de retragere, în scris, la sediul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

16.5.Când o persoană juridică încetează să mai fie membră a CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANI ea va ramane responsabilă pentru toate obligațiile sale, ce au fost asumate până la încetarea calității sale de membru.

ART. 17.DISPOZIȚII FINALE

Prevederile prezentului Statut se completează cu prevederile O.G. nr. 26/ 2000 cu privire la asociatii si fundatii, cu modificările și completările ulterioare.

Prezentul Statut se poate modifica prin Act Adițional, semnat de membrii Consiliului Director, numai pe baza împuternicirii date de Adunarea Generală și numai în baza Hotărârii acesteia, prin care va fi desemnată și persoana care se va ocupa de îndeplinirea formalităților legale de înscriere a modificărilor în Registrul Național al persoanelor juridice fără scop patrimonial –  Asociatii, Fundații și Federații  aflat la grefa Tribunalului București în a carei circumscripție teritorială își are sediul CDC CU REPUBLICA FEDERALA GERMANIA

Membrii Fondatori:

1.BIGAN LIVIU FLORIN ,  in calitate de presedinte;

  1. , in calitate de vicepresedinte;
  2. ____________,in calitate de vicepresedinte

1b

CONTRACT DE LOCAŢIUNE

Nr. ……./……………

Părţile:

CAMERA  DE  COMERŢ  ŞI  INDUSTRIE  A ROMÂNIEI, cu sediul în Bucureşti, b-dul Octavian Goga nr.2, sector 3 – CCIR Business Center, cod fiscal _____, cont nr. RO___ RZBR 0000 ______, deschis la Raiffeisen Bank România S.A., reprezentată legal prin Mihai Daraban – Preşedinte, denumită în continuare LOCATOR, şi

LIVIU FLORIN BIGAN, domiciliat în Ploieşti, Strada _____, judeţ Prahova, identificat cu C.I. seria ____nr. 99____,, eliberat de SPCLEP Ploieşti în data de 19.04.2011, având CNP 16_______8, denumit în continuare Locatar,

convin la încheierea prezentului contract de locaţiune, denumit în cele ce urmează Contractul, în următoarele condiţii:

Art. 1 OBIECTUL CONTRACTULUI

1.1       Locatorul închiriază, iar Locatarul ia cu chirie, spaţiul aflat în incinta CCIR Business Center din Bucureşti, b-dul Octavian Goga nr. 2, sector 3, Tronsonul II, Etaj 8, camera 6, în suprafaţă de 27.80 mp, identificat conform planului din Anexa nr. 2 la contract, parte integrantă din acesta, pentru stabilirea sediului Asociaţiei Camera de Diplomaţie Comercială cu Republica Federală Germană (dovada disponibilităţii denumirii nr. 156343/14.10.2016 emisă de Ministerul Justiției), denumită în cele ce urmează Asociația.

1.2       Predarea-primirea spaţiului care face obiectul prezentului contract se va efectua în baza procesului-verbal de predare primire, semnat de către reprezentanţii expres desemnaţi în cuprinsul contractului ca persoane responsabile cu derularea în bune condiţii a contractului şi devine parte integrantă din contract.

Art. 2 DURATA CONTRACTULUI

2.1.                Prezentul contract intră în vigoare la data 15.03.2017 şi încetează la data de 14.03.2018.

Art. 3 CHIRIA ŞI MODALITĂŢILE DE PLATĂ

  • Preţul închirierii – chiria – pentru spaţiul descris la art. 1 este de 13 Euro/mp/lună la care se adaugă TVA. Părţile au stabilit de comun acord ca valorile să fie exprimate în euro, plătibile în lei la cursul comunicat de BNR pentru ziua emiterii facturii.
  • În preţul chiriei sunt incluse şi cheltuielile cu utilităţile: energie electrică şi cota parte din materialele, salariile personalului necesar întreţinerii şi pazei spaţiului închiriat şi mobilierul, în limita disponibilităţii.
  • Pentru stabilirea sediului Asociaţiei Camera de Diplomaţie Comercială cu Republica Federală Germană în spaţiul ce face obiectul prezentului contract de locaţiune, Locatarul va achita Locatorului un tarif de 20 euro/lună, la care se adaugă TVA.
  • Locatarul va depune o garanţie echivalentă cu chiria aferentă pe 2 (două) luni, care va fi restituită la încetarea locaţiunii, în cazul în care nu se vor înregistra obligaţii faţă de Locator.
  • În situaţia în care sunt înregistrate întârzieri la plată, în cuantum egal cu valoarea chiriei pentru 1 lună, Locatorul urmează să reţină contravaloarea sumei datorate din garanţia depusă conform contractului.
  • Locatarul are obligaţia să depună suma necesară pentru reconstituirea garanţiei în cuantumul prevăzut de art. 3.4, în termen de 10 zile de la data reţinerii sumelor neachitate conform art. 3.5.
  • În situaţia în care Locatarul nu efectuează reconstituirea garanţiei în termenul prevăzut de articolul precedent, contractul urmează a fi reziliat potrivit dispoziţiilor art. 5.2 din contract.
  • Plata chiriei se va face lunar, în perioada 1-10 ale lunii, pe baza facturii fiscale emise de către Locator, în numerar sau prin virament bancar.
  • Prima factură va cuprinde garanţia, chiria aferentă primei luni şi tariful pentru stabilirea sediului Asociaţiei, aferent primei luni.
  • În cazul întârzierii efectuării plăţilor sau neplata chiriei în tot sau în parte, Locatarul datorează penalităţi în cuantum de 0,5%/zi din suma restantă.
  • Dacă întârzierea depăşeşte 30 de zile, Locatorul este îndreptăţit să rezilieze contractul fără nicio altă formalitate. Rezilierea nu stinge obligaţiile de plată ajunse la scadenţă şi nici obligaţia de plată a penalităţilor de întârziere.

Art. 4 – OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

4.1 Obligaţiile Locatorului

4.1.1     Să nu întreprindă nicio acţiune de natură a tulbura folosinţa Locatarului.

4.1.2     Să transmită Locatarului factura fiscală, astfel încât să fie respectate termenul și condițiile de plată.

4.1.3     Să asigure Locatarului liberul acces, conform Regulamentelor proprii şi a Condiţiilor generale, către spaţiile închiriate, pe traseul şi în condiţiile stabilite de părţi.

4.1.4     Să pună la dispoziţia Locatarului Condiţiile generale (Anexa nr. 1 la Contract).

4.1.4     Să asigure paza spaţiilor închiriate, în cadrul pazei generale a obiectivului.

4.1.5     Locatorul nu răspunde de pierderea, deteriorarea sau sustragerea bunurilor Locatarului, indiferent de cauza care le-a produs.

4.2. Obligaţiile Locatarului

4.2.1     Să plătească chiria, tariful pentru stabilirea sediului şi alte servicii comandate sau sume datorate în baza prezentului contract, în termenele şi condiţiile prevăzute în acesta.

4.2.2  Să întreţină spaţiile şi bunurile închiriate şi să asigure integritatea şi funcţionarea normală a tuturor componentelor acestora;

4.2.3  Să folosească bunurile închiriate potrivit destinaţiei lor, care nu poate fi schimbată decât cu acordul prealabil al Locatorului, exprimat în scris.

4.2.4  Să informeze imediat Locatorul asupra oricăror accidente sau degradări care se produc la spaţiile şi/sau cu privire la bunurile închiriate, chiar dacă aparent nu ar rezulta nicio pagubă.

4.2.5  Să permită personalului Locatorului să efectueze vizite de evaluare a folosirii bunurilor închiriate.

4.2.6     Locatarul a luat la cunoştinţă şi se obligă să respecte toate regulamentele Locatorului, precum şi Condiţiile generale.

4.2.7     Dacă bunurile închiriate nu mai pot fi returnate în starea iniţială, Locatarul se obligă fie să le repare/recondiţioneze ori, dacă acest lucru nu este posibil, să achite valoarea acestora la preţ de nou.

4.2.8     Să folosească, în mod strict, traseul de acces pentru personal şi/sau clienţi.

4.2.9     Să comunice Locatorului, în scris, numele salariaţilor care îşi desfăşoară activitatea în spaţiile închiriate.

4.2.10   Să nu modifice instalaţiile, echipamentele, dispozitivele puse la dispoziţie. (ex.: puteri electrice, siguranţă la foc, echipamente care afectează structura de rezistenţă a clădirii).

4.2.11   Nerespectarea oricăreia dintre obligaţiile prevăzute în Condiţiile generale duce la încetarea imediată şi necondiţionată a prezentului contract.

4.2.12   La încetarea locaţiunii pentru spaţiul cu destinaţia „sediu”, Locatarul se obligă să radieze sediul din Registrele speciale, în termen de 45 zile de la încetare.

4.2.13   Locatarul are obligaţia ca, pentru identificarea adresei la care îşi desfăşoară activitatea potrivit dispoziţiilor prezentului contract, să folosească sintagma CCIR Business Center.

Art. 5 – REZILIEREA ŞI ÎNCETAREA CONTRACTULUI

  • Denunţarea unilaterală a contractului înainte de termen va putea fi cerută de oricare dintre părţi cu condiţia notificării cu 30 de zile înainte de data la care ar înceta contractul.
  • În caz de distrugere parţială a bunurilor puse la dispoziţie conform contractului, din cauze neimputabile părţilor, respectiv caz de forţă majoră, părţile sunt în drept a cere încetarea contractului. Pentru a opera încetarea contractului în condiţiile reglementate în prezentul articol, distrugerea trebuie să fie atât de gravă încât să-l împiedice pe Locatar a se mai folosi de bunurile închiriate conform destinaţiei de comun acord convenite de părţi prin prezentul contract.
  • Pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale, părţile datorează despăgubiri, conform contractului şi legii.
  • Contractul încetează de drept, fără alte formalităţi şi fără intervenţia vreunei alte autorităţi, într-una dintre următoarele situaţii:
    1. Prin acordul părţilor exprimat în scris;
    2. La expirarea perioadei pentru care a fost încheiat;
    3. În caz de forţă majoră, aşa cum aceasta este descrisă în contract.
  • Partea care invocă încetarea va comunica celeilalte părţi, în scris, intenţia şi cauza încetării contractului, cu cel puţin 10 zile înainte de data de la care solicită încetarea. Încetarea contractului, indiferent de cauza care a produs-o, nu va avea niciun efect asupra obligaţiilor deja scadente între părţi.
  • Locatarul are obligaţia de a elibera spaţiul în termen de 5 zile calendaristice de la data încetării contractului.
  • Nerespectarea obligaţiei de eliberare a spaţiului îndreptăţeşte pe Locator să procedeze unilateral la eliberarea spaţiului şi la depozitarea bunurilor Locatarului, în numele şi pe seama acestuia.

Art. 6 FORŢA MAJORĂ

6.1       Părţile sunt exonerate de răspundere pentru executarea defectuoasă sau neexecutarea contractului, în cazul în care aceasta se datorează unui caz de forţă majoră. Prin forţă majoră se înţelege orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil, dispozițiile art. 1351 Cod civil fiind pe deplin aplicabile.

6.2   Partea care invocă apariția cazului de forță majoră este obligată să o notifice, în scris, celeilalte părţi, în termen de 5 zile de la producerea evenimentului. Existența cazului de forță majoră va fi confirmată prin avizul emis conform legii.

Art. 7 CONFIDENŢIALITATEA

7.1       Fiecare parte se obligă sa nu divulge informaţiile în legătură cu cealaltă parte sau în legătură cu clauzele prezentului contract de care a luat cunoştinţă pe parcursul negocierii, încheierii sau executării contractului. Fac excepţie informaţiile care sunt publice sau cele pentru care s-a primit încuviinţare, în prealabil şi în scris, de la cealaltă parte.

7.2       Clauza este valabilă din momentul semnării contractului şi produce efecte pe perioadă nedeterminată, indiferent de motivul pentru care a încetat contractul.

7.3       Nerespectarea prezentei clauze atrage răspunderea patrimonială a părții în culpă. Daunele-interese se vor stabili conform legii.

Art. 8 NOTIFICĂRILE

8.1       La schimbarea coordonatelor cu privire la sediu, adresa de corespondență, banca, numărul de cont și a oricăror alte date de identificare, survenită pe parcursul derulării contractului, partea este obligată să informeze cealaltă parte, în scris, în termen de 10 zile de la data modificării.

8.2       Comunicările se vor face în scris, prin scrisoare recomandată, prin fax sau e-mail, cu confirmare de primire. Nerespectarea acestor obligaţii poate atrage renegocierea sau încetarea contractului, corespondența de orice natură, expediată la o adresă diferită de cea comunicată, considerându-se nulă.

8.3       În accepţiunea părţilor, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă a fost transmisă la adresa/sediul prevăzut în preambulul prezentului contract.

8.4       Nerespectarea termenelor și condițiilor privind informările și/sau notificările atrage nulitatea acestora.

8.5       Orice schimbare a datelor de contact va fi comunicată, fără întârziere, celeilalte părţi. Date de contact:

 

Art. 9 LITIGII  

9.1       Contractul este încheiat, guvernat şi va fi interpretat în conformitate legea română. Neînţelegerile decurgând din sau în legătură cu acest contract se vor soluţiona pe cale amiabilă.

9.2       Orice litigiu decurgând din sau în legătură cu acest contract, inclusiv referitor la încheierea, executarea ori desfiinţarea lui, se va soluţiona prin arbitrajul Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României, în conformitate cu Regulile de procedură arbitrală ale Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional, în vigoare, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 10 DISPOZIŢII FINALE

  • Orice modificare a prezentului contract se va face prin act adiţional.
  • Locatarul poate subînchiria spaţiile ce fac obiectul locațiunii, cu excepţia celor cu destinaţia de “sediu”, către persoanele juridice înfiinţate conform legii, numai cu acordul prealabil al Locatorului şi în aceleaşi condiţii în care acesta a semnat contractul cu Locatorul, având obligaţia de a prezenta acestuia din urmă toate contractele încheiate cu sublocatarii, în termen de maximum 5 zile de la semnarea acestora.

10.3     Prezentul contract reprezintă titlu executoriu, potrivit dispoziţiilor art. 1798 Cod Civil.

10.4     Anexele contractului:

Anexa 1 – Condiții generale;

Anexa 2 – Schiță-plan;

Anexa 3 – Proces-verbal de predare-primire spațiu și/sau mobilier.

Prezentul contract a fost încheiat astăzi,………………, în 2 (două) exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

Locator,

CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE A ROMÂNIEI

 

Preşedinte,

MIHAI DARABAN

 

 

 

 

Director, Direcția Economică și Resurse Umane

DORINA DEACONESCU

 

 

Director, Direcţia Juridică

ELISABETA PERŞINARU

 

 

Şef Birou Închiriere Spaţii şi Săli de Conferinţă

MĂDĂLINA CIOCOIU

 

 

Locatar,

 

 

 

LIVIU FLORIN BIGAN

 

 

 

MASONUL “MASCAT – MACHO” DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI, PETRESCU BOGDAN

Acest mason “macho” a avut un traseu in viata asemanator ca mentorul sau, “venerabilul” L.B…, traind practic pe spinarea femeilor si/sau a “gasculitelor” pe care le-a escrocat sentimental.

Va redam doar cateva episoade din viata acestui mason “macho” de la Serviciul de Interventie Rapida din cadrul Politiei Locale Ploiesti.

S-a insurat cu o doamna din Constanta pe care a vrajit-o sa isi vanda casa de acolo si sa vina in Ploiesti la el-macho, papandu-i banii si ulterior parasind-o chiar daca cu aceasta avea un copil.

Banii obtinuti de pe casa doamnei din Constanta au fost utilizati de masonul “macho” Bogdan Petrescu pentru a-si renova apartamentul sau personal iar doamna in cauza a putut sa isi achizitioneze o garsoniera in care traieste in prezent cu doi copii, bucuroasa ca a reusit macar sa se aleaga cu atata lucru din mostenirea de la parinti papata de escrocul sentimental.

Masculul Alfa, mascatul- macho a tepuit multe “gasculite” prin aceeasi metoda si nu le vom enumera pe toate, cert este ca decontul va veni cat de curand, toate aceste femei inselate si escrocate de bani s-au unit si vor actiona pe cai legale pentru recuperarea prejudiciului.

Ne vom referi in acest articol, nu la o “gasculita”, ci la o doamna de familie buna si cu o profesie de avocat…

Si aceasta a fost escrocata de bani, inselata si parasita chiar inaintea nuntii pe care escrocul “mascat –mason” o planificase chiar el.

Astfel, “masculul Alfa, mascatul- macho” a fost tinut cca 9 luni de zile pe mancare, cazare si bani cand acesta nu avea serviciu, in perioada cand era secretar general al PMP Prahova.

A fost tinut pe banii tatalui avocatei respective, care intre timp a decedat.

Masonul “mascat” Bogdan Petrescu a parasit-o pe avocata chiar inaintea nuntii programate deoarece isi gasise o alta “gasculita”, o “gasca” care este sefa Oficiului Juridic de la Politia Locala Ploiesti, celebra “Mocanita”, caruia i-a daruit si acesteia un “plod”…

De ce? Pai, simplu, “Mocanita” fiind experta in fraudarea concursurilor l-a introdus pe acest “macho-mason” ca functionar public la Ordine Publica in cadrul Politiei Locale Ploiesti, printr-un concurs fraudat, concurs al caror subiecte “Mocanita” i le-a dat printre suspine noaptea in pat.

Ulterior, “Mocanita” si “Masonul –macho” aveau in plan sa fraudeze un alt concurs si ca masonul macho sa ajunga sef la Serviciul Interventie Rapida din cadrul Politiei Locale Ploiesti si numai dezvaluirile noastre au stopat acest lucru.

Totusi el a fost mutat de la Ordine Publica la Serviciul de Interventie Rapida, la serviciul acela infiintat ilegal conform unui Raport de Control al Curtii de Conturi, serviciul acela in care nu se face nimic, se ia o caruta de bani si exista mult timp liber.

Cum foloseste “Mascatul-mason- Macho” acest timp liber si/sau de ce a tinut neaparat sa ajunga aici?

Raspunsul este iar simplu…

Mai sus va dezvaluiam cu acest “macho” mason a fost tinut timp de 9 luni de zile pe bani si mancare de catre tatal unei avocate care intre timp a decedat.

Masonul-mascat-macho, fiind déjà cu “Mocanita” de la Juridic a avut tupeul si nesimtirea sa vina la priveghi.

Nu, sa nu credeti ca a venit ca un semn de respect ci, cu un interes de afaceri.

Da, ati citit bine.

La final, cand sa plece (fiind practic alungat de familie care nu mai suporta aceasta nesimtire), “masonul-mascat macho” i-a propus avocatei o afacere…

Pana sa va publicam ce afaceri face acest mason escroc ca functionar public va dezvaluim o alta victima.

“Masonul-mascat macho” a “papat” cam 100.000 lei vechi unei femei din Prahova.

Dupa ce acesta a parasit-o, femeia s-a destanuit unui om de afaceri, patron pe la o firma oarecare (Mercedes-Benz).

Patronul respectiv si-a dat seama ca are de a face cu un escroc sentimental si a trimis cativa “baietei” lati in umar sa ii transmita un mesaj simplu: “da banii inapoi tarfa masculina”!

Ce a facut “mascatul –mason-macho”?

De frica a rugat o ruda de gradul I sa faca un imprumut la banca si/sau C.A.R si a inapoiat banii victimei din Blejoi…Ups, ne intrebam pe cine va mai pune sa se imprumute de bani pentru celelalte victime care, cum va dezvaluiam mai sus, s-au coalizat? Pe “Mocanita” de la Politia Locala Ploiesti nu mai poate, ca si asta a facut un imprumut la C.A.R. pentru el…Vom reveni cu documente explozive si cu mesajele dintre ei, „macho” la mare si „Mocanita” plangand dupa bani….(print-screean)…

N.R- S-au incercat fel de fel de presiuni pentru a stopa aceste dezvaluiri, presiuni care nu au tinut si nici nu vor tine.

Pacat ca in aceasta gasca sunt atrasi si asa-zisi patroni de presa, ne referim la un patron de post TV, patron santajat de aceasta grupare. Vom reveni si pe acest subiect, chiar daca acest “papagal” a incercat sa ne intimideze si si-a trecut la profilul de pe pagina sa de socializare fel de fel de functii…Hai, sictir!(Cristina T.).

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Cum îți alegi buchetul de flori pentru o petrecere de logodnă?

Publicat

pe

Cum îți alegi buchetul de flori pentru o petrecere de logodnă?

Să recunoaștem de la început: alegerea florilor pentru o logodnă poate fi la fel de complicată ca și organizarea petrecerii în sine. Îmi amintesc când am fost invitată la logodna prietenei mele din facultate. Gazda pusese pe masă niște buchete enorme de trandafiri roșii, iar atmosfera semăna mai degrabă cu o nuntă decât cu o sărbătoare intimă de logodnă. Toată lumea se simțea puțin stingherită, pentru că totul părea prea formal, prea rigid. De atunci am învățat că florile pot face diferența dintre o petrecere memorabilă și una care lasă oaspeții ușor confuzi.

Florile nu sunt doar decorațiuni. Ele vorbesc, creează stări, influențează modul în care oamenii percep evenimentul tău. La o logodnă, unde totul se învârte în jurul începuturilor și a promisiunilor, florile trebuie să reflecte exact asta: prospețime, optimism, eleganță fără exagerare. Dar cum reușești să alegi corect când oferta e atât de mare și sfaturile vin din toate direcțiile?

Atmosfera pe care vrei să o creezi contează enorm

Înainte să te gândești la culori sau varietăți, oprește-te puțin și imaginează-ți seara aceea. Vrei o atmosferă romantică, cu lumânări și tonuri calde? Sau preferi ceva fresh, vibrant, plin de energie? Poate visezi la ceva boem, cu flori sălbatice și aranjamente dezordonate elegant? Toate aceste viziuni vor influența dramatic tipul de flori pe care le vei alege.

M-am uitat odată la niște fotografii de la logodne organizate în diferite stiluri. Cele cu flori simple, albe și verzi, aveau o eleganță liniștită, aproape zen. În schimb, evenimentele cu mix-uri colorate de bujori, frezii și muscate vibrau cu energie și veselie. Nici unul dintre stiluri nu era superior celuilalt, dar erau profund diferite în ceea ce transmit. Și aici e cheia: florile nu trebuie să fie perfecte în sens abstract, trebuie să fie perfecte pentru petrecerea ta.

Gândește-te la locația petrecerii. Dacă organizezi logodna într-un restaurant elegant din oraș, aranjamentele înalte și sofisticate funcționează minunat. Dar dacă alegi un spațiu mai informal, poate o terasă sau o grădină, aranjamentele prea structurate vor părea forțate. Am văzut odată niște flori superbe într-un vas de cristal așezate pe o masă de lemn rustic dintr-o cramă. Contrastul era atât de puternic încât în loc să completeze decorul, florile păreau plasate acolo din greșeală.

Culorile vorbesc mai tare decât crezi

Psihologia culorilor nu e o știință exactă, dar nici nu e un mit. Am observat că petrecerile cu flori în tonuri pastel creează instantaneu o ambianță relaxată, plăcută, perfectă pentru conversații lungi. Rozul pal, piersica, lavanda… aceste nuanțe au ceva blând, aproape reconfortant. Invitații tind să se simtă mai în largul lor, mai deschiși.

Pe de altă parte, culorile intense (burgundy, fucsia, portocaliul aprins) aduc o doză de dramatism și personalitate. Dacă sunteți un cuplu extrovertit, care iubește să facă impresie, culorile vibrante vă vor reprezenta perfect. Dar atenție: e o linie fină între dramatic și copleșitor. Am văzut aranjamente cu trandafiri roșu-aprins care dominau complet spațiul. Oaspeții vorbeau mai mult despre flori decât despre cuplul sărbătorit, ceea ce nu prea e ideal.

Albul rămâne clasic și sigur, dar poate părea banal dacă nu îl combini inteligent. Amestecă albul cu verzi variate (eucalipt, frunze de magnolie, frunziș de mușețel) și obții o eleganță proaspătă, aproape aerisită. Verdele aduce viață și echilibru, funcționând ca o pauză vizuală între petale. În plus, pare să prelungească prospețimea florilor, dându-le un aspect mai organic.

Alegerea soiurilor: între tendințe și preferințe personale

Piața florilor e la fel de supusă modei ca și orice altă industrie. Acum câțiva ani, bujorul era vedeta absolută a evenimentelor. Îl vedeai peste tot… în reviste, pe Instagram, la fiecare logodnă la care mergeai. E o floare superbă, cu petalele acelea voluminoase și parfumul discret, dar ubiquitatea ei a devenit aproape obositoare. Apoi au venit ranunculusurile, apoi anemonele, acum hortensiile revin puternic.

Întrebarea e: urmezi trendul sau îți asculți propria intuiție? Eu cred că un echilibru funcționează cel mai bine. Dacă adorai bujorul înainte să devină popular, nu renunța la el doar pentru că l-au ales și alții. Dar dacă alegi ceva doar pentru că e „in”, s-ar putea să te trezești că peste câțiva ani, când te uiți la fotografii, aranjamentele să pară demodate.

Florile de sezon sunt întotdeauna o alegere inteligentă. Sunt mai proaspete, mai accesibile ca preț și arată mai natural. O logodnă de primăvară se împacă minunat cu lalele, narcise și zambile. Vara îți oferă trandafiri David Austin, floarea-soarelui în versiuni mai mici, hortensii și dalie. Toamna aduce crizanteme elegante, astilbe și flori de câmp care au un farmec rustic aparte. Iar iarna, deși mai săracă în varietăți locale, compensează cu ramuri de conifere, bumbac decorativ și flori importate care pot crea o atmosferă caldă, aproape de basm.

Am fost odată la o logodnă de toamnă unde gazda folosise doar flori de sezon: crizanteme maro-roșcate, grâu decorativ, flori de toamnă sălbatice. Aranjamentele erau așezate în vase de lut, fiecare masă avea câte o lumânare groasă portocalie. Totul respira acea melancolie frumoasă a toamnei, dar într-un mod festiv. Te simțeai într-un loc magic, nu la o petrecere standard.

Dimensiunea și plasarea aranjamentelor

Aici mulți dau greș. Văd adesea centre de masă atât de mari încât oaspeții trebuie să se aplece lateral ca să vadă cu cine stau vis-a-vis. Sau, invers, aranjamente microscopice care se pierd pe mese mari, lăsând impresia că organizatorul a fost zgârcit.

Regula de bază e simplă: aranjamentele de pe mese nu trebuie să depășească 30-35 de centimetri în înălțime sau să fie foarte joase, sub 20 de centimetri. Orice se află la mijloc blochează contactul vizual și face conversațiile incomode. Am observat că centrele de masă mai late dar joase funcționează excelent, oferă impact vizual fără să incomodeze.

Dar petrecerea nu se rezumă la mese. Intrarea locației merită un aranjament impresionant, ceva care să anunțe tonul evenimentului. Un buchet mare pe o măsuță de primire sau un arc floral la intrare creează anticipare. Apoi, spațiile goale (colțurile camerei, lângă bar, pe pervazuri dacă există) pot găzdui aranjamente mai mici care completează decorul fără să îl sufoce.

Parfumul: binecuvântare sau cursă?

Nu m-am gândit niciodată prea mult la acest aspect până când am fost la o petrecere unde gazda pusese pe fiecare masă câte un aranjament impresionant de crini orientali. Da, arătau spectaculos. Dar parfumul lor dulce-greu domina complet spațiul. După o oră, majoritatea invitaților aveau dureri de cap. Unii au plecat mai devreme. A fost o lecție brutală despre cum parfumul excesiv poate ruina o petrecere.

Nu toate florile parfumate sunt problematice. Trandafirii David Austin au un miros subtil, plăcut, care nu copleșește. Fresia miroase delicios, dar într-un spațiu ventilat. Lavanda aduce o notă calmantă, aproape terapeutică. Problema apare când concentrezi prea multe flori cu parfum intens într-un spațiu închis.

Dacă iubești florile parfumate, folosește-le strategic. Poate la intrare, unde oamenii trec rapid. Sau pe mesele de cocktail, unde invitații nu stau fixați ore în șir. Iar pentru centrele de masă principale, alege soiuri fără parfum puternic: hortensii, ranunculus, multe soiuri de trandafiri moderni, eucaliptul (care miroase, dar discret și plăcut).

Bugetul: cum să obții ce vrei fără să te ruinezi

Florile pot fi uimitor de scumpe. Un singur buchet mare poate costa cât o cină pentru doi la un restaurant decent. Și când vorbești de o petrecere întreagă, cifrele cresc rapid. Dar există moduri inteligente de a te descurca.

Amestecă florile scumpe cu cele accesibile. Câțiva bujori sau trandafiri David Austin în centrul aranjamentului, înconjurați de santini, alstroemeria sau flori de sezon locale, creează un efect luxos la o fracțiune din preț. Verdele (frunze, ramuri, plante decorative) costă mult mai puțin decât florile și adaugă volum instant.

Dacă atelierul cu daruri e locul unde ai mai comandat aranjamente și ai fost mulțumită de servicii, revino acolo. Furnizorii pe care îi cunoști deja sunt mai dispuși să ofere prețuri bune pentru comenzi mari sau să sugereze alternative când bugetul e strâns. Plus, știi deja stilul lor de lucru și nu riști surprize neplăcute.

O altă strategie: concentrează-te pe câteva aranjamente-vedetă și simplifică restul. Poate un arc floral spectaculos la intrare și centre de masă simple dar elegante. Sau invers: centre de masă impresionante și decorațiuni minimale în rest. Nu trebuie ca fiecare centimetru al locației să fie acoperit cu flori.

Florarii și comunicarea cu ei

Aici mulți își complică viața singuri. Vin la florar cu imagini salvate de pe Pinterest, zicând „vreau exact asta”, fără să realizeze că florile din fotografie sunt de sezon în Olanda în iunie, iar petrecerea lor e în România în noiembrie. Sau că acel aranjament a costat probabil câteva sute de euro.

Florarul nu e un magician. E un meșteșugar care lucrează cu materiale perisabile, supuse sezonalității și disponibilității pieței. Dacă îi explici atmosfera pe care vrei să o creezi, culorile care îți plac, bugetul de care dispui, un bun profesionist va ști să te ghideze. Poate îți va arăta alternative pe care nu le-ai luat în calcul. Poate îți va spune sincer că anumite combinații nu funcționează practic.

Am auzit povești despre oameni care au schimbat florarul cu două săptămâni înainte de eveniment pentru că „nu îi înțelegea viziunea”. Rareori se termină bine. Florarii au nevoie de timp să își planifice comenzile, să rezerve anumite soiuri, să pregătească aranjamentele. Schimbările de ultim moment duc de obicei la compromisuri.

Stabilește legătura din timp, discută deschis, fii dispusă să asculți sugestiile. Și foarte important: dacă ai prietene care au organizat evenimente și au fost mulțumite de un anumit florar, cere recomandări. Încrederea bazată pe experiența altcuiva valorează mult.

Detaliile care fac diferența

Florile tăiate durează, în funcție de soi și condiții, între trei și șapte zile. Dar vrei ca ele să arate impecabil exact în seara petrecerii. Coordonează cu florarul să fie livrate cu câteva ore înainte, nu cu o zi înainte. Și asigură-te că locația are condiții decente (aer condiționat dacă e vară, căldură adecvată dacă e iarnă).

Vasele contează enorm. Același buchet arată complet diferit într-un borcan de sticlă vintage, într-un vas ceramic rustic sau într-o vază de cristal înaltă. Dacă locația oferă vaze, uită-te la ele din timp. Dacă îți plac, economisești bani. Dacă nu, discută cu florarul despre alternative.

Și un aspect pe care mulți îl ignoră: ce se întâmplă cu florile după petrecere? Poți să le oferi invitaților la plecare, e un gest drăguț și evită risipa. Sau le poți dona unei case de bătrâni, unui spital, unei biserici. Florile sunt prea frumoase ca să fie aruncate a doua zi.

Când simplitatea bate complexitatea

Poate cel mai important lucru pe care l-am învățat despre florile la petreceri e că simplitatea autentică învinge întotdeauna complicația forțată. Am văzut logodne cu aranjamente sofisticate care includeau zece soiuri diferite, trei culori contrastante, decorațiuni adiționale. Arătau ocupate, neliniștite, aproape anxioase.

Și apoi am văzut petreceri cu trandafiri albi și eucalipt. Punct. Sau numai bujori roz. Sau lalele albe în vaze simple. Eleganța era evidentă, calmă, sigură pe ea. Oaspeții se concentrau pe eveniment, nu pe decorațiuni.

Nu spun că trebuie să fii minimalistă. Dar gândește-te de două ori înainte să adaugi încă un element „ca să fie și mai frumos”. Adesea, acel element e de prisos. Florile au propria lor frumusețe. Lasă-le să strălucească fără să le complici cu prea multe adăugiri.

Logodna e despre voi doi și promisiunea pe care o faceți. Florile sunt acolo să creeze cadrul, nu să fure spectacolul. Alege-le cu grijă, cu gust, cu atenție la detalii. Dar nu uita niciodată că ceea ce contează cu adevărat e atmosfera generală, bucuria împărtășită, emoția momentului.

Florile perfecte sunt cele care susțin toate astea fără să se remarce prea tare, fără să strige „uitați-vă la mine”. Sunt prezente, frumoase, potrivite. Și asta face toată diferența.

Citeste in continuare

Eveniment

Tehnologiile moderne nu se opresc

Publicat

pe

Acest lucru se refera nu numai la masini sau aparate de uz casnic electronice. Dezvoltarea rapida astazi, este sarbatorita in industria fotografiilor si implicit la studio Quick Photo Booth. Este suficient sa te uiti la tineri si gadgeturile pe care le folosesc. In afara de camera, acum este posibil sa faci o fotografie oriunde, chiar si in cabina foto mobila si mai mult decat atat, in oglinda foto. Si toate acestea permit sa tiparesti rapid noul cadru. In acest scop, a fost inventata cabina foto, care ofera o oportunitate unica de a imprima instantaneu fotografiile captate. Cabina foto Constanta este o cutie mica care are un ecran, o imprimanta si o camera unde invitatii pot face poze. In interiorul cabinei foto, poti sa faci poze ale intregii companii si imediat, in cateva secunde, sa te uiti la imagini.

Photo Booth se refera la un dispozitiv portabil, care iti permite sa faci fotografii instantanee. Multi oameni o numesc adesea un mini studio de fotografiere.  In ea nu exista niciun fotograf, insa emotiile reale si vii intra in cadru de la prima privire.Principiul de functionare a unei astfel de cabine este simplu. In interiorul structurii fiind o camera SLR de inalta calitate, oglinda foto, iluminat si o imprimanta. Aparatul foto are mai multe imagini, care sunt apoi transformate intr-un sablon, iar dupa cateva secunde poti tine in mana fotografii gata facute.

Ce sunt cabinele foto?

Aceste optiuni sunt foarte populare, deoarece in interiorul ei pot intra mai multe  persoane, de la una la trei, cinci si chiar mai multe, pentru a face fotografii amuzante si interesante. Aceste cabine sunt deosebit de populare evenimente, zile de nastere, nunti, petreceri tematice. Photo Booth ofera o multime de bucurie si emotii de neuitat. De asemenea, un astfel de serviciu poate fi inchiriat. Turistii oricand pot face fotografii minunate si le pot imprima imediat.

Citeste in continuare

Cultură

The Grand Ball of Princes and Princesses Monte-Carlo: O noapte cu strălucire la Iași

Publicat

pe

De

O experiență unică în viață, adusă de unul dintre cele mai importante evenimente din Monaco, care va avea loc în Palatul Culturii – Iași.

Se desfășoară încet, sub șoaptele aurite ale istoriei și ecourile măreției regale, o noapte de splendoare unică care va avea loc în inima României. Pe 6 septembrie 2025, Balul Grandios al Prinților și Prințeselor de la Monte-Carlo va umple sălile Palatului Culturii din Iași, aducând cu el eleganța atemporală a celor mai ilustre tradiții monegasce.

De secole, Monte-Carlo este sinonim cu grația, noblețea și arta celebrării — o lume în care prinții și prințesele, împodobiți cu mătase și diamante, dansează pe podele de marmură sub lumina a mii de candelabre. Acum, această moștenire a rafinamentului părăsește Coasta de Azur și aduce cu ea spiritul Balului Grandios, un spectacol care depășește granițele și transformă visele în realitate.

O noapte de opulență și farmec

Când ușile Palatului Culturii se vor deschide, oaspeții vor păși într-o lume unde fantezia devine realitate. Balul Grandios va aduce în fața invitaților un spectacol de simfonii orchestrale, valsuri care plutesc prin aer ca niște ecouri ale trecutului, și cine cu lumânări demne de regalitate.

Nobili din toată Europa și nu numai se vor reuni, uniți sub semnul grației, moștenirii și eleganței. Fiecare detaliu va purta semnătura stilului Monte Carlo: strălucirea cupelor de șampanie, foșnetul mătăsii pe podelele poleite, și mirosul florilor de sezon, toate într-o atmosferă regală.

Va fi o celebrare nu doar a frumuseții și rafinamentului, ci și a legăturii dintre trecut și prezent, între aristocrația românească și farmecul etern al Monaco-ului.

Iași: Oraș al culturii și patrimoniului regal

Nu există loc mai potrivit pentru acest eveniment grandios decât Iașiul, un oraș a cărui esență este pătrunsă de eleganță aristocratică și prestigiu cultural. Cunoscut drept Capitala Culturală a Europei și Oraș Regal, Iașiul a fost de multă vreme un simbol al intelectului, rafinamentului și strălucirii artistice.

Străzile sale spun povești cu poeți și regi, iar palatele și monumentele sale aduc un omagiu trecutului nobil. În centrul acestei sărbători se află Palatul Culturii, o bijuterie arhitecturală neo-gotică, considerată una dintre cele mai impunătoare clădiri din țară.

Construit între 1906 și 1925, palatul a fost ridicat pe ruinele fostei Curți Domnești a Moldovei. Acum, în aceste săli încărcate de istorie, Balul va prinde viață — un spectacol de coroane strălucitoare, rochii ample și amintiri ale unui timp regal care nu va fi uitat.

O moștenire a eleganței care continuă

Balul Grandios al Prinților și Prințeselor din Monte-Carlo este o celebrare a tradiției și nobleței, o călătorie prin istorie și o reafirmare a valorilor regale.

Acum, pentru prima dată, Iașiul devine scena acestui spectacol unic, aducând magia Monaco-ului în inima României. În noaptea de 6 septembrie, sub candelabrele de cristal ale Palatului Culturii, trecutul și prezentul vor dansa împreună, iar strălucirea Monte-Carlo-ului va găsi un nou cămin în orașul regal al României.

Pentru cei care visează în aur și dansuri nobile, acesta nu este doar un eveniment. Este istorie în devenire.

Get in touch
NOBLE MONTE-CARLO
8 Rue des Oliviers, Monte-Carlo
98000 – Principality of Monaco
Phone number: +377607934575 (Monaco)
Email: grandbal@noblemontecarlo.mc

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized21 de ore inainte

Xiaomi deschide primul magazin propriu din România, în incinta ParkLake, București, pe 22 noiembrie

București, 10 noiembrie 2025 – Xiaomi anunță deschiderea oficială a primului său magazin propriu din România, în București, în incinta centrului comercial...

Uncategorized23 de ore inainte

Berea oficială a sărbătorilor de iarnă, Tuborg Christmas Brew dă startul sezonului festiv

București, 7 noiembrie 2025: Sezonul festiv 2025 a început oficial pentru iubitorii de bere odată cu lansarea Tuborg Christmas Brew,...

Uncategorized4 zile inainte

Sezonul reducerilor Garmin Romania – discounturi de până la 2.080 de lei

Garmin Romania anunță debutul reducerilor de sezon, o campanie cu peste 50 de zile de prețuri speciale pentru o largă...

Viața în Argeș5 zile inainte

Cum poți reduce consumul de lemne cu 30% – sfaturi practice

Creșterea prețurilor la combustibili și nevoia tot mai mare de eficiență energetică îi determină pe mulți proprietari de locuințe să...

Uncategorized5 zile inainte

Optimizarea spațiilor profesionale și comerciale prin cablurile HDMI Active Optical (AOC) de la ATEN

București, 6 November 2025 – În mediul profesional și comercial de astăzi, soluțiile audiovizuale fiabile reprezintă fundamentul unei comunicări eficiente și...

Cultură7 zile inainte

Ecoul Clasicismului: Concertul Bach, Haydn, Mozart sub bagheta lui Liviu Condriuc

În seara de 27 octombrie 2025, Sala Lahovari din Râmnicu Vâlcea a fost gazda unui eveniment muzical de excepție, în...

Uncategorized7 zile inainte

Axis Communications și partenerii săi de tehnologie prezintă soluții inovatoare la Smart City Expo World Congress 2025 din Barcelona

Barcelona, 4 November 2025– Axis Communications, lider global în soluții de supraveghere video și tehnologii de rețea, participă în calitate...

Uncategorized7 zile inainte

Grupul SGS își extinde portofoliul global prin noi achiziții strategice

4 November 2025 – Grupul SGS anunță o serie de achiziții internaționale menite să-i consolideze poziția de lider global în domeniul...

Afacerio săptămână inainte

Izolarea fonică oferită de ferestrele PVC – Un somn liniștit

Zgomotul constant al orașului, claxoanele, motoarele turate sau chiar agitația de zi cu zi din cartierele aglomerate pot deveni factori...

Afacerio săptămână inainte

Ce sunt riflajele decorative din PVC și de ce au devenit atât de populare

Designul interior a trecut în ultimii ani printr-o adevărată revoluție, în care materialele moderne au început să concureze sau chiar...

Afacerio săptămână inainte

Vestiarele metalice cu uși scurte – Definiție și rolul în optimizarea spațiului

Într-o lume în care fiecare metru pătrat contează, mai ales în spațiile de lucru, soluțiile inteligente de depozitare devin tot...

Uncategorizedo săptămână inainte

ELKO Romania alături de Aginode au prezentat cele mai noi inovații în cablare pe cupru și fibră optică

București, 3 November 2025 – ELKO Romania, parte a ELKO Group, a organizat alături de Aginode, fostă divizie a Nexans,...

Cultură2 săptămâni inainte

Romania Student Tour – Pe Argeș în sus

În perioada 30  octombrie – 2 noiembrie 2025, sub egida Ministerului Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale, Casa de Cultură...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Grupul SGS își consolidează oferta de servicii de Încredere Digitală prin lansarea unui cadru global structurat

Geneva, 29 October 2025 –  Grupul SGS, lider mondial in domeniul testarii, inspectiei si certificarii, anunta noul cadru global care reuneste intr-o...

Cum îți alegi buchetul de flori pentru o petrecere de logodnă? Cum îți alegi buchetul de flori pentru o petrecere de logodnă?
Eveniment2 săptămâni inainte

Cum îți alegi buchetul de flori pentru o petrecere de logodnă?

Să recunoaștem de la început: alegerea florilor pentru o logodnă poate fi la fel de complicată ca și organizarea petrecerii...

analiza genetica analiza genetica
Uncategorized2 săptămâni inainte

Ce este analiza genetică – cui se adresează consultația genetică?

Consultația genetică este o discuție medicală între pacient și medicul genetician, în care se analizează istoricul familial, simptomele și posibilele...

Știrile Săptămânii