Știm cu toții importanța și valoarea unei campanii de marketing digital de succes și mulți marketeri vor fi de acord că SEO are un rol crucial de jucat. Pe lângă crearea de legături, există multe lucruri pe care le puteți face pentru a ajuta la realizarea campaniei dvs. de succes; fără să vă cheltuiti bugetul aiurea.
Unul dintre cei mai importanți pași de făcut sub umbrela SEO este optimizarea imaginii. O campanie SEO cuprinzătoare include un plan strategic de curare a imaginilor care rezonează cu publicul tău, rămânând totodată relevante pentru conținutul tău. Google însuși recunoaște importanța imaginilor și împărtășește câteva sfaturi utile despre optimizarea imaginilor în ghidurile lor pentru publicarea imaginilor.
Pentru a vă ajuta să vă asigurați că vă optimizați corect imaginile, iată șase sfaturi de bază pentru a vă lansa la început.
1. Utilizați imagini unice care sunt relevante pentru pagină
Utilizatorii sunt mult mai susceptibili să reacționeze la o imagine înainte să înceapă să citească postarea ta.
Natura umană este să ne concentrăm atenția asupra imaginilor. O imagine atrăgătoare care se conectează cu subiectul dvs. într-un mod inedit poate inspira utilizatorii să împărtășească conținutul dvs. și va lăsa cu siguranță o impresie.
2. Folosiți formatul de cea mai înaltă calitate posibil
Motoarele de căutare preferă imagini de înaltă rezoluție și conținut de înaltă calitate.
Paginile web cu imagini cu rezoluție slabă sau formatate incorect pot apărea distorsionate pe o tabletă sau un ecran mobil. Nu vă vindeți conținutul scurt folosind imagini de calitate scăzută.
Iată câteva sfaturi de reținut atunci când alegeți formate de fișiere:
Pentru majoritatea situațiilor de comerț electronic, JPEG va fi cel mai bun pariu. Acestea oferă cea mai bună calitate și cea mai mică dimensiune a fișierului.
Nu folosiți niciodată GIF-uri pentru imagini mari de produs. Dimensiunea fișierului va fi foarte mare și nu există o modalitate bună de a-l reduce. Utilizați GIF-uri pentru miniaturi și imagini decorative.
PNG-urile pot fi o alternativă bună atât la JPEG, cât și la GIFS. Dacă nu puteți obține fotografii de produs în format PNG, încercați să utilizați PNG-8 peste PNG-24. PNG-urile excelează la imagini decorative simple datorită dimensiunii lor extrem de reduse.
3. Reduceți dimensiunea fișierului dvs. de imagine
Google este destul de mare pe mobil, mergând până la crearea unui prim index mobil.
Acest lucru înseamnă că trebuie să țineți cont pentru mobil cu imaginile dvs. Prin scalarea fișierelor mari de imagini, puteți crește viteza paginii, ceea ce este crucial pentru vizualizarea mobilă.
Paginile care durează mult până la spool suferă adesea o rată de respingere ridicată din cauza plecării rapide a vizitatorilor dornici care caută o soluție imediată. Utilizați o imagine mai mică, de înaltă rezoluție a produsului dvs. și oferiți vizitatorilor opțiunea de a vizualiza o imagine mărită.
5. Includeți o legendă concisă cu imaginea dvs.
Subtitrările, cum ar fi adresele URL, pot fi accesate cu crawlere de către motoarele de căutare.
Oricine utilizează cuvinte cheie asociate legendei dvs. va găsi pagina dvs. listată în rezultatele căutării. Cheia este menținerea relevanței pentru pagină și a imaginii.
www.star-marketing.ro