Connect with us

Eveniment

Ecosistemul SmartThings oferă utilizatorilor Galaxy un control îmbunătățit asupra dispozitivelor lor conectate – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Rețeaua SmartThings Find înglobează 70 de milioane de dispozitive de asistență și introduce funcții noi pentru un plus de confort și confidențialitate

București, România – 20 aprilie 2021 – Samsung Electronics Co., Ltd a anunțat astăzi că ecosistemul său lansat recent, SmartThings Find, continuă să crească rapid, cuprinzând acum peste 70 de milioane de dispozitive de asistență. De asemenea, serviciul continuă să se dezvolte prin intermediul funcțiilor de confidențialitate îmbunătățite și actualizărilor comenzilor vocale. Actualizările, care includ capacitatea de a detecta Galaxy SmartTag-uri necunoscute din vecinătate și utilizarea Bixby pentru a găsi în mod convenabil bunurile, permit un control mult mai mare asupra dispozitivelor conectate din aplicația SmartThings.

 

SmartThings Find devine unul dintre cele mai rapide servicii de localizare

SmartThings Find, una dintre caracteristicile deosebite ale ecosistemului SmartThings, le permite utilizatorilor Galaxy să-și localizeze rapid și ușor smartphone-urile, tabletele, smartwatch-urile și căștile Galaxy înregistrate, utilizând tehnologiile Bluetooth Low Energy (BLE) și ultra-wideband (UWB). De asemenea, aceasta poate ajuta în detectarea obiectelor personale, precum chei, genți și biciclete, care prezintă atașat unul dintre dispozitivele Samsung SmartTag, conectate prin Bluetooth, de la Samsung.

Utilizatorii SmartThings Find îi pot ajuta pe ceilalți să-și găsească articolele pierdute prin intermediul aplicației SmartThings. De la lansarea sa în octombrie 2020, au fost înregistrate peste 70 de milioane de dispozitive și, cu acordul rapid, 700 de milioane de utilizatori Galaxy pot fi incluși în rețeaua SmartThings Find, devenind astfel unul dintre serviciile de localizare cu cea mai rapidă creștere din întreaga lume.

SmartThings Find este îmbunătățit cu noi caracteristici de siguranță și confort

În plus față de extinderea oferită dispozitivului, oamenii folosesc din ce în ce mai mult SmartThings Find pentru a păstra evidența celor mai importante bunuri ale lor. De fapt, peste jumătate dintre utilizatorii Galaxy SmartTag îl atașează la cheile casei sau la cheile mașinii, urmate îndeaproape de rucsac, portofele și biciclete. Începând de săptămâna viitoare, utilizatorii Galaxy vor beneficia de două noi funcții SmartThings Find, care nu doar că vor contribui la identificarea articolelor într-un mod mai convenabil, dar vor oferi și o evidență clară privind siguranța lor.

În primul rând, utilizatorii se vor putea folosi acum de asistentul vocal Bixby pentru a activa în mod eficient căutările prin Galaxy SmartTag fără să mai fie nevoie de utilizarea mâinilor. Aceștia își pot găsi cu ușurință lucrurile, rostind numele SmartTag-ului către Bixby; de exemplu, dacă utilizatorul întreabă „Bună Bixby, unde este bicicleta mea?”, Bixby o va găsi imediat și va afișa locația exactă.

În plus, noua caracteristică Unknown Tag Search poate detecta un Galaxy SmartTag străin, în cazul în care cineva folosește aceste dispozitive cu alte intenții. Prin apăsarea unui buton de pornire, Unknown Tag Search va căuta SmartTag-uri necunoscute și va furniza o listă cu astfel de dispozitive în urma căreia utilizatorii pot vedea concret dacă cineva încearcă sau nu să le urmărească în secret locația.

Ca memento, toate datele utilizatorului SmartThings Find sunt criptate și protejate printr-un ID privat ales aleatoriu, care se schimbă la fiecare 15 minute, asigurându-se că locația dispozitivului nu este dezvăluită nimănui, cu excepția proprietarului.

Ecosistemul SmartThings continuă să evolueze

SmartThings Find este doar o caracteristică a ecosistemului SmartThings, în continuă expansiune și de încredere, care și-a aprofundat capacitățile și a devenit un serviciu IoT pe smartphone-uri și tablete Galaxy, televizoare Samsung și electrocasnice.

Pe anumite piețe, SmartThings s-a extins dincolo de utilizările populare, cum ar fi comenzile Smart Home sau funcțiile Smart Car, pentru a analiza tiparele de utilizare a energiei electrice ale utilizatorilor, recomandând opțiuni de control mai eficiente din punct de vedere energetic pentru dispozitivele conectate. În plus, SmartThings Air ajută la monitorizarea calității aerului din mediul înconjurător, recomandând automat setări adecvate pentru purificatoarele de aer.

„Suntem mândri că SmartThings a devenit un ecosistem lider în industrie. Abia începem să conturăm suprafața potențialului său și abia așteptăm să dezvăluim mai multe în viitorul apropiat”, a spus Jaeyeon Jung, Vice President and Head of SmartThings Team, Mobile Communications Business la Samsung Electronics.

Pentru mai multe informații despre aplicația SmartThings și serviciul SmartThings Find, vizitați: www.samsung.com/smartthings .

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com .

Eveniment

IKEA recheamă farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA, deoarece prezintă risc de spargere și pot provoca arsuri

Publicat

pe

IKEA îndeamnă toți clienții care dețin farfurii, boluri și căni HEROISK sau TALRIKA să nu le mai folosească și să contacteze IKEA pentru rambursare integrală.

Siguranța reprezintă o prioritate pentru IKEA și, de aceea, luăm măsuri de precauție și retragem de pe piață farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA, întrucât acestea se pot sparge și pot cauza arsuri daca au un conținut fierbinte. Toate produsele noastre sunt testate și respectă standardele și legislația aplicabile. În ciuda acestui fapt, am primit sesizări privind spargerea produselor menționate.

Screenshot 2021-05-18 132431

Produsele HEROISK și TALRIKA pot fi returnate la orice magazin IKEA, iar clienților li se va restitui suma integrală plătită pentru produs. Nu este necesară nicio dovadă a achiziției, cum ar fi bonul fiscal.

IKEA își cere scuze pentru neplăcerile cauzate de această situație.

Citeste in continuare

Eveniment

Raport Ericsson ConsumerLab: Tehnologia 5G aduce modificări în comportamentul de utilizare a smartphone-urilor

Publicat

pe

  • Acesta este cel mai amplu studiu realizat în rândul consumatorilor 5G, până în prezent, și dezvăluie opinii reprezentative pentru  1,3 miliarde de consumatori și 220 de milioane de utilizatori 5G, inclusiv respondenți din România
  • Utilizatorii 5G dedică mai mult timp cloud gaming-ului și aplicațiilor de AR (Realitate Augmentată), în timp ce 20% dintre ei utilizează mai puțin conexiunile Wi-Fi, la domiciliu sau în alte locații, ca urmare a trecerii la serviciile 5G
  • 7 din 10 utilizatori 5G își doresc servicii și aplicații inovatoare, iar calitatea acoperirii în spații închise este de două ori mai importantă (pentru cei intervievați) decât viteza conexiunii sau autonomia bateriei

Un nou raport al Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab subliniază impactul pe care tehnologia 5G îl are deja asupra utilizatorilor de smartphone-uri din întreaga lume și dezvăluie așteptările pe care aceștia le au de la tehnologia 5G în viitor. Potrivit cercetării, calitatea conectivității la interior reprezintă unul dintre principalele interese ale consumatorilor, unul din cinci utilizatori 5G reducând deja utilizarea Wi-Fi pe telefoane (în spațiile din interiorul clădirilor), datorită beneficiilor conectivității mobile 5G.

 

Raportul – intitulat „Cinci modalități de îmbunătățire a serviciilor 5G” – este rezultatul celui mai mare studiu global vizând tehnologia 5G realizat până în prezent, în rândul consumatorilor. Cercetarea acoperă 26 de piețe – inclusiv SUA, China, Coreea de Sud și România  – metodologia de studiu Ericsson ConsumerLab fiind aplicabilă pentru 1,3 miliarde de utilizatori de smartphone-uri la nivel global, inclusiv 220 de milioane de abonați ai serviciilor 5G.

La cercetare au participat 1.000 de consumatori din România. Datele sunt reprezentative pentru aproximativ 8 milioane de utilizatori de smartphone-uri din România, inclusiv aproximativ 200.000 de utilizatori ai tehnologiei 5G. Raportul analizează tendințele cheie în adoptarea, utilizarea și percepția consumatorilor în ceea ce privește tehnologia 5G.

Una dintre concluziile-cheie ale raportului arată faptul că, până la finalul anului 2020, o mai bună informare în ceea ce privește serviciile și beneficiile aduse de tehnologia 5G ar fi putut duce la o creștere cu 22% a numărului de abonamente 5G în rândul utilizatorilor ce dețin deja dispozitive compatibile.

De asemenea, potrivit studiului citat, numărul utilizatorilor români de smartphone-uri care au trecut la tehnologia 5G, până la sfârșitul anului 2020, ar fi putut fi cu 23% mai mare.

Din raport reiese și faptul că tehnologia 5G începe deja să imprime noi comportamente de utilizare (în rândul consumatorilor). Mai exact, pe lângă utilizarea mai redusă a serviciilor Wi-Fi, utilizatorii 5G alocă, în medie, pe săptămână, cu două ore mai mult jocurilor în cloud și cu o oră mai mult pe aplicațiile de realitate augmentată (AR), comparativ cu utilizatorii 4G.

În România, 16% dintre utilizatorii 5G au redus utilizarea internetului Wi-Fi, atât la domiciliu, cât și în alte locații, arată cercetarea.

Cu toate acestea, la nivel global, deși utilizatorii de servicii 5G sunt mulțumiți de viteza internetului, aproximativ 70% sunt nemulțumiți de disponibilitatea serviciilor inovatoare și a aplicațiilor noi. Astfel, consumatorii spun că sunt dispuși să plătească cu 20-30% mai mult pentru abonamente 5G care să includă și scenarii de utilizare a serviciilor digitale.

În România, 53% dintre consumatorii care folosesc servicii 5G sunt foarte mulțumiți de viteza de internet din rețelele 5G, iar 51% dintre aceștia sunt nemulțumiți de gradul de disponibilitate al serviciilor inovative care utilizează această tehnologie. Dacă utilizatorii din România sunt dispuși să plătească cu 10% mai mult în medie pentru planurile de abonamente care includ servicii de conectivitate 5G, ei sunt dispuși să plătească și mai mult (cu până la 50% mai mult) pentru planuri de abonamente care includ servicii digitale adiționale.

Totodată, 23% dintre respondenții din România au un telefon compatibil cu tehnologia 5G, dar numai 1 din 10 au și un abonament pentru astfel de servicii, în timp ce o treime din utilizatorii de servicii 4G cred că serviciile 5G sunt foarte puțin sau deloc disponibile.

Carantina și restricțiile de deplasare, impuse de virusul COVID-19, i-au constrâns pe cei mai mulți dintre utilizatorii 5G să utilizeze aceste servicii doar în spațiile interioare. Din acest motiv, aceștia consideră că, pentru o experiență 5G satisfăcătoare, calitatea recepției de date în interior este de două ori mai importantă decât viteza sau impactul asupra bateriei.

În plus, în ciuda pandemiei, aproximativ 2 din 5 (39%) utilizatori de smartphone-uri, de la nivel global, care au participat la studiu și-au exprimat intenția de a adopta tehnologia 5G în 2021, acest procent fiind în creștere cu 2 puncte procentuale față de 2019.

Mai mult, în România, 37% dintre respondenți (500.000 de utilizatori de smartphone-uri) spun că ar vrea să treacă la serviciile 5G, iar 22% dintre aceștia ar putea face acest lucru în anul 2021.

Totodată, raportul mai prezintă și cinci modalități prin care furnizorii de servicii de comunicații (CSP) pot îndeplini așteptările consumatorilor, atât în viitorul apropiat, cât și pe termen mai lung:

  • contracararea lipsei de informații prin educarea consumatorilor și printr-o mai bună prezentare a beneficiilor tehnologiei 5G pentru aceștia
  • asigurarea unei calități constante a acoperirii 5G în spațiile interioare, cât și exterioare
  • adaptarea la cerințele de rețea pentru noile servicii 5G
  • axarea pe dorința consumatorilor de a accesa noi scenarii de utilizare a tehnologiei 5G
  • accelerarea disponibilității scenariilor de utilizare existente, și a celor noi, prin parteneriate ecosistemice

Jasmeet Singh Sethi, Head of ConsumerLab, Ericsson Research, declară: „Până în prezent, analizele experiențelor de utilizator oferite de rețelele 5G s-au concentrat, în principal, pe aspectele care țin de viteza internetului și disponibilitatea serviciului 5G, pe baza măsurătorilor independente de rețea. Dar este la fel de important să înțelegem și modul în care utilizatorii 5G percep această experiență. Cele cinci recomandări și perspective, din raportul Ericsson ConsumerLab, pot fi utilizate de către furnizorii de servicii de comunicații (CSP) pentru a încuraja adoptarea soluțiilor 5G și a răspunde așteptărilor consumatorilor”.

Citiți aici raportul Ericsson ConsumerLab: Cinci modalități de îmbunătățire a serviciilor 5G pentru consumatori.

Ericsson 5G
Raport Ericsson ConsumerLab: Valorificarea potențialului 5G pe segmentul dedicat consumatorilor
Ericsson ConsumerLab: Ericsson Startup 5G
Ericsson: 5G pentru consumatori: o întreagă lume de oportunități se dezvăluie

NOTE PENTRU EDITORI:

URMĂRIȚI-NE LA:

Subscribe to Ericsson press releases here
Subscribe to Ericsson blog posts here
www.twitter.com/ericsson
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson

DESPRE ERICSSON

Ericsson le oferă furnizorilor de servicii de comunicații soluții complete pentru îmbunătățirea conectivității si a serviciilor. Portofoliul companiei acoperă domenii precum Rețele (Networks), Soluții pentru Servicii Digitale (Digital Services), Servicii de Externalizare (Managed Services) și Business-uri Emergente (Emerging Business) și este menit să sprijine clienții companiilor în procesul de digitalizare, să  sporească eficiența companiilor și să identifice noi surse de venit. Inovațiile Ericsson au pus beneficiile telefoniei și ale conexiunii mobile la dispoziția a miliarde de oameni, de la nivel global. Compania este listată la bursa din New York (NASDAQ) , precum și la filiala acesteia – NASDAQ Stockholm.  www.ericsson.com

Citeste in continuare

Eveniment

IKEA România ridică steagul curcubeu și sprijină drepturile LGBT+ prin campania „Dragostea e dincolo de cei patru pereți”

Publicat

pe

IKEA România lansează campania „Dragostea e dincolo de cei patru pereți” și marchează, astfel, Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei (IDAHOT) de pe 17 mai, sprijinind lupta pentru o mai mare egalitate și o incluziune mai puternică de care să se bucure toți oamenii din comunitatea LGBT+.

 

La IKEA, marcăm celebrarea IDAHOT prin consolidarea angajamentului pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT + se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. Ne dorim să le arătăm oamenilor că dragostea, indiferent de felul ei, este mult prea mare pentru a fi limitată la patru pereți. Pur și simplu are nevoie de mai mult spațiu. IKEA este un brand ghidat de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni și, astfel, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a declarat Violeta Neniță, Manager de piață IKEA România, care a ridicat astăzi steagul curcubeu în fața magazinului IKEA Pallady.

 

Pentru a arăta angajamentul companiei față de un mediu mai inclusiv LGBT+, IKEA România oferă oportunități egale în materie de recrutare și dezvoltare tuturor persoanelor indiferent de orientarea sexuală și identitatea de gen, asigurând prin Codul său de Conduită faptul că locul de muncă este unul lipsit de discriminare, hărțuire și ostilitate.

 

Clienții își pot arăta sprijinul pentru cauză achiziționând geanta de transport multicoloră STORSTOMMA care va fi vândută în magazinele IKEA Baneasa și Pallady în timpul campaniei. Un procent din aceste încasări va fi donat organizației ‘ACCEPT’ care apără și promovează drepturile LGBT+ în România.

Sprijinul față de incluziunea LGBT+ face parte din agenda extinsă a IKEA Diversity & Inclusion, prin care compania pledează pentru egalitatea de gen și sprijină grupurile vulnerabile, cum ar fi victimele violenței domestice.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment4 minute inainte

IKEA recheamă farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA, deoarece prezintă risc de spargere și pot provoca arsuri

IKEA îndeamnă toți clienții care dețin farfurii, boluri și căni HEROISK sau TALRIKA să nu le mai folosească și să contacteze IKEA pentru rambursare...

Eveniment22 de ore inainte

Raport Ericsson ConsumerLab: Tehnologia 5G aduce modificări în comportamentul de utilizare a smartphone-urilor

Acesta este cel mai amplu studiu realizat în rândul consumatorilor 5G, până în prezent, și dezvăluie opinii reprezentative pentru  1,3...

EvenimentO zi inainte

IKEA România ridică steagul curcubeu și sprijină drepturile LGBT+ prin campania „Dragostea e dincolo de cei patru pereți”

IKEA România lansează campania „Dragostea e dincolo de cei patru pereți” și marchează, astfel, Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și...

EvenimentO zi inainte

ȘORȚ DE CHEF – PORTRET DE CLIENT MASIMA: CHEF IULIAN OLARU

ȘORȚ DE CHEF – PORTRET DE CLIENT MASIMA: CHEF IULIAN OLARU Cu șorț de chef și determinare de om ce...

EvenimentO zi inainte

Studiu Dentons & Audytel: Adoptarea Legii 5G în forma actuală va costa industria de telecomunicații din România între 2,7 și 4,2 miliarde de euro în următorii 10 ani

București, 14 mai 2021 Adoptarea Legii 5G în forma actuală ar putea costa industria de telecomunicații din România între 2,7...

Eveniment4 zile inainte

Samsung facilitează utilizarea Blockchain pe dispozitivele Galaxy cu suport pentru portofele hardware

Utilizatorii Galaxy își pot importa și gestiona acum toate activele pentru criptomonede și DApp-uri într-o singură locație ușor de utilizat...

Eveniment4 zile inainte

Huawei revine cu un nou val de reduceri disponibile doar în acest weekend

Dani Oțil este gazda acestui weekend plin de reduceri   București, 14 mai 2021- Huawei Consumer Business Group revine cu...

Eveniment4 zile inainte

PlayOn by Samsung – prima competiție de Wild Rift a adunat peste 1000 de jucători într-un maraton de gaming inedit

București, 14 mai 2021 – Samsung anunță încheierea primei competiții de mobile destinată jucătorilor de Wild Rift din România. Asemenea unui...

baza de machiaj baza de machiaj
Uncategorized5 zile inainte

Totul despre baza de machiaj: cat costa, cum o alegi si cum o folosesti?

Pentru a gasi baza de machiaj potrivita, va trebui sa tii cont de mai multe aspecte. Aceasta trebuie sa aiba...

Eveniment5 zile inainte

Studiu Dentons & Audytel: Adoptarea Legii 5G în forma actuală va costa industria de telecomunicații din România între 2,7 și 4,2 miliarde de euro în următorii 10 ani

București, 11 mai 2021 Adoptarea Legii 5G în forma actuală ar putea costa industria de telecomunicații din România între 2,7...

Eveniment5 zile inainte

Huawei celebrează 18 ani de inovație în România

București, 13 mai, 2021. Huawei, cel mai important furnizor global de tehnologie a informației și dispozitive inteligente, celebrează anul acesta 18...

Eveniment6 zile inainte

Samsung lansează provocarea #BespokeMyHome, în Europa și S.U.A., alături de renumiți chefi bucătari și designeri

Samsung Digital Appliances anunță noua sa serie de challenge-uri pe platformele de Social Media sub sloganul #BespokeMyHome, din cadrul Bespoke...

Eveniment6 zile inainte

Samsung prezintă elemente unice de design în ediție limitată în cadrul evenimentului Bespoke Home

Colaborările cu artiștii Thibaud Hérem și Andy Rementer și brandul de lifestyle HAY pentru gama de frigidere Bespoke se traduc...

Eveniment6 zile inainte

Samsung anunță extinderea globală a gamei de electrocasnice Bespoke în cadrul „Bespoke Home 2021”

Bespoke Home sărbătorește extinderea globală a gamei de frigidere personalizabile Samsung, servind drept noua platformă virtuală pentru prezentarea portofoliului extins...

Eveniment7 zile inainte

Huawei lansează noul Band 6 care dispune de un ecran FullView mai mare și autonomie a bateriei de până la două săptămâni

București, 11 mai 2021 – Huawei Consumer Business Group a lansat HUAWEI Band 6, cea mai nouă brățară din seria HUAWEI...

EvenimentO săptămână inainte

Competiția Internațională “YOUTH OF MUSIC” 2021 a desemnat câștigătorii primei ediții

București, 11 mai  2021 –  La finalul unui proces de selecție extrem de riguros, competiția internațională “Youth of Music” 2021,...

Știrile Săptămânii