Connect with us

Eveniment

Raport Ericsson ConsumerLab: Tehnologia 5G aduce modificări în comportamentul de utilizare a smartphone-urilor

Publicat

pe

  • Acesta este cel mai amplu studiu realizat în rândul consumatorilor 5G, până în prezent, și dezvăluie opinii reprezentative pentru  1,3 miliarde de consumatori și 220 de milioane de utilizatori 5G, inclusiv respondenți din România
  • Utilizatorii 5G dedică mai mult timp cloud gaming-ului și aplicațiilor de AR (Realitate Augmentată), în timp ce 20% dintre ei utilizează mai puțin conexiunile Wi-Fi, la domiciliu sau în alte locații, ca urmare a trecerii la serviciile 5G
  • 7 din 10 utilizatori 5G își doresc servicii și aplicații inovatoare, iar calitatea acoperirii în spații închise este de două ori mai importantă (pentru cei intervievați) decât viteza conexiunii sau autonomia bateriei

Un nou raport al Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab subliniază impactul pe care tehnologia 5G îl are deja asupra utilizatorilor de smartphone-uri din întreaga lume și dezvăluie așteptările pe care aceștia le au de la tehnologia 5G în viitor. Potrivit cercetării, calitatea conectivității la interior reprezintă unul dintre principalele interese ale consumatorilor, unul din cinci utilizatori 5G reducând deja utilizarea Wi-Fi pe telefoane (în spațiile din interiorul clădirilor), datorită beneficiilor conectivității mobile 5G.

 

Raportul – intitulat „Cinci modalități de îmbunătățire a serviciilor 5G” – este rezultatul celui mai mare studiu global vizând tehnologia 5G realizat până în prezent, în rândul consumatorilor. Cercetarea acoperă 26 de piețe – inclusiv SUA, China, Coreea de Sud și România  – metodologia de studiu Ericsson ConsumerLab fiind aplicabilă pentru 1,3 miliarde de utilizatori de smartphone-uri la nivel global, inclusiv 220 de milioane de abonați ai serviciilor 5G.

La cercetare au participat 1.000 de consumatori din România. Datele sunt reprezentative pentru aproximativ 8 milioane de utilizatori de smartphone-uri din România, inclusiv aproximativ 200.000 de utilizatori ai tehnologiei 5G. Raportul analizează tendințele cheie în adoptarea, utilizarea și percepția consumatorilor în ceea ce privește tehnologia 5G.

Una dintre concluziile-cheie ale raportului arată faptul că, până la finalul anului 2020, o mai bună informare în ceea ce privește serviciile și beneficiile aduse de tehnologia 5G ar fi putut duce la o creștere cu 22% a numărului de abonamente 5G în rândul utilizatorilor ce dețin deja dispozitive compatibile.

De asemenea, potrivit studiului citat, numărul utilizatorilor români de smartphone-uri care au trecut la tehnologia 5G, până la sfârșitul anului 2020, ar fi putut fi cu 23% mai mare.

Din raport reiese și faptul că tehnologia 5G începe deja să imprime noi comportamente de utilizare (în rândul consumatorilor). Mai exact, pe lângă utilizarea mai redusă a serviciilor Wi-Fi, utilizatorii 5G alocă, în medie, pe săptămână, cu două ore mai mult jocurilor în cloud și cu o oră mai mult pe aplicațiile de realitate augmentată (AR), comparativ cu utilizatorii 4G.

În România, 16% dintre utilizatorii 5G au redus utilizarea internetului Wi-Fi, atât la domiciliu, cât și în alte locații, arată cercetarea.

Cu toate acestea, la nivel global, deși utilizatorii de servicii 5G sunt mulțumiți de viteza internetului, aproximativ 70% sunt nemulțumiți de disponibilitatea serviciilor inovatoare și a aplicațiilor noi. Astfel, consumatorii spun că sunt dispuși să plătească cu 20-30% mai mult pentru abonamente 5G care să includă și scenarii de utilizare a serviciilor digitale.

În România, 53% dintre consumatorii care folosesc servicii 5G sunt foarte mulțumiți de viteza de internet din rețelele 5G, iar 51% dintre aceștia sunt nemulțumiți de gradul de disponibilitate al serviciilor inovative care utilizează această tehnologie. Dacă utilizatorii din România sunt dispuși să plătească cu 10% mai mult în medie pentru planurile de abonamente care includ servicii de conectivitate 5G, ei sunt dispuși să plătească și mai mult (cu până la 50% mai mult) pentru planuri de abonamente care includ servicii digitale adiționale.

Totodată, 23% dintre respondenții din România au un telefon compatibil cu tehnologia 5G, dar numai 1 din 10 au și un abonament pentru astfel de servicii, în timp ce o treime din utilizatorii de servicii 4G cred că serviciile 5G sunt foarte puțin sau deloc disponibile.

Carantina și restricțiile de deplasare, impuse de virusul COVID-19, i-au constrâns pe cei mai mulți dintre utilizatorii 5G să utilizeze aceste servicii doar în spațiile interioare. Din acest motiv, aceștia consideră că, pentru o experiență 5G satisfăcătoare, calitatea recepției de date în interior este de două ori mai importantă decât viteza sau impactul asupra bateriei.

În plus, în ciuda pandemiei, aproximativ 2 din 5 (39%) utilizatori de smartphone-uri, de la nivel global, care au participat la studiu și-au exprimat intenția de a adopta tehnologia 5G în 2021, acest procent fiind în creștere cu 2 puncte procentuale față de 2019.

Mai mult, în România, 37% dintre respondenți (500.000 de utilizatori de smartphone-uri) spun că ar vrea să treacă la serviciile 5G, iar 22% dintre aceștia ar putea face acest lucru în anul 2021.

Totodată, raportul mai prezintă și cinci modalități prin care furnizorii de servicii de comunicații (CSP) pot îndeplini așteptările consumatorilor, atât în viitorul apropiat, cât și pe termen mai lung:

  • contracararea lipsei de informații prin educarea consumatorilor și printr-o mai bună prezentare a beneficiilor tehnologiei 5G pentru aceștia
  • asigurarea unei calități constante a acoperirii 5G în spațiile interioare, cât și exterioare
  • adaptarea la cerințele de rețea pentru noile servicii 5G
  • axarea pe dorința consumatorilor de a accesa noi scenarii de utilizare a tehnologiei 5G
  • accelerarea disponibilității scenariilor de utilizare existente, și a celor noi, prin parteneriate ecosistemice

Jasmeet Singh Sethi, Head of ConsumerLab, Ericsson Research, declară: „Până în prezent, analizele experiențelor de utilizator oferite de rețelele 5G s-au concentrat, în principal, pe aspectele care țin de viteza internetului și disponibilitatea serviciului 5G, pe baza măsurătorilor independente de rețea. Dar este la fel de important să înțelegem și modul în care utilizatorii 5G percep această experiență. Cele cinci recomandări și perspective, din raportul Ericsson ConsumerLab, pot fi utilizate de către furnizorii de servicii de comunicații (CSP) pentru a încuraja adoptarea soluțiilor 5G și a răspunde așteptărilor consumatorilor”.

Citiți aici raportul Ericsson ConsumerLab: Cinci modalități de îmbunătățire a serviciilor 5G pentru consumatori.

Ericsson 5G
Raport Ericsson ConsumerLab: Valorificarea potențialului 5G pe segmentul dedicat consumatorilor
Ericsson ConsumerLab: Ericsson Startup 5G
Ericsson: 5G pentru consumatori: o întreagă lume de oportunități se dezvăluie

NOTE PENTRU EDITORI:

URMĂRIȚI-NE LA:

Subscribe to Ericsson press releases here
Subscribe to Ericsson blog posts here
www.twitter.com/ericsson
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson

DESPRE ERICSSON

Ericsson le oferă furnizorilor de servicii de comunicații soluții complete pentru îmbunătățirea conectivității si a serviciilor. Portofoliul companiei acoperă domenii precum Rețele (Networks), Soluții pentru Servicii Digitale (Digital Services), Servicii de Externalizare (Managed Services) și Business-uri Emergente (Emerging Business) și este menit să sprijine clienții companiilor în procesul de digitalizare, să  sporească eficiența companiilor și să identifice noi surse de venit. Inovațiile Ericsson au pus beneficiile telefoniei și ale conexiunii mobile la dispoziția a miliarde de oameni, de la nivel global. Compania este listată la bursa din New York (NASDAQ) , precum și la filiala acesteia – NASDAQ Stockholm.  www.ericsson.com

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Xiaomi Mi 11 Ultra, disponibil pe canalele de vânzare oficiale

Publicat

pe

Flagship-ul Xiaomi aduce cea mai revoluționară tehnologie la dispoziția utilizatorilor din România

 

București, România, 14 iunie 2021 – Mi 11 Ultra, cel mai nou flagship din portofoliul Xiaomi, revoluționează fotografia și filmarea cu telefonul mobil, fiind echipat cu una dintre cele mai puternice camere din istoria telefoanelor. Începând de azi, telefonul Mi 11 Ultra, în varianta 12GB+256GB, este disponibil la prețul recomandat de 6.999,00 lei, pe canalele oficiale de vânzare: Mi Home, Mi Store, eMAG, Altex, Flanco, PC Garage, Evomag.

Mi 11 Ultra face un salt important în privința tehnologiei camerelor de pe telefoanele inteligente, fiind dotat cu senzorul Samsung GN2. Dispozitivul merge și mai departe prin setup-ul triplu la nivel pro, format numai din camere “principale”. Datorită acestuia, Xiaomi ajunge din nou în topul DXOMARK: Mi 11 Ultra este cel mai bun telefon inteligent pentru fotografii din lume. Cu ecran DotDisplay quad-curved de 120Hz și WQHD+, încărcare cu fir și încărcare wireless turbo la 67W, Mi 11 Ultra oferă o experiență premium dusă la extrem.

Mi 11 Ultra marchează un reper important în fotografia la cel mai înalt nivel cu telefoanele inteligente și continuă tradiția Mi 10 Ultra. Setup-ul triplu de camere la nivel pro are un hardware de mare putere și un software avansat, care i-au adus primul loc în clasamentul DXOMARK.

Telefonul performează și la capitolul filmare. Toți cei trei senzori înregistrează la calitate video 8K 24fps, iar camera principală este dotată cu tehnologiile Dolby Vision® și HDR10+. Astfel, calitatea și acuratețea imaginilor sunt excelente, cu luminozitate perfectă și o reprezentare a umbrelor foarte exactă.

Sistemul audio al lui Mi 11 Ultra este la înălțime. Telefonul are difuzoare duale, calibrate de experții Harman Kardon, colaborare ce a început odată cu lansarea Mi 11. În partea de jos, Mi 11 Ultra are un difuzor superlinear și mai puternic de 1216P, care îi asigură o amplitudine maximă de 0.8mm, cea mai “zgomotoasă” din industrie. Cu o configurare hardware de excepție, detectare inteligentă a sunetului și reglajele unor specialiști de top, Mi 11 Ultra oferă o performanță audio optimă.

Mi 11 Ultra are un spate ceramic premium, plăcut la atingere și un design elegant. Telefonul este disponibil în două culori: Ceramic White și Ceramic Black.

Imaginile produsului sunt disponibile aici: Mi 11 Ultra

One Pager: Mi 11 Ultra

Despre Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe tabloul principal al Bursei de valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de internet, telefoane inteligente și hardware inteligent, conectate printr-o platformă IoT.

Punând accent deopotrivă pe inovație și calitate, Xiaomi este preocupată constant ca utilizatorii săi să se bucure de o experiență de înaltă calitate și totodată pune accent pe eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare, cu prețuri juste, pentru a le permite tuturor oamenilor să se bucure de o viață mai bună prin intermediul unei tehnologii inovatoare.

Xiaomi este al treilea cel mai mare brand de telefoane inteligente la nivel mondial, din punct de vedere al livrărilor din trimestrul al patrulea din 2020. De asemenea, compania a creat cea mai mare platformă AIoT (AI+IoT) din lume pentru utilizatorii săi, cu 351.1 milioane de dispozitive inteligente conectate la această platformă, în afară de telefoane și laptopuri. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de piețe din întreaga lume. În august 2020, compania s-a clasat pe locul 422 în topul Fortune Global 500, urcând 46 de poziții față de 2019. De asemenea, s-a situat pe locul 7 între companiile de internet din clasament.

Xiaomi face parte din Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Pentru mai multe informații despre Xiaomi, vizitează: http://blog.mi.com/en/

Urmărește update-urile despre Xiaomi România pe Facebook, Instagram, Youtube.

Citeste in continuare

Eveniment

Aduceți emoția de pe stadion în propria casă cu ajutorul lui The Premiere

Publicat

pe

Vă puteți bcuura de o experiență imersivă a meciurilor, din confortul propriei case

România, București – 11 iunie 2021 – Divertismentul în propria locuință a căpătat semnificații noi în ultimii ani. Canelele sportive, serviciile de streaming și rețelele sociale au transformat modul în care oamenii produc și consumă știri sportive și conținut sportiv. Această schimbare a determinat o cerere accentuată pentru experiențe noi de divertisment care pot fi găsite pe televizoare premium și videoproiectoare, întrucât utilizatorii vor experiențe de vizionare de calitate foarte bună și cât mai imersive, să simtă energia meciului de fotbal, similar cu experiența de pe un stadion.

Pe măsură ce competitiile sportive încep să se întoarcă la activitatea pre-pandemică, consumatorii au acum opțiunea de a-și urmări echipa preferată de acasă fără a pierde nicio secundă de acțiune.

Cheia pentru a aduce această experiența de pe stadion în propria casă este un ecran ultra-large de înaltă calitate, Samsung Premiere fiind un proiector care oferă o calitate a imaginii dramatică și un sunet surround captivant care vă oferă senzația că ați fi la locul acțiunii, chiar dacă sunteți în propria casă.

Ecranul de 130 de inci devine poarta de acces către stadion

The Premiere poate crea un ecran mult mai mare decât al unui televizor obișnuit, folosind doar un perete gol. Spre deosebire de proiectoarele tradiționale care necesită o distanță de trei până la patru metri de perete pentru o calitate optimă a imaginii, The Premiere poate fi amplasat aproape oriunde și oferă o dimensiune a ecranului de până la 130 inci, chiar și atunci când este plasat la doar 23,8 cm distanță de perete.

Proiectorul nu presupune un proces de instalare complicat, utilizatorii trebuie doar să conecteze cablul de alimentare al acestuia și să se conecteze la o rețea de internet. The Premiere are un design compact, astfel încât utilizatorii îl pot muta cu ușurință oriunde în încăpere.

Rezoluție 4K dinamică pentru cea mai imersivă experiență a meciului

Proiectoarele convenționale oferă o intensitate culorilor și o calitate a imaginii medie, prin urmare pentru a crea o experiență complet nouă, Samsung a încorporat tehnologiile sale de pe televizoare în crearea lui The Premiere, astfel încât utilizatorii să se poată bucura de rezoluție dinamică 4K pe un ecran mult mai mare decât cel al unui televizor.

Prin utilizarea tehnologiei unice și de ultimă generație cu laser triplu, The Premiere oferă o calitate a imaginii bogată și vibrantă. Acesta redă culorile mai precis, produce mai puțină căldură și oferă o durată de viață mai lungă, fiind un produs premium care oferă o experiență completă de vizionare. Indiferent dacă vă uitați la cel mai recent documentar sportiv la rezoluție 4K sau la meciul de fotbal al echipei preferate, The Premiere oferă experiențe de divertisment captivante, la rezoluția cea mai bună.

Calitate uimitoare a imaginii, indiferent de momentul zilei

Fiind primul proiector HDR10+ din lume, The Premiere oferă o luminozitate maximă de 2.800 lumeni ANSI2. Vă puteți bucura de o calitate a imaginii similară cu cea de la cinema chiar și în mijlocul zilei, când lumina soarelui strălucește puternic, ceea ce înseamnă că puteți urmăriți emisiunile preferate indiferent de condițiile de lumină ambientală din jur. The Premiere oferă, de asemenea, un raport de contrast de 2.000.000:1, ceea ce înseamnă că proiectorul este capabil să redea chiar și contrastele subtile de coloare, precum și detaliile din imaginile mai întunecate.

Sunet all-in-one, care redă experiența live de pe stadion

Pentru a avea experiența stadionului în propria casă, sunetul puternic este cheia. Să auziți suporterii aplaudând și comentatorii vorbind – momente care redau întocmai experiența meciului.

The Premiere produce un sunet tridimensional, fără a avea difuzoare suplimentare, datorită sistemului de sunet robust încorporat în designul său compact. Proiectorul este echipat cu boxe puternice de 4,2 canale de 40 W, care redă sunetul cu acuratețe. Proiectorul este echipat cu tehnologia exclusivă Acoustic Beam de la Samsung, pentru a maximiza sunetul din toate unghiurile, îl emite din cele 44 de găuri plasate pe ambele părți ale proiectorului, astfel încât toată lumea, indiferent de locul în care află în cameră, să poată simtă atmosfera conținutului redat.

The Premiere are toate funcțiile unui televizor smart

La fel ca televizoare smart Samsung, The Premiere oferă utilizatorilor funcții inteligente și acces la platformele de streaming sportive majore, precum Netflix și Amazon Prime, dar și servicii de streaming muzical, unde pot fi găsite podcast-uri sportive populare, inclusiv Apple Music și Spotify.

The Premiere acceptă, de asemenea, funcția „Tap View” pentru a reda conținutul de pe smartphone pe telefon; prin simpla atingere laterală a The Premiere cu telefonul, puteți vedea pe ecranul mare orice fel de conținut, poze sau video-uri.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com.

Citeste in continuare

Eveniment

Conferința online Pria Environment and Construction Industry din 15 iunie 2021 – premieră în Romania

Publicat

pe

PRIAevents organizează, în premieră, prima conferință care aprofundează tematica despre mediu și sectorul construcțiilor în România, Pria Environment and Construction Industry în 15 iunie 2021, de la ora 10,00.

Partenerii evenimentului sunt: RER Group, CELCO, Etex Building Performance – Siniat România, RETIM, Asociatia OIREP Ambalaje, Federația Patronatelor Societăților în Construcții și Patronatul Societăților din Construcții.

 

Evenimentul va fi transmis Live pe Facebook PRIAevents și aici https://bit.ly/3gpuM2D. Am fi onorati daca puteti viziona online evenimentul, iar pentru a primi prezentarile post eveniment si alte detalii, va rugam sa va inregistrati aici: https://priaevents.ro/inregistrare-conferinta-online-2021/

Printre temele principale se vor regăsi:

Green Deal Romania

Ce impact va avea în economia Romaniei? Care sunt prevederile pentru sectorul cosntrucțiilor? Cât la sută din granturi vor merge către privat și cât către stat?

PNRR și sectorul construcțiilor

Infrastructură rutieră prin PNRR. Când vor fi demarcate licitațiile? Ce anume ar trebui sa aibă în vedere constructorii? Cum se vor realiza investițiile tehnologice, perdelele forestiere și infrastructura stațiilor de încărcare?

Renovation wave  – decarbonizarea sistemelor de încălzire și de răcire; sărăcia energetică și clădiri cu performanțe energetice slabe; renovarea clădirilor publice, cum ar fi școlile, spitalele și clădirile administrative. Când se va da startul?

 

Deseurile din construcții

Managementul deșeurilor care provin din construcții în România.

Se poate face colectarea separată a deșeurilor din materiale de construcții: metale; lemn; deșeuri de ambalaje (carton/hârtie, plastic, etc.); gips-carton; deșeuri industriale?

Rolul companiilor de reciclare, al salubristilor, primăriilor si al autorităților centrale? Cum se poate crea un management efficient al acestor tipuri de deseuri?

În ce constă responsabilitatea companiilor de construcții și a dezvoltatorilor? Dar a producătorilor de materiale de construcții?

 

Clădirile și impactul asupra mediului

Cladirile au impact semnificativ asupra mediului (40% consum de energie și 36% emisii de CO2)

Amprenta de carbon a unei cladiri

  • Materialele din care este construită – cum sunt produse? Ce proprietăți au? Care sunt provocăeile cu care se confruntă producătorii de materiale de construcții si cu ce soluții vin aceștia?
  • Energia pe care o consumă o clădire? Ce soluții sunt pentru un connsum mai mic? Cu ce alternative vin producătorii de materiale ed construcții și companiile de utilități?

 

Decarbonizarea

Până în 2050 ar trebui ca Europa să devină neutră din punct de vedere climatic. Decarbonizarea, reducerea emisiilor de carbon până la nivelul la care acestea sunt absorbate de natură în totalitate – provocare pentru industria din Romania.

Cum se vor adapta companiile producătoare de ciment?

Cum s-au adaptat producătorii de materiale de construcții?

 

Digitalizarea și automatizarea în segmentul clădirilor și deșeurilor din construcții

De ce este importantă digitaliarea in acest segment?

Cum au investit companiile de mediu în digitalizare? Cum se poate face o transparetizare mai buna a acestui sector prin intermediul digitalizării? Există fonduri UE sau granturi pentru acestea? Cum pot fi accesate?

Lectorii invitați sunt:

 

Barna Tánczos – Ministrul Mediului, Apelor şi Pădurilor

Gheorghe Budrugeac – Director Industrial, ETEX Group

Radu MERICA – Director General, RER (Recuperare Ecologică și Reciclare)

Irina ODOR – Director Comercial, CELCO SA

Cristian ERBAȘU – Președinte Federația Patronatelor Societăților din Construcții

Mihaela FRĂSINEANU – Director Executiv, Asociația OIREP Ambalaje

Marinela DRĂCEA – Președinte, CIROM

Dorin BEU – Președinte, RoGBC Transilvania

Mircea ILIE – Sustainability Leader, IKEA Romania

Moderator: Raluca VOIVOZEANU – CEO, PRIA Conferences

 

În cadrul conferinței online PRIA Environment  and Construction Industry din 15 iunie 2021 veți beneficia de aflarea noutăților legislative, de analize la un nivel înalt și de studii de caz despre impactul construcțiilor asupra mediului, dar și de soluțiile oferite de companiile care produc materiale de construcții, constructori și dezvoltatori, companiile de colectare deșeuri, companiile de utilități, autorități locale și centrale.

Veți avea ocazia să interacționați cu cei mai importanți lectori din domeniu dar și să faceți schimb de opinii și experiență cu participanții preocupați de aceleași subiecte ca și voi, de a afla cum putem eficientiza reducerea emisiilor de carbon, cum ne adaptăm la masurile Pactului Ecologic, de a vedea care sunt opiniile asociațiilor și ale companiilor din industria dvs.

Atingeți peste 5 000 de spectatori online ai evenimentului, veti crea contacte si stabiliți parteneriate, in cadrul acestui eveniment și vă asociați cu unul dintre cele mai apreciate branduri de evenimente de business din România și Republica Moldova.

PRIA Environment  and Construction Industry face parte din seria conferințelor PRIAevents  care aduc în atenție cele mai importante și mai actuale teme de dezbatere din fiecare domeniu și beneficiază de o prezență mare a participanților și a mass – mediei. Cu o experiență de peste 12 ani în organizarea evenimentelor premium de buisness, echipa PRIAevents este recunoscută pentru organizarea evenimentelor de top din cele mai reprezentative sectoare ale economiei

PRIAevents este recunoscută de multă vreme ca o platformă independentă, și echidistantă de discuții despre cele mai importante teme, despre schimbări legislative, politici în toate sectoarele economiei în România și Republica Moldova.

Reunim mii de participanți online, iar mai multe detalii despre agenda evenimentului PRIA Environment  and Construction Industry  puteți găsi pe: https://priaevents.ro/pria-environment-and-construction-industry/.

Soluţii pentru mediu şi viaţa – Evenimente si informatii legate de sustenabilitatea mediului ȋnconjurator şi reciclare  – Partener media #focustogreenecolife

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment9 ore inainte

Xiaomi Mi 11 Ultra, disponibil pe canalele de vânzare oficiale

Flagship-ul Xiaomi aduce cea mai revoluționară tehnologie la dispoziția utilizatorilor din România   București, România, 14 iunie 2021 – Mi...

SocialO zi inainte

Samsung pătrunde într-un nou teritoriu cu producția în masă a celui mai mic senzor de imagine mobil din industrie de 0,64 μm-pixel

Cel mai versatil senzor de imagine Samsung oferă opțiuni de 50Mp pentru ambele camere, față și spate Progresele tehnologiei pixelilor...

EvenimentO zi inainte

Aduceți emoția de pe stadion în propria casă cu ajutorul lui The Premiere

Vă puteți bcuura de o experiență imersivă a meciurilor, din confortul propriei case România, București – 11 iunie 2021 – Divertismentul...

Eveniment3 zile inainte

Conferința online Pria Environment and Construction Industry din 15 iunie 2021 – premieră în Romania

PRIAevents organizează, în premieră, prima conferință care aprofundează tematica despre mediu și sectorul construcțiilor în România, Pria Environment and Construction...

Eveniment4 zile inainte

Huawei prezintă 10 lucruri mai puțin cunoscute despre utilizatorii de căști din România

București, 11 iunie 2021 – Huawei Consumer BG a aflat cum răspund căștile HUAWEI FreeBuds 4i nevoilor utilizatorilor, dar și...

Eveniment4 zile inainte

Samsung este partener de tehnologie la RADAR, primul muzeul temporar de New Media Art, ce poate fi vizitat până pe 13 iunie

București, România – 11 iunie 2021 – Expoziția temporară RADAR 2021 s-a deschis la ROMAERO și poate fi vizitată până duminică, 13 iunie....

Eveniment5 zile inainte

Allview lansează Soul X8 PRO, noul flagship cu sistem AI Penta Camera

Soul X8 PRO – un nou device lansat sub conceptul Touchless, ce integrează un sistem care permite controlul telefonului fără...

Eveniment5 zile inainte

Samsung SmartThings dezvăluie o nouă interfață gândită pentru a oferi o experiență conectată mai dinamică la domiciliu

Noua actualizare le oferă utilizatorilor experiențe mai simple și mai puternice pentru a-și controla locuințele conectate   București, România –...

Eveniment5 zile inainte

Nokian Tyres oferă garanții speciale pe piețele din Europa Centrală la anvelopele sale premium

Nokian Tyres pune la dispoziția clienților de pe piețele europene o serie de garanții speciale la toate anvelopele comercializate, astfel...

Eveniment5 zile inainte

Huawei s-a alăturat programului rabla pentru PC-uri și tablete: HUAWEI MateBook D15, cu Intel® Core™ i3, disponibil de la prețul de 1.999 lei în perioada programului

Cel mai performant laptop care poate fi achiziționat la mai puțin de 2.000 lei*   București, 10 iunie 2021 –...

Eveniment5 zile inainte

În ultimul an, Banca Română de Credite și Investiții și-a dublat numărul angajaților, iar portofoliul de credite a crescut de peste 8 ori

Comunicat de presă, București, 9 iunie 2021 Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) și-a consolidat, în ultimul an, prezența...

Eveniment5 zile inainte

Entertainment la superlativ cu televizoarele TCL

În 2021 lumea smart-display vine la tine acasă   București, 10 mai 2021 – La nivel mondial, brandurile de televizoare se...

Eveniment6 zile inainte

Televizoarele Samsung Neo QLED obțin certificarea „Spatial Sound Optimization” de la VDE

București, România – 9 iunie 2021 – Samsung Electronics Co., Ltd. a anunțat că produsele sale din gama Neo QLED au...

EvenimentO săptămână inainte

Petal Search sărbătorește primul an de la lansare

La prima aniversare, motorul de căutare Huawei se bucură de rezultate impresionante   București, 8 iunie 2021 – Huawei Consumer...

SportO săptămână inainte

Filmul, interviurile și festivitatea de premiere a celei de a VII-a ediții a Press Cup Dr. Oetker

Fostul căpitan al naționalei de fotbal a României, Răzvan Raț, care a jucat la Press Cup Dr. Oetker 2021, s-a...

EvenimentO săptămână inainte

Allview intră în programul național „Programul Rabla pentru electrocasnice”, alături de magazinele partenere

Programul „Rabla pentru electrocasnice”, demarat la nivel național, are ca scop încurajarea românilor ce dețin electronice și electrocasnice vechi de...

Știrile Săptămânii