Connect with us

Eveniment

De la „Bomba ecologica de la Pleasa” la pacura si …dosarul penal de la Parchetul General

Publicat

pe

Potrivit, art.5 (1) litera a) din Legea 544/2001

(1) Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:

a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;

b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;

Observati ca aici se poate identifica un tipar. Se secretizeaza turbat metodologie de salarizare, ROF-uri, ordinul care reglementeaza accesul cetatenilor in unitatile de politie, atributiile structurii de relatii cu publicul, atributiile directiei generale financiare. N-au ei nicio treaba cu legea. Insa suportul, cei care traiesc din munca politistilor, au nevoie sa isi faca si ei de treaba, sa isi creeze o ocupatie acolo unde nu trebuie sa fie nimic. Secretizarea absurda e una din metodele cu care suportul se urca pe umerii vostri, prin care isi creeaza artificial, o superioritate.

Noi o sa facem niste actiuni in serie pentru desecretizarea ROF-urilor.

Daca cineva vrea sa ajute, sa se implice personal, inclusiv pensionari, rude, prieteni ai politistilor, aici va pun un model individual de cerere pentru desecretizare. Alegeti ce IPJ ( sau DGPMB) vreti, nu are nicio importanta. Deci unul de la Salaj poate cere declasificarea si comunicarea ROF-ului de la IPJ Vrancea. Orice IPJ!

INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE

Subsemnatul…………………….., cu domiciliul in ……………………, cu adresa pentru comunicarea corespondentei in …………………………….., e-mail…………………..

I

In baza art.20 si art.33 din legea 182 din 2002

(Art. 20. -Orice persoană fizică sau juridică română poate face contestaţie la autorităţile care au clasificat informaţia respectivă, împotriva clasificării informaţiilor, duratei pentru care acestea au fost clasificate, precum şi împotriva modului în care s-a atribuit un nivel sau altul de secretizare. Contestaţia va fi soluţionată în condiţiile legii contenciosului administrativ.)

Va solicit sa declasificati regulamentul de organizare si functionare al IPJ …… intrucat, in opinia mea, a fost secretizat ilegal la nivelul secret de serviciu.

In fapt, potrivit art.5 din legea 544/2001, actele normative care privesc organizarea si functionarea institutiilor publice sunt informatii de interes public si trebuie aduse la cunostinta publica din oficiu.

Art.5 din lege 544/2001:

(1) Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public: a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;

Iar potrivit art.33 din legea 182 din 2002, “Este interzisă clasificarea ca secrete de serviciu a informaţiilor care, prin natura sau conţinutul lor, sunt destinate să asigure informarea cetăţenilor asupra unor probleme de interes public sau personal, pentru favorizarea ori acoperirea eludării legii sau obstrucţionarea justiţiei.”

Atat timp cat legea, prin art. 5 din lege 544/2001, nu lasa autoritatilor publice sa decida daca regulamentul de organizare si functionare poate fi secretizat, clasificarea ROF-ului IPJ ……. este ilegala, dezvaluie cei de la sindicatul Diamantul. (Cerasela N.).

Eveniment

Clasamentul Anvelopelor – Top Super Anvelope 225 45 R17 în 2023 – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Cu profunzimea-i cunoscută, fostul cancelar german Helmut Schmidt a lăsat în urmă cel puțin trei atenționări: Uniunea Europeană să nu aștepte totul din afară, ci să acționeze competent pentru a-și rezolva disfuncțiile; să nu se amestece în relația mai mult decât milenară a popoarelor rus și ucrainian; să nu înlocuiască integrarea Uniunii Europene, care are nevoie încă de ani, cu extinderea ei (Die Mächte der Zukunft, 2006). Se pot cita și alte atenționări, din partea cunoscătorilor reali. Mulți au avertizat că birocratizarea dăunează, iar strivirea suveranității statelor și mai mult.

Pandemia începută în 2020 a schimbat viața pe continent, dar nu a făcut inactuale atenționările. Războiul din Ucraina le-a sporit acuitatea.

În fapt, Uniunea Europeană și-a atenuat profilul și a intrat la remorca unor forțe, dinăuntru și dinafară, în fața cărora responsabilii rămân vizibil fără soluție. Destul să observi cum îi tratează decidenți din alte țări pe cei din Uniunea Europeană sau cum „europeni” de peste noapte se flatează cu ura față de alți oameni. În orice caz, Uniunea Europeană înfruntă acum efecte nefaste din trei direcții: războiul, chestiuni nerezolvate ale integrării și propriile erori. Să le lămurim.

Lumea este în „policriză”, iar războiul din Ucraina o sporește. Cea mai vizibil afectată este Germania. „Vechiul nostru model al afacerilor nu mai funcționează: gaz ieftin din Rusia, apărare ieftină din SUA și exporturi la preț ridicat spre China” (Rüdiger von Fritsch, Welt im Umbruch. Was kommt nach dem Krieg?, 2023). Fiecare dintre acestea s-a pierdut. Se poate adăuga știrea din ultimele zile a nevoii pregătirii populației din țările dezvoltate pentru restricții la consumul curent. Paradoxal, deși produc mai mult ca odinioară, europenii sunt chemați să strângă cureaua.

Iar dacă Germania, cu anvergura și ponderea ei cunoscute, plătește cu scăderea nivelului vieții de zi cu zi, ne putem imagina situația din alte țări. Și cât au de decontat europenii.

Oricum, Uniunea Europeană este într-o situație nouă. Altădată centru sau măcar actor principal al istoriei mondiale, Europa depinde tot mai mult, deocamdată, de ceea ce se decide în alte locuri. Noua ei situație înseamnă în fapt scăderea importanței intereselor și valorilor proprii și, din păcate, a capacității de a lua decizii în linia lor.

Discuția asupra folosirii capacității de a lua decizii în Europa nu este nouă. Ea precede pandemia și războiul actual. Analiza unui ziarist cunoscut are ca leitmotiv teza că „în pragul spre anii 2020, Europa a intrat în primejdia acută de a fi pulverizată între China și SUA”, căci „modelul european al libertății individului, liberalității în economie și pluralității în politică, pentru care au luptat vreme de secole europenii și au suferit adesea, este în pericol” (Martin Winter, China 2049. Wie Europa versagt, Süddeutsche Zeitung Edition, München, 2019, p.12). Acum, susține el, pericolul ar veni din afirmarea Chinei – „singura printre marii actori ai politicii mondiale care în pragul anilor 2020 are în mapă un concept strategic elaborat, cu privire la felul în care va formata lumea” (p.81), încât Europa ar trebui trezită.

Mulți indicatori invită la aceasta. De pildă, G7 avea în 1995 o pondere de 45% din PIBul mondial, dar aceasta scade continuu, încât, în 2050, va fi 20%. Fapt este, între multe altele, că 135 de milioane de turiști chinezi au vizitat lumea în 2016 și au cheltuit 261 miliarde dolari. În fiecare clipă, sunt în vizită în Europa în jur de 70 de milioane de chinezi. Investițiile chineze, având bănci de stat în susținere, au fost, între 2005-2018, în Uniunea Europeană de 152 miliarde, în SUA de 183 miliarde, în Africa de 300 de miliarde. În Uniunea Europeană, astăzi, China a ajuns să deruleze peste 1400 de proiecte, mai ales în Germania și Franța.

Reluând un clișeu, Martin Winter vede pericolul în valorile chineze și acceptă, de asemenea, clișeul după care ar avea loc o „prăbușire lăuntrică” a Vestului. Ambele aceste clișee circulă, să fim lucizi, de mult timp, dar nu s-au confirmat. În fapt, China a traversat o „revizie culturală” mai profundă decât unele țări europene, iar modernitatea ei le întrece pe unele, sub varii aspecte. De cealaltă parte, „declinul Occidentului” nu s-a produs. Dar Martin Winter completează că „prăbușirea lăuntrică a Vestului este periculoasă pentru Europa, mai mult decât presiunea externă” și susține că „Europa este în procesul unei disoluții” (p.94).

Se pot ușor opune argumente clișeelor și analizei fataliste a lui Martin Winter. În cărți întregi (The Destiny of Europe, 2011; China ca supraputere, 2021) am profilat aceste argumente și nu le mai repet aici.

Desigur, însă, că autorul are dreptate când spune – „China este peste tot”. Numai că nu este ceva nou în istorie. China controla oceanele în secolul al XV-lea și deținea 30% din economia lumii în secolul al XIX-lea. China este țară care are nevoie de piețe și interacțiuni în lume – nevoie unică datorită în primul rând întâlnirii dintre dinamica culturală a unei populații uriașe și tot mai pregătită și premisele naturale nu tocmai generoase. Cine conduce China își asumă să caute rezolvări.

În plus, cultura chineză este în spațiul universal nu de ieri. Tehnologii numeroase, pasiunea inovației, meritocrația, integritatea, educația patriotică, armonia ca politică externă, de exemplu, sunt, oricum se răstălmăcesc lucrurile, valori ce vin, istoricește, din cultura Chinei. Bine informatul Alfred Whitehead spunea că pentru a-l înțelege pe Confucius este destul să-l citești pe John Dewey, și invers, sugerând că viziunea pragmatistă, dominantă azi în lume, este, la origine, confucianistă. Iar Hillary Clinton recunoștea atracția contribuției chineze în lume, chiar și atunci când voia să o ocolească.

„La lupta pentru îngrijirea și pilda modelului vestic de viață, alternativa ce rămâne Europei este declinul” (p.303), încât Europa ar fi cazul să se unească. Martin Winter spune că acea mantra a politicii europene, potrivit căreia „piața reglează totul” este deja „lipsită de răspundere” (p.85), căci multe dezvoltări nu rezultă din piață. Numai că și el înlocuiește o optică îngustă cu una tot îngustă: marketismul cu apelul la confruntare. După el, „ideologic, China pune Vestul sub presiune” (p.92), încât ar fi oportună renunțarea la a considera China ca „partener strategic”, în favoarea considerării ei doar ca un „competitor strategic” (p.180). O propunere, cunoscătorii știu prea bine, nerealistă!

Considerând profund lucrurile, se poate spune că situația Europei nu vine din ceea ce face sau nu face China. Nu explici propria situație prin aceea că rivalul este în formă. Situația de azi a Europei vine din deciziile Uniunii Europene actuale. Pe bună dreptate, ca exemplu, Martin Winter remarcă împrejurarea că politica sancțiunilor este un eșec și denotă doar „lipsa de imaginație” (p.292) a celor care au îmbrățișat-o. Competiția în secolul al 21-lea nici nu se reduce la relația SUA-China, căci Rusia poate intra în joc (p.202), după cum poate intra și Uniunea Europeană – dar nu neapărat prin extindere, ci convertindu-și valorile în fapte.

În opinia mea, situația Europei s-a complicat și pentru că stă nerezolvată o chestiune asupra căreia economiști care nu iau ideologiile ca realități au atras atenția. Se produce mult, este, desigur, plin de produse în rafturi, oamenii consumă, confortul a sporit, dar realitatea este dură, deloc „europeană”. Mai ales acolo unde nu s-a ajuns la legi chibzuite și decidenți competenți. Privatizarea economiei este condiție de prosperitate, dar dacă se face fără legi adecvate și decidenți responsabili, poate fi doar „privatizare coruptă”, cu degradări inerente.

De altminteri, în țările europene ce au și azi dificultăți majore, „privatizarea a fost făcută înaintea unor reglementări sănătoase și legi de impozitare strictă” (Joseph Stieglitz, Making Globalisation Work, 2006, p.39). În pofida neoliberalismului, care a dirijat reformele, nu s-a realizat eficiența și stabilitatea, iar creșterea economică se face cu grave nedreptăți. Josul și mijlocul societății nu au cum să o ducă bine.

Afectarea țesutului social slăbește în fond statele însăși. Oricine poate constata că mecanismele acționate au făcut ca Uniunea Europeană să nu poată reduce inegalitatea dezvoltării, încât să funcționeze fără fricțiuni. Mai mult, cu „principiul mobilității libere a muncii”, în țările din care au emigrat cetățeni, poverile întreținerii aceluiași stat cresc pentru cei care rămân acasă. Se creează astfel un prim cerc vicios – încât sunt stimulați la emigrare și mai mulți. Pe baza „principiului liberei mișcări a bunurilor”, capitalurile au creat o presiune pentru impozite mai mici în țările unde au poposit, ceea ce implică salarii și venituri mai mici, încât poverile trec iarăși pe angajați. Iar în țări care au recurs la „dereglementare”, s-a eșuat în protejarea cetățenilor, căci totul a fost pus în seama sistemului bancar propriu, care, fiind fragil, a favorizat un alt cerc vicios: banii ies din țară, economia slăbește, guvernul nu are soluții, încât banii părăsesc și mai avan țara (Joseph Stieglitz, The Great Divide, 2015, pp.362-364). Așa stând lucrurile, în Uniunea Europeană, chiar pe fondul unificării, cu politicile actuale se adâncește de fapt un clivaj istoric. Unele state au început să trăiască pe datorie.

La acest fapt, astăzi perceptibil, s-au adăugat efectele pandemiei. Ele au fost mai grave în țări cu organizări improvizate și decidenți aserviți globalismului. Iar, acum, se trăiesc, în plus, consecințele legate de război. Pe fondul politicii greșite a sancțiunilor – care, așa cum am spus-o, la timp, nu rezolvă ceva, dar distruge masiv – acum, lovitura este pe nivelul de trai. Ea este completată tot mai des de catastrofe naturale și de emigrația năvalnică. La nici unul dintre aceste capitole, Comisia Europeană nu are soluții viabile.

România plătește cu sărăcia multor cetățeni necunoașterea de către decidenți a corelațiilor vechi și noi ale economiei și slăbirea instituțiilor democratice. Plătește, desigur, cu viața curentă pe datorie și cu locul la coada Uniunii Europene. Efectele sunt șocante: capitalism înțeles ca prăduire, privatizare ca devalizare, liberalitate ca arbitrar, democrație cu vătafi, ciocoism în morală, politică externă ca excursii, în condițiile slăbirii profesionalismului și performanțelor proprii.

Este de revenit la proiectul fondatorilor, printr-o reformă instituțională de democratizare mai departe. Proiectul inițial a consacrat Uniunea Europeană, el este înscris în tratatele de bază, iar de la părăsirea lui sunt dificultăți reclamate de multe țări (Polonia, Ungaria, Irlanda, Slovacia, Italia etc.). Doar acel proiect poate relansa Uniunea, el fiind bine ancorat în tradiții europene și nevoi umane.

Pe bună dreptate, se invocă două fapte incontestabile. În Tratatul de la Roma (1957) se prevede „to establish the foundations of an ever closer union among the European peoples”. „Popoarele” sunt evident reperul. Nu este loc pentru „superstat”, care a și dus la crize, și nici pentru „configurația imperială”, care a dus deja la periferizarea unor țări și la secundarizarea Europei (Wolfgang Streek, Zwischen Globalismus und Demokratie,2021,p.334). „Asocierile de forțe în vederea dominației (Herrschaftsverbände)”, cum le numea Max Weber, nu sunt rezolvări europene.

În opinia mea, Europa unită are de gândit propria-i situație. Nu dă rezultate amânarea continuă a stabilirii formei Uniunii Europene, căci, între timp, se iau decizii incoerente. Pretenția unei singure democrații în lume nu este democratică și nu duce departe. Nu dă rezultate nici abandonarea cooperării create de acordurile internaționale din 1972-1991. Iar aberația după care criticii actualei situații – maghiarii, polonezii, etc. – nu ar avea, cum spune același autor, „mentalitate europeană” (p.255), doar împiedică normalizarea. Totuși, Europa actuală a fost posibilă ca urmare a anilor 1956 și 1980 din istoria celor două popoare. În plus, a fi critic, nu înseamnă că ai valori neeuropene!

Dincolo de aceasta, însă, Martin Winter propune reafirmarea valorilor europene. Dar care sunt, la drept vorbind, valorile europene?

La o analiză dusă până la capăt, cum am arătat adesea, în reuniuni din diferite capitale, „european” înseamnă ştiinţă orientată spre cunoașterea factuală şi pusă în serviciul rezolvării de probleme; o mereu ascendentă competenţă tehnică; raţionalitate economică confirmată de randament; administrare eficientă și democratică; cultură a dreptului ce promovează individul ca subiect şi scop, suveranitatea şi generalitatea legii; aşezarea valorilor pe temelia libertăţii individuale; construcţia persoanei umane ca sferă privată sprijinită pe proprietate şi pe drepturi fundamentale şi inalienabile; voință politică stabilită prin dezbatere publică, în care prevalează argumentele; cultură a schimbării conform scopurilor umane; reflexivitate.

Afirmarea specificului european este echivalentă cu scuturarea de penurie, de arbitrar, de impostură, de dictat, de birocratism, de inechitate. Europeană este, în fond, eliberarea inițiativei oamenilor.

La orice eliberare a inițiativei, apare azi teama reflexă că s-ar deschide „cutia Pandorei”: schimbarea statu quo-ului ar încuraja diferitele forțe să ceară imposibilul. Nu împărtășesc această teamă – nici în cazul crizei europene de azi și nici în privința războiului.

Premisa mea este că soluții false, fie ele și moștenite sau aplaudate, duc la conflicte mai mult decât o discuție competentă și responsabilă a neajunsurilor. „Cutia Pandorei” o deschid mai curând nepriceperea, inerțiile și erorile actuale.

Andrei Marga

Citeste in continuare

Cultură

Michelin – Calatorind spre Excelenta cu fiecare Anvelopa

Publicat

pe

Cand vorbim de anvelope de inalta calitate, numele Michelin este inevitabil să apară în discuție. Cu o istorie ce se intinde pe mai mult de un secol, Michelin a stabilit standarde inalte in industria anvelopelor, fiind recunoscuta pentru inovatiile sale si pentru performanta remarcabila a produselor sale.

De la primii pasi pana la suprematie

Fondata in 1889 de catre fratii Edouard si Andre Michelin, compania s-a diferentiat rapid datorita accentului pus pe calitate si inovatie. Aceste anvelope Michelin au fost printre primele care au adus in atentia publicului conceptul de anvelopa detasabila – o revolutie in acele timpuri.

Redefinirea standardelor cu fiecare model

Daca esti in cautarea unor anvelope care combina perfect performanta, durabilitatea si eficienta, Michelin este alegerea ideala. Fie ca vorbim de modele pentru iarna, vara sau all-season, Michelin imbina tehnologia avansata cu expertiza acumulata in decursul anilor pentru a produce anvelope care exceleaza in orice conditii.

Misiunea Michelin – Durabilitate și Sustenabilitate

Pe lângă performanță și siguranță, Michelin a acordat o atenție deosebită durabilității și sustenabilității. Compania a introdus compuși inovatori care nu numai că prelungesc durata de viață a anvelopei, dar contribuie și la reducerea consumului de carburant. O revizuire mai detaliată a impactului Michelin în sustenabilitatea auto poate fi explorată în articolele de pe https://www.motortrend.com/.

Concluzie

Michelin ramane un pionier si un lider in industria anvelopelor, datorita angajamentului sau neobosit fata de inovatie, calitate si siguranta. Alegand anvelope Michelin, beneficiezi de o mostenire bogata de cunoastere si expertiza, transpusa in fiecare centimetru al anvelopei. Fiecare calatorie devine astfel o experienta in care te poti increde cu incredere totala.

Citeste in continuare

Eveniment

Potrivit art.7 din legea 153 din 2017, solda de funcţie/salariul de funcţie reprezintă suma de bani la care are dreptul lunar personalul militar, poliţiştii şi funcţionarii publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciare – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Doi politisti de la IPJ Timis si-au asumat toate riscurile profesionale presupuse de o actiune justitiara in sistemul MAI si, in urma cu cateva zile, au inregistrat la Parchetul de pe langa Curtea de Apel un denunt impotriva chestorului Petecel Aurelian Alin, actualul inspector sef al IPJ Timis, pe care-l acuza de savarsirea unor infractiuni.

„De la numirea in functia de Inspector sef (30.08.2017) si pana in data de 18.08.2023, d-nul Petecel Aurelian Alin a utilizat, in permanenta, IN SCOP PERSONAL, doua autoturisme din dotarea I.P.J. Timis precum si autoturisme din dotarea Inspectoratului de Politie Judetean Dolj (I.P.J. Dolj) si Inspectoratului de Politie Judetean Arad (I.P.J. Arad) cauzand astfel o paguba insemnata bugetului Ministerului Afacerilor Interne (M.A.I.)”, este acuzatia cu care comisarul sef Merticariu Cezar Constantin si comisarul sef Rachita Ovidiu-Ionel isi incep seria dezvalurilor privind activitatile pretins ilegale ale chestorului Petecel..

Desi apare ca un aparator inversunat al bugetului M.A.I., Alin Petecel este acuzat ca a folosit autoturismele de serviciu pentru a-si duce copiii la scoala, pentru a-si lua copiii de la scoala, pentru a se deplasa in diverse locatii in scop personal, precum si pentru deplasari in scop de recreere, incalcand astfel prevederile legale in vigoare.

„Va invederam faptul ca, PRIVITA INDIVIDUAL, fiecare actiune poate avea o valoare „nesemnificativa‟ {in exemplul prezentat prin plansa foto avem : [90 km (Timisoara-Surduc) + 90 km (Surduc-Timisoara)]6 lei/litru7,5 litri/100 km = 81 lei cheltuiala nejustificata cu combustibilul la care se adauga uzura autoturismului} dar, PRIN INSUMARE, toate actiunile de acest tip, din perioada 30.08.2017 – 18.08.2023, vor conduce la un prejudiciu semnificativ creat bugetului M.A.I. (in exemplul prezentat, combustibilul a avut valoarea de 6 lei/litru)”, spun semnatarii denuntului, care sunt reprezentati de avocatul Adrian Garbovean.

Mai mult, in opinia semnatarilor, inspectorul sef al IPJ Timis ar fi savarsit si infractiunea de fals in inscrisuri sub semnatura privata si delapidare. „Invederam parchetului faptul ca faptuitorul Petecel Aurelian Alin a completat mai multe foi de parcurs ocazie cu care a atestat, la momentul intocmirii inscrisurilor lunare, fapte sau imprejurari necorespunzatoare adevarului si, de asemenea, a omis cu stiinta si cu rea-credinta sa insereze unele date sau imprejurari dupa care a folosit inscrisurile falsificate in scopul producerii de consecinte juridice (a delapidat)”.

Totodata, comisarii sef Merticariu Cezar Constantin si Rachita Ovidiu-Ionel dezvaluie faptul ca chestorul Alin Petecel ar fi incasat nelegal sporul de politie judiciara, desi, in ultimii ani, nu a lucrat efectiv la niciun dosar.

Invederam Parchetului de pe langa Curtea de Apel Timisoara faptul ca faptuitorul Petecel Aurelian Alin a mai savarsit fapte de delapidare si sub forma incasarii necuvenite, in perioada 30.08.2017 – 31.08.2023, a unui spor de politie judiciara.

In concret, precizam ca faptuitorul Petecel Aurelian Alin a beneficiat nelegal de sporul de suprasolicitare neuropsihica in conditiile in care nu a desfasurat nicio activitate specifica politiei judiciare, etc. Imprejurarea ca faptuitorul are trecuta activitatea in fisa postului nu are nicio relevanta juridica intrucat faptuitorul nu a desfasurat efectiv activitatea pentru care a primit lunar sumele necuvenite si in conditiile in care faptuitorul a cunoscut faptul ca primeste acest spor”, se mai mentioneaza in denunt.

In final, procurorilor de la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Timisoara care se vor ocupa de caz, procurorului general Bosnea Cristi Sorin, li se solicita sa efectueze verificari reale si sa dispuna masurile legale, fara a tergiversa solutionarea denuntului, „avand in vedere faptul ca faptuitorul are rude in interiorul unitatilor de parchet din Timis”.

Pana la ora redactarii acestui articol, inspectorul sef al IPJ Timis a refuzat sa ne transmita un punct de vedere vizavi de aceste acuzatii.

La IPJ Prahova lucrurile sunt si mai grave. Colcăie de SEFI vagabonzi, „SEFULETI” corupti care isi anunta cu tupeu in sedinte inscrierea in concursul de sef de IPJ si/sau „SEFULETI” batausi/betivi care rup mainile la petreceri unor locuitori. La IPJ Prahova totul este posibil, doar institutia este opera tandemului toxic Despescu – Miritescu. Vom reveni cu „SEFULETII”/ vagabonzi si BATAUSI ascunsi in hainele de „militieni”. (Cristina T. ).

 

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Social33 de minute inainte

Magia Crăciunului Prinsă în Fotografii de Poveste: Studio Foto Crăciun București cu Alex Pasarelu

Magia Crăciunului surprinsă în fotografii de poveste la Sedinta foto Craciun În fiecare an, sărbătoarea Crăciunului aduce cu ea nu...

Eveniment43 de minute inainte

Clasamentul Anvelopelor – Top Super Anvelope 225 45 R17 în 2023 – Ziarul Incisiv de Prahova

Cu profunzimea-i cunoscută, fostul cancelar german Helmut Schmidt a lăsat în urmă cel puțin trei atenționări: Uniunea Europeană să nu...

Uncategorized5 ore inainte

Care este starea apiculturii în România și de ce avem nevoie de o legislație clară cu privire la etichetare și originea produselor apicole

România ocupă locul 1 în Europa la producția de miere, lucru care impune dezvoltarea unui cadru legislativ care să protejeze...

Cultură6 ore inainte

Michelin – Calatorind spre Excelenta cu fiecare Anvelopa

Cand vorbim de anvelope de inalta calitate, numele Michelin este inevitabil să apară în discuție. Cu o istorie ce se...

Eveniment21 de ore inainte

Potrivit art.7 din legea 153 din 2017, solda de funcţie/salariul de funcţie reprezintă suma de bani la care are dreptul lunar personalul militar, poliţiştii şi funcţionarii publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciare – Ziarul Incisiv de Prahova

Doi politisti de la IPJ Timis si-au asumat toate riscurile profesionale presupuse de o actiune justitiara in sistemul MAI si,...

ferestrele ferestrele
Social22 de ore inainte

De ce ar trebui sa iti schimbi ferestrele: 3 indicii evidente

Cand vine vorba de confort, mereu acordam importanta fiecarui detaliu. De la dusumeaua pe care pasim, pana la materialul asternuturilor...

Ferestre PVC antracit Ferestre PVC antracit
SocialO zi inainte

Ferestre PVC antracit – moderne si elegante

De cativa ani incoace, ferestrele antracit au batut toate recordurile de popularitate cand vine vorba de alegerea culorii de ferestre....

Eveniment2 zile inainte

„Vă mulțumim pentru lecțiile de exprimare prin viu grai, domnule secretar de stat Despescu, pardon, domnule ministru!” – Ziarul Incisiv de Prahova

Doi politisti de la IPJ Timis si-au asumat toate riscurile profesionale presupuse de o actiune justitiara in sistemul MAI si,...

Administrație locală2 zile inainte

Afla care sunt cele mai frecvente greseli in seo

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este un aspect esențial al marketingului online în zilele noastre. Cu toate acestea, în...

Eveniment3 zile inainte

Sistemul penitenciar zguduit din temelii datorita abuzurilor directorului general al A.N.P/”CONTINUĂM PROTESTELE!” – Ziarul Incisiv de Prahova

Doi politisti de la IPJ Timis si-au asumat toate riscurile profesionale presupuse de o actiune justitiara in sistemul MAI si,...

Eveniment3 zile inainte

Poliția lui Despescu și Mirițescu în acțiune/„De beți ce erau s-au urinat în curtea secției”/Doi politisti de la IPJ Timis, denunt penal impotriva inspectorului sef Alin Petecel/La IPJ Prahova lucrurile sunt si mai grave – Ziarul Incisiv de Prahova

Doi politisti de la IPJ Timis si-au asumat toate riscurile profesionale presupuse de o actiune justitiara in sistemul MAI si,...

Turism4 zile inainte

De ce să vizitezi Bucovina toamna? Iată 3 motive pentru un concediu în Țara de Sus

Toamna a sosit, perioada estivală de concedii s-a terminat, iar sunetul aglomerației urbane a devenit din nou copleșitor. Cum ar...

Social4 zile inainte

Mituri şi adevăruri despre sănătatea sistemului reproducător

Sănătatea sistemului reproducător este deosebit de importantă pentru doamnele şi domnişoarele de orice vârstă. De-a lungul timpului, s-au creat numeroase...

Eveniment4 zile inainte

”Vă stăm la dispoziție cu întrebări la răspunsurile dumneavoastră…”/Tartorul MAI – Ziarul Incisiv de Prahova

Într-o funcție de secretar de stat e bine să nu stai mai mult de 4-5 ani, tocmai pentru că asta...

Social5 zile inainte

Ai ten sensibil? Află cum să obții o piele sănătoasă, fără roșeață sau iritații!

Bucuria de a te privi în oglindă și de a vedea un ten senin, strălucitor și sănătos este una dintre...

Eveniment5 zile inainte

Recrutăm candidați pentru Școlile de Agenți de Poliție de Frontieră: se oferă salariu atractiv de aproximativ 0,3% din șpaga

Pe fundalul acestui zgomot, de drone kamikaze, lucrează polițiștii de frontieră ai Gărzii de Coastă la granița cu Ucraina. Îi...

Știrile Săptămânii