Connect with us

Eveniment

„Jurnalist” de șantaje, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/Inregistrari audio (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

In mai multe materiale-sinteza anterioare, a fost descrisă o structură de crimă organizată din interiorul Poliției Române, operând în județul rafinăriilor de petrol. Gruparea e condusă de inspectorul general adjunct al Poliției Române, chestorul „de două stele” Eduard Mirițescu, prin intermediul a doi locotenenți ai săi din IPJ Prahova.

Eduard Mirițescu, înainte să devină boss la București Pe vremea când era simplu comisar, iar șef al IPJ Prahova era generalul de poliţie Iulian Bach, Eduard Mirițescu a obținut un apartament de serviciu, prin declarații false. Deși deținea deja o locuință în Ploiești în zona Lămâița, deși nu avea copii sau o situație socială specială, Mirițescu a reușit să dea afară un polițist cu un copil cu dizabilități dintr-un bloc M.A.I. de pe strada Ion Maiorescu. Nu contestă nimeni că viața n-ar fi o junglă, dar lipsa de umanitate și lăcomia, mai ales când lucrezi într-un domeniu care vizează protecția semenilor, are totuși niște limite. Asta cu atât mai mult cu cât viitorul inspector general plana suspiciunea că mai deținea o a treia locuință, trecută pe numele socrilor. Chiar și în prezent, când chestorul joacă în lumina reflectoarelor și teoretic ar trebui să fie mai atent la detalii stânjenitoare, el și-a păstrat locuința socială din Ploiești, tot printr-un fals flagrant în declarații: după ce a vândut locuința din zona Lămâița, a devenit coproprietar cu soția al unei alte locuințe din Prahova. A mințit cu tupeu că nu deține vreo proprietate, deși noua locuință figurează în declarația sa de avere. Eduard Mirițescu, boss la București: întâi ca suplinitor pe durată nedefinită, apoi titularizat magna cum laude printr-un concurs unde a concurat cu sine.

Saltul de la județ, unde chestorul Eduard Mirițescu deținea funcția de inspector șef al IPJ Prahova, la Capitală, s-a produs în ianurie 2020, când chestorul a fost promovat direct la nivelul IGPR, ca împuternicit pe funcția de adjunct 1 al inspectorului general, având în portofoliu tot ce înseamnă „judiciar”. Împuternicirea seamănă oarecum cu suplinirea din învățământ, echivalând cu ocuparea, fără concurs, a unui post pe durată determinată. Doar că, în Poliție, suplinirea poate fi prelungită pe durată nedefinită prin diverse inginerii – în cazul lui Mirițescu a fost prelungită de două ori, întâi în iulie 2020, iar apoi, în decembrie 2020, pe site-ul Poliției Române, funcția de adjunct 1 al inspectorului general este scoasă la concurs – care concurs, în februarie 2021, este anulat. Cum însă legea îi interzice lui Mirițescu să-și mai prelungească suplinirea din cauza lipsei de calificare, legea stipulând că funcția trebuie să fie mai mare sau egală cu cea director general plin sau adjunct în MAI, chestorul Valentin Minoiu preia pentru o zi – practic pentru câteva ore – funcția în discuție. Asta deși Minoiu, director general pe Resurse Umane în minister, nu a lucrat vreodată în Poliția Judiciară și nici nu a intocmit vreun act de urmărire penală. Pe scurt, s-a anulat un concurs, s-a ocupat funcția pentru două ore de către un director general adjunct din MAI și apoi împuternicitul a revenit pe postul proaspăt vacantat. In opinia șefului sindicatului Europol, Eduard Mirițescu ar fi putut rămâne suplinitor pe viață ca insector general adjunct dacă nu și-ar fi dorit a doua stea de chestor, pentru care e nevoie de concurs de definitivat pe post. Motiv pentru care s-a organizat o parodie de concurs unde a participat sigur și a luat nota 9 – încât în octombrie 2022, s-a văzut nu numai titular, ci și mândrul posesor al celor două steluțe de chestor.

Poate impreuna cu cititorii nostri vom intelege atacurile media ale gruparii de criminalitate economico-finaciar organizata cu conotatii la varful IPJ Prahova si varful MAI, cum se sprijina aceasta caracatita una pe alta, actiunile ilegale si recente ale „Binomului” Lolek  – Bolek, cum se anunta in fals o alta conducere a IPJ Prahova si nu in ultimul rand de ce la comanda IPJ Prahova a fost numit un profesionist de la SICE, ca doar la SICE Prahova au fost trantite toate dosarele acestei grupari/mafii si de ce fostul sef al IPJ Prahova a facut un pas in spate tocmai datorita presiunilor acestei grupari de criminalitate economico-financiara organizata cu conotatii la varful M.A.I.

Nu incercati sa cautati un manual de instructiuni cu privire la ritualurile mafiote ale acestei grupari de criminalitate economico-finaciar organizata din Prahova. Nu veti gasi. Tot cee ace vom descoperi impreuna sunt cateva franturi caci mafiile isi impun propriile coduri si reguli. Vom incerca, insa, s ava prezntam un tablou cat mai complet din putinele lucruri stiute de autoritatile competente si repuse pe tapet intr-un dosar mamut de pe la Bucuresti. Si, da, „Lolek” are de ce sa se teama si sa fie suparat ca a picat pe tehnica cand intervenea intr-un dosar penal al unui mebru al acestei mafii:

Faza pe anuntatul perchezitiilor catre gruparea de criminalitate economico-financiar – organizata, anunturi efectuate de un sef al IPJ Prahova care a protejat si protejeaza aceasta caracatita:

Ce ai făcut Gigele? Ai anunțat perchezițiile cu o zi înainte?

Pentru cine a interevenit C.S la seful IPJ Prahova? Pentru acelasi personaj din mafia gunoaielor/deseurilor de la Pleasa, pentru care „Calul lui Balan” s-a deplasat la Blejoi ca sa musamalizeze un alt dosar penal (cand a picat pe tehnica). Chiar cei de la Departamentul de Informații și Protecție Internă din MAI si/sau IPJ Prahova mai pot inchide ochii mult?

In afara celor de mai sus, apărea și un civil, jurnalistul C. S., „soldatul”-mafiot al lui Volosevici, pe care edilul ploieștean îl delega să intermedieze afacerile dubioase.

Dacă in materialele trecute am prezentat întreaga structură mafiotă, insistând asupra structurilor superioare ale grupului, respectiv bosul din vârful MAI și locotenenții lui din Poliția de județ, articolul de față, pe baza unui rechizitoriu DNA de ultimă oră, face zoom pe soldatul grupării, jurnalistul C.S, și pe ajutorul esențial pe care acesta i l-a dat primarului Volosevici in chestiunile implicând ilegalități flagrante: cumpărare de voturi, mită, trafic de influență, evaziune fiscală. Recapitulare cu Mafia care-l protejează pe Volosevici: polițiști numiți politic și jurnalistul care-i face joburile murdare.

Mirițescu și Volosevici au devenit apropiați în intervalul când chestorul lucra ca Inspector General al IPJ Prahova. După ce a fost uns Inspector general adjunct al Poliției Române, Mirițescu și-a promovat doi oameni în structurile IPJ Prahova.

Al patrulea personaj cheie în structura de crimă organizată este C. S., specializat in jurnalism de șantaj la site-uri prahovene de presă.

Deși de doar 41 de ani, are reflexe de dinozaur ieșit din străfundurile capitalismului de peșteră ale anilor 90, când corupția ținea loc de lege, iar jurnalismul de șantaj te putea face milionar.

In condițiile în care vremurile s-au schimbat, iar media scrisă a căzut într-o audiență de nișă, omul își mărește veniturile subțiate din media devenind băiatul de casă al lui Volosevici.

Cum a cumpărat Volosevici voturile romilor ploieștenii, țepuind de 210.000 lei un om de afaceri rom.

Inițial adversar al lui Mirițescu, cultivându-și o imagine intransigentă de David care se ia la trântă cu Goliații corupți din poliție, C. S. a întors armele alăturându-se mafiei din poliție și primărie – si devenind omul de teren al lui Volosievici & Asociații (politici și de afaceri).

La ora actuală, ca jurnalist se folosește de ponturile oferite de un sef al IPJ Prahova, pentru a șantaja oameni de afaceri, iar Volosevici îl scoate la inaintare la combinațiile dubioase, unde tratează și negociază cu personajele gri – sau negociază și ia mita în numele edilului.

În rechizitoriul DNA pe care se bazează articolul de față (pe langa cele peste 25 de ore de inregistrari ambientale, pe care le detinem si le vom publica, in totalitate), îl eclipsează chiar și pe primarul Volosevici, prin frecvența apariției în momentele cheie: peste tot unde apare ceva cu parfum de ilegalitate, numele lui C. S. este mai prezent decât Arafat la TV în timpul pandemiei. La alegerile locale din 2020, C.S. a fost omul de legătură dintre Volosevici, omul de afaceri rom G.V., ca sponsor, și șefii informali din zone ploieștene populate preponderent de romi săraci.

Este vorba de cartierele Mimiu (1800 potențiali votanți romi), Radu de la Afumați (500 votanți) și Bariera Basarab (300 votanți).

Prin intermedierea lui C.S., părțile au agreat asupra oferirii unei mici atenții de 100 de lei pentru fiecare votant. In plus, s-a decis alocarea a 20.000 – 30.000 lei pentru organizarea pentru romi a unei petreceri în ziua votului, cu mâncare și băutură. Suma totală calculată de C.S fost între 200.000 – 300.000 lei, care avea să fie oferită de omul de afaceri G.V. în schimbul obținerii, ulterior, al unor contracte vizând prelucrarea apelor uzate din județ, prin care să-și recupereze investiția. Singura promisiune care viza îmbunătățirea condițiilor de locuit ale romilor a fost astfaltarea cartierului Mimiu.

C.S. i-a cerut 300.000 lei omului de afaceri, care a fost de acord să o plătească în mai multe tranșe, până în ziua alegerilor. Cu trei zile înainte de alegeri, G.V. i-a oferit 130.000 de lei lui C.S., din care 80.000 de lei, via C.S., au ajuns la liderul rom al comunității din Mimiu. 70.000 de lei din sumă a fost împărțită votanților sub forma cadoului de 100 de lei, iar restul de 10.000 a fost reținut de lider, sub motivul că a trebuit să-și plătească verii care l-au ajutat la împărțirea pomenii electorale în comunitatea Mimiu. Ce s-a întâmplat cu restul de 50.000 de lei rămași din totalul de 130.000? Au fost reținuți de C. S., cu argumentul că sunt necesari pentru alte cheltuieli electorale.

In zilele următoare, antreprenorul rom i-a mai oferit lui C.S. 80.000 de lei pentru mită electorală adresată romilor din cartierele Radu Afumați și Bariera Basarab. Din aceștia, 10.000 de lei au fost dați celor patru lideri informali din cele două cartiere pentru mobilizarea electorală a romilor, nefiind clar ce s-a întâmplat cu restul de 70.000. La votanți n-au ajuns, în orice caz.

Timp de șase luni, omul de afaceri a solicitat onorarea promisiunii vizând acordarea contractelor preferențiale ale Primăriei firmei sale, dar C.S., purtătorul de cuvânt al lui Volosevici pe afaceri dubioase, l-a aburit și tot amânat, încât până la urmă planul s-a topit în ceață și nu s-a mai finalizat în niciun fel. Pe românește, omul rom de afaceri a fost aburit și țepuit de 210.000 lei de niște bărbați albi, stâlpi ai societății. Bani îngropați de C.S. în contul de la Bellu. Ca să nu rămână chiar în pagubă, omul de afaceri i-a solicitat lui C.S., printr-un apropiat, să pună o vorbă bună ca să obțină prelungirea unui contract aflat in derulare cu fabrica de sucuri Timbark vizând apele uzate, precum și o clauză de exclusivitate pe această activitate. C.S. a fost de acord să intervină, dar cu condiția ca G.V. să-i cedeze 50% din viitorul contract, pe firma unui prieten, Claudiu Bellu, proprietar al unui restaurant. Omul de afaceri a acceptat propunerea, dar și-a băgat în combinație și o rudă cu care C.S. să împartă partea de 50%.

Prin urmare, profitul s-ar fi dus 50% la G.V., 25% la C.S. (și Bellu) și 25% la ruda lui G.V.

Ulterior, C.S. a mai obținut de la G.V. 10.000 lei, pe care să-i dea șpagă directorului Timbark pentru a obține mult dorita exclusivitate și, ca bonus, suplimentarea activității de exploatare a apelor uzate.

Faza cu santajul si punerea in dependenta a unei misterioase directoare de la APM Prahova (inregistrarea audio o gasiti pe … Gazarul!)

C.S. a pus la bătaie, ca argument, și o conștință de-a sa de la Garda de Mediu, o directoare care avea in atribuții și emiterea avizelor necesare funcționării Timbark și care ar putea influența decisiv obținerea contractului în termeni cât mai profitabili.

De data asta, povestea nu s-a terminat cu o țeapă, ci cu un happy end peste așteptările inițiale: nu doar că contractul a fost prelungit, dar și prețul pentru servicii a fost dublat, iar aceste servicii contractate au fost mărite numeric. Pentru ca banii să ajungă altfel decât la negru la echipa C.S.-Bellu, a fost incheiat un contract de prestare de servicii fictive de publicitate și consultanță între firma lui Bellu (Bell Studio Expresiv), și cea a lui G.V (Gentoil SRL.).

Evident, n-a fost realizat niciun material publicitar, chiar dacă bani s-au tot scurs în contul firmei. Pe de altă parte, administratorul asociat al firmei lui G.V, declară că procentul din încasările Gentoil ajuns în contul firmei lui Bellu ar fi fost nu de 25%, ci de 10%. De asemenea, mai afirmă el, cei 10.000 de lei dați teandemului C.S-Bellu, pentru a fi oferiți ca mită directorului Timbark, au fost oferiți sub forma unui contract de comision. Doar că nici de data asta lucrurile n-au mers conform înțelegerii: contractul a durat doar șase luni, după care a fost reziliat, iar din cei 20.000 pe care G.V îi vira firmei lui Bellu, doar 3.000 ajungeau la ruda sa, C.S pretinzând că o parte substanțială s-au dus sub formă de cotizație lunară, la misterioasa directoare de la Mediu care acum este pe la formatiunea politica AUR Prahova.

În sfârșit, ca deținător al unui restaurant, Bellu ar fi fost răsplătit și prin furnizarea unor servicii de catering pentru administrația locală, prin mijlocirea prefectului de Prahova.

Acuzații nesusținute de probe sau cu probe insuficiente Omul rom de afaceri G.V. mai susține că i-ar fi împrumutat lui Stavri 12.000 de euro pentru ca acesta, în calitatea lui de „bărbat de onoare”/„uomo d’onore”, să dea înapoi niște bani primiți ca șpagă pentru o intervenție care a eșuat. Șpagă ar fi fost dată de un angajat al Poliției, Iustin Panait, care vroia să ajungă director al instituției ploieștene – Politia Locala Ploiesti, faultând o reglementare care cere ca un șef suprem de poliție locală să aibă o vechime de minim 7 ani pe un post necesitând studii superioare. Versiunea este confirmată și de un coleg al lui Iustin Panait, care a afirmat că Panait îl ținea la curent cu demersurile lui de shortcut în carieră. Conform colegului de breaslă, Volosevici ar fi cerut 12.000 – 15.000 de euro pentru a-l numi pe Panait șef al Poliției Locale. Banii ar fi ajuns la Volosevici, firește, prin inevitabilul C.S. Însă în locul lui Panait a fost numit nașul lui Volosevici, Cătălin Albu, șef al Biroului de Mediu din cadrul Poliției Locale.

În plus, afirmă colegul de job, Panait n-ar mai fi văzut un ban înapoi din cei 12.000 sau 15.000 de euro. Cu toate astea, conchide rechizitoriul DNA, probele colectate (inregistrări ambientale, fotografii etc.) nu sunt suficiente pentru a susține acuzația de luare de mită.

O altă acuzație prezentă în rechizitoriu, în care nu s-au putut obține probe, este că primarul Volosevici, la sugestia lui C.S, ar fi intervenit pentru schimbarea destinației unei clădiri de birouri în bloc de locuințe, în schimbul căreia ar fi obținut 4 apartamente în clădire. Cedarea s-ar fi făcut prin interpuși, mama dezvoltatorului imobiliar, in calitate de vânzător, și mama lui C.S.

O informație de ultimă oră, apărută pe site-ul de presă Găzarul, afirmă că redacția a intrat în posesia unor dovezi despre implicarea lui C.S în vînzarea de apartamente în blocul costruit ilegal, care a depășit atât regimul de înălțime cît și de suprafață alocată, ceea ce a permis apariția a încă 30 de apartamente. În plus, ca să poată să vândă cele 30 de apartamente edificate ilegal, dezvoltatorul imobiliar ar fi falsificat o serie de acte, potrivit anchetatorilor. Conform sursei citate, procurorii dețin informaţii că dezvoltatorii au fost ajutaţi în această inginerie urbanistică de reprezentanţii Primăriei și de mai mulţi notari publici.

In sfârșit, apelând la un lider rom local, antreprenorul Petre Chiriac ar fi intervenit atât la Volosevici, cât și la Savri, pentru prelungirea autorizării de funcționare pentru mai multe tarabe pe care le deținea in Piața Centrală din Ploiești, autorizare care i-a fost suspendată. Conform opiniei liderului rom, C.S ar fi scos – contra cost – un as din mânecă, că o să pună o vorbă bună la șefa administrației piețelor in Primărie.

Costul: 1.000 de euro de tarabă. Petre Chiriac i-ar fi dat 15.000 de lei lui C.S, prin intermediul liderului rom, dar lucrurile nu s-au mișcat, motiv pentru care liderul s-ar fi dus la Volosevici, căruia i-a spus de banii dați lui C.S. Volosevici l-ar fi liniștit că problema o să se rezolve, reprosându-i însă atitudinea „recalcitrantă” (detinem inregistrarile audio pe care le vom publica). Cu toate astea, problema a rămas într-un suspans întins pe durată nedeterminată, cu toate asigurările ulterioare ale lui C.S.

Situația, afirmă liderul rom, s-a rezolvat abia când Petre Chiriac și-ar fi cerut, exasperat, banii înapoi. Petre Chiriac vine însă cu o versiune diferită a poveștii: recunoaște că ar fi dat „atenția” de 15.000 de lei liderului rom, dar că problema i s-a rezolvat abia la 7-8 luni de la rezilierea contractelor, după un șir de acțiuni judecătorești în care el și societatea Hale și Piețe s-au târât reciproc. Mai exact, s-ar fi rezolvat după ce la conducerea societății care administra piețele ploieștene a fost numită o altă echipă. Și în acest caz, chiar dacă pare că a dat o razantă, dream team-ul Vososevici-C.S a scăpat basma curată: nici bani iliciți n-au mâncat, nici gura nu le miroase. Bafta lor că banii n-au miros. Vom reveni cu inregistrari audio cum tandemul C.S – Volosevici angajau personaje in administratia locala, la ANAF si modul de operare a crimei organizate privind contractele incheiate de Primaria Ploiesti.

  1. inregistrari audio cum tandemul C.S – Volosevici angajau personaje in administratia locala:

„Aia” e doamna Zoia Staicu de la RASP, poate intelegem atacurile media asupra dansei!

2. inregistrari audio cum tandemul C.S – Volosevici operau privind contractele incheiate de Primaria Ploiesti:

3. inregistrari audio privind tandemul C.S – Volosevici  si „sclavetii de la PSD”:

 

(Cerasela N.).

 

 

Eveniment

Elevii riscă rezultate mai slabe dacă pun mediul înconjurător mai presus de educație

Publicat

pe

De

Aceștia solicită tehnologii sustenabile pentru a crește nivelul de performanță   

Unul dintre cei mai importanți piloni ai unei societăți, educația, trage acum un semnal de alarmă. Studiul de față demonstrează nevoia de echilibru dintre un sistem educațional actualizat și o practică sustenabilă pentru planeta noastră.

Realizat în condițiile în care lumea a cunoscut cel mai cald an înregistrat vreodată1 și în timp ce unele niveluri de performanță ale educației europene erau în scădere2, sondajul realizat în rândul a 3.400 de studenți dezvăluie o legătură între preocupările legate de climă și impactul potențial asupra notelor în rândul studenților cu vârsta egală și mai mare de 16 ani.

Trei sferturi (73%) dintre studenți au evitat să printeze un material educațional pentru studiu din cauza preocupărilor legate de mediu, potrivit unei noi cercetări realizate de Epson în Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Un procent aproape la fel de mare s-a observat și la noi în țară, unde 67% dintre respondenți au avut aceleași îngrijorări.

Cu toate acestea, marea majoritate a studenților (92%)  sunt de acord că materialele de studiu imprimate îi ajută să înțeleagă și să rețină informațiile mai bine decât materialele digitale, fapt ce confirmă mai mulți ani de cercetare3.

Gândul la mediul înconjurător rămâne, totuși, întrucât 83% dintre respondenți se simt în conflict cu privire la imprimarea materialelor de care au nevoie, deoarece doresc să protejeze cât mai mult mediul. În România se observă aceeași îngrijorare, în contextul în care 85% dintre studenții noștri recunosc că simt conflictul între nevoia de materiale și protejarea mediului.

În încercarea de a înțelege cum ar putea răspunde liderii, cercetarea a arătat, de asemenea, că 89% dintre elevi sunt de acord că rezultatele lor s-ar îmbunătăți dacă instituția de învățământ ar avea soluții de imprimare sustenabile, precum imprimantele cu jet de cerneală Heat-Free, care utilizează mai puțină energie și mai puține deșeuri decât imprimantele laser4. În România, studenții participanți la studiu susțin părerea colegilor lor din restul Europei, al Orientului Mijlociu și al Africii. 92% dintre acești spun că rezultatele lor ar crește dacă școala ar adopta soluții de imprimare sustenabilă.

James Osborne, de la Epson Europe, spune: „Studenții chestionați din fiecare țară nu numai că sunt îngrijorați cu privire la impactul pe care imprimarea îl poate avea asupra mediului, dar au acționat în numele acestei preocupări în detrimentul propriei educații.

„Acest lucru nu numai că ar putea limita realizările elevilor, dar pune presiune asupra sectorului educației, care are scopul de a îmbunătăți rezultatele și de a pregăti tinerii pentru ceea ce urmează. Instituțiile de învățământ trebuie să acționeze. Este nedrept să îi forțăm pe cursanți să aleagă între viitorul lor și cel al planetei. Imprimantele cu jet de cerneală Heat-Free pot oferi materialele imprimate de care studenții au nevoie, reducând, în același timp, consumul de energie și deșeurile.5

Întrucât imprimantele cu jet de cerneală Heat-Free Epson nu utilizează căldură în procesul de imprimare, consumă mai puțină energie decât imprimantele laser. În plus, majoritatea au, de asemenea, mai puține piese mobile și consumabile6.

Prin trecerea la tehnologia sustenabilă Epson și adoptarea imprimantelor cu jet de cerneală Heat-Free, profesorii ar putea contribui la creșterea performanțelor studenților, dar și la reducerea consumului de energie.

Despre studiu

Cercetarea a fost solicitată de către Epson și realizată online de către Coleman Parkes, o agenție independentă de cercetare de piață, în rândul a 3.400 de studenți înscriși în învățământul postliceal sau superior, cu vârsta de peste 16 ani, din 28 de țări și a avut loc în perioada iulie – noiembrie 2023.

Mai multe despre studiu aici:

https://neon.epson-europe.com/files/assets/source/a/r/r/o/a19450-infographic-lores-ro-ro-education_report.pdf?cid=sm:Instagram:VerticalEducation:0:

Despre Epson

Epson este un lider global în tehnologie, dedicat conectării oamenilor, lucrurilor şi informațiilor, prin intermediul tehnologiilor sale originale eficiente, compacte şi precise. Având o gamă de produse care cuprinde de la imprimante cu jet de cerneală şi sisteme de imprimare digitală până la proiectoare 3LCD, ochelari inteligenți, sisteme de detecție şi roboți industriali, compania se concentrează asupra stimulării inovațiilor şi depășirii așteptărilor clienților în ceea ce privește imprimantele cu jet de cerneală, comunicarea vizuală, echipamentele portabile şi robotica.

Condus de Seiko Epson Corporation din Japonia, grupul Epson are peste 81.000 de angajați în 85 de companii din întreaga lume şi se mândrește cu contribuțiile aduse comunităților în care își desfășoară activitatea şi cu eforturile permanente de a reduce impactul asupra mediului. http://global.epson.com/

Despre Epson Europe

Epson Europe B.V., cu sediul la Amsterdam, este sediul central regional al Grupului pentru Europa, Orientul Mijlociu, Rusia şi Africa. Cu 1.830 de angajaţi, vânzările Epson Europe pentru anul fiscal 2017 au fost de 1,7 miliarde de Euro. http://www.epson.ro

________________________________________________________________________________________

1 CNBC, „Ca ceva dintr-un film de la Hollywood”: Oamenii de știință spun că 2023 este probabil cel mai cald an înregistrat vreodată

2 Eurostat, Statistici privind educația și formarea la nivel regional. La nivelul UE, proporția persoanelor cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani care au obținut (cel mult) o diplomă de învățământ profesional secundar superior sau post-secundar non-terțiar a scăzut cu 3,5 puncte procentuale, de la 35,3% în 2014 la 31,8% în 2022

3 Intergraf, CITIREA MATERIALELOR IMPRIMATE GENEREAZĂ REZULTATE MAI BUNE ÎN CEEA CE PRIVEȘTE ALFABETIZAREA

4 Tehnologia heat-free | Epson Marea Britanie

5 Tehnologia Heat-Free | Epson Marea Britanie

6 Tehnologia Heat-Free | Epson Marea Britanie

Citeste in continuare

Eveniment

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

Publicat

pe

De

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.

 Despre Pop-Up Store SOLE

Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri renumite international precum Banila Co, Purito, Skin1004, Iunik, Giverny, EVY, Riemann P20, Skintegra, Atopalm, Derma:B, Curly Shyll și Geske.

Ce aduce nou Pop-Up Store SOLE?

Selecție Exclusivă de Produse: Vizitatorii vor avea acces la o gamă largă de produse cosmetice, ingrijirea parului, produse solare, produse dermato-cosmetice, produse pentru machiaj, inclusiv uleiuri de masaj fără parfum, loțiuni hidratante și uleiuri de corp.

Evenimente și Workshop-uri: În fiecare locație, Pop-Up Store SOLE va organiza evenimente speciale și workshop-uri de frumusețe, oferind sfaturi și demonstrații de la experți în îngrijirea pielii, dermatologi si influenceri.

Reduceri și Promoții: Clienții vor beneficia de oferte speciale și reduceri exclusive disponibile doar în cadrul Pop-Up Store.

Experiență Interactivă: Vizitatorii vor putea testa produsele în zone special amenajate și vor primi mostre gratuite pentru a încerca acasă.

Serviciu de Reciclare: În fiecare locație, vizitatorii pot aduce recipientele goale de la brandurile cu care participăm și vor beneficia de o extra reducere. Aceste recipiente vor fi reciclate responsabil de partenerii noștri de la abc-urban.ro

 Branduri Prezente la Pop-Up Store SOLE

SOLE este retailerul oficial în România pentru toate brandurile prezente la Pop-Up Store si nume:

Purito: Cunoscut pentru ingredientele sale naturale și abordarea ecologică, oferind soluții de îngrijire a pielii curate și eficiente.

Skin1004: Brand specializat în produse din extract de Centella Asiatica , recunoscut pentru proprietățile sale calmante și regenerante.

Banila Co: Renumit pentru produse de curățare inovatoare și formule blânde care îndepărtează eficient machiajul și impuritățile.

Iunik: Oferă produse minimaliste și eficiente, concentrate pe ingrediente naturale și active pentru toate tipurile de piele.

Giverny: Celebrat pentru cosmeticele decorative de înaltă calitate, inclusiv fonduri de ten și rujuri de lungă durată.

EVY: Specializați în protecția solară avansată, oferind produse cu tehnologie de protecție UV de lungă durată.

Riemann P20: Produse de protecție solară de înaltă performanță, perfecte pentru utilizarea zilnică și activitățile sportive.

Skintegra: Produse derma-cosmetice dezvoltate pentru a trata probleme specifice ale pielii, cum ar fi acneea și sensibilitatea.

Atopalm: Recunoscut pentru tehnologia MLE (Multi Lamellar Emulsion) care ajută la restabilirea barierei naturale a pielii.

Derma:B: Oferă produse de îngrijire corporală intens hidratante, ideale pentru pielea uscată și sensibilă.

Curly Shyll: Brandul preferat al vedetelor din Korea de Sud si Japonia, specializaț în produse de îngrijire a părului, oferind soluții pentru hidratare și definiție.

Geske: Brand inovator de tehnologie de înfrumusețare, oferind dispozitive inteligente pentru îngrijirea pielii la domiciliu, cu peste 150 premii international castigate.

Aquapick: Lider mondial in soluții avansate pentru igiena orală, inclusiv irigatoare bucale de înaltă performanță, periute sonice, paste de dinti.

Evenimente și Surprize

În fiecare locație unde se va desfășura Pop-Up Store SOLE 2024, vom avea evenimente cu dermatologi, influenceri și diverse jocuri cu premii constând în produse celebre din oferta SOLE. De asemenea, vor fi campanii de reduceri și multe alte surprize pentru toți vizitatorii.

 Declarații oficiale

„Suntem încântați să aducem Pop-Up Store SOLE în orașele din România. Acesta este un pas important pentru noi în a aduce produsele noastre mai aproape de clienți și în a oferi o experiență de shopping memorabilă,” a declarat Breban Ghita, manager POP-UP Store SOLE. „Ne dorim să creăm un spațiu unde fiecare vizitator să poată descoperi produsele noastre, să se bucure de evenimentele noastre și să plece cu o experiență pozitivă.”

 Program și Locații

Pop-Up Store SOLE va debuta în Constanța la City Park Mall, mai exact la Piateta liftului Panoramic de la nivel 1, între 8-21 iulie 2024. Următoarele orașe în care vom fi prezenți sunt București, Cluj, Timișoara și Iași. Vă rugăm să ne urmăriți pe pagina noastra oficiala de Instagram pentru detalii despre date și locații.

 Comunitatea SOLE

SOLE se mândrește cu una dintre cele mai mari comunități de beauty din România, cu peste 1600 de afiliați influenceri, peste 1.000.000 de comenzi expediate și parteneriate cu peste 150 de medici dermatologi din toată țara.

 Despre SOLE.ro

SOLE.ro magazinul tău online de încredere pentru produse de îngrijire personală și frumusețe! La SOLE, suntem dedicați să îți oferim o experiență de cumpărare de neuitat, cu o gamă variată de produse exclusive și servicii de top.

Contact:

Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați:

Breban Ghita

Email: contact@sole.ro

Website: [www.sole.ro](https://www.sole.ro)

SOLE – Discover. Shop. Shine.

www.sole.ro

Acest comunicat de presă a fost redactat pentru a anunța lansarea Pop-Up Store SOLE, oferind toate informațiile necesare și evidențiind beneficiile pentru consumatori.

Citeste in continuare

Eveniment

Număr nelimitat de roviniete simultan prin rovinieta.online

Publicat

pe

De

administrare roviniete parc auto

Achiziția de roviniete poate să dea bătăi de cap multor administratori de parcuri auto, în special atunci când vine vorba despre parcuri auto de mari dimensiuni, care oricum sunt extrem de dificil de manageriat.

Din fericire, în ultimii ani au început să apară soluții menite să automatizeze procesele manuale de achiziție pentru roviniete, aduse în prim plan cu ajutorul portalului rovinieta.online. Astfel, acest portal oferă managerilor de parcuri auto o gamă largă de servicii gratuite atunci când vine vorba despre managementul de rovinietă, cu ajutorul cărora aceștia pot face rost de timp liber pe care cu siguranță-l vor găsi de mare folos în decursul fiecărei zile.

Haideți să trecem în revistă câteva dintre cele mai interesante servicii de administrare roviniete parc auto oferite de rovinieta.online.

Ce beneficii au companiile care cumpără roviniete prin intermediul rovinieta.online

  1. Pot cumpăra un număr nelimitat de roviniete, simultan. Este un serviciu de foarte mare ajutor în cadrul parcurilor auto de mari dimensiuni, în care în fiecare zi expiră câteva roviniete. Astfel, cu ajutorul unui tabel de comandă pe care managerul de parc auto îl descarcă de pe rovinieta.online, poate achiziționa un număr nelimitat de roviniete simultan. Aceasta este de fapt puterea automatizării, automatizare care devine utilă și reușește să grăbească diverse procese.
  2. Pot scăpa definitiv de amenzile pentru rovinietă. Toate companiile care achiziționează roviniete online prin intermediul acestui portal beneficiază de alerte gratuite la expirarea acestora. Cu alte cuvinte, cu câteva zile înainte ca rovinietele să expire, se trimit din partea portalului alerte prin SMS și e-mail care de cele mai multe ori sunt salvatoare. Neatenția, graba, eroarea umană sunt factori care cresc foarte mult șansele de a primi o amendă din partea CNAIR în momentul în care administrezi un parc auto de mari dimensiuni. Poți uita efectiv de anumite vehicule că nu au rovinietă valabilă iar cei de la CNAIR atât așteaptă, să facă poze și să trimită la poșta companiei procesele verbale de amendă.
  3. Pot realiza o bază de date cu toate facturile rovinietelor cumpărate. De fiecare dată când o companie cumpără o rovinietă prin intermediul rovinieta.online, factura rămâne salvată în contul de client. Astfel, riscurile de pierdere pentru acest document sunt zero, iar la final de lună sunt foarte simplu de trimis spre contabilitate facturile care se adună în urma multiplelor achiziții. Este o bază de date care simplifică destul de mult procesul de administrare al rovinietelor din cadrul unui parc auto de mari dimensiuni. Este un serviciu gratuit, ca de altfel toate serviciile oferite de acest portal.
  4. Externalizarea managementului de roviniete. Un serviciu foarte bun pentru companiile care doresc să facă rost de mai mult timp liber pentru diverse operațiuni. Managementul de roviniete necesită timp și atenție sporită, întrucât un management defectuos sau făcut în grabă poate aduce la poșta companiei amenzi destul de mari din partea CNAIR. Serviciul de externalizare pentru managementul de roviniete este gratuit, și avantajele pentru companii nu se opresc aici. Personalul rovinieta.online își asumă contractual și eventuale greșeli (amenzi) în cazul în care se constată că a fost exclusiv vina lor. Așadar, compania care beneficiază de acest serviciu nu are absolut nimic de pierdut.
  5. Calculator rovinieta online – Extrem de util atunci când trebuie făcute anumite estimări de costuri, ori atunci când trebuie calculate bugetele necesare achiziției de roviniete în cadrul unui parc auto de mari dimensiuni, care are mai multe categorii de vehicule în componență. Acest calculator rovinieta online este de asemenea disponibil în mod gratuit pentru toate companiile interesate și este actualizat la zi la fiecare modificare legislativă venită din partea Guvernului. Acest calculator poate fi folosit atât pe laptop dar și pe telefonul mobil iOS sau Android.

 

 

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

UncategorizedO zi inainte

Vara culturală 2024: JazzUP și ArtUP, concerte senzoriale, artă subacvatică și experiențe memorabile în țară

Între 8 iulie și 5 septembrie, festivalurile JazzUP și ArtUP oferă publicului o serie de experiențe culturale, de la jazz...

UncategorizedO zi inainte

Samsung Galaxy Z Fold6 și Z Flip6 ridică Galaxy AI la noi înălțimi pe piața de mobile

Descoperă noul Galaxy AI, amplificat de designul pliabil unic al seriei Galaxy Z și de ecosistemul Galaxy Noile Galaxy Buds3...

UncategorizedO zi inainte

Succesul Antreprenorial în Era Digitală: Sfaturi și Strategii pentru Femei de Afaceri

Femeile antreprenor au oportunități vaste pentru a-și dezvolta afacerile și a-și extinde influența. La SecurMeNow, suntem dedicați succesului femeilor antreprenor,...

UncategorizedO zi inainte

Aqurate atinge pragul primelor 100 de magazine online clienți, vizează o nouă rundă de finanțare seed

Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), a ajuns, după primele șase luni...

UncategorizedO zi inainte

Ghid pentru securitatea site-ului tău WordPress de prezentare

Asigurarea securității site-ului dumneavoastră WordPress este crucială pentru protejarea informațiilor și menținerea încrederii vizitatorilor. Un site nesecurizat poate duce la...

Care sunt avantajele utilizării gips-cartonului în amenajările interioare? Care sunt avantajele utilizării gips-cartonului în amenajările interioare?
Afaceri3 zile inainte

Care sunt avantajele utilizării gips-cartonului în amenajările interioare?

Amenajările interioare sunt esențiale pentru crearea unui spațiu funcțional și estetic, fie că vorbim de locuințe, birouri sau alte tipuri...

Uncategorized3 zile inainte

Noile Samsung Galaxy Watch7, Galaxy Watch Ultra și Galaxy Ring vin cu soluții inteligente pentru bunăstarea utilizatorilor

Cele mai recente produse de tip Wearables de la Samsung le oferă oamenilor noi experiențe inteligente conectate și contribuie la...

Uncategorized4 zile inainte

Tehnologii de Digitalizare Esențiale pentru Antreprenori în 2024: Găsește-ți Avantajul Competitiv

În 2024, digitalizarea nu mai este doar o opțiune, ci o necesitate pentru orice antreprenor care dorește să rămână competitiv...

Eveniment4 zile inainte

Elevii riscă rezultate mai slabe dacă pun mediul înconjurător mai presus de educație

Aceștia solicită tehnologii sustenabile pentru a crește nivelul de performanță    Unul dintre cei mai importanți piloni ai unei societăți,...

Afaceri5 zile inainte

Transport Moloz București – Servicii pentru Întreținerea Șantierelor în Timpul Construcțiilor

În timpul construcțiilor, molozul poate deveni o problemă semnificativă dacă nu este gestionat corect. moloz-bucuresti.com oferă servicii de transport moloz...

Uncategorized6 zile inainte

Inchirieri masini pentru mobilitate

In contextul actual al calatoriilor, fie ca sunt realizate in scop turistic sau de afaceri, mobilitatea devine un element esential....

UncategorizedO săptămână inainte

Philips lansează patru monitoare noi din seria E1 dedicată productivității

București,  3 iulie 2024 – Philips Monitors extinde seria E1 cu patru noi modele dedicate profesioniștilor din mediile de lucru dinamice....

EvenimentO săptămână inainte

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a...

UncategorizedO săptămână inainte

Transformă-ți Afacerea cu Fonduri Europene: Cum Digitalizarea Îți Poate Crește Succesul în Startup Nation 2024

Transformarea afacerilor prin digitalizare nu este doar un trend, ci o necesitate. Programul Start-Up Nation 2024 oferă o oportunitate excelentă pentru...

UncategorizedO săptămână inainte

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări...

Uncategorized2 săptămâni inainte

11 motive pentru care să îți instalezi un sistem de panouri fotovoltaice la tine acasă

Instalarea panourilor fotovoltaice aduce o mulțime de avantaje și este considerată o investiție importantă pe termen lung. Iată care sunt...

Știrile Săptămânii