Connect with us

Uncategorized

Restructurarea creditelor a fost principala soluție găsită în negocierile consumatori-bănci din acest an | Record de cereri și negocieri desfășurate în ultimii 7 ani în cadrul CSALB

Publicat

pe

21 noiembrie, București. Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori și bănci în urma negocierilor desfășurate în acest an în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). De la începutul anului peste 2.640 de consumatori au solicitat o negociere cu băncile și IFN-urile în cadrul CSALB. Principalele probleme pe care le-au semnalat au fost legate de dificultățile întâmpinate în plata ratelor. Majoritatea dintre cele 680 de negocieri purtate de la începutul anului au avut drept rezolvare restructurarea și reeșalonarea creditelor, diminuarea soldului, reducerea dobânzilor și ștergerea datoriilor generate de întârzierile la plată. Soluțiile negociate prin intermediul conciliatorilor CSALB au avut ca principal obiectiv reducerea ratelor lunare și ajustarea contractelor de credit la situațiile financiare din prezent ale consumatorilor. CSALB are cel mai mare număr de cereri și de dosare de negociere înregistrate într-un an, de la începutul activitații (2016).

De altfel, restructurarea și reeșalonarea creditelor a fost, împreună cu refinanțările, principala opțiune de rezolvare a problemelor identificată de consumatori (33%), potrivit sondajului CURS realizat în vara anului 2023, la cererea CSALB.

Cum au formulat consumatorii cererile către BĂNCI? Ce au obținut?

Valentina Ailincăi, Bacău: ”Solicit ajutor pentru eșalonarea ratei creditului și invoc motive medicale cu un grad ridicat de gravitate. Am solicitat ajutor din partea companiei de asigurări, dar suma oferită de aceasta este infimă în raport cu dificultățile financiare cu care ne confruntăm. Totodată, în cadrul aceluiași credit, girantul solicită retragerea lui din credit deoarece nu mai face parte din familie și va părăsi țara în perioada următoare”.

Soluție dată de conciliatorul Dragoș Gheorghe și acceptată de părți: Banca renunță la dobânzile restante calculate/actualizate până la data implementării hotărârii, în valoare de 2.400 de lei. Datoria va fi restructurată prin consolidarea celor două contracte de credit în unul singur. Dobânda va fi diminuată și noului sold i se va percepe o dobândă fixă de 6%. Dobânzile anterioare pentru cele două credite erau de 8,9%, respectiv 26%. Perioada de creditare va fi majorată la 84 de luni. Coplătitorul curent nu poate fi exclus din credit, iar pentru această solicitare nu s-a găsit o rezolvare.

Valentina Ailincăi: ”Nu s-a rezolvat chiar tot, dar sunt mulțumită. Mi-a prelungit perioada și în loc de două rate la un credit și un card de cumpărături, de aproape 2.000 de lei, acum am o singură rată de 650 de lei. Creditul era de nevoi personale, dar cu copii la facultate și probleme medicale care necesită tratament lunar, nu mai puteam plăti. Problema nu era că nu vreau să plătesc, dar m-am îmbolnăvit, iar cheltuielile au crescut. Rămâneam mereu cu ratele în urmă și mă împrumutam ca să plătim. Aproximativ 2 luni a durat totul în cadrul CSALB. A mers ușor și fără niciun efort din partea noastră.

Cum au formulat consumatorii cererile către IFN-uri? Ce au obținut?

Dragoș Man, Bihor: Am contractat în 2007 un credit ipotecar pentru suma de 63.000 CHF. Solicit sprijin în negocierea cu IFN-ul în vederea găsirii unei soluții amiabile pentru ușurarea poverii financiare căreia îmi este din ce în ce mai greu să-i fac față. Dacă la data încheierii contractului, valoarea împrumutată era echivalentul a 38 mii euro, în acest moment este echivalentul a 43 mii euro, după 15 ani de plată.  Soluția la care m-am gândit ar fi o reducere a soldului cu 35%. Totodată, aș dori și rambursarea comisionului de acordare a creditului în valoare de 1.270 CHF.”

Soluție dată de conciliatorul Vasile Nemeș și acceptată de părți: Comerciantul acordă consumatorului remiterea (ștergerea) parțială de datorie, în procent de 20%, aferentă contractului de credit. Diferența rămasă în urma ștergerii parțiale urmând a fi rambursată conform prevederilor contractuale, în rate lunare, până la expirarea perioadei contractuale.

 Dragoș Man: Am solicitat o reducere a soldului cu 30-35% și în final am obținut 20% după 6-7 schimburi de mailuri. Cam într-o lună a fost totul gata, eu am mai scăzut din pretenții, ei au mai crescut suma propusă inițial și ne-am înțeles. Conciliatorul a făcut o treabă excelentă și am simțit că nu am mai fost eu singur în dialog cu banca, ci am fost reprezentat de o instituție. Parcă raportul s-a echilibrat și asta m-a bucurat. Am ales la început să apelez la un avocat, dar nu a reușit să obțină ceva de la bancă, motiv pentru care am încheiat colaborarea cu el. Apoi am apelat eu direct la CSALB, știam de Centru de la Grupul clienților cu credite în CHF. La final, CSALB a fost un avocat” mai bun decat avocatul.”

Alte cazuri soluționate în cadrul CSALB

Consumatoarea V.P. din Buzău: Contract în curs cu banca, întârziere de plată 3 rate. Nu am job de 6 luni, iar firma soțului încasează greu facturile. Rog înțelegere pentru întârzieri. Practic, de un an plătesc lună de lună, dar am rămas cu restanțele. Solicit o reeșalonare și micșorarea ratelor. Menționez că în curând, am promisiune de angajare în domeniul vânzări-agribusiness, cu salariu peste medie.”

Soluție dată de conciliatorul Valentin Cocean și acceptată de părți: Se va proceda la restructurarea creditului acordat consumatoarei în sensul includerii sumelor restante în soldul creditului, prelungirea duratei contractului și acordarea unei perioade de grație de 6 luni în care consumatoarea va plăti o rată lunară de 50 lei. După perioada de grație rata va fi de 866 lei. Creditul  rezultat va avea o perioadă de rambursare de 120 de luni și o dobândă fixă de 7%.

Consumatoarea V.E din Ialomița: ”Din cauza creșterii generalizate a prețurilor, am o rată la bancă pe care nu reușesc să o achit. Fac față cu greu ratelor pe care nu le achit integral de mai mult timp (…)”

Soluție dată de conciliatorul Cosmin Vasile și acceptată de părți: Comerciantul și consumatoarea acceptă restructurarea creanței, cu menținerea costurilor inițiale care sunt în favoarea clientei și majorând perioada de creditare conform opțiunii alese, la 36 de luni, cu o rată lunară de aproximativ 555 de lei. Pentru a putea beneficia de această soluție, la data semnării noului contract de credit, consumatoarea va achita din surse proprii restanțele curente (aprox. 700 lei), precum și costurile aferente restructurarii (aprox. 150 lei).

Consumatorul B.M. din Vâlcea: În anul 2007 am achiziționat un apartament în valoare de 60.000 Euro,. Creditul a fost contractat în franci elvețieni. Rata pe care o plătesc acum este 547 CHF, în jur de 2.700 lei. Menționez că am adresat o cerere de reducere a ratei. Banca nu mi-a dat un răspuns oficial, dar angajații băncii mi-au spus că având în vedere veniturile familiei, nu este cazul de un ajutor financiar.”

Soluție dată de conciliatorul Corneliu Mușat și acceptată de părți: IFN remite parțial datoria și reduce soldulului obligațiilor aferente contractului de credit cu 15% din valoarea curentă a obligațiilor, creditul urmând a fi derulat în continuare pe un grafic de rambursare ajustat la noua valoare a principalului datorat.

Consumatorul M.R. din București: ”Mă aflu într-o situație financiară dificilă, după ce în 2022 am apelat la IFN pentru câteva credite, fără a mă gândi că voi ajunge în imposibilitatea de a le achita. Problemele au continuat anul acesta, mai ales după ce am fost concediat. Fiind în perioada de probă, contractul de muncă mi-a fost desfăcut fără preaviz. Solicit o amânare a plății ratelor, fără a se aplica dobânzi penalizatoare.”

Soluție dată de conciliatorul Corneliu Mușat și acceptată de părți: În legătură cu solicitările consumatorului față de contractul de credit pentru nevoi personale se propune părților soluționarea litigiului prin eșalonarea debitului actual în cuantum de 4.090 lei în 10 rate lunare a 409 RON, nemaifiind calculate penalități suplimentare la această sumă.

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în cadrul  CSALB: „Am dorit să parafrazăm cât mai fidel cererile pe care consumatorii le-au adresat CSALB, precum și modul în care sunt redactate hotărârile în urma negocierilor intermediate de conciliatorii CSALB, din două motive: pentru a arăta că cererile de negociere sunt scrise într-un limbaj simplu și este la îndemâna oricui întâmpină dificultăți în plata ratelor să intre în dialog cu banca și să preîntâmpine agravarea situației financiare în care se află. Un al doilea motiv este pentru a evidenția varietatea de situații cu care oamenii se pot confrunta, dar și a soluțiilor care pot fi găsite în cadrul concilierilor. Din fericire, în cele 680 de cazuri din acest an, băncile, IFN-urile (într-o mult mai mică măsură) și consumatorii au găsit rezolvări prin intermediul CSALB, iar oamenii au depășit momentele financiare dificile în care s-au aflat.

Aceste lucruri arată că instituțiile de credit au venit în sprijinul consumatorilor, dar și faptul că asistăm la o creștere a nivelului de educație financiară în rândul populației. Oamenii acționează mai repede atunci când întâmpină greutăți, se informează și intră mai des în dialog cu banca sau cu IFN-ul. CSALB este una dintre aceste modalități de dialog, prin conciliere, și ne bucurăm că soluționarea amiabilă este accesată de tot mai mulți consumatori și bănci. Sunt semne ale sănătății financiare de care societatea românească dă dovadă în prezent.“

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Publicat

pe

De

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.

Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și  icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști  WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.

Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii  audio profesionale,  promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.

Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.

De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.

Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.

Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.

Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:

For The Music 

Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.

Despre Sony Corporation   

Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.

Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net

*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.

Citeste in continuare

Uncategorized

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

Publicat

pe

De

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore care vor influența aceste industrii. Informațiile provin din ultima ediție a studiului Taste Tomorrow, cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificațiedin lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Cercetarea a identificat trei tendințe majore: utilizarea maielelor mai departe de sfera brutăriei, fuziunea culinară și echilibrul nutrițional.

Țările francofone preferă produsele cu maia

Consumul produselor cu maia (sourdough) rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.

În țările francofone, popularitatea sa nu mai este limitată la pâine, ci se extinde la croissante, bagels, cozonaci și alte produse de patiserie, oferind consumatorilor experiențe senzoriale noi. Cunoștințele adânc înrădăcinate despre maia pe aceste piețe includ o apreciere a profilurilor sale distincte de aromă și a beneficiilor pentru sănătatea intestinală.

În alte părți ale lumii, unde maia este mai mult o noutate sau a fost asociată cu o cultură alimentară occidentală, interesul este în creștere pentru pâinea cu maia.

Cel mai apreciat gust? Viral, hibrid, inovator

Fuziunea culinară va crește cu 10% și va juca un rol important în patiserie și ciocolaterie, combinând arome, texturi și tehnici din diferite culturi pentru a crea deserturi inovatoare, hibride, care stimulează simțurile consumatorilor. Creșterea interesului pentru tehnologiile AI și pentru experiențele senzoriale neobișnuite va accelera această tendință.

Exemplele includ creațiile virale din Social Media precum „crookies” și „ciocolata Dubai”. Combinațiile neașteptate precum dulce și picant, dulce și sărat și cea mai recentă senzație — dulce și acru, cunoscută și sub numele de „tangy twist” — captivează publicul și cresc cererea pentru experiențe gustative mai aventuroase și neconvenționale. Dincolo de gust, fuziunea se extinde și la texturi și forme: consumatorii sunt atrași de creațiile hibride care combină elemente sau îmbină diferite formate într-unul.

Această tendință va crește constant în țările vorbitoare de limbă engleză și portugheză și este de așteptat să crească în rândul consumatorilor chinezi (+13%), spanioli (+11%) și vorbitori de limbă germană (+7%) în 2025.

Consumatorii se orientează către ciocolată mai sănătoasă

Echilibrul nutrițional este în creștere cu 30% și devine una dintre cele mai mari tendințe din industria cofetăriei și a ciocolateriei. Deși nu este un concept nou, ascensiunea sa într-o industrie axată tradițional pe răsfăț marchează o schimbare semnificativă în percepția consumatorilor asupra deserturilor pe bază de ciocolată.

Consumatorii caută din ce în ce mai mult produse de ciocolată cu ingrediente mai sănătoase, precum turmeric, plante botanice, nuci, semințe și proteine. Aceste ciocolate sunt apreciate pentru beneficiile lor funcționale, cum ar fi îmbunătățirea somnului și creșterea imunității, și sunt din ce în ce mai incluse în dietele cumpărătorilor atenți la sănătatea lor. Inclusiv cei care văd ciocolata în primul rând ca pe un răsfăț caută și opțiuni mai sănătoase, precum ciocolata cu conținut scăzut de zahăr și cea cu ingrediente bogate în nutrienți, amplificând și mai mult această tendință.

„Puratos contribuie constant la dezvoltarea industriei, oferind producătorilor o perspectivă globală asupra locului în care se află astăzi industria serviciilor alimentare, dar și un sneak-peak spre viitor. Sunt informații utile despre tendințe, atitudini și obiceiuri de consum, transformate ulterior în produse inovatoare, mulate pe așteptărilor consumatorilor. Taste Tomorrow există deja de 12 ani și ne mândrim cu faptul că este cel mai complex sprijin la nivel global, pe partea de tendințe și înțelegerea consumatorilor din industria noastră”, a declarat Gabriela Bereș, Managing Director CEE Puratos Group.

Factori determinanți în alegerea produselor în Europa

Atunci când vine vorba despre criteriile pe baza cărora cumpără produse de brutărie, cofetărie-patiserie și ciocolaterie, europenii pun pe primele locuri gustul, prospețimea și prețul. În cazul ciocolatei mai este, însă, un criteriu: procentul de cacao.

Prețul este un factor tot mai important în decizia de cumpărare, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină. La polul opus, cel mai mic impact asupra cheltuielilor europenilor îl au cerealele, băuturile lactate, pastele și orezul.

66% dintre europeni încă se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, iar 43% aleg să plătească un pic mai mult pentru anumite caracteristici ale produselora, precum prospețimea sau ingredientele conținute.

Cumpărăturile alimentare online devin din ce în ce mai populare: aproximativ 33% dintre consumatorii europeni cumpără alimente online cel puțin o dată pe lună, față de 25% în 2021.

Ce spun românii

  • 82 % dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%
  • Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% pentru pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun
  • 71%  sunt de acord că produsele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra mediului
  • 72% sunt de acord căprodusele pre-coapte & congelate pentru a fi coapte acasă oferă prospețime la îndemâna oricui
  • 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă
  • 79% caută pe internet alimente care susțin sănătatea mentală, precum mic-dejun antistres sau alimentație anti-oboseală
  • 87% sunt interesați deprodusele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi
  • 80% dorescsă regăsească un element familiar atunci când încearcă noi tipuri de mâncare
  • 80% dorescsă fie informați despre proveniența și modul de preparare a mâncării

Studiul Taste Tomorrow monitorizează constant semnale de tendințe și evoluția tendințelor globale, combinând cele mai noi tehnologii digitale și tehnici de inteligență artificială semantică. Taste Tomorrow este cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificație din lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Consumatorii au răspuns la întrebări despre mai multe subiecte referitoare la cele trei categorii: brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolată. Pentru a identifica tendințele, analizele de inteligență artificială sunt aplicate pe mai bine de 100 de milioane de mențiuni din social media, din ultimii 3 ani. Pentru a asigura relevanța și o bază bună de măsurare, tendințele sunt ancorate în conversații legate de categorie.

„Motivațiile consumatorilor evoluează, la fel ca și contextul de consum și cel macroeconomic. Consumatorii sunt mai informați, mai exigenți și mai atenți la cheltuielile lor. Iar asta transformă piața într-un loc și mai competitiv. Cu peste un deceniu de date în spate, Taste Tomorrow este o reală resursă, pentru că vorbim despre peste 10.000 de discuții zilnice analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, care extrage efectiv microtendințe, până în cel mai mic detaliu. Iar acestea sunt esențiale pentru ca profesioniștii din industrie să rămână competitivi și inovativi, și să țină ritmul cu gusturile consumatorilor”, a declarat Andreea Ciocănescu, Marketing Manager Puratos România.

Studiul a fost prezentat în cadrului evenimentului cu același nume, unde experți din cadrul Ipsos, Puratos și unii dintre cei mai apreciați lideri și speakeri din industrie au împărtășit rezultatele cercetării, opiniile, sfaturile și predicțiile care vor ajuta deținătorii de branduri, producătorii și comercianții să navigheze într-un peisaj al consumatorilor care a evoluat semnificativ în ultimele luni.

Evenimentul oferă o platformă unică pentru prezentarea rezultatelor studiilor de piață și a inovațiilor, facilitând astfel dezvoltarea de noi produse și soluții. Participanții au ocazia să se inspire din prezentările unor speakeri de renume și să exploreze cele mai noi concepte și rețete, în zona de marketplace.

Despre Puratos

Puratos este un grup internațional ce oferă o gamă completă de ingrediente alimentare inovatoare și servicii pentru sectoarele de panificație, patiserie și ciocolată. Grupul este prezent în peste 100 de țări și își are sediul în Belgia, fiind fondat în 1919. Puratos își propune să creeze soluții alimentare inovatoare care să promoveze sănătatea și bunăstarea oamenilor din întreaga lume.

Pentru mai multe detalii, vizitați www.puratos.com.

Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate oferite clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 9 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu patru linii de producţie distincte şi 145 de angajaţi.

Citeste in continuare

Uncategorized

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

Publicat

pe

De

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.

Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.

Performanță wireless fără compromisuri

Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.

Durabilitate și sustenabilitate

GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.

Iluminare RGB personalizabilă

Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.

GXT 927 Redex+ este disponibil la eMAG.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Afaceri3 ore inainte

Sfaturi pentru optimizarea vitezei de încărcare a site-ului pensiunii

Viteza de încărcare a site-ului unei pensiuni influențează semnificativ experiența vizitatorilor și decizia acestora de a rezerva un sejur. Un...

Afaceri2 zile inainte

Solutii de inchirieri auto avantajoase

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Uncategorized3 zile inainte

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Uncategorized4 zile inainte

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...

Uncategorized4 zile inainte

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...

Uncategorized4 zile inainte

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...

Uncategorized4 zile inainte

pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction

pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? –  și declară...

Uncategorized4 zile inainte

EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității

București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...

Uncategorized5 zile inainte

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

În cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini...

Uncategorized5 zile inainte

Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe

  Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. În lunile următoare, serviciul se va...

Uncategorized6 zile inainte

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Uncategorized6 zile inainte

Fashion Days lansează colecția de toamnă-iarnă sub platforma regională #TimeToBeMe

Fashion Days a lansat o nouă campanie de imagine pentru sezonul toamnă-iarnă, sub platforma de comunicare #TimeToBeMe. Campania marchează un shift semnificativ în abordarea comunicării brandului,...

Sport7 zile inainte

iCazino.ro lansează primul calculator de buget pentru fanii jocurilor de noroc.

SlotResponsabil este primul tool de acest fel din România și are ca rol responsabilizarea jucătorului roman de jocuri de noroc....

Uncategorized7 zile inainte

Allview Auto vă invită în perioada 01-06 Octombrie la Salonul Auto București

Brașov, 30 Septembrie 2024 Allview Auto, divizia de mobilitate electrică a grupului Visual Fan, are plăcerea de a vă invita să...

UncategorizedO săptămână inainte

Oamenii ajută oameni: eMAG se alătură Apelului Umanitar al Crucii Roșii Române și deschide platforma de donații pentru sinistrații din județele Vaslui și Galați

Oricine poate dona direct din checkout atunci când face o comandă pe eMAG Cei afectați au nevoie de apă, alimente,...

Știri din județO săptămână inainte

Review Yealink MVC860. Sistem de Videoconferință pentru săli de mărime medie și mare

Yealink MVC860 este un sistem de videoconferință conceput pentru săli de conferințe de dimensiuni medii și mari, fiind echipat cu...

Știrile Săptămânii