Connect with us

Eveniment

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

Publicat

pe

  • 80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie
  • 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar la evenimente sociale cu vecinii
  • 9 din 10 respondenți sunt deschiși să se implice mult și chiar foarte mult în promovarea diversității și incluziunii

65% dintre românii care locuiesc la bloc nu-și cunosc vecinii deloc sau îi cunosc în mică măsură, în timp ce doar o mică parte dintre ei se cunosc bine (27%) sau foarte bine (8%), conform unui studiu realizat de ONG-ul ÎntreVecini, cu scopul de a înțelege percepțiile și comportamentele celor care locuiesc în comunitățile de la bloc. Întrebați ce motive i-ar determina să se cunoască mai bine unii cu alții, 68% dintre respondenți au menționat pe primul loc soluționarea unor probleme comune, pe locul doi dorința de a construi o comunitate mai strânsă (32%) și proiectele comune în cartier (32%), urmate fiind de ocaziile de socializare organizate în cartier (26%) și de interesul comun pentru activități sau hobby-uri (21%).

Când vine vorba despre frecvența cu care românii au participat la evenimente sociale împreună cu vecinii lor de la bloc, sondajul arată că 59% dintre respondenți nu au participat niciodată sau au participat foarte rar. Respondenții declară că și-ar dori ca în blocul în care locuiesc să existe activități comunitare precum: activități comune pentru copii (31%), grătar comunitar (28%), seri de jocuri de societate (22%), seri de film în aer liber (21%), evenimente sportive (16%), concursuri sau competiții între vecini (14%) ori ateliere și cursuri (14%).

„Faptul că românii care locuiesc la bloc nu se prea cunosc cu vecinii lor nu ne ia prin surprindere, ci este chiar o realitate pe care ne dorim să o schimbăm. Partea bună este că, prin prisma sondajului pe care l-am desfășurat, am aflat că 80% dintre românii care locuiesc la bloc și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz de nevoie. Iar asta ne dă speranța că vom reuși să împrietenim cât mai mulți oameni cu vecinii lor, dar și cu conceptul de sustenabilitate, pe care-l promovăm prin intermediul acțiunilor desfășurate în comunitățile de bloc din România, alături de partenerii noștri”, a declarat Sabina Mihăilescu, Manager General ONG ÎntreVecini.

ÎntreVecini este un ONG care își propune să regenereze spiritul comunitar la bloc și să transforme comunitățile urbane din România în huburi sustenabile. ONG-ul se dedică formării de comunități reziliente, prietenoase cu mediul și bazate pe solidaritatea vecinilor, oferind celor înscriși în program și declarați câștigători oportunitatea de a-și echipa blocurile în care locuiesc cu panouri fotovoltaice, în mod gratuit, devenind astfel prosumatori. Cei interesați să se alăture inițiativei și să primească, de asemenea, suport pentru desfășurarea unor activități sustenabile în comunitățile din care fac parte, se pot înscrie, într-o etapă ulterioară, pe platforma www.intrevecini.ro.

„În copilăria mea, vecinul era o instituție resursă la care puteai apela atunci când e nevoie: cereai cu împrumut o cană de zahăr sau 100 de lei până la salariu și culmea le și primeai. În plus, relațiile de încredere erau destul de puternice, nu degeaba atunci când plecai de-acasă le lăsai chiar și un set de chei de la casă. În ultimii 30 de ani, lucrurile s-au schimbat și acum, cu greu ne știm (din vedere) vecinii. Despre încredere, e chiar și mai greu de vorbit. E de vină societatea? E de vină internetul? Este rezultatul individualismului care ne este servit de cele mai multe ori ca rețeta succesului? E normalitatea globalizării și rezultatul unui proces natural de reajustare a relațiilor într-un nou context socio-economic? E ceea ce ne dorim să dăm mai departe ca mod de socializare? Cred că toate câte un pic, și multe altele. Mă bucur că cei de la ÎntreVecini vor să dezbatem aceste întrebări și să vedem ce și cum alegem să facem ÎMPREUNĂ. Pentru că relațiile dintre noi, și calitatea acestora, generează comportamentele care definesc o societate. Iar noi ne dorim ca România să fie o societate solidară, empatică și degrabă vărsătoare de iubire”, a declarat Gelu Duminică, Sociolog și Director executiv Agenția „Împreună”.  

Cum se înțeleg vecinii de la bloc și ce probleme întâmpină, în funcție de generația lor

Conform sondajului realizat de ÎntreVecini, respondenții din generația Z prezintă o reticență crescută în relația cu vecinii. Astfel, persoanele de până în 27 de ani au mai degrabă o relație destul de formală cu vecinii (34%) și se declară chiar distante, neavând o relație apropiată cu aceștia (20%). De asemenea, preferă într-un procent semnificativ mai mare față de totalul eșantionului să păstreze distanța (41%) și nu sunt deschise să-și cunoască vecinii (20%). Într-un procent de asemenea ridicat se conturează și reticența generației Y  (28-43 de ani) de a-și cunoaște vecinii. La polul opus, cei din generația X, care au între 44 și 59 de ani (38%) și cei din generația Baby Boomers, între 60 și 78 de ani (39%) se declară destul de apropiați de vecinii lor și chiar sunt deschiși și încurajează interacțiunea (48%).

Pe de altă parte, când vine vorba despre motivele care ar putea să-i împiedice în cunoașterea vecinilor, respondenții au ales pe primul loc programul aglomerat (48%), urmat de dorința de a nu le fi invadat spațiul personal (33%), dar și de lipsa interesului pentru interacțiune socială (25%) și de lipsa oportunităților în comunitatea din care fac parte (21%). Analizând răspunsurile per generații, se observă că majoritatea celor care au între 44 și 59 de ani (generația X) au afirmat că au programul aglomerat. În același timp, invadarea spațiului personal a fost varianta aleasă în principal de cei cu vârste cuprinse între 28 și 43 de ani (generația Y). De asemenea, rezultatele arată un interes scăzut pentru interacțiune socială preponderent în cazul persoanelor din generațiile X (44-59 ani) și Y (28-43 ani). Nu în ultimul rând, majoritatea celor care au considerat că lipsa oportunităților din comunitate i-ar împiedica să-și cunoască vecinii sunt persoane din generația Z (până în 27 de ani).

Din perspectiva problemelor întâmpinate între vecini, 50% dintre românii care locuiesc la bloc declară că nu au avut probleme semnificative cu vecinii, 32% au avut, însă au reușit să le rezolve în mod amiabil, 16% au avut probleme și încă nu au fost soluționate, iar alți 3% preferă să nu discute despre acest aspect. Întrebați care sunt principalele probleme pe care le întâmpină în relația cu vecinii lor, părerile sunt împărțite. Respondenții studiului consideră fie că vecinii lor nu sunt comunicativi (33%), fie că sunt gălăgioși (29%), prea curioși (28%) sau agresivi verbal (14%).

Cât de dornici sunt românii să se implice în rezolvarea problemelor din comunitățile lor

Când vine vorba despre implicarea în rezolvarea problemelor comunității, majoritatea respondenților (52%) se arată oarecum deschiși să se implice, însă în funcție de situație. 29% afirmă că s-ar implica cu siguranță, 12% recunosc că nu s-ar implica, dar ar fi dispuși să susțină inițiativele altora, iar 6% confirmă că deocamdată nu s-ar implica.

Locurile de parcare (51%), dezvoltarea spațiilor verzi și a parcurilor (42%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (41%), lipsa măsurilor pentru contracararea infracționalității (38%) și îmbunătățirea infrastructurii (31%) se află pe primele cinci locuri în topul problemelor sau nevoilor pe care românii care locuiesc la bloc le consideră cele mai importante în comunitățile din care fac parte.

Din perspectiva implicării în rezolvarea problemelor din comunități, românii par foarte receptivi. Cea mai mare parte dintre ei au afirmat că s-ar implica mult sau foarte mult în rezolvarea unor acțiuni precum: promovarea diversității și incluziunii (86%), gestionarea deșeurilor și protejarea mediului înconjurător (83%), promovarea serviciilor sociale și educația de calitate (79%), dezvoltarea activităților culturale și recreative (74%), pe lângă multe alte topicuri legate de transport, spații verzi, parcări ș.a.m.d.

Studiul a fost realizat cu ajutorul agenției Reveal Marketing Research și s-a desfăşurat online, în perioada 29.11.2023 – 04.12.2023, pe un eșantion reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+ din România, utilizatori de internet, care locuiesc în mediul urban și periurban, în blocuri de locuințe. Mărimea eșantionului a fost de 1002 respondenți.

Despre ÎntreVecini

ÎntreVecini este un ONG care regenerează spiritul comunitar la bloc și transformă grupurile de vecini din România în comunități sustenabile prin susținerea dezvoltării de proiecte în cartier. Proiectul ÎntreVecini este susținut de către BRD Groupe Société Générale în calitate de partener principal și de POWERToMe, MSL The Practice, Benga, DIUD, Colțan și Asociații.

CONTACT PENTRU PRESĂ:

Alexandra Nedelcu: alexandra.nedelcu@thepractice.ro, 0752 751 065

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Publicat

pe

De

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla sau Rabla Plus

Autovit.ro, lider în domeniul auto online din România, pornește o campanie online cu dealerii parteneri dedicată mașinilor noi. Aceștia pun la dispoziția utilizatorilor peste 1200 de autoturisme cu livrare rapidă sau direct din stoc. Autovit.ro aduce o nouă dimensiune pe piața mașinilor noi, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a găsi și compara toate opțiunile într-un singur loc, aceștia beneficiind de acces rapid și simplu la informații despre prețuri și oferte. Toate ofertele de mașini noi sunt disponibile în secțiunea dedicată, care poate fi accesată direct pe site.

Peste 100 de dealeri auto din toate regiunile țării s-au alăturat campaniei. Mașinile noi listate în secțiunea dedicată de pe site sunt deja disponibile, iar clienții pot contacta dealerii pentru a se programa la un test-drive. Toate autoturismele beneficiază de garanție de la producători, cu posibilitatea de a ajunge până la 7 ani pentru unele mărci. Livrarea este posibilă imediat pentru cele mai multe modele, iar pentru unele termenul poate varia în funcție de configurație și preferințele cumpărătorului. Autovit.ro și dealerii parteneri se angajează să livreze autoturismele în termen de 90 de zile, însă acest termen poate varia în cazul configurațiilor atipice. Discuțiile sunt purtate direct între cumpărător și dealer.

200 de oferte sunt disponibile în zona București – Ilfov, iar prețurile pornesc, aici, de la aproximativ 14.000 euro (cu TVA inclus) pentru Suzuki Ignis Hibrid și pot ajunge până la peste 300.000 euro (TVA inclus) pentru un Mercedes-Benz S Maybach 580 4MATIC MHEV Long. În clasamentul ofertelor pe regiuni, Maramureșul se situează pe locul secund, cu 110 mașini noi listate, urmat de Bihor cu 101, Arad cu 95, Mureș cu 88 și Argeș cu 74 de mașini noi listate.

60% din anunțurile din campanie au finanțare direct la dealerii parteneri Autovit.ro. Raportat la întreaga ofertă, prețurile încep de la 12.483 euro (TVA inclus) pentru un Mitsubishi Space Star 1.2, benzină, 12.959 euro (TVA inclus) pentru un Fiat 500 Mild Hybrid 1.0 sau de la 13.608 euro (TVA inclus) pentru un Opel Corsa 1.2 benzină. În total, sunt peste 30 de mărci de mașini incluse în campanie.

Mai bine de o treime (34%) din ofertă este reprezentată de mașini verzi, cu motorizări electrice (12%), hibrid (15%) sau hybrid plug-in (6%) și sunt eligibile pentru subvenționarea prin programul Rabla și Rabla Plus. În această categorie, prețurile pornesc de la puțin sub 14.000 de euro pentru Microlino electric sau Suzuki Ignis hibrid, aproximativ 16.000 de euro pentru Dacia Spring, 20.000 de euro pentru Ford Puma, Mazda 2 sau Renault Clio hibrid.  Pentru mașinile electrice, dealerii parteneri Autovit.ro pot oferi beneficii suplimentare, cum ar fi “plinuri” de baterie sau montarea de stații de încărcare la domiciliu.

Conform datelor Autovit.ro privind tranzacțiile raportate, în primele trei luni ale acestui an s-au cumpărat peste o treime din mașinile listate pe platformă (noi și second-hand). 40% dintre aceste achiziții au fost autoturisme din categoria de preț cuprinsă între 10.000 și 25.000 de euro.

Campania dedicată mașinilor noi, de pe platforma Autovit.ro, se desfășoară în perioada 15 aprilie-15 iunie 2024.

Despre Autovit.ro

Autovit.ro este cea mai  mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de  mașini noi și second-hand, cu peste 3 milioane de vizitatori lunar și peste 1.000 de dealeri auto care folosesc serviciile companiei. Potrivit unui studiu Unlock Market Research, 78% dintre românii interesați de domeniul auto au folosit Autovit.ro pentru a vinde sau a cumpăra o mașină.

Aparținând OLX Group și cu o experiență de 24 de ani pe piața din România, Autovit.ro consolidează relațiile între vânzători și cumpărători și oferă acces la informații de încredere și consultanță asupra vânzărilor de autoturisme, camioane, autoutilitare, motociclete, utilaje de construcții, mașini agricole și piese auto second-hand.

Citeste in continuare

Eveniment

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

Publicat

pe

De

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro

București, 15 aprilie 2024 – Compania globală de tehnologie OnePlus a lansat astăzi primul punct de prezentare a produselor, localizat în Promenada Mall, București, intrarea din Barbu Văcărescu, la parter. Până la data de 23 aprilie, utilizatorii pot testa cele mai noi produse din portofoliul OnePlus, resprectiv OnePlus 12, OnePlus 12R, OnePlus Open sau OnePlus Watch 2 și pot câștiga garantat premii surpriză.

“Unul dintre obiective echipei din România este facilitarea interacțiunii brandului cu fanii și consumatorii, astfel că în perioada 15 aprilie – 23 aprilie, toți cei care ajung în Promenada Mall București pot testa produsele noastre în punctul de prezentare amplasat la intrarea din Barbu Văcărescu și pot câștiga premii surpriză sau pot obține reduceri de pănă la 700 de leila produsele OnePlus achiziționate din magazinul online oppostore.ro”, a declarat Ciprian Mirea, Country Manager OnePlus în România.

Totodată, compania lansează la nivel local cel mai nou ceas din portofoliu, modelul OnePlus Watch 2, ce va fi disponibil în magazinul online www.oppostore.ro începând cu 22 aprilie.

OnePlus Watch 2 reprezintă un pas înainte pentru piața ceasurilor inteligente, prin prezentarea unei Arhitecturi unice Dual-Engine cu două chipseturi, interfață hibridă Wear OS, o durată a bateriei de până la 100 de ore în modul Smart și un design premium.

Durata bateriei de top în industrie, susținută de Arhitectura Dual-Engine

OnePlus Watch 2 vine echipat cu funcții de top, inclusiv performanțe excepționale ale bateriei și încărcare pentru fiabilitate și longevitate de neegalat. Acesta are la bază arhitectura Dual-Engine dezvoltată de OnePlus, alimentată de două chipseturi de vârf care îmbină performanța cu eficiența, Snapdragon W5 și BES 2700 MCU. Chipsetul de eficiență BES2700 rulează RTOS și gestionează activitățile de fundal și sarcinile simple, în timp ce Snapdragon W5 este activ pentru sarcini complexe, precum rularea aplicațiilor tale preferate Google.

Cu această arhitectură unică Dual-Engine și o baterie de 500mAh, OnePlus Watch 2 poate oferi până la 100 de ore1 de utilizare obișnuită cu toate funcționalitățile accesibile în Modul Smart sau până la 12 zile în modul de autonomie extinsă. Cu încărcare rapidă VOOC de 7.5W, bateria de 500mAh poate fi încărcată complet în 60 de minute. Cu configurația sa de 2GB RAM și 32GB ROM, OnePlus Watch 2 oferă, de asemenea, suficientă memorie și stocare pentru a asigura funcționarea fluidă a ceasului în orice moment.

OnePlus Watch 2 oferă informații importante care stimulează schimbări pozitive în sănătate și fitness, datorită capacității sale de a colecta și analiza date complete despre sănătate în aplicația OHealth.

OnePlus Watch 2 și aplicația OHealth suportă acum și Health Connect by Android™, care oferă un hub central în Android 14 pentru gestionarea permisiunilor de date din mai multe aplicații și dispozitive de sănătate și fitness. Cu permisiunea utilizatorului, aceștia pot sincroniza în mod sigur datele lor de sănătate colectate prin ceas sau aplicația OHealth cu aplicațiile compatibile cu Health Connect.

Funcțiile de fitness disponibile prin aplicația OHealth includ moduri de urmărire pentru peste 100 de sporturi precum badminton, alergare, tenis, schi și altele. Proiectat pentru o precizie îmbunătățită în urmărirea locației, OnePlus Watch 2 dispune de Frecvență Dual GPS cu capacitatea de a recepționa semnale GPS L5 în plus față de semnalele L1 folosite în mod obișnuit. Utilizarea a două antene separate pentru fiecare semnal GPS îmbunătățește precizia și fiabilitatea poziționării pentru purtători.

Mai mult,  aplicația OHealth oferă și o analiză detaliată a urmăririi somnului –somnul profund, somnul ușor, fazele REM și perioadele de trezire ale utilizatorilor, precum și monitorizarea ritmului respirator în somn și furnizarea unui scor al calității somnului, evaluarea riscului de sforăit în somn și altele. De asemenea, poate monitoriza nivelurile de stres prin calcularea variabilității ritmului cardiac (HRV).

Cele mai bune aplicații Google cu Wear OS

Echipat cu cea mai recentă versiune a Wear OS, OnePlus Watch 2 vine cu aplicații populare Google precum Maps, Assistant, Wallet și Calendar, plus suport pentru mai multe aplicații terțe.

OnePlus Watch 2 împărtășește același limbaj de design cu seria OnePlus 12. Ceasul are o carcasă rotundă, care reflectă designul camerei seriei, făcându-l companionul perfect pentru seria OnePlus 12.

OnePlus Watch 2 are un ecrat cu cristal de safir 2.5D, ceea ce-l face mai rezistent la zgârieturi fără a compromite claritatea optică. Carcasa ceasului este fabricată din oțel inoxidabil și este certificat conform celui mai recent standard militar american MIL-STD-810H, OnePlus Watch 2 poate rezista la condiții dificile și stres ambiental, în timp ce ratingul său de rezistență IP68 și ratingul de rezistență la apă de 5ATM asigură o performanță excelentă la plajă, în deșert sau în timpul înotului.

Preț și Disponibilitate

OnePlus Watch 2 poate fi achiziționat din magazinul online www.oppostore.ro începând cu data de 22 aprilie la un preț recomandat de 1.599 lei.

Despre OnePlus

OnePlus este un brand global de tehnologie mobilă care provoacă conceptele convenționale de tehnologie. Creat în jurul mantrei „Never Settle”, OnePlus creează dispozitive cu design rafinat, cu o calitate de construcție premium și hardware de înaltă performanță. OnePlus prosperă cultivând legături puternice și crește împreună cu comunitatea sa de utilizatori și fani.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați OnePlus.com sau urmăriți-ne pe:

https://www.instagram.com/oneplus_romania/ și https://www.facebook.com/OnePlusRo

Disclaimer:

  1. 100 de ore de utilizare în Modul Smart ce sunt bazate pe teste efectuate de OnePlus în condiții de laborator. Datele de testare sunt derivate din simulări bazate pe următoarele setări și scenarii de utilizare, durata reală a bateriei poate varia: față de ceas oficială, AOD dezactivat, monitorizare a sănătății implicită, conexiune Bluetooth 14,2 ore/zi, conexiune Wi-Fi standby 1 oră/zi, monitorizare a somnului 6,5 ore/zi, ridicare pentru a activa cu iluminare a ecranului de 220 de ori/zi, 130 de notificări/zi, utilizare a ecranului de 20 de minute/zi (diverse aplicații), șase apeluri primite pe zi (5s), 5 minute/zi apel Bluetooth, 500s/zi sincronizare de date între telefon și ceas, 15 minute/zi conexiune Bluetooth și căști pentru muzică (Spotify), 30 de minute/zi alergare în aer liber și trei alarme pe zi.
  2. 48 de ore durată a bateriei cu utilizare intensă a OnePlus Watch 2 în Modul Smart ce sunt calculate din simulări bazate pe următoarele setări și scenarii de utilizare, durata reală a bateriei poate varia: față de ceas de la terți (cu Arhitectura Dual-Engine dezactivată), AOD activat, monitorizare a sănătății implicită, conexiune Bluetooth 12,2 ore/zi, conexiune Wi-Fi 2 ore/zi, monitorizare a somnului 6,5 ore/zi, ridicare pentru a activa cu iluminare a ecranului de 300 de ori/zi, primirea a 180 de mesaje/zi, 30 de minute/zi utilizare a ecranului (diverse aplicații), șase apeluri primite pe zi (5s), 5 minute/zi apel Bluetooth, 15 minute/zi navigare conectată la Google Maps, 500s/zi sincronizare de date între telefon și ceas, 30 de minute/zi conexiune căști Bluetooth pentru muzică (Spotify), 30 de minute/zi alergare în aer liber și trei alarme pe zi.

Citeste in continuare

Eveniment

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Publicat

pe

De

  • Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate;
  • VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, este o soluțiede eCommerce B2B, B2C care  include capabilități precum marketplace nativ și Order Management System;
  • iviteb a dezvoltat componentele de conectare și automatizare a integrării cu VTEX

Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), lansează opțiuni suplimentare de personalizare și prioritizare a recomandărilor de produse și integrează platforma VTEX (NYSE: VTEX), printr-o dezvoltare realizată de echipa iviteb.

„Avem două noutăți relevante, menite să crească și mai mult eficiența afacerilor din eCommerce. Am finalizat dezvoltarea noii soluții Advanced Merchandising Rules, ce permite magazinelor online un grad superior de personalizare și prioritizare a produselor recomandate, și încheiem cu succes și integrarea cu platforma VTEX, printr-o dezvoltare specifică realizată de echipa iviteb. Acești pași permit magazinelor online un control sporit al resurselor, dar și o expunere facilă pe una dintre platformele de eCommerce lider la nivel global”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

VTEXeste singurul furnizor exclusiv recunoscut Customer’s Choice în Voice of the Customer for Digital Commerce, raport al Gartner pentru anul 2024. De asemenea, VTEX a fost recunoscută ca un lider de top în studiul IDC MarketScape Worldwide B2C Digital Commerce Platforms în Midmarket Growth Vendor Assessment și ca lider în IDC’s Marketscape: Worldwide Midmarket Growth B2B Digital Commerce Applications 2023-2024 Vendor Assessment.

„VTEX continuă să adauge soluții și instrumente moderne prin care clienții companiei pot vinde mai mult și pot oferi cumpărătorilor cele mai bune experiențe de achiziție online. Integrarea solutiei Aqurate a venit ca un pas natural pentru VTEX, care, de-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, a integrat numeroase instrumente care țin pasul cu tot mai exigentele cerințe ale clientilor”, menționează Kiril Dinov, Growth Leader Estern Europe, VTEX.

„Prin dezvoltarea personalizată, am introdus o serie de automatizări pentru a simplifica procesul de înrolare a magazinelor online în platforma VTEX. Ne-am dorit să oferim o integrare cât mai facilă, așa că, de acum, produsele prelucrate de Aqurate pot fi listate printr-o singura componenta, ale cărei proprietăți pot fi ajustate direct din editorul vizual. Această componentă poate fi reutilizată în mai multe pagini din fiecare site și este gândită să preia automat stilurile definite în tema magazinului online”, adaugă Doru Alexandru Radu, fondator iviteb.

Aqurate a încheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari și cu de cinci ori mai mulți clienți în rândul magazinelor online relevante din România. Printre magazinele online care au ales soluția AI  Aqurate se numără și Doraly, evoMag, Librex, Neakaisa, PC Garage sau TheHome.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

La finalul anului 2024, Aqurate a depășit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Despre Aqurate

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Despre VTEX

În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, printre care Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2023). Pentru informații suplimentare, vizitează www.vtex.com.

Despre Iviteb

Iviteb este o companie fondată în anul 2014 ce oferă servicii de web development, UX/UI design, branding și graphic design, cu o experiență vastă în soluții de eCommerce. Iviteb are în portofoliu peste 300 de proiecte de succes, incluzând site-uri de prezentare, aplicații web, soluții personalizate pentru startup-uri, proiecte de eCommerce, precum și proiecte de identitate vizuală. Printre principalii clienți ai companiei se numără: Macromex, Infinity, Floria, F64, Miniprix, Pluxee (Sodexo), Timberland, 7card, Dacris. Iviteb este un partener de încredere pentru evoluția digitală, îmbinând design-ul funcțional cu o implementare stabilă și scalabilă. Mai multe informații sunt disponibile la www.iviteb.com.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized3 zile inainte

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

Eveniment3 zile inainte

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

Uncategorized4 zile inainte

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

Exclusiv5 zile inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Uncategorized5 zile inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Afaceri5 zile inainte

Cum să alegi platforma potrivită pentru contul tău de investiții: Ghidul investitorului începător

Atunci când ești la început de drum în lumea investițiilor, una dintre cele mai importante decizii pe care trebuie să...

Exclusiv6 zile inainte

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Afaceri7 zile inainte

Evitarea problemelor cu acoperișul: Ghid complet de la un Dachdecker profesionist

Acoperișul casei tale este mai mult decât o simplă învelitoare de protecție împotriva intemperiilor. Este elementul cheie al construcției tale...

Eveniment7 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

UncategorizedO săptămână inainte

Statie Aer Conditionat ECOS 302: Performanta si Confort in Serviciile de Mentenanta Auto – vandut de Toolsboxservices

Pentru atelierele auto moderne și profesioniștii care doresc să ofere cele mai bune servicii de mentenanță și diagnoză pentru sistemele...

UncategorizedO săptămână inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

ExclusivO săptămână inainte

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...

Eveniment2 săptămâni inainte

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...

Eveniment2 săptămâni inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

Uncategorized2 săptămâni inainte

LOGITECH G lansează tastatura pentru gaming PRO X 60 cu tehnologie KEYCONTROL Compactă și proiectată pentru a câștiga

București — 9 aprilie 2024 — Astăzi, Logitech G, brand din portofoliul Logitech și principal inovator în tehnologii și echipamente pentru...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până...

Știrile Săptămânii