Connect with us

Uncategorized

TikTok lansează funcția Add to Music App în România

Publicat

pe

Add To Music App duce mai departe puterea descoperirii muzicii pe TikTok și contribuie la consumul de muzică pe principalele servicii de streaming muzical

Noua funcție este disponibilă acum pentru utilizatorii din 163 de țări

22 februarie 2024, București – Ca urmare a succesului lansării din 2023, TikTok este încântat să anunțe astăzi că funcția Add to Music App este acum disponibilă pentru utilizatorii din 163 țări, inclusiv România.

Add to Music App este o funcție care le oferă fanilor muzicii posibilitatea să salveze melodiile pe care le descoperă pe TikTok pe serviciile de streaming muzical alese (în funcție de disponibilitate).

Funcția Add to Music App a fost concepută pentru a ajuta utilizatorii să rețină melodiile descoperite pe TikTok și să le salveze pe aplicația de muzică preferată pentru a se bucura de acestea oricând își doresc.

Noua funcție este disponibilă prin butonul Add Song (Adaugă la bibliotecă) afișat lângă numele melodiei în partea de jos a videoclipului din feed-ul Pentru Tine (For You), invitând astfel utilizatorii să salveze melodia pe serviciul de streaming muzical ales. Atunci când un utilizator apasă pentru prima dată butonul Add Song, acesta poate alege să salveze melodia pe aplicația de muzică preferată*.

Astfel, melodia este salvată într-un playlist prestabilit din serviciul de streaming muzical folosit, utilizatorii având de asemenea oportunitatea să adauge melodia respectivă într-un playlist nou sau unul existent. După ce funcția Add to Music App este folosită pentru prima dată, aplicația de muzică selectată va deveni astfel serviciul de streaming muzical prestabilit pentru salvarea melodiilor viitoare, utilizatorii putând să îl modifice oricând din setările aplicației. De asemenea, aceștia pot folosi funcția Add to Music App din Pagina de Sunete a artistului.

„Prin Add to Music App, facem mai ușoară experiența descoperirii muzicale atât pentru utlizatorii TikTok, cât și pentru artiști” a spus Isaac Bess, Global Head of Distribution Partnerships la TikTok. „Iubitorii de muzică au oportunitatea să salveze melodiile pe serviciile de streaming muzicale preferate direct de pe TikTok, stimulând descoperirea muzicală și ajutând mai multe melodii să iasă în evidență și să devină hituri. Suntem încântați să aducem această funcție altor milioane de fani ai muzicii din întreaga lume și să le oferim astfel și mai multe oportunități pentru descoperirea și consumul muzicii, iar artiștilor să ajungă la noi audiențe și să-și dezvolte carierele.”

Funcția Add to Music App este disponibilă utilizatorilor din 163 țări, inclusiv România, de astăzi.

*Utilizatorii vor avea posibilitatea să aleagă dintre aplicațiile de muzică instalate deja pe telefonul lor.

Despre TikTok

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

https://www.tiktok.com/ro/

Pentru mai multe informații:

Piotr Żaczko

Communication Manager TikTok

Poland & CE markets

piotr.zaczko@bytedance.com 

Simona Năstase

MSL The Practice

TikTok Press Office in Romania

simona.nastase@thepractice.ro

tel. +40 752 751 250

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

De

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Citeste in continuare

Uncategorized

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

Publicat

pe

De

  • D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei
  • Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni
  • D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună.

Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până la 55 de milioane de lei în primele 12 luni. B.D.G. Import își propune să dubleze volumele generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani.

B.D.G. Import, deja la al 30-lea an de activitate în piață, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 de milioane de lei.

William Grant & Sons este o distilerie independentă, de familie, cu sediul central în Marea Britanie, fondată de William Grant în 1887. Astăzi, compania continuă tradiția și moștenirea lăsată de William Grant de a distila, îmbutelia și distribui unele dintre cele mai renumite brand-uri premium de whisky scoțian, precum și alte brand-uri de băuturi alcoolice consacrate la nivel mondial.

Cu un portofoliu diversificat care include deja unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, echipa B.D.G. este mândră de performanțele obținute în decursul celor 30 de ani de existență. Având în vedere performanța, în termeni de volum si valoare, în creștere de-a lungul anilor și câștigând cote de piață în aproape toate categoriile de băuturi spirtoase, B.D.G. Import marchează o piatră de hotar importantă în călătoria sa prin parteneriatul cu William Grant & Sons, ce are ca rezultat adăugarea unei game diverse de whisky și gin premium în portofoliul său.

B.D.G. IMPORT va reprezenta exclusiv în România branduri renumite de whisky scoțian care includ Glenfiddich single malt, The Balvenie single malt, Monkey Shoulder blended malt și Grant’s blended whisky, alături de Hendrick’s super premium Gin și Tullamore D.E.W. Irish whiskey.

Prin asocierea cu o companie care promovează principii și valori similare, B.D.G. IMPORT are încredere că va continua să ofere clienților săi calitate și valoare, așa cum i-a obișnuit în cei 30 de ani de activitate. „Suntem încântați să primim prestigioasele branduri William Grant & Sons în portofoliul nostru”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. IMPORT. „Acest parteneriat reprezintă un angajament comun față de excelență și satisfacția clienților. Așteptăm cu nerăbdare să reintroducem aceste branduri excepționale pe piața românească și să continuăm să modelăm piața băuturilor spirtoase din România. Atât B.D.G. IMPORT, cât și William Grant & Sons împărtășesc valori esențiale de inovare și cultură de pionierat, iar această colaborare este o potrivire naturală.”

Doug Bagley, Chief Commercial Officer, William Grant & Sons a adăugat: „William Grant & Sons caută activ oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Experiența și expertiza B.D.G. Import in dezvoltarea categoriilor de băuturi premium și super – premium, precum și entuziasmul acestei echipei se aliniază perfect cu devotamentul nostru pentru construirea de branduri puternice.”

Citeste in continuare

Uncategorized

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

Publicat

pe

De

București, 17 aprilie 2024 ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa la ediția din acest an a East European Comic Con, desfășurat la Romexpo, între 19-21 aprilie 2024. La standul dedicat ECHO School, participanții vor avea ocazia să afle direct de la specialiștii din industrie ultimele noutăți în game development și detalii despre programele de licență, precum și sfaturi pentru îmbunătățirea portofoliului în artă și animație.

Prezent de peste 50 de ani pe 4 continente, Comic Con este cunoscut ca fiind un punct de întâlnire pentru pasionații de entertainment, jocuri video și benzi desenate. Ediția din București de anul acesta aduce împreună actori din seriale și filme de renume mondial, precum Harry Potter, Game of Thrones, The Originals și The Witcher.

Participarea ECHO School la Comic Con 2024 oferă ocazia pasionaților de jocuri video să exploreze oportunitățile educaționale și posibilitățile de carieră în domeniu. Sub îndrumarea experților din industrie, participanții vor avea ocazia să afle informații despre programele de facultate, admitere sau structura portofoliului în cadrul sesiunilor de Q&A de la standul școlii.

Activitățile pregătite de ECHO School includ:

  • Sesiuni de analiză aportofoliilor în artă și animație

Sâmbătă, 20 aprilie, între orele 14:00 și 16:00, respectiv duminică, 21 aprilie, între 12:00 și 14:00, ECHO School oferă artiștilor emergenți oportunitatea de a primi feedback constructiv pe lucrările lor. În cadrul acestor sesiuni, reprezentanți recunoscuți din industrie, precum George Munteanu, Game Art Director la  Gameloft și Adrian Cruceanu, Art Director în cadrul KillHouse Games și owner RavenBit Studio, vor fi prezenți pentru a analiza portofoliile și a oferi sfaturi valoroase și direcții pentru îmbunătățirea lucrărilor prezentate.

  • Artist in action

În a doua zi de eveniment, de la ora 11:00, vizitatorii vor avea șansa de a urmări un artist digital în acțiune, lucrând direct de la standul ECHO. Activitatea va fi proiectată pe un ecran, permițând tuturor participanților să urmărească procesul creativ și tehnica folosită în diverse programe de design.

ECHO School invită toți pasionații de jocuri video să viziteze standul la East European Comic Con 2024, pentru a descoperi oportunitățile pe care programul le oferă și pentru a face primii pași spre o carieră de succes în game development.

Pentru mai multe informații despre ECHO School și programele de studiu, vă rugăm să consultați website-ul https://echo-school.ro/ .

Despre ECHO School

ECHO School oferă primele programe de licență din România dedicate pregătirii viitoarei generații de creatori de jocuri video. În colaborare cu parteneri de top din domeniu, ECHO School oferă programe de studiu avansate în game development, combinate cu o abordare practică, pentru a forma specialiști competenți în designul și ingineria jocurilor. Cu o viziune inovatoare și o pasiune pentru excelență, ECHO School reprezintă viitorul educației în industria de dezvoltare de jocuri din România.

Contact de presă:

Teodora Moldovan

Teodora.moldovan@dbopeople.ro

+40748111054

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized3 zile inainte

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

Eveniment3 zile inainte

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

Uncategorized4 zile inainte

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

Exclusiv5 zile inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Uncategorized5 zile inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Afaceri5 zile inainte

Cum să alegi platforma potrivită pentru contul tău de investiții: Ghidul investitorului începător

Atunci când ești la început de drum în lumea investițiilor, una dintre cele mai importante decizii pe care trebuie să...

Exclusiv6 zile inainte

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Afaceri7 zile inainte

Evitarea problemelor cu acoperișul: Ghid complet de la un Dachdecker profesionist

Acoperișul casei tale este mai mult decât o simplă învelitoare de protecție împotriva intemperiilor. Este elementul cheie al construcției tale...

Eveniment7 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

UncategorizedO săptămână inainte

Statie Aer Conditionat ECOS 302: Performanta si Confort in Serviciile de Mentenanta Auto – vandut de Toolsboxservices

Pentru atelierele auto moderne și profesioniștii care doresc să ofere cele mai bune servicii de mentenanță și diagnoză pentru sistemele...

UncategorizedO săptămână inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

ExclusivO săptămână inainte

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...

Eveniment2 săptămâni inainte

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...

Eveniment2 săptămâni inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

Uncategorized2 săptămâni inainte

LOGITECH G lansează tastatura pentru gaming PRO X 60 cu tehnologie KEYCONTROL Compactă și proiectată pentru a câștiga

București — 9 aprilie 2024 — Astăzi, Logitech G, brand din portofoliul Logitech și principal inovator în tehnologii și echipamente pentru...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până...

Știrile Săptămânii