Connect with us

Uncategorized

Xiaomi adaugă o serie captivantă de produse smart living gamei sale globale AIoT

Publicat

pe

Xiaomi, companie producătoare de electronice de consum și dispozitive smart conectate printr-o platformă IoT, a anunțat astăzi lansarea globală a celei mai recente colecții de dispozitive wearable.

Lansată împreună cu seria Xiaomi 14, această gamă captivantă de produse include dispozitive de tip wearables precum Xiaomi Smart Band 8 Pro, Xiaomi Watch S3 și Xiaomi Watch 2, concepute pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor în ceea ce privește sportul, sănătatea și stilul de viață activ.

Fitness-ul întâlnește moda: Xiaomi Smart Band 8 Pro

Xiaomi Smart Band 8 Pro oferă personalizare avansată, monitorizare sportivă profesionistă, monitorizare completă a sănătății și alte funcții inteligente, asigurând o experiență excepțională care îmbină stilul cu utilitatea de zi cu zi.

Dispozitivul are un nou ecran AMOLED rectangular mare, de 1,74″, cu o rată de refresh îmbunătățită de 60Hz și o rezoluție de 336 × 480 pixeli. Brățara inteligentă este incredibil de subțire și ușoară, măsurând doar 9,99 mm în grosime și cântărind doar 22,5g.¹ Corpul său elegant are o ramă metalică și este protejat de un geam frontal rezistent Corning® Gorilla® Glass Victus®.

Dispozitivul este, de asemenea, echipat cu un senzor care permite ajustarea automată a luminozității în funcție de ambient, asigurându-se că display-ul rămâne ușor de vizualizat în diferite condiții de iluminare.Pentru o purtare ușoară și o adaptare perfectă la stilul personal, Xiaomi Smart Band 8 Pro oferă curele cu prindere rapidă pe ambele părți ale brățării, permițând schimbarea facilă a acestora. Este disponibil în culorile negru sau argintiu, cu o gamă largă de materiale și culori pentru curele, astfel încât utilizatorii să își personalizeze complet look-ul.² Pentru a răspunde preferințelor individuale, Xiaomi Smart Band 8 Pro oferă o selecție de peste 200 de cadrane, inclusiv opțiuni cu teme din jocuri video, care adaugă o notă de divertisment experienței.³

Xiaomi Smart Band 8 Pro oferă, de asemenea, monitorizare sportivă la nivel profesional, cu o selecție extinsă de peste 150 de moduri sportive din care utilizatorii pot alege. Acesta se adaptează la diverse opțiuni de exerciții și preferințe individuale. Pentru pasionații de alergare, funcția inteligentă de alergare permite utilizatorilor să stabilească viteza dorită înainte de a începe, cu reamintiri de ritm, pentru a-i ajuta să rămână pe traseu. Dispozitivul oferă, de asemenea, 10 programe de alergare pe încheietura mâinii, pentru o îndrumare științifică și intuitivă în timpul antrenamentului. În plus, animația 3D pentru exerciții, încorporată, oferă instrucțiuni vizuale clare pentru încălzire și stretching înainte de antrenament, asigurând o pregătire mai bună pentru mișcarea care urmează.⁴

Brățara inteligentă este echipată și cu funcții de monitorizare a sănătății. Modulul avansat de monitorizare a ritmului cardiac cu 4 canale utilizează mai mulți senzori pentru a monitoriza continuu ritmul cardiac pe parcursul zilei, înregistrând datele de sănătate în timp real.⁵

Xiaomi Smart Band 8 Pro are o baterie de 289mAh, oferind o durată de viață cu 23% mai mare decât generația precedentă. În utilizare normală, poate rezista până la 14 zile, depășind generația anterioară cu 2 zile suplimentare și asigurând o utilizare prelungită fără reîncărcări frecvente.⁶ Brățara inteligentă include, de asemenea, funcția de localizare GNSS, permițând utilizatorilor să rămână informați despre locația lor, chiar și fără telefon. Mai mult, Xiaomi Smart Band 8 Pro certificată 5ATM, este echipată cu o gamă largă de instrumente utile, cum ar fi asistentul vocal Alexa și funcția „găsește telefonul mobil”, adăugând comoditate vieții de zi cu zi a utilizatorilor.

Stil și funcționalitate: Xiaomi Watch S3

Xiaomi Watch S3 este un smartwatch multifuncțional cu design clasic, conceput pentru a satisface atât preferințele estetice, cât și nevoile practice ale utilizatorilor.

Cu un ecran AMOLED rotund mare de 1,43 inch și o ramă ușoară din aliaj de aluminiu, Xiaomi Watch S3 se inspiră din designul clasic al ceasurilor. De asemenea, oferă utilizatorilor un nivel ridicat de personalizare, cu rame și brățări interschimbabile. Rotația ramei cu un simplu gest afișează cadrane unice specifice ramei respective pe ecranul principal.⁷ Ceasul acceptă, de asemenea, crearea personalizată a cadranelor proprii prin integrarea informațiilor din fotografiile de portret, oferind astfel peste 180 de opțiuni unice, pe lângă cele deja existente.⁸

Xiaomi Watch S3 asigură performanțe superioare și o experiență îmbunătățită pentru utilizatori, datorită noului sistem puternic Xiaomi HyperOS, care asigură conexiuni mai rapide și o sincronizare mai bună a informațiilor. Ceasul dispune de o baterie de lungă durată,cu utilizare neîntreruptă timp de până la 15 zile.. De asemenea, aceasta se încarcă rapid, oferind până la două zile de utilizare cu o singură încărcare de 5 minute.⁹ În plus, Xiaomi Watch S3 introduce o funcție inovatoare: utilizatorii pot efectua operațiuni personalizate cu o singură mână, prin diferite gesturi ale încheieturii, cum ar fi respingerea apelurilor, verificarea vremii sau realizarea de fotografii.⁰⁰

Când vine vorba de monitorizarea activităților sportive, Xiaomi Watch S3 oferă peste 150 de moduri de sport, dintre care utilizatorii pot alege. Printre acestea, versiunea globală a ceasului introduce, pentru prima data, și moduri noi pentru sporturi de iarnă. Utilizatorii se pot bucura la maxim de modul de schi datorită recepției îmbunătățite a antenei și a preciziei superioare de poziționare prin sistemul GNSS dual-band L1 + L5. Mai mult, acesta oferă 10 programe diferite de alergare, pentru a ajuta alergătorii de diferite niveluri să își optimizeze performanța, fie că doresc să își crească rezistența, fie să ardă calorii.

Smartwatch-ul oferă și funcții avansate de monitorizare a sănătății, având un modul de monitorizare a ritmului cardiac cu 12 canale, care măsoară ritmul cardiac mai precis decât generațiile anterioare de dispozitive.⁵ Suplimentar, dispozitivul include o funcție distractivă: după ce utilizatorul poartă ceasul timp de șapte zile consecutive, acesta generează un model “Sleep Animal””” care reprezintă cel mai bine calitatea somnului utilizatorului pe baza modelului de somn din cele 7 zile.

Mai inteligent, cu fiecare purtare: Xiaomi Watch 2

Ca parte a celei mai noi game AIoT de la Xiaomi, Xiaomi Watch 2 oferă utilizatorilor o experiență unică, prin funcționalitățile sale extinse și designul elegant.

Echipat cu Google Wear OS, Xiaomi Watch 2 oferă o experiență fluidă și stabilă. Vine preinstalat cu cinci dintre cele mai utilizate aplicații și mai suportă peste 200 de aplicații externe, oferind utilizatorilor o gamă largă din care să aleagă. Pentru a asigura o performanță rapidă și eficientă, Xiaomi Watch 2 este alimentat de platforma Snapdragon® W5+Gen 1 Wearable. Arhitectura dual-core permite performanțe ridicate și consum redus de energie cu comutare autonomă, ceea ce duce la o autonomie extinsă a bateriei de până la 65 de ore în utilizare tipică, datorită bateriei de 495mAh și a spațiului de stocare de 32GB.⁶

Cu designul său elegant și sofisticat, Xiaomi Watch 2 are un ecran AMOLED de 1,43″ și o ramă din aliaj de aluminiu. Cântărind aproximativ 37g, acest smartwatch este confortabil de purtat în timpul activităților sportive sau în timpul somnului. Ceasul este disponibil cu curele negre sau argintii și oferă diverse materiale din cutie pentru a se potrivi cu stilul fiecarui utilizator.

În premieră, Xiaomi Watch 2 oferă o funcție de control de la distanță pentru cameră, permițând utilizatorilor să vizualizeze camera telefonului direct pe încheietura mâinii pentru a fotografia și filma.¹¹ Această funcție practică este utilă pentru pasionații de fotografie.

Mai mult, Xiaomi Watch 2 acceptă peste 160 de moduri sportive, inclusiv noi moduri pentru sporturi de iarnă. Poate înregistra distanța și viteza medie a fiecărei alunecări și chiar poate trasa traseul de schi al utilizatorului. GNSS dual-band L1 + L5 îi ajută pe utilizatori să se localizeze cu precizie pe zăpadă sau în alte medii solicitante. După parteneriatul cu Strava, Xiaomi și-a extins colaborarea și cu Suunto pe Xiaomi Watch 2. Acest lucru permite utilizatorilor să sincronizeze cu ușurință datele sportive și de somn între Mi Fitness și aceste aplicații, asigurând înregistrarea neîntreruptă a datelor atunci când folosesc Xiaomi Watch 2.

Xiaomi Watch 2 oferă o experiență de monitorizare a sănătății îmbunătățită și extrem de precisă, datorită și modulului său actualizat de monitorizare a ritmului cardiac cu 12 canale.⁵ Un algoritm îmbunătățit de monitorizare a somnului integrează datele privind oxigenul din sânge și respirația pentru o analiză cuprinzătoare și date mai precise privind sănătatea. În plus, aplicația Mi Fitness oferă și funcția intrigantă Sleep Animals. După ce portă ceasul timp de șapte zile consecutive, generează un model “Sleep Animal” care reprezintă cel mai bine calitatea somnului utilizatorului pe baza modelului de somn din cele 7 zile.

Prețuri și disponibilitate

Xiaomi Smart Band 8 Pro și Xiaomi Watch S3 vor fi disponibile pentru vânzare prin canale oficiale Xiaomi din România: Emag, Flanco si Mi-Home.ro. Xiaomi Watch 2 va fi disponibil pentru vânzare pe Mi-Home.ro

Xiaomi Smart Band 8 Pro: prețrecomandat de vânzare de 449 lei.

Xiaomi Watch S3: preț recomandat de vânzare de 849 lei.

Xiaomi Watch 2: preț recomandat de vânzare de 1299 lei. Imaginile de produs sunt disponibile aici: Xiaomi Smart Band 8 Pro, Xiaomi Watch S3 și Xiaomi Watch 2.

  1. Greutatea de 22.5g corespunde doar corpului brățării, fără curea. Grosimea de 9.99mm nu include senzorul de ritm cardiac. Datele obținute de la Laboratoarele Interne Xiaomi.
  2. Disponibilitatea poate varia în funcție de piață.
  3. Cadranele sunt disponibile pe platforma dedicată. Utilizatorii pot aplica cadranele prin intermediul telefonului.
  4. Încălzirea ghidată este disponibilă doar pentru anumite moduri sportive.
  5. Acest produs și funcțiile sale nu sunt destinate utilizării medicale și nu au scopul de a prezice, diagnostica, preveni sau trata nicio boală.
  6. Datele obținute de la Laboratoarele Interne Xiaomi. Datele referitoare la durata de viață a bateriei se bazează pe modul de utilizare standard, testat de Laboratoarele Interne Xiaomi. Rezultatele reale pot varia. Rezistența la apă 5ATM este bazată pe standardul ISO 22810:2010. Rezultatele reale pot varia.
  7. Cadranele, efectele și efectele sonore personalizate pot fi activate doar atunci când sunt aliniate și instalate corect, conform poziției punctelor de marcare din manualul de instrucțiuni și ghidul utilizatorului. Acestea nu vor fi active în modul „Nu deranja”.
  8. Numai telefoanele echipate cu Xiaomi HyperOS acceptă funcția de cadran personalizat cu fotografie de portret.
  9. În modul de utilizare standard, dispozitivele cu Xiaomi HyperOS au o autonomie de 15 zile. Datele referitoare la durata de viață a bateriei se bazează pe modul de utilizare standard, testat de Laboratoarele Interne Xiaomi. Rezultatele reale pot varia.
  10. Funcția prin gesturi nu va funcționa în următoarele moduri: “Mod somn”, “Mod nu deranja”, “Mod economisire”, Mod “Always-On Display” și atunci când utilizatorul doarme.
  11. Funcția de previzualizare a fotografiilor este acceptată doar pe Xiaomi 13 Ultra, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 13, Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T, în timp ce funcția de previzualizare a videoclipurilor este acceptată doar pe Xiaomi 14 Ultra și Xiaomi 14.

Despre Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation a fost înființată în aprilie 2010 și listată în componenta Main Board a Bursei de Valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de larg consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT.

Îmbrățișând viziunea noastră de „Make friends with users and be the coolest company in the users’ hearts”, Xiaomi urmărește continuu inovații, experiența de înaltă calitate a utilizatorului și eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare cu prețuri oneste, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin intermediul tehnologiei inovatoare.

Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri din lume În septembrie 2023, MAU al MIUI a atins aproximativ 623 milioane la nivel global. 699 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-urile, laptopurile și tabletele) la 30 septembrie 2023. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În septembrie 2023, compania a ajuns pe lista Fortune Global 500 pentru a cincea oară, ocupând locul 360.

Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

De

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Citeste in continuare

Uncategorized

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

Publicat

pe

De

  • D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei
  • Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni
  • D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună.

Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până la 55 de milioane de lei în primele 12 luni. B.D.G. Import își propune să dubleze volumele generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani.

B.D.G. Import, deja la al 30-lea an de activitate în piață, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 de milioane de lei.

William Grant & Sons este o distilerie independentă, de familie, cu sediul central în Marea Britanie, fondată de William Grant în 1887. Astăzi, compania continuă tradiția și moștenirea lăsată de William Grant de a distila, îmbutelia și distribui unele dintre cele mai renumite brand-uri premium de whisky scoțian, precum și alte brand-uri de băuturi alcoolice consacrate la nivel mondial.

Cu un portofoliu diversificat care include deja unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, echipa B.D.G. este mândră de performanțele obținute în decursul celor 30 de ani de existență. Având în vedere performanța, în termeni de volum si valoare, în creștere de-a lungul anilor și câștigând cote de piață în aproape toate categoriile de băuturi spirtoase, B.D.G. Import marchează o piatră de hotar importantă în călătoria sa prin parteneriatul cu William Grant & Sons, ce are ca rezultat adăugarea unei game diverse de whisky și gin premium în portofoliul său.

B.D.G. IMPORT va reprezenta exclusiv în România branduri renumite de whisky scoțian care includ Glenfiddich single malt, The Balvenie single malt, Monkey Shoulder blended malt și Grant’s blended whisky, alături de Hendrick’s super premium Gin și Tullamore D.E.W. Irish whiskey.

Prin asocierea cu o companie care promovează principii și valori similare, B.D.G. IMPORT are încredere că va continua să ofere clienților săi calitate și valoare, așa cum i-a obișnuit în cei 30 de ani de activitate. „Suntem încântați să primim prestigioasele branduri William Grant & Sons în portofoliul nostru”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. IMPORT. „Acest parteneriat reprezintă un angajament comun față de excelență și satisfacția clienților. Așteptăm cu nerăbdare să reintroducem aceste branduri excepționale pe piața românească și să continuăm să modelăm piața băuturilor spirtoase din România. Atât B.D.G. IMPORT, cât și William Grant & Sons împărtășesc valori esențiale de inovare și cultură de pionierat, iar această colaborare este o potrivire naturală.”

Doug Bagley, Chief Commercial Officer, William Grant & Sons a adăugat: „William Grant & Sons caută activ oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Experiența și expertiza B.D.G. Import in dezvoltarea categoriilor de băuturi premium și super – premium, precum și entuziasmul acestei echipei se aliniază perfect cu devotamentul nostru pentru construirea de branduri puternice.”

Citeste in continuare

Uncategorized

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

Publicat

pe

De

București, 17 aprilie 2024 ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa la ediția din acest an a East European Comic Con, desfășurat la Romexpo, între 19-21 aprilie 2024. La standul dedicat ECHO School, participanții vor avea ocazia să afle direct de la specialiștii din industrie ultimele noutăți în game development și detalii despre programele de licență, precum și sfaturi pentru îmbunătățirea portofoliului în artă și animație.

Prezent de peste 50 de ani pe 4 continente, Comic Con este cunoscut ca fiind un punct de întâlnire pentru pasionații de entertainment, jocuri video și benzi desenate. Ediția din București de anul acesta aduce împreună actori din seriale și filme de renume mondial, precum Harry Potter, Game of Thrones, The Originals și The Witcher.

Participarea ECHO School la Comic Con 2024 oferă ocazia pasionaților de jocuri video să exploreze oportunitățile educaționale și posibilitățile de carieră în domeniu. Sub îndrumarea experților din industrie, participanții vor avea ocazia să afle informații despre programele de facultate, admitere sau structura portofoliului în cadrul sesiunilor de Q&A de la standul școlii.

Activitățile pregătite de ECHO School includ:

  • Sesiuni de analiză aportofoliilor în artă și animație

Sâmbătă, 20 aprilie, între orele 14:00 și 16:00, respectiv duminică, 21 aprilie, între 12:00 și 14:00, ECHO School oferă artiștilor emergenți oportunitatea de a primi feedback constructiv pe lucrările lor. În cadrul acestor sesiuni, reprezentanți recunoscuți din industrie, precum George Munteanu, Game Art Director la  Gameloft și Adrian Cruceanu, Art Director în cadrul KillHouse Games și owner RavenBit Studio, vor fi prezenți pentru a analiza portofoliile și a oferi sfaturi valoroase și direcții pentru îmbunătățirea lucrărilor prezentate.

  • Artist in action

În a doua zi de eveniment, de la ora 11:00, vizitatorii vor avea șansa de a urmări un artist digital în acțiune, lucrând direct de la standul ECHO. Activitatea va fi proiectată pe un ecran, permițând tuturor participanților să urmărească procesul creativ și tehnica folosită în diverse programe de design.

ECHO School invită toți pasionații de jocuri video să viziteze standul la East European Comic Con 2024, pentru a descoperi oportunitățile pe care programul le oferă și pentru a face primii pași spre o carieră de succes în game development.

Pentru mai multe informații despre ECHO School și programele de studiu, vă rugăm să consultați website-ul https://echo-school.ro/ .

Despre ECHO School

ECHO School oferă primele programe de licență din România dedicate pregătirii viitoarei generații de creatori de jocuri video. În colaborare cu parteneri de top din domeniu, ECHO School oferă programe de studiu avansate în game development, combinate cu o abordare practică, pentru a forma specialiști competenți în designul și ingineria jocurilor. Cu o viziune inovatoare și o pasiune pentru excelență, ECHO School reprezintă viitorul educației în industria de dezvoltare de jocuri din România.

Contact de presă:

Teodora Moldovan

Teodora.moldovan@dbopeople.ro

+40748111054

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized3 zile inainte

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

Eveniment3 zile inainte

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

Uncategorized4 zile inainte

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

Exclusiv5 zile inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Uncategorized5 zile inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Afaceri5 zile inainte

Cum să alegi platforma potrivită pentru contul tău de investiții: Ghidul investitorului începător

Atunci când ești la început de drum în lumea investițiilor, una dintre cele mai importante decizii pe care trebuie să...

Exclusiv6 zile inainte

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Afaceri7 zile inainte

Evitarea problemelor cu acoperișul: Ghid complet de la un Dachdecker profesionist

Acoperișul casei tale este mai mult decât o simplă învelitoare de protecție împotriva intemperiilor. Este elementul cheie al construcției tale...

Eveniment7 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

UncategorizedO săptămână inainte

Statie Aer Conditionat ECOS 302: Performanta si Confort in Serviciile de Mentenanta Auto – vandut de Toolsboxservices

Pentru atelierele auto moderne și profesioniștii care doresc să ofere cele mai bune servicii de mentenanță și diagnoză pentru sistemele...

UncategorizedO săptămână inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

ExclusivO săptămână inainte

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...

Eveniment2 săptămâni inainte

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...

Eveniment2 săptămâni inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

Uncategorized2 săptămâni inainte

LOGITECH G lansează tastatura pentru gaming PRO X 60 cu tehnologie KEYCONTROL Compactă și proiectată pentru a câștiga

București — 9 aprilie 2024 — Astăzi, Logitech G, brand din portofoliul Logitech și principal inovator în tehnologii și echipamente pentru...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până...

Știrile Săptămânii