Connect with us

Eveniment

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Publicat

pe

  • Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate;
  • VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, este o soluțiede eCommerce B2B, B2C care  include capabilități precum marketplace nativ și Order Management System;
  • iviteb a dezvoltat componentele de conectare și automatizare a integrării cu VTEX

Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), lansează opțiuni suplimentare de personalizare și prioritizare a recomandărilor de produse și integrează platforma VTEX (NYSE: VTEX), printr-o dezvoltare realizată de echipa iviteb.

„Avem două noutăți relevante, menite să crească și mai mult eficiența afacerilor din eCommerce. Am finalizat dezvoltarea noii soluții Advanced Merchandising Rules, ce permite magazinelor online un grad superior de personalizare și prioritizare a produselor recomandate, și încheiem cu succes și integrarea cu platforma VTEX, printr-o dezvoltare specifică realizată de echipa iviteb. Acești pași permit magazinelor online un control sporit al resurselor, dar și o expunere facilă pe una dintre platformele de eCommerce lider la nivel global”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

VTEXeste singurul furnizor exclusiv recunoscut Customer’s Choice în Voice of the Customer for Digital Commerce, raport al Gartner pentru anul 2024. De asemenea, VTEX a fost recunoscută ca un lider de top în studiul IDC MarketScape Worldwide B2C Digital Commerce Platforms în Midmarket Growth Vendor Assessment și ca lider în IDC’s Marketscape: Worldwide Midmarket Growth B2B Digital Commerce Applications 2023-2024 Vendor Assessment.

„VTEX continuă să adauge soluții și instrumente moderne prin care clienții companiei pot vinde mai mult și pot oferi cumpărătorilor cele mai bune experiențe de achiziție online. Integrarea solutiei Aqurate a venit ca un pas natural pentru VTEX, care, de-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, a integrat numeroase instrumente care țin pasul cu tot mai exigentele cerințe ale clientilor”, menționează Kiril Dinov, Growth Leader Estern Europe, VTEX.

„Prin dezvoltarea personalizată, am introdus o serie de automatizări pentru a simplifica procesul de înrolare a magazinelor online în platforma VTEX. Ne-am dorit să oferim o integrare cât mai facilă, așa că, de acum, produsele prelucrate de Aqurate pot fi listate printr-o singura componenta, ale cărei proprietăți pot fi ajustate direct din editorul vizual. Această componentă poate fi reutilizată în mai multe pagini din fiecare site și este gândită să preia automat stilurile definite în tema magazinului online”, adaugă Doru Alexandru Radu, fondator iviteb.

Aqurate a încheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari și cu de cinci ori mai mulți clienți în rândul magazinelor online relevante din România. Printre magazinele online care au ales soluția AI  Aqurate se numără și Doraly, evoMag, Librex, Neakaisa, PC Garage sau TheHome.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

La finalul anului 2024, Aqurate a depășit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Despre Aqurate

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Despre VTEX

În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, printre care Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2023). Pentru informații suplimentare, vizitează www.vtex.com.

Despre Iviteb

Iviteb este o companie fondată în anul 2014 ce oferă servicii de web development, UX/UI design, branding și graphic design, cu o experiență vastă în soluții de eCommerce. Iviteb are în portofoliu peste 300 de proiecte de succes, incluzând site-uri de prezentare, aplicații web, soluții personalizate pentru startup-uri, proiecte de eCommerce, precum și proiecte de identitate vizuală. Printre principalii clienți ai companiei se numără: Macromex, Infinity, Floria, F64, Miniprix, Pluxee (Sodexo), Timberland, 7card, Dacris. Iviteb este un partener de încredere pentru evoluția digitală, îmbinând design-ul funcțional cu o implementare stabilă și scalabilă. Mai multe informații sunt disponibile la www.iviteb.com.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Publicat

pe

De

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula

cu o ultimă oprire în București

București, 16 mai – Timp de 4 luni, Kaufland România a străbătut mai multe orașe din țară cu proiectul „Caravana A.C.C.E.S.”, alături de George Baltă, fost jucător de rugby și actual maratonist în scaun rulant, și regizorul Tedy Necula, pentru a promova integrarea persoanelor cu dizabilități pe piața muncii. Pe 16 mai, de Ziua Globală a Conștientizării Accesibilității, Caravana a avut ultima oprire la București. În cadrul unui eveniment special la MINA, Museum of Immersive New Art, compania a marcat atât 5 ani de la demararea programului A.C.C.E.S. (Angajare de Candidați cu Cerințe și Evoluții Speciale), cât și lansarea a patru experiențe senzoriale dedicate mai multor dizabilități, care vor putea fi explorate de publicul larg în cadrul muzeului până pe 17 iunie.

În cei 5 ani de la lansarea programului A.C.C.E.S., Kaufland și-a extins echipa cu peste 500 de colegi cu dizabilități și a derulat o serie de activități pe plan național pentru promovarea diversității și incluziunii, prin acțiuni de recrutare, educare și parteneriate cu diferite organizații.

În cadrul evenimentului aniversar de la muzeul MINA, invitații s-au bucurat de discuții pe teme despre egalitate de șanse, integrarea pe piața muncii și accesibilitate ca parte a panelurilor cu reprezentații Kaufland, precum și cu partenerii companiei. Totodată, publicul a avut ocazia de a explora galeria „ALT Portraits / Portrete Alternative”, o expoziție de portrete ale angajaților din echipa Kaufland, accesibilizate pentru persoanele cu dizabilități. Aceasta le-a permis vizitatorilor să descopere atât detalii din viața fiecăruia, ce îi definesc ca oameni dincolo de dizabilitate, cât și mai multe informații despre importanța accesibilității digitale în mediul online.

Anul acesta, programul Kaufland A.C.C.E.S împlinește 5 ani de la lansare, moment în care ne-am asumat primele angajamente oficiale de a sprijini integrarea persoanelor cu dizabilități în câmpul muncii. Pentru a marca această etapă importantă, am organizat un eveniment aniversar, împreună cu MINA și câteva asociații partenere. Astfel, am lansat o serie de experiențe senzoriale imersive prin care vizitatorii pot înțelege mai bine cum este să te confrunți cu diferite tipuri de dizabilități. Scopul acestor experiențe este să aducă oamenii împreună într-un demers de empatie și conștientizare, să discutăm despre problemele pe care le avem de rezolvat în continuare, soluțiile pe care le putem dezvolta împreună și, mai presus de toate, umanitatea care ne unește. La Kaufland, credem în importanța diversității și a oportunităților egale, de aceea, investim permanent în dezvoltarea unui mediu de lucru bazat pe incluziune și colaborare.”, a declarat Estera Anghelescu, Director de Recrutare & Employer Branding, Kaufland România.

Fiecare dintre cele patru experiențe imersive le oferă participanților ocazia să experimenteze și să înțeleagă mai multe despre:

  • dislexie, o tulburare specifică de învățare, detaliată prin intermediul unei experiențe realizate împreună cu Asociația București pentru Copii Dislexici;
  • surditate și limbajul semnelor, printr-o experiență realizată în parteneriat cu Asociația Națională a Surzilor din România;
  • lipsa vederii, cu ajutorul unei experiențe sonore interactive dezvoltată împreună cu Asociația Națională a Nevăzătorilor din România;
  • dificultățile întâmpinate de persoanele în scaun rulant în orașe, prezentate atât printr-un traseu fizic, cât și prin intermediul tehnologiei VR, într-o experiență realizată în parteneriat cu Fundația Motivation România și Asociația Ajută Viața – Help to Heart.

De-a lungul celor patru luni ale Caravanei A.C.C.E.S., peste 500 de persoane au luat parte la întâlnirile din Timișoara, Oradea, Cluj, Sibiu, Brașov, Constanța, Iași și Craiova. Cu toții au avut oportunitatea de a participa la workshopuri interactive, dar și de a descoperi experiența lui George Baltă, care a împărtășit din trecutul său profesional și obstacolele depășite. Regizorul Tedy Necula a oferit și el sfaturi celor prezenți, povestind despre curajul și motivația de a te reinventa atunci când viața te pune la încercare.

„Sunt foarte mândru să fiu parte din această călătorie alături de Kaufland și să pot transmite mai departe atât povestea mea, cât și mesajul diversității. Iar ceea ce a reușit Kaufland prin programul A.C.C.E.S. nu poate decât să mă bucure. Astfel de inițiative arată cât de mult contează susținerea companiei, a comunității, dar și puterea exemplului. Și ceea ce este cel mai important, din punctul meu de vedere, este că prin intermediul acestui eveniment, am putut oferi o nouă perspectivă asupra dizabilităților, datorită activărilor senzoriale de la MINA, prin care vizitatorii pot experimenta ce înseamnă să trăiești cu o dizabilitate.”, a declarat George Baltă, ambasador al programului A.C.C.E.S..

La finalul evenimentului aniversar, cei prezenți s-au bucurat de proiecția filmului „Mai departe” în regia lui Tedy Necula, ce îl are în rolul principal chiar pe George Baltă. Filmul redă povestea de viață a lui George și conturează un portret de curaj și perseverență în fața provocărilor.

Echipa Kaufland continuă să crească, iar toți cei care își doresc un loc de muncă au mai multe modalități prin care pot aplica: online, pe cariere.kaufland.ro, printr-un email la adresa cariere@kaufland.ro, telefonic la 021 91 32 sau se pot adresa colegilor de la biroul de informații din oricare magazin Kaufland din România.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 178 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro.

Citeste in continuare

Eveniment

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

Publicat

pe

De

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT din lume, prezintă cele mai recente modele ale seriei G4 dedicată gamingului: 24G4XE, cu o diagonală de 23,8″ (60,5 cm) și monitorul 27G4XE, cu o diagonală de 27″ (68,6 cm). Lansată în acest an, noua serie G4, cu designul său inspirat de avioanele de vânătoare, este deja disponibilă pe piață, oferind modelele Full HD reglabile pe înălțime 24G4X și 27G4X, precum și modelul QHD Q27G4X.

Proiectate pentru a răspunde nevoilor jucătorilor care solicită performanțe înalte, dar fără costuri ridicate, 24G4XE și 27G4XE reprezintă alternative optime, cu un design actualizat, păstrând în același timp specificații de înaltă performanță, cum ar fi o rată de reîmprospătare de 180 Hz și timpi de răspuns GtG de până la 1 ms. Aceste modele vin în ajutorul utilizatorilor care caută caracteristici competitive la un preț mai atractiv.

Designul fără ramă pe 3 laturi al AOC GAMING 24G4XE și 27G4XE este perfect pentru configurațiile extinse cu mai multe monitoare.

Seria G4: preț entry-level , performanțe înalte

Anunțate în acest an, monitoarele din noua serie G4 de la AGON by AOC au fost concepute pentru a înlocui modelele seriei anterioare G2, apreciate pentru performanțele lor. Cu un design nou, elegant, de culoare neagră, inspirat de unghiurile ascuțite ale unui avion de luptă, seria G4 aduce noutăți, păstrând în același timp un cost de achiziție accesibil. Evoluând de la o rată de reîmprospătare de  144/165 Hz, noile modele dispun acum de o rată de reîmprospătare de 180 Hz, îmbunătățind claritatea și fluiditatea mișcărilor. Echipate cu suporturi reglabile pe înălțime pentru a promova o postură sănătoasă și ușurința de utilizare, modelele anterioare FHD 24G4X și 27G4X, precum și modelul QHD Q27G4X oferă gamerilor o experiență de utilizare completă.

Principala diferență dintre modelele 24G4XE și 27G4XE și cele două modele precedente este suportul simplificat, care oferă reglarea înclinării (-5/23°) pentru a satisface nevoile ergonomice de bază, reducând în același timp costul total. Pentru utilizatorii care dispun de alte mijloace de reglare (birouri reglabile sau brațe de monitor) pentru o înălțime optimă de vizualizare, noile 24G4XE și 27G4XE completează seria cu standuri mai simple.

Imagini clare și fluide

Monitoarele utilizează un panou Fast IPS, oferind o rezoluție Full HD (1920×1080) clară, completată de o rată de reîmprospătare de 180 Hz și un timp de răspuns GtG de până la 1 ms, pentru un gameplay fluid și fără întreruperi. Cu o luminozitate de 300 nits, un raport de contrast de 1000:1 și suport HDR10, aceste monitoare reproduc imagini vii și realiste pentru o gamă largă de jocuri.

Concepute pentru flexibilitate

Ambele modele dispun de un design fără ramă pe 3 laturi, ideal pentru configurații cu mai multe monitoare. Pentru jucătorii care au nevoie de mai multă flexibilitate, ambele monitoare sunt echipate cu capacități de montare VESA 100×100, permițând astfel atașarea lor de brațe dedicate, lărgind astfel posibilitățile de reglaj. Suportul Adaptive-Sync asigură o performanță optimă, lipsită de erori grafice. Noul meniu OSD este mai intuitiv, iar software-ul G-Menu oferă moduri și funcții orientate către  jocuri, precum Smart Crosshair sau Shadow Control.

Conectivitatea nu este compromisă, ambele modele dispunând de 2x intrări HDMI 2.0 și 1x intrare DP 1.4, alături de 2 difuzoare de 2W pentru o experiență multimedia completă. Aceste specificații asigură faptul că monitoarele 24G4XE și 27G4XE sunt potrivite atât în a satisface cerințele jocurilor moderne, dar și a diferitelor nevoi întâlnite în finalizarea sarcinilor de zi cu zi.

Preț și disponibilitate

AOC GAMING GAMING 24G4XE și 27G4XE beneficiază de o garanție de 3 ani și vor fi disponibile începând cu luna iunie 2024, la un preț recomandat de 792 lei și respectiv, 941 lei.

Despre AOC

Fondat în 1967, AOC este un brand lider la nivel mondial de monitoare și accesorii IT și o subsidiară a TPV Technology Limited, cel mai mare producător de LCD-uri din lume. Portofoliul cuprinzător de produse AOC oferă soluții inovatoare, ergonomice, ecologice și elegante, atât pentru aplicații profesionale, cât și personale.

Sub-brand-ul AOC, AGON by AOC, oferă unul dintre cele mai puternice portofolii de monitoare de gaming de înaltă performanță din lume și un ecosistem complet de accesorii de joc grupate în trei categorii: AOC GAMING pentru jucătorii de casual, AGON pentru jucătorii competitivi și AGON PRO pentru entuziaști și jucătorii profesioniști de esports. Din 2020, AGON by AOC este una dintre cele mai importante brand-uri de monitoare de gaming și o alegere de top pentru jucătorii din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial AGON by AOC sau să urmăriți AGON by AOC pe Facebook, X sau Instagram

Citeste in continuare

Eveniment

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

Publicat

pe

De

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu dezvoltarea digitalizării în banking. Cadrul legislativ românesc obligă părțile să încheie contracte voluminoase, cu clauze tehnice greu de înțeles. Mulți consumatori citesc contractele abia după ce întâmpină probleme în plata ratelor, iar alții aleg varianta costisitoare a instanțelor (pentru „darea în plată” sau „falimentul personal”), deși rezolvarea amiabilă în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) este gratuită pentru consumatori și durează, în medie, mai puțin de o lună. Sunt doar câteva dintre temele dezbătute în al 4-lea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alexandru Berea și Nela Petrișor, într-o discuție moderată de Gabriel Bălașu.

| PODCAST CSALB | 

Este al 4-lea an când în interviurile CSALB participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. Anul acesta și jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

În unele state contractele dintre consumatori și bănci sunt redactate foarte simplu și ușor de înțeles datorită legislației care spune că dacă un articol este prevăzut de lege, el nu mai trebuie să fie preluat și în contract. În România asistăm la o tendință opusă: tot ceea ce prevede legea, trebuie să fie preluat în clauze contractuale, pentru că plecăm de la prezumția că omul de rând nu cunoaște legea. Astfel, contractele pe care le avem cu clienții noștri devin mult prea voluminoase și pot complica și mai mult situația consumatorilor care întâmpină probleme financiare. Cadrul legislativ trebuie să urmeze trendurile digitalizării și să adopte conceptul de <<legal design>>, adică o simplificare a contractelor. Clientul, în momentul în care va avea informația structurată, mai clară și mai simplă, o va înțelege mult mai bine.”

 

„Procesele dintre clienți și bănci implică o serie de costuri: financiare, de timp, dar și de imagine. Aș vrea să ne referim la darea în plată a imobilului și la legea insolvenței persoanelor fizice. Cum apreciați aceste două măsuri legislative și de ce nu ar trebui să se ajungă acolo?

 

 

 

Aceste două instrumente, atât din perspectiva legală a dreptului de proprietate, cât și ca imagine, sunt două instrumente la care oamenii ar trebui să apeleze doar în situații extreme. Darea în plată înseamnă să renunți la un drept de proprietate, ca să scapi de creditul pentru achiziția acelei proprietăți. Practic, îți lași casa la care ai visat, ca să scapi de credit. Falimentul personal este o soluție brutală din perspectiva imaginii. Trebuie să te duci în fața instanței și să aduci argumente și probe pentru motivul din cauza căruia ai ajuns în situația de faliment personal. De prea puține ori explicația este una simplă, de tipul: nu mai am venituri! Trebuie să demonstrezi de ce nu mai ai venituri, ce s-a întâmplat? De ce n-ai făcut economii când aveai venituri? Care a fost grija ta față de familie ca să nu ajungi în această situație? Și nu văd de ce ai face acest efort și nu ai încerca întâi să chemi banca într-o procedură de conciliere, aici la CSALB. Mai ales că este gratuit pentru consumatori și durează foarte puțin.

În materie de conciliere câștigul obținut este mai important decât cine are dreptate. Trebuie să ajungem la un rezultat satisfăcător atât pentru bancă, cât și pentru client. Este situația de win-win. Sistemul judiciar este win-lose. Adică o parte câștigă, cealaltă pierde. Noi le spunem consumatorilor care întâmpină probleme: Haideți, să găsim împreună o soluție! Pentru a face asta trebuie mai întâi să evităm pozițiile extreme, apoi să înțelegem ce vrea clientul ca să-și poată duce mai departe contractul, iar banca să poată obține rambursarea împrumutului acordat.

Celor care vor să apeleze la darea în plată sau să își declare falimentul le amintesc faptul că orice procedură judiciară este una de lungă durată, în timp ce persoanele care se află în dificultate financiară au nevoie de o soluție imediată. Soluția falimentului persoanelor fizice nu aduce o rezolvare rapidă din cauza mecanismelor judiciare specifice: hotărârile judecătorului pot fi atacate prin mai multe căi, poate exista inclusiv o  lentoare în redactarea unei hotărâri. Ca să faceți o comparație, în cadrul CSALB, hotărârea este motivată, redactată și comunicată în doar 25 de zile, în medie. În ce instanță din România poți avea problema rezolvată atât de repede?

Am observat o preocupare constantă a BCR de a stinge litigiile din instanță, aici, în cadrul CSALB. Banca și-a sfătuit de foarte multe ori clienții să solicite instanței un termen pentru soluționarea amiabilă. Iar judecătorul are chiar obligația de a da părților posibilitatea să-și stingă litigiul amiabil. Atunci, consumatorii vin cu o cerere la Centrul nostru și încercăm o soluție obținută prin negociere cu banca.  Adică o soluție prin care să adaptăm acel contract de credit la situația în care se află în acel moment consumatorul. Acestea sunt o parte din cazurile pe care le soluționăm.

Alte cereri vin de la o categorie nouă de consumatori. Sunt acele persoane care, probabil, au învățat lecțiile crizei financiare din 2009-2011, dar și ale pandemiei, iar acum vin în întâmpinarea unor situații care au potențialul de a se agrava. În cadrul negocierilor solicită, de exemplu, o restructurare a creditului pentru că anticipează o creștere a costurilor sau o scădere a veniturilor și nu vor să ajungă în situația de a nu-și mai putea plăti ratele. Cei care rezolvă problema înainte de a deveni una gravă sunt cei care nu ajung în instanță, nu ajung să notifice băncii o situație de dezastru pe plan personal, ci sunt grijulii, atenți și cred că putem vorbi de un nou tipar de consumator. Sunt tot mai multe persoane responsabile, care se preocupă să înțeleagă mecanismul de creditare cu toate consecințele lui.

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Cum pot urmări un pachet trimis din România in Anglia? Cum pot urmări un pachet trimis din România in Anglia?
AfaceriO zi inainte

Cum pot urmări un pachet trimis din România in Anglia?

Trimiterea unui pachet din România în Anglia a devenit o practică obișnuită pentru mulți dintre noi, fie că este vorba...

Administrație locală2 zile inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Eveniment3 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized3 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Uncategorized3 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Uncategorized3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Cultură4 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Eveniment4 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment4 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Eveniment4 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Eveniment5 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Eveniment6 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Eveniment6 zile inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

UncategorizedO săptămână inainte

TikTok anunță actualizări și parteneriate noi pentru o mai bună transparență în domeniul AI

București, 9 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noutăți legate de legate de eforturile prin care îi ajută pe creatori...

Administrație localăO săptămână inainte

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include...

Știrile Săptămânii