Connect with us

Uncategorized

Acer își extinde linia de PC-uri Copilot+ cu noile laptopuri Swift echipate cu procesoare Intel, AMD și Snapdragon

Publicat

pe

Rezumat:

  • Cele mai recente PC-uri Acer Swift Copilot+ echipate cu procesorul Intel® Core™ Ultra (Seria 2) dispun de noi capabilități avansate pentru performanțe incredibile în materie de inteligență artificială, cu o unitate de procesare neuronală (NPU) integrată care contribuie cu până la 48 TOPS AI și până la 29 de ore de redare video pe Swift 14 AI
  • Laptopurile Swift 14 AI și Swift 16 AI au fost meticulos realizate din aluminiu cu un design ultra-slim, rezultând o estetică uimitoare care îmbină perfect forma și funcționalitatea
  • Dispozitivele Swift vin cu ecrane cu rezoluție OLED de până la 3K, cu acuratețe ridicată a culorilor și opțiuni touchscreen
  • Ambele noi linii de laptopuri cu procesoare Intel suportă aplicații AI concepute de Acer pentru a promova învățarea, productivitatea și securitatea și vor primi actualizări gratuite pentru experiențele Copilot+ PC în cursul acestui an
  • Noul Acer Swift Go 14 AI oferă o viteză de răspuns excepțională și o autonomie de mai multe zile, precum și experiențe Copilot+ PC asigurate de un procesor Snapdragon® X Plus cu 8 nuclee cu o unitate NPU integrată care oferă 45 TOPS de performanță AI
  • Acer Swift 14 AI combină noile procesoare AMD Ryzen™ AI seria 300 cu arhitectura AMD XDNA™ 2 și până la 50 NPU TOPS de putere de procesare AI și până la o opțiune de ecran OLED în culori intense într-un șasiu premium ultra-subțire
  • Noile PC-uri Swift Copilot+ ajută la creșterea productivității și securității cu suita Acer de soluții AI pe dispozitiv și rămân conectate la viteze foarte mari prin suportul Wi-Fi 7
  • Swift 14 AI cu procesor AMD Ryzen™ AI seria 300 va primi actualizări gratuite pentru experiențele PC Copilot+ mai târziu în acest an

 

BERLIN (4 septembrie 2024) Acer a lansat astăzi noile PC-uri Copilot+ Swift 14 AI și Swift 16 AI, primele sale modele Swift echipate cu noile procesoare Intel® Core™ Ultra (Seria 2). De asemenea, Acer și-a extins gama de PC-uri Copilot+ cu noile laptopuri Swift Go 14 AI cu procesor Snapdragon® X Plus și Swift 14 AI cu procesor AMD Ryzen™ AI seria 300, oferind performanțe versatile și productivitate ridicată cu o autonomie incredibilă.

Swift Go 14 dispune de cel mai recent procesor Snapdragon® X Plus cu 8 nuclee, într-un design ultra-portabil. Acer a anunțat, de asemenea, Swift 14 AI cu noile procesoare AMD Ryzen™ AI din seria 300, care valorifică arhitectura avansată AMD XDNA™ 2 pentru a utiliza o putere mai mare de procesare AI și performanță fără compromisuri. Fie că se creează, se lucrează sau se face streaming în deplasare, aceste PC-uri Copilot+ eficientizează sarcinile zilnice și volumele de lucru și permit aplicațiilor Acer AI prezente pe dispozitiv să contribuie la îmbunătățirea experiențelor digitale ale utilizatorilor.

Laptopurile ultra-elegante și cu un aspect uimitor sunt echipate cu cele mai noi capacități de procesare și oferă până la 50 de trilioane de operații pe secundă (TOPS) NPU AI pentru a face față sarcinilor de lucru AI care necesită multă putere.

Mediul de lucru rapid de astăzi necesită un laptop care să ofere performanțe excepționale, o autonomie îndelungată și caracteristici avansate de securitate, toate acestea exploatând în același timp capacitățile AI pentru a crește productivitatea. Propulsate de procesoarele noastre complet noi Intel Core Ultra, Acer Swift 14 AI și Swift 16 AI îndeplinesc și depășesc aceste cerințe printr-o combinație de design hardware excelent și capacitate computațională eficientă din punct de vedere energetic, datorită colaborării de lungă durată dintre Acer și Intel”, a declarat Michelle Johnston Holthaus, vicepreședinte executiv și director general al Intel, Client Computing Group.

Noile noastre laptopuri Swift AI reflectă angajamentul nostru de a continua să îmbunătățim modul în care utilizatorii lucrează, învață și se joacă prin intermediul dispozitivelor noastre”, a declarat James Lin, General Manager, Notebooks, Acer Inc. „Noile laptopuri Swift sunt alimentate de unele dintre cele mai puternice procesoare AI disponibile în prezent și suntem încântați să aducem cele mai recente progrese și experiențe PC în mâinile mai multor oameni.

Procesare AI puternică, cu funcții de securitate avansate

Noile Acer Swift 14 AI (SF14-51/T) și Swift 16 AI (SF16-51/T) oferă cele mai bune performanțe AI din clasa lor, cu noile procesoare Intel Core Ultra cu procesare optimizată, grafică Intel® Arc™ încorporată și unitate de procesare neuronală (NPU) de ultimă generație pentru a accelera volumele de lucru AI. Ca urmare, noile laptopuri pot accelera cu ușurință sarcinile de creație și inteligență artificială generativă. Acestea dispun de asemenea de noi nuclee P și nuclee E concepute pentru performanțe fără compromisuri, oferind în același timp o eficiență energetică și o autonomie excepțională.

Noile laptopuri protejează bunurile digitale ale utilizatorilor prin securitate biometrică și mai multe straturi de protecție integrate la nivel hardware și software. Noul Intel® Partner Security Engine ajută la păstrarea confidențialității datelor și a integrității programelor, menținând în același timp performanțe ridicate pentru sarcinile de lucru AI solicitante.

În plus, procesorul de securitate Microsoft Pluton asigură faptul că ambele sunt PC-uri cu nucleu securizat, oferind securitate de la cip până la cloud. Aceste noi laptopuri Swift vin cu Windows Hello, care acceptă autentificarea biometrică prin intermediul cititorului de amprente sau prin recunoașterea facială cu ajutorul camerei web IR QHD 1440p. În plus, laptopurile protejează utilizatorii prin tehnologia Acer User Sensing, care permite senzorului de proximitate adiacent camerei web să detecteze prezența utilizatorului, să blocheze automat ecranul atunci când utilizatorul se îndepărtează și să trezească dispozitivul atunci când utilizatorul revine.

Design și caracteristici premium

Performanțele și capabilitățile noilor laptopuri vin în completarea șasiului premium și designului elegant și modern. Capacul din aluminiu etalează o pictogramă elegantă cu un efect iridescent dinamic, în timp ce touchpad-ul este luminat cu un indicator de activitate AI atunci când unitatea NPU este utilizată sau dacă este activat instrumentul Copilot. Noile linii de laptopuri pot fi deschise cu ușurință cu o singură mână datorită ingineriei experte și balamalelor fluide de 180 de grade. În plus, sunt ușor de transportat în mână sau într-o geantă de cărți datorită designului lor subțire și ușor

La fel de uimitoare precum designul laptopurilor sunt și ecranele lor OLED superbe, care oferă o redare ultra-fluidă cu o rată de reîmprospătare de 90 Hz, culori strălucitoare cu acuratețe DCI-P3 și certificare HDR TrueBlack 500. Swift 14 AI cu procesor Intel este disponibil cu un ecran OLED de 14 inci cu rezoluție 2,8K sau 2K, în timp ce linia Swift 16 AI are un panou OLED 3K de 16 inci, toate fiind certificate Eyesafe 2.0. În plus, ambele linii de laptopuri sunt disponibile cu o opțiune de afișaj tactil IPS pentru control intuitive pe ecran folosind un stylus sau vârful degetului.

Tehnologie orientată spre performanță și susținută de un design sustenabil

Laptopurile sunt concepute în întregime cu gândul la performanță și pot fi echipate cu până la 32 GB memorie LPDDR5X-8448 și până la 2 TB PCIe Gen 4 NVMe SSD pentru performanță sinergică în diverse aplicații și condiții. Noile laptopuri asigură conexiuni rapide și fiabile prin Wi-Fi 7 și Bluetooth™ 5.4, precum și prin gama de porturi care include porturi HDMI 2.1 și două USB Type-C cu suport Thunderbolt 4.

Swift 14 AI și Swift 16 AI continuă inițiativa Acer Earthion și angajamentul față de practicile sustenabile; acestea utilizează plastic PCR în dispozitiv, sunt livrate cu ambalaje 100% reciclate și sunt înregistrate EPEAT Gold.

Experiențele Copilot+ PC și suita Acer de funcții AI

PC-urile Copilot+ ajută utilizatorii să experimenteze noi moduri de interacțiune, creație și comunicare pe dispozitivele lor Swift. Cocreator ajută utilizatorii să dea viață ideilor lor prin preluarea descrierilor și generarea de noi imagini în timp aproape real. Live Captions poate traduce cuvinte vorbite din 44 de limbi și poate prezenta subtitrări în limba engleză în timp real, fie că este vorba despre un videoclip live, un dialog de film sau un clip YouTube. Windows Studio Effects vine cu funcții potențate de AI, precum Background Blur, Eye Contact, Automatic Framing, Portrait Light și Creative Filters, pentru a îmbunătăți iluminarea și a face utilizatorii să arate cât mai bine în întâlnirile virtuale, livestreams sau apeluri video. Copilot, companionul AI de zi cu zi, este de asemenea accesibil cu un singur click pe tasta dedicată Copilot.

Aplicațiile Acer concepute pentru inteligența artificială sunt disponibile și pe laptopurile Swift AI, ceea ce face ca acestea să fie dispozitive ideale pentru utilizarea de zi cu zi. Aplicația utilitară AcerSense ajută utilizatorii să preia controlul perfect asupra laptopurilor pentru modificări de sistem, verificări, acces rapid la funcțiile AI disponibile și personalizări cu un singur clic pe tasta AcerSense. Instrumentele de conferință Acer îmbunătățite cu AI din Acer PurifiedView™ 2.0 și Acer PurifiedVoice™ 2.0 lucrează împreună pentru a se asigura că utilizatorii arată și sună cât mai bine atunci când comunică online. Acestea pot fi accesate și configurate instantaneu cu ajutorul intuitivului Acer QuickPanel care apare automat atunci când un dispozitiv detectează că webcam-ul și microfonul sunt activate. Acer User Sensing asigură că datele afișate pe ecran rămân protejate chiar și atunci când proprietarul este plecat. Cu un senzor de proximitate încorporat, PC-urile securizate detectează cu exactitate prezența utilizatorului pe baza distanței și a mișcării. Acest lucru determină blocarea automată a ecranului atunci când utilizatorii se îndepărtează de laptopuri. Odată ce se întorc, aceștia se pot conecta din nou cu ușurință cu Windows Hello.

Swift Go 14 AI: PC Copilot+ proiectat pentru toți

PC-urile Copilot+ de la Acer sunt acum disponibile în linia Swift Go de laptopuri accesibile și de înaltă performanță, pentru a susține productivitatea și eficiența pe care o doresc utilizatorii obișnuiți. Swift Go 14 AI (SFG14-01) este susținut de platforma Snapdragon X Plus, cu 8 nuclee CPU de înaltă performanță cu o frecvență de până la 3,4 GHz și unitatea NPU integrată Qualcomm® Hexagon™ care oferă până la 45 TOPS. Este echipat cu până la 32 GB memorie LPDDR5X și un SSD NVMe PCIe Gen 4 până la 1 TB, asigurând operațiuni multitasking fluente și oferind spațiu de stocare abundent pentru fișiere. Cu procesorul Snapdragon X Plus cu 8 nuclee și compatibilitatea cu sute de aplicații premium care sunt optimizate pentru arhitectura Snapdragon, Swift Go 14 rulează fără probleme și eficient pentru până la 28 de ore de redare video, chiar și într-un mediu solicitant de sarcini de lucru.

Pentru scenariile de divertisment, Swift Go 14 AI uimește cu un uimitor ecran IPS WQXGA (2560X1600) de până la 14,5 inci, cu o rată de refresh de 120 Hz și suport pentru gama de culori sRGB 100%. Afișajul s-a calificat, de asemenea, pentru ratingul RPF 50, indicând o reducere cu 50% a luminii albastre și o influență negativă a luminii albastre cu peste 20% mai mică. Utilizatorii vor aprecia, de asemenea, calitatea sunetului prin difuzoarele sale duble care beneficiază de DTS:X Ultra audio. Include, de asemenea, o cameră IR QHD 1440p cu obturator de confidențialitate pentru a se asigura că interacțiunile online sunt foarte clare și că este protejată confidențialitatea chiar și atunci când camera nu este utilizată.

Toate aceste caracteristici au fost încorporate în designul elegant și stilat al noului laptop. Ca simboluri ale faptului că este pregătit pentru tehnologia AI și ale capabilităților rafinate ale dispozitivului, acesta este marcat cu o pictogramă AI pe capacul superior al șasiului subțire din aluminiu și cu un indicator de activitate AI pe touchpad care se aprinde atunci când NPU sau Copilot sunt utilizate. Designul cu balamale la 180o permite utilizatorilor să maximizeze utilizarea dispozitivului din unghiuri diferite și permite deschiderea dispozitivului cu o singură mână. De asemenea, este prevăzut cu porturi ample pentru conectivitate, cu două porturi USB 4.0 Type-C care acceptă încărcarea rapidă, două porturi USB Type-A, plus Wi-Fi 7 și Bluetooth™ 5.4 pentru o conexiune rapidă și fiabilă.

 

Swift 14 AI: Experiențe excepționale Copilot+ cu noile procesoare AMD Ryzen AI 300

Acer Swift 14 AI (SF14-61/T) este proiectat să se adapteze la orice stil de lucru sau cerințe de calcul, ajutând la ridicarea capacităților utilizatorilor cu ajutorul instrumentelor și asistenților generativi AI disponibili pe dispozitiv. Parcurgerea sarcinilor de lucru intense și multitasking-ul pe PC-ul AI sunt cât se poate de ușoare, deoarece acesta poate fi propulsat și de un procesor până la AMD Ryzen AI 9 365 pentru procesarea cu răspuns rapid și eficientă din punct de vedere energetic al sarcinilor de lucru AI locale. Actualizate cu o arhitectură AMD XDNA 2 și echipate cu până la 10 nuclee „Zen 5” de înaltă performanță, noile procesoare AMD oferă până la 50 NPU TOPS de putere de procesare AI, menținând în același timp o autonomie extinsă, cu până la 27 de ore de redare video. Acest lucru este completat de până la 32 GB de memorie LPDDR5X și până la 2 TB de stocare NVMe PCIe Gen 4 pentru o execuție cu răspuns rapid a sarcinilor.

Vizionarea conținutului este aproape ca în realitate atunci când se urmărește conținut pe Swift 14 AI, cu un ecran OLED WQXGA (2880×1800) de până la 14 inci ultra-intens, cu certificare VESA DisplayHDR™ TrueBlack 500 și Eyesafe 2.0. Acesta se poate lăuda cu o luminozitate de vârf de 500 nits și un raport de contrast de 1.000.000:1 pentru imagini vibrante și realiste. Alternativ, vine și cu o opțiune pentru ecranul IPS WQXGA cu o rată de refresh de 120 Hz și capabilități touchscreen pentru experiențe mai interactive. Performanța audiovizuală a dispozitivului este de asemenea impresionantă, cu difuzoare duble îmbunătățite cu tehnologia DTS:X Ultra pentru un sunet captivant și o cameră HDR IR QHD 1440p cu obturator de confidențialitate. Conectarea se face fără efort cu conectivitate Wi-Fi 7 și Bluetooth 5.4, împreună cu diverse opțiuni de porturi cu două porturi USB Type-C (care acceptă USB 4 și încărcare USB), două porturi USB Type-A 3.2 și HDMI 2.1.

Prețuri și disponibilitate

Acer Swift 14 AI (SF14-51/T) va fi disponibil în EMEA din luna septembrie, la prețuri începând de la 1.199 EUR.

Acer Swift 16 AI (SF16-51/T) va fi disponibil în EMEA din luna decembrie, la prețuri începând de la 1.299 EUR.

Acer Swift Go 14 AI (SFG14-01) va fi disponibil în EMEA din luna septembrie, la prețuri începând de la 999 EUR.

Acer Swift 14 AI (SF14-61/T) va fi disponibil în EMEA din luna septembrie, la prețuri începând de la 1.199,99 USD.

 

Specificațiile exacte, prețurile și disponibilitatea vor varia în funcție de regiune. Pentru a afla mai multe despre disponibilitatea, specificațiile produselor și prețurile pe anumite piețe, vă rugăm să contactați cel mai apropiat birou Acer prin www.acer.com

Vizitați Media Center Acer pentru imagini și specificații ale produselor sau vizitați sala de presă next@acer pentru a vedea toate anunțurile.

###

Despre Acer

Fondată în 1976, Acer este una dintre cele mai importante companii din domeniul TIC din lume, cu o prezență în peste 160 de țări. Pe măsură ce Acer evoluează odată cu industria și cu schimbarea stilurilor de viață, se concentrează pe crearea unei lumi în care hardware-ul, software-ul și serviciile vor fuziona între ele, creând ecosisteme și deschizând noi posibilități pentru consumatori și companii deopotrivă. Cei 7.700 de angajați Acer sunt dedicați cercetării, proiectării, marketingului, vânzării și suportului pentru produse și soluții care elimină barierele dintre oameni și tehnologie. Vă rugăm să vizitați www.acer.com pentru mai multe informații.

 

© 2024 Acer Inc. Toate drepturile rezervate. Acer și logo-ul Acer sunt mărci comerciale înregistrate ale Acer Inc. Alte mărci comerciale, mărci comerciale înregistrate și/sau mărci de servicii, indicate sau nu, sunt proprietatea deținătorilor lor respectivi. Toate ofertele pot fi modificate fără notificare sau obligație și este posibil să nu fie disponibile prin toate canalele de vânzare. Prețurile listate sunt prețuri cu amănuntul sugerate de producător și pot varia în funcție de locație. Taxele de vânzare aplicabile suplimentar.

© 2024 Advanced Micro Devices, Inc. Toate drepturile rezervate. AMD, logo-ul AMD Arrow, Radeon și Ryzen, XDNA și combinațiile acestora sunt mărci comerciale ale Advanced Micro Devices, Inc. Anumite tehnologii AMD pot necesita activarea sau activarea de către terți. Alte nume de produse utilizate în această publicație sunt doar în scopuri de identificare și pot fi mărci comerciale ale proprietarilor respectivi. Caracteristicile acceptate pot varia în funcție de sistemul de operare. Vă rugăm să confirmați cu producătorul sistemului pentru caracteristici specifice. Nicio tehnologie sau produs nu poate fi complet sigur.

 

Snapdragon și produsele marca Qualcomm sunt produse ale Qualcomm Technologies, Inc. și/sau ale filialelor sale.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Publicat

pe

De

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.

Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și  icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști  WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.

Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii  audio profesionale,  promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.

Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.

De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.

Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.

Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.

Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:

For The Music 

Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.

Despre Sony Corporation   

Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.

Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net

*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.

Citeste in continuare

Uncategorized

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

Publicat

pe

De

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore care vor influența aceste industrii. Informațiile provin din ultima ediție a studiului Taste Tomorrow, cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificațiedin lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Cercetarea a identificat trei tendințe majore: utilizarea maielelor mai departe de sfera brutăriei, fuziunea culinară și echilibrul nutrițional.

Țările francofone preferă produsele cu maia

Consumul produselor cu maia (sourdough) rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.

În țările francofone, popularitatea sa nu mai este limitată la pâine, ci se extinde la croissante, bagels, cozonaci și alte produse de patiserie, oferind consumatorilor experiențe senzoriale noi. Cunoștințele adânc înrădăcinate despre maia pe aceste piețe includ o apreciere a profilurilor sale distincte de aromă și a beneficiilor pentru sănătatea intestinală.

În alte părți ale lumii, unde maia este mai mult o noutate sau a fost asociată cu o cultură alimentară occidentală, interesul este în creștere pentru pâinea cu maia.

Cel mai apreciat gust? Viral, hibrid, inovator

Fuziunea culinară va crește cu 10% și va juca un rol important în patiserie și ciocolaterie, combinând arome, texturi și tehnici din diferite culturi pentru a crea deserturi inovatoare, hibride, care stimulează simțurile consumatorilor. Creșterea interesului pentru tehnologiile AI și pentru experiențele senzoriale neobișnuite va accelera această tendință.

Exemplele includ creațiile virale din Social Media precum „crookies” și „ciocolata Dubai”. Combinațiile neașteptate precum dulce și picant, dulce și sărat și cea mai recentă senzație — dulce și acru, cunoscută și sub numele de „tangy twist” — captivează publicul și cresc cererea pentru experiențe gustative mai aventuroase și neconvenționale. Dincolo de gust, fuziunea se extinde și la texturi și forme: consumatorii sunt atrași de creațiile hibride care combină elemente sau îmbină diferite formate într-unul.

Această tendință va crește constant în țările vorbitoare de limbă engleză și portugheză și este de așteptat să crească în rândul consumatorilor chinezi (+13%), spanioli (+11%) și vorbitori de limbă germană (+7%) în 2025.

Consumatorii se orientează către ciocolată mai sănătoasă

Echilibrul nutrițional este în creștere cu 30% și devine una dintre cele mai mari tendințe din industria cofetăriei și a ciocolateriei. Deși nu este un concept nou, ascensiunea sa într-o industrie axată tradițional pe răsfăț marchează o schimbare semnificativă în percepția consumatorilor asupra deserturilor pe bază de ciocolată.

Consumatorii caută din ce în ce mai mult produse de ciocolată cu ingrediente mai sănătoase, precum turmeric, plante botanice, nuci, semințe și proteine. Aceste ciocolate sunt apreciate pentru beneficiile lor funcționale, cum ar fi îmbunătățirea somnului și creșterea imunității, și sunt din ce în ce mai incluse în dietele cumpărătorilor atenți la sănătatea lor. Inclusiv cei care văd ciocolata în primul rând ca pe un răsfăț caută și opțiuni mai sănătoase, precum ciocolata cu conținut scăzut de zahăr și cea cu ingrediente bogate în nutrienți, amplificând și mai mult această tendință.

„Puratos contribuie constant la dezvoltarea industriei, oferind producătorilor o perspectivă globală asupra locului în care se află astăzi industria serviciilor alimentare, dar și un sneak-peak spre viitor. Sunt informații utile despre tendințe, atitudini și obiceiuri de consum, transformate ulterior în produse inovatoare, mulate pe așteptărilor consumatorilor. Taste Tomorrow există deja de 12 ani și ne mândrim cu faptul că este cel mai complex sprijin la nivel global, pe partea de tendințe și înțelegerea consumatorilor din industria noastră”, a declarat Gabriela Bereș, Managing Director CEE Puratos Group.

Factori determinanți în alegerea produselor în Europa

Atunci când vine vorba despre criteriile pe baza cărora cumpără produse de brutărie, cofetărie-patiserie și ciocolaterie, europenii pun pe primele locuri gustul, prospețimea și prețul. În cazul ciocolatei mai este, însă, un criteriu: procentul de cacao.

Prețul este un factor tot mai important în decizia de cumpărare, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină. La polul opus, cel mai mic impact asupra cheltuielilor europenilor îl au cerealele, băuturile lactate, pastele și orezul.

66% dintre europeni încă se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, iar 43% aleg să plătească un pic mai mult pentru anumite caracteristici ale produselora, precum prospețimea sau ingredientele conținute.

Cumpărăturile alimentare online devin din ce în ce mai populare: aproximativ 33% dintre consumatorii europeni cumpără alimente online cel puțin o dată pe lună, față de 25% în 2021.

Ce spun românii

  • 82 % dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%
  • Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% pentru pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun
  • 71%  sunt de acord că produsele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra mediului
  • 72% sunt de acord căprodusele pre-coapte & congelate pentru a fi coapte acasă oferă prospețime la îndemâna oricui
  • 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă
  • 79% caută pe internet alimente care susțin sănătatea mentală, precum mic-dejun antistres sau alimentație anti-oboseală
  • 87% sunt interesați deprodusele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi
  • 80% dorescsă regăsească un element familiar atunci când încearcă noi tipuri de mâncare
  • 80% dorescsă fie informați despre proveniența și modul de preparare a mâncării

Studiul Taste Tomorrow monitorizează constant semnale de tendințe și evoluția tendințelor globale, combinând cele mai noi tehnologii digitale și tehnici de inteligență artificială semantică. Taste Tomorrow este cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificație din lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Consumatorii au răspuns la întrebări despre mai multe subiecte referitoare la cele trei categorii: brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolată. Pentru a identifica tendințele, analizele de inteligență artificială sunt aplicate pe mai bine de 100 de milioane de mențiuni din social media, din ultimii 3 ani. Pentru a asigura relevanța și o bază bună de măsurare, tendințele sunt ancorate în conversații legate de categorie.

„Motivațiile consumatorilor evoluează, la fel ca și contextul de consum și cel macroeconomic. Consumatorii sunt mai informați, mai exigenți și mai atenți la cheltuielile lor. Iar asta transformă piața într-un loc și mai competitiv. Cu peste un deceniu de date în spate, Taste Tomorrow este o reală resursă, pentru că vorbim despre peste 10.000 de discuții zilnice analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, care extrage efectiv microtendințe, până în cel mai mic detaliu. Iar acestea sunt esențiale pentru ca profesioniștii din industrie să rămână competitivi și inovativi, și să țină ritmul cu gusturile consumatorilor”, a declarat Andreea Ciocănescu, Marketing Manager Puratos România.

Studiul a fost prezentat în cadrului evenimentului cu același nume, unde experți din cadrul Ipsos, Puratos și unii dintre cei mai apreciați lideri și speakeri din industrie au împărtășit rezultatele cercetării, opiniile, sfaturile și predicțiile care vor ajuta deținătorii de branduri, producătorii și comercianții să navigheze într-un peisaj al consumatorilor care a evoluat semnificativ în ultimele luni.

Evenimentul oferă o platformă unică pentru prezentarea rezultatelor studiilor de piață și a inovațiilor, facilitând astfel dezvoltarea de noi produse și soluții. Participanții au ocazia să se inspire din prezentările unor speakeri de renume și să exploreze cele mai noi concepte și rețete, în zona de marketplace.

Despre Puratos

Puratos este un grup internațional ce oferă o gamă completă de ingrediente alimentare inovatoare și servicii pentru sectoarele de panificație, patiserie și ciocolată. Grupul este prezent în peste 100 de țări și își are sediul în Belgia, fiind fondat în 1919. Puratos își propune să creeze soluții alimentare inovatoare care să promoveze sănătatea și bunăstarea oamenilor din întreaga lume.

Pentru mai multe detalii, vizitați www.puratos.com.

Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate oferite clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 9 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu patru linii de producţie distincte şi 145 de angajaţi.

Citeste in continuare

Uncategorized

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

Publicat

pe

De

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.

Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.

Performanță wireless fără compromisuri

Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.

Durabilitate și sustenabilitate

GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.

Iluminare RGB personalizabilă

Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.

GXT 927 Redex+ este disponibil la eMAG.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Afaceri2 ore inainte

Sfaturi pentru optimizarea vitezei de încărcare a site-ului pensiunii

Viteza de încărcare a site-ului unei pensiuni influențează semnificativ experiența vizitatorilor și decizia acestora de a rezerva un sejur. Un...

Afaceri2 zile inainte

Solutii de inchirieri auto avantajoase

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Uncategorized3 zile inainte

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Uncategorized4 zile inainte

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...

Uncategorized4 zile inainte

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...

Uncategorized4 zile inainte

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...

Uncategorized4 zile inainte

pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction

pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? –  și declară...

Uncategorized4 zile inainte

EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității

București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...

Uncategorized5 zile inainte

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

În cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini...

Uncategorized5 zile inainte

Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe

  Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. În lunile următoare, serviciul se va...

Uncategorized6 zile inainte

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Uncategorized6 zile inainte

Fashion Days lansează colecția de toamnă-iarnă sub platforma regională #TimeToBeMe

Fashion Days a lansat o nouă campanie de imagine pentru sezonul toamnă-iarnă, sub platforma de comunicare #TimeToBeMe. Campania marchează un shift semnificativ în abordarea comunicării brandului,...

Sport7 zile inainte

iCazino.ro lansează primul calculator de buget pentru fanii jocurilor de noroc.

SlotResponsabil este primul tool de acest fel din România și are ca rol responsabilizarea jucătorului roman de jocuri de noroc....

Uncategorized7 zile inainte

Allview Auto vă invită în perioada 01-06 Octombrie la Salonul Auto București

Brașov, 30 Septembrie 2024 Allview Auto, divizia de mobilitate electrică a grupului Visual Fan, are plăcerea de a vă invita să...

UncategorizedO săptămână inainte

Oamenii ajută oameni: eMAG se alătură Apelului Umanitar al Crucii Roșii Române și deschide platforma de donații pentru sinistrații din județele Vaslui și Galați

Oricine poate dona direct din checkout atunci când face o comandă pe eMAG Cei afectați au nevoie de apă, alimente,...

Știri din județO săptămână inainte

Review Yealink MVC860. Sistem de Videoconferință pentru săli de mărime medie și mare

Yealink MVC860 este un sistem de videoconferință conceput pentru săli de conferințe de dimensiuni medii și mari, fiind echipat cu...

Știrile Săptămânii