Connect with us

Uncategorized

La IFA 2024, HONOR revoluționează soluțiile mobile AI cu noul PC echipat cu Snapdragon, agent AI integrat și detectare AI a deepfake-urilor

Publicat

pe

HONOR, Qualcomm și Microsoft revoluționează AI-ul pentru dispozitive mobile

La IFA 2024, HONOR a lansat trei soluții inovatoare pentru tehnologia AI pe mobil: PC-ul cu platformele Snapdragon® X Elite, AI Agent și tehnologia AI pentru detectarea Deepfake-urilor. Evenimentul a fost marcat de o discuție captivantă, la care au participat George Zhao, CEO HONOR, Alex Katouzian, GM al MCX la Qualcomm Technologies Inc. și Mark Linton, VP of Device Partner Sales la Microsoft. Împreună, aceștia au discutat despre modul în care AI-ul și tehnologia Snapdragon transformă viitorul dispozitivelor mobile, evidențiind impactul acestor inovații în domeniul AI.

„În domeniul dispozitivelor mobile, AI nu este doar un cuvânt la modă, ci o adevărată revoluție. La HONOR, suntem dedicați să colaborăm cu partenerii noștri pentru a oferi soluții AI avansate și conectivitate fără întreruperi, protejând totodată confidențialitatea utilizatorilor noștri. Printr-o colaborare deschisă cu liderii industriei, dezvoltăm dispozitive care le oferă utilizatorilor mai mult control și deschid noi orizonturi în domeniul tehnologiei.” – a declarat George Zhao, CEO al HONOR Device Co. Ltd.

„La Qualcomm Technologies, considerăm că unitatea de procesare neuronală (NPU) este esențială pentru a valorifica pe deplin potențialul inteligenței artificiale în PC-uri. Cu Snapdragon X Elite și performanțele sale de top, dispozitive precum HONOR MagicBook Art 14 pot oferi funcții avansate și inovatoare. Utilizatorii vor beneficia nu doar de performanțe îmbunătățite, ci și de o durată mai lungă de viață a bateriei datorită eficienței NPU, ceea ce le va permite să fie productivi pentru perioade mai lungi de timp.”– a declarat Alex Katouzian, Group GM of MCX, Qualcomm Technologies Inc.

HONOR MagicBook Art 14 cu Snapdragon: Un nou standard pentru PC-uri în era inteligenței artificiale mobile

Industria PC-urilor se află într-o continuă schimbare, impulsionată de progresele în inteligența artificială și de expansiunea platformelor Snapdragon. Alimentat de capacitățile AI avansate ale HONOR și dezvoltat în colaborare cu liderii industriei, HONOR MagicBook Art 14 cu Snapdragon marchează începutul unei noi ere în utilizarea laptopurilor ca device-uri inteligente.

Cu un design elegant și compact, HONOR MagicBook Art 14 Snapdragon combină tehnologiile AI de ultimă generație cu soluții hardware și software impresionante, oferind o experiență de utilizare excepțională și o productivitate ridicată. Acest laptop integrează trăsăturile de greutate și grosime ale smartphone-urilor, devenind astfel unul dintre cele mai ușoare și subțiri laptopuri cu AI de pe piață, cântărind doar aproximativ 1 kg și având o grosime de 1 cm. HONOR MagicBook Art 14 Snapdragon oferă o experiență vizuală captivantă datorită ecranului său tactil HONOR FullView de 14,6 inchi, cu o rezoluție impresionantă de 3,1K. Cu un raport ecran-corp de 97%, cel mai mare din categoria laptopurilor de 14 inchi, acest device optimizează spațiul vizual, oferind o experiență de utilizare imersivă. Echipat cu Qualcomm Snapdragon X Elite, MagicBook Art 14 oferă performanțe de top, eficiență ridicată și securitate sporită, redefinind standardele în industria laptopurilor.

HONOR MagicBook Art 14 Snapdragon permite o tranziție fluidă între aplicațiile Windows datorită procesorului Snapdragon, făcând trecerea de la X86 simplă și eficientă. Pe baza anilor de cercetare în dezvoltarea ecosistemului, HONOR a creat o bibliotecă Hotspot care utilizează AI la nivel de platformă pentru a identifica scenariile de utilizare frecventă și pentru a optimiza traducerea aplicațiilor în timp real. Această tehnologie a redus timpul mediu de pornire cu 16%, îmbunătățind performanța pentru o gamă variată de aplicații Windows. Până în prezent, HONOR a optimizat 14 aplicații de top din șase categorii principale, inclusiv browsere, platforme de întâlniri online, media, software de birou, rețele sociale și instrumente.

HONOR MagicBook Art 14 Snapdragon va fi disponibil în curând în Germania, Franța și Italia.  Pentru precomandă, vă rugăm să vizitați HONOR la www.honor.com.

MagicRing: Experiența AI fără întreruperi

Utilizatorii vor beneficia de acces continuu la inteligența artificială, indiferent de locul în care se află, datorită conectivității fără întreruperi între diferite sisteme de operare. Spre deosebire de conexiunile manuale tradiționale, HONOR MagicRing permite conectarea automată a mai multor dispozitive la același cont, optimizând totodată consumul de energie.

MagicRing nu doar conectează dispozitivele între ele, ci sincronizează și serviciile dintre acestea. Soluția permite utilizatorilor să folosească același set de tastatură și mouse pe mai multe dispozitive, să primească apeluri și notificări pe alt dispozitiv decât pe smartphone-ul lor și chiar să controleze camera telefonului direct de pe PC. MagicRing asigură un transfer rapid și sigur de servicii și informații între dispozitive, oferind o experiență AI fluidă și eficientă, cu o sincronizare perfectă între ele.

Un exemplu al experienței Windows pe Snapdragon este aplicația Cocreator, care le permite utilizatorilor să transforme schițe simple în opere de artă impresionante. Cu MagicRing, poți accesa cu ușurință Cocreator pe HONOR MagicPad 2 și îți poți pune imaginația la încercare, folosind inteligența artificială alături de Magic-Pencil. Totodată, funcția AI Eraser de pe HONOR Magic V3 poate fi folosită pe HONOR MagicBook Art 14 Snapdragon, asigurând o experiență de editare fluidă și integrată pe mai multe dispozitive, bazată pe inteligența artificială.

HONOR AI Agent: Primul asistent AI integrat într-un ecosistem deschis

HONOR AI Agent este un asistent personal revoluționar, întotdeauna activ, destinat să simplifice și să îmbunătățească viața de zi cu zi a utilizatorilor. Acest agent AI înțelege ce își doresc utilizatorii prin analiza limbajului și a interfeței, învățând din obiceiurile lor și din modul în care folosesc dispozitivul. Astfel, agentul poate lua decizii inteligente și automatiza sarcini complexe. De exemplu, HONOR a arătat cum poate găsi și anula abonamentele nedorite în diverse aplicații folosind doar câteva comenzi vocale simple.

Privind către viitor, HONOR AI Agent este pe cale să devină principalul asistent bazat pe inteligență artificială pentru dispozitive mobile. Este așteptat să fie lansat alături de seria HONOR Magic7 în acest an în China. Această inovație nu doar că reprezintă un progres tehnologic, dar aduce și o nouă eră în care funcțiile AI se integrează ușor în viața noastră de zi cu zi, îmbunătățind productivitatea și eficiența.

Prima tehnologie de detectare a deepfake-urilor bazată pe AI integrată direct în dispozitiv

Pe măsură ce tehnologia din spatele deepfake-urilor devine tot mai sofisticată, riscul de utilizare abuzivă, inclusiv pentru furtul de identitate și răspândirea dezinformării, crește considerabil. Tehnologia revoluționară HONOR AI Deepfake Detection, implementată direct pe dispozitiv, oferă o soluție inovatoare pentru a proteja utilizatorii de amenințările tot mai frecvente ale deepfake-urilor. Acest sistem inovator utilizează algoritmi avansați pentru a analiza detalii esențiale, precum imperfecțiunile la nivel de pixel, neregularitățile contururilor, continuitatea între cadre și uniformitatea părului sau a urechilor. Prin examinarea acestor aspecte, tehnologia poate detecta cu precizie conținutul falsificat, separând materialele autentice de cele false.

Despre HONOR

HONOR este un furnizor global de dispozitive inteligente. Este dedicat să devină un brand tehnologic iconic la nivel global și să creeze o nouă lume inteligentă prin intermediul produselor și serviciilor sale puternice. Cu o expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, se angajează să dezvolte tehnologii care să permită oamenilor din întreaga lume să meargă mai departe, oferindu-le libertatea de a realiza și de a face mai mult. Oferind o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile de înaltă calitate, potrivite pentru fiecare buget, portofoliul de produse inovatoare, premium și fiabile HONOR le permite oamenilor să devină o versiune mai bună a lor.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://www.hihonor.com/ro/.

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Publicat

pe

De

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.

Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și  icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști  WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.

Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii  audio profesionale,  promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.

Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.

De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.

Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.

Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.

Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:

For The Music 

Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.

Despre Sony Corporation   

Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.

Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net

*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.

Citeste in continuare

Uncategorized

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

Publicat

pe

De

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore care vor influența aceste industrii. Informațiile provin din ultima ediție a studiului Taste Tomorrow, cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificațiedin lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Cercetarea a identificat trei tendințe majore: utilizarea maielelor mai departe de sfera brutăriei, fuziunea culinară și echilibrul nutrițional.

Țările francofone preferă produsele cu maia

Consumul produselor cu maia (sourdough) rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.

În țările francofone, popularitatea sa nu mai este limitată la pâine, ci se extinde la croissante, bagels, cozonaci și alte produse de patiserie, oferind consumatorilor experiențe senzoriale noi. Cunoștințele adânc înrădăcinate despre maia pe aceste piețe includ o apreciere a profilurilor sale distincte de aromă și a beneficiilor pentru sănătatea intestinală.

În alte părți ale lumii, unde maia este mai mult o noutate sau a fost asociată cu o cultură alimentară occidentală, interesul este în creștere pentru pâinea cu maia.

Cel mai apreciat gust? Viral, hibrid, inovator

Fuziunea culinară va crește cu 10% și va juca un rol important în patiserie și ciocolaterie, combinând arome, texturi și tehnici din diferite culturi pentru a crea deserturi inovatoare, hibride, care stimulează simțurile consumatorilor. Creșterea interesului pentru tehnologiile AI și pentru experiențele senzoriale neobișnuite va accelera această tendință.

Exemplele includ creațiile virale din Social Media precum „crookies” și „ciocolata Dubai”. Combinațiile neașteptate precum dulce și picant, dulce și sărat și cea mai recentă senzație — dulce și acru, cunoscută și sub numele de „tangy twist” — captivează publicul și cresc cererea pentru experiențe gustative mai aventuroase și neconvenționale. Dincolo de gust, fuziunea se extinde și la texturi și forme: consumatorii sunt atrași de creațiile hibride care combină elemente sau îmbină diferite formate într-unul.

Această tendință va crește constant în țările vorbitoare de limbă engleză și portugheză și este de așteptat să crească în rândul consumatorilor chinezi (+13%), spanioli (+11%) și vorbitori de limbă germană (+7%) în 2025.

Consumatorii se orientează către ciocolată mai sănătoasă

Echilibrul nutrițional este în creștere cu 30% și devine una dintre cele mai mari tendințe din industria cofetăriei și a ciocolateriei. Deși nu este un concept nou, ascensiunea sa într-o industrie axată tradițional pe răsfăț marchează o schimbare semnificativă în percepția consumatorilor asupra deserturilor pe bază de ciocolată.

Consumatorii caută din ce în ce mai mult produse de ciocolată cu ingrediente mai sănătoase, precum turmeric, plante botanice, nuci, semințe și proteine. Aceste ciocolate sunt apreciate pentru beneficiile lor funcționale, cum ar fi îmbunătățirea somnului și creșterea imunității, și sunt din ce în ce mai incluse în dietele cumpărătorilor atenți la sănătatea lor. Inclusiv cei care văd ciocolata în primul rând ca pe un răsfăț caută și opțiuni mai sănătoase, precum ciocolata cu conținut scăzut de zahăr și cea cu ingrediente bogate în nutrienți, amplificând și mai mult această tendință.

„Puratos contribuie constant la dezvoltarea industriei, oferind producătorilor o perspectivă globală asupra locului în care se află astăzi industria serviciilor alimentare, dar și un sneak-peak spre viitor. Sunt informații utile despre tendințe, atitudini și obiceiuri de consum, transformate ulterior în produse inovatoare, mulate pe așteptărilor consumatorilor. Taste Tomorrow există deja de 12 ani și ne mândrim cu faptul că este cel mai complex sprijin la nivel global, pe partea de tendințe și înțelegerea consumatorilor din industria noastră”, a declarat Gabriela Bereș, Managing Director CEE Puratos Group.

Factori determinanți în alegerea produselor în Europa

Atunci când vine vorba despre criteriile pe baza cărora cumpără produse de brutărie, cofetărie-patiserie și ciocolaterie, europenii pun pe primele locuri gustul, prospețimea și prețul. În cazul ciocolatei mai este, însă, un criteriu: procentul de cacao.

Prețul este un factor tot mai important în decizia de cumpărare, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină. La polul opus, cel mai mic impact asupra cheltuielilor europenilor îl au cerealele, băuturile lactate, pastele și orezul.

66% dintre europeni încă se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, iar 43% aleg să plătească un pic mai mult pentru anumite caracteristici ale produselora, precum prospețimea sau ingredientele conținute.

Cumpărăturile alimentare online devin din ce în ce mai populare: aproximativ 33% dintre consumatorii europeni cumpără alimente online cel puțin o dată pe lună, față de 25% în 2021.

Ce spun românii

  • 82 % dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%
  • Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% pentru pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun
  • 71%  sunt de acord că produsele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra mediului
  • 72% sunt de acord căprodusele pre-coapte & congelate pentru a fi coapte acasă oferă prospețime la îndemâna oricui
  • 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă
  • 79% caută pe internet alimente care susțin sănătatea mentală, precum mic-dejun antistres sau alimentație anti-oboseală
  • 87% sunt interesați deprodusele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi
  • 80% dorescsă regăsească un element familiar atunci când încearcă noi tipuri de mâncare
  • 80% dorescsă fie informați despre proveniența și modul de preparare a mâncării

Studiul Taste Tomorrow monitorizează constant semnale de tendințe și evoluția tendințelor globale, combinând cele mai noi tehnologii digitale și tehnici de inteligență artificială semantică. Taste Tomorrow este cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificație din lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Consumatorii au răspuns la întrebări despre mai multe subiecte referitoare la cele trei categorii: brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolată. Pentru a identifica tendințele, analizele de inteligență artificială sunt aplicate pe mai bine de 100 de milioane de mențiuni din social media, din ultimii 3 ani. Pentru a asigura relevanța și o bază bună de măsurare, tendințele sunt ancorate în conversații legate de categorie.

„Motivațiile consumatorilor evoluează, la fel ca și contextul de consum și cel macroeconomic. Consumatorii sunt mai informați, mai exigenți și mai atenți la cheltuielile lor. Iar asta transformă piața într-un loc și mai competitiv. Cu peste un deceniu de date în spate, Taste Tomorrow este o reală resursă, pentru că vorbim despre peste 10.000 de discuții zilnice analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, care extrage efectiv microtendințe, până în cel mai mic detaliu. Iar acestea sunt esențiale pentru ca profesioniștii din industrie să rămână competitivi și inovativi, și să țină ritmul cu gusturile consumatorilor”, a declarat Andreea Ciocănescu, Marketing Manager Puratos România.

Studiul a fost prezentat în cadrului evenimentului cu același nume, unde experți din cadrul Ipsos, Puratos și unii dintre cei mai apreciați lideri și speakeri din industrie au împărtășit rezultatele cercetării, opiniile, sfaturile și predicțiile care vor ajuta deținătorii de branduri, producătorii și comercianții să navigheze într-un peisaj al consumatorilor care a evoluat semnificativ în ultimele luni.

Evenimentul oferă o platformă unică pentru prezentarea rezultatelor studiilor de piață și a inovațiilor, facilitând astfel dezvoltarea de noi produse și soluții. Participanții au ocazia să se inspire din prezentările unor speakeri de renume și să exploreze cele mai noi concepte și rețete, în zona de marketplace.

Despre Puratos

Puratos este un grup internațional ce oferă o gamă completă de ingrediente alimentare inovatoare și servicii pentru sectoarele de panificație, patiserie și ciocolată. Grupul este prezent în peste 100 de țări și își are sediul în Belgia, fiind fondat în 1919. Puratos își propune să creeze soluții alimentare inovatoare care să promoveze sănătatea și bunăstarea oamenilor din întreaga lume.

Pentru mai multe detalii, vizitați www.puratos.com.

Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate oferite clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 9 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu patru linii de producţie distincte şi 145 de angajaţi.

Citeste in continuare

Uncategorized

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

Publicat

pe

De

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.

Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.

Performanță wireless fără compromisuri

Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.

Durabilitate și sustenabilitate

GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.

Iluminare RGB personalizabilă

Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.

GXT 927 Redex+ este disponibil la eMAG.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Afacerio oră inainte

Sfaturi pentru optimizarea vitezei de încărcare a site-ului pensiunii

Viteza de încărcare a site-ului unei pensiuni influențează semnificativ experiența vizitatorilor și decizia acestora de a rezerva un sejur. Un...

Afaceri2 zile inainte

Solutii de inchirieri auto avantajoase

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Uncategorized3 zile inainte

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Uncategorized4 zile inainte

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...

Uncategorized4 zile inainte

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...

Uncategorized4 zile inainte

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...

Uncategorized4 zile inainte

pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction

pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? –  și declară...

Uncategorized4 zile inainte

EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității

București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...

Uncategorized5 zile inainte

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

În cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini...

Uncategorized5 zile inainte

Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe

  Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. În lunile următoare, serviciul se va...

Uncategorized6 zile inainte

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Uncategorized6 zile inainte

Fashion Days lansează colecția de toamnă-iarnă sub platforma regională #TimeToBeMe

Fashion Days a lansat o nouă campanie de imagine pentru sezonul toamnă-iarnă, sub platforma de comunicare #TimeToBeMe. Campania marchează un shift semnificativ în abordarea comunicării brandului,...

Sport7 zile inainte

iCazino.ro lansează primul calculator de buget pentru fanii jocurilor de noroc.

SlotResponsabil este primul tool de acest fel din România și are ca rol responsabilizarea jucătorului roman de jocuri de noroc....

Uncategorized7 zile inainte

Allview Auto vă invită în perioada 01-06 Octombrie la Salonul Auto București

Brașov, 30 Septembrie 2024 Allview Auto, divizia de mobilitate electrică a grupului Visual Fan, are plăcerea de a vă invita să...

UncategorizedO săptămână inainte

Oamenii ajută oameni: eMAG se alătură Apelului Umanitar al Crucii Roșii Române și deschide platforma de donații pentru sinistrații din județele Vaslui și Galați

Oricine poate dona direct din checkout atunci când face o comandă pe eMAG Cei afectați au nevoie de apă, alimente,...

Știri din județO săptămână inainte

Review Yealink MVC860. Sistem de Videoconferință pentru săli de mărime medie și mare

Yealink MVC860 este un sistem de videoconferință conceput pentru săli de conferințe de dimensiuni medii și mari, fiind echipat cu...

Știrile Săptămânii