Connect with us

Eveniment

Conducerile S.C. Brazi Industrial Parc Negoieşti si Parc Industrial Ploiesti luate în vizor de procurorii de la Ministerul Public/DOSAR – MAMUT – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Urmare a plangerii penale a fostului director al Politiei Locale Ploiesti, efectuata in anul 2013 si tinuta la sertar de celebrul procuror „Portocala”(si repusa pe tapet de colegii lui Negulescu Mircea dupa ce acesta a iesit din scena in modul rusinos pe care il relateaza toata presa), STOICHICIU CEZAR DAN, este judecat pentru săvârşirea infracţiunilor de abuz în serviciu contra intereselor publice, prevăzută de art. 13 indice 2 din Legea nr. 78/2000 raportat la art. 248 Cod penal anterior şi fals intelectual în formă continuată (116 acte materiale), prevăzută de art. 289 Cod penal, cu aplicarea art. 41 alin. (2) Cod penal, ambele cu aplicarea art. 33 lit. a) Cod penal anterior şi art. 5 Cod penal împreună cu: IONESCU MARIANABALACI CRISTIAN şi BARBU ADRIAN, parte vătămată fiind POLIŢIA LOCALĂ PLOIEŞTI din subordinea CONSILIULUI LOCAL PLOIEŞTI, căreia indivizii sus menţionaţi au prejudiciat bugetul Politiei Locale Ploiesti, cu  câteva miliarde de lei vechi. În plângerea penală a Poliţiei Locale Ploieşti cu nr.6857/08.10.2013, înregistrată la poziţia nr. 16/08.10.2013 din registrul procurorului de serviciu de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploieşti, prejudicial fusese estimat la “modica” sumă de 4.854.046.600 ROL!!

Pe fond, in mod bizar, Cezar Dan Stoichiciu a luat clasare cu mentinerea prejudiciului de recuperat, pe cale civila.

Ieri, in dosarul nr 1525/281/2017, Curtea de Apel Ploiesti a ramas in pronuntare, stabilind deliberarea si pronuntarea pentru data de 06.05.2021.

Iata ca o decizie favorabila a Curtii de Apel Ploiesti ar putea da peste cap bugetul local, o decizie favorabila impunand achitarea salariilor acestuia pe o perioada de cca 4 ani de zile.

Reamintim ca, achizitia sistemului software//hardware AVL, a fost efectuata prin factura nr 61/11.08.2010 si achitata prin OP nr 948/24.08.2010 si OP nr OP 949/24.08.2010.

Astfel, devine dubioasa actiunea in aparare a inculpatilor in procesul de la Judecatoria Ploiesti cu un Proces-Verbal incheiat intre STS si Politia Locala Ploiesti la data de 06.05.2011 si inregistrat la Politia Locala Ploiesti sub nr 1552/10.05.2011, avand in vedere ca achizitia a fost efectuata prin factura nr 61/11.08.2010 in baza unui Caiet de Sarcini ce nu a fost respectat, ce prevedea achizitia unor elemente ce nu au ajuns in cadrul institutiei dar si termene precise de maxim 60 de zile.

In Caietul de Sarcini conform “Planului anual de achzitii publice” prin care s-a atribuit contractul de furnizare, prin aplicarea procedurii de achizitie publica “Licitatie Deschisa”, pentru “Statii emisie receptie portabile si fixa in standard TETRA” COD CPV 32570000-9 Software dispecerat AVL gestionare terminale COD CPV 482190000-6 , conform anexei nr 1 al Caietului de Sarcini, se prevad urmatoarele:

Caiet de Sarcini

“…Termenele de livrare al echipamentelor este de maxim 15 zile de la data semnarii contractului…

Plata echipamentelor achizitionate se va face in lei, prin virament bancar, in cont deschis la unitatea de trezorerie a ofertantului declarat castigator, in termen de 20 de zile de la data primirii facturii fiscale cu conditia constituirii in prealabil a  garantiei de buna executie”.

In fapt, conditia de a se achita in termen de 20 de zile a fost singurul lucru respectat din Caietul de Sarcini, factura nr 61 fiind emisa la data de 11.08.2010 si achitata prin OP nr 948/24.08.2010 si OP nr OP 949/24.08.2010.

Astfel, in caietul de sarcini privind achizitia sistemului software-hardware AVL in anul 2010 erau incluse doua componente, o parte hardware, insemnand o statie de lucru (computer, placa de baza, procesor, hard disk, placa video) pe care urma sa fie implementat softul si una software.

Acest aspect este cuprins in anexa 1 (atasata).

Anexa1

Din apararea publica si in instanta a inculpatilor de pana in prezent reiese ca acestia au declarat ca a “existat” un CD cu sistemul software-hardware AVL ce era pe un calculator din dispeceratul institutiei, si NU se pomeneste despre statia de lucru (computer, placa de baza, procesor, hard disk, placa video) ce trebuia livrata de catre SC BARBY ROUTE SRL Braşov conform Caietului de Sarcini.

Adresa

In fapt, aceasta statie de lucru (computer, placa de baza, procesor, hard disk, placa video) NU a existat NICIODATA la Politia Locala Ploiesti si NU exista niciun proces-verbal de receptie. Vom reveni cu dezvaluiri privind aceasta achizitie “fantoma”.

II. Totodata, Cezar Dan Stoichiciu a prejudiciat grav si bugetul CSM Ploiesti unde vremelnic a fost numit de politic.

Entitatea ale cărei patrimoniu şi interese au fost păgubite/lezate este Clubul Sportiv Municipal Ploieşti (CSM), structură sportivă de drept public organizată sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Ploieşti (HCL nr. 108/31.08.2004 şi Legea nr. 69/2000 privind educaţia fizică şi sportul) şi coordonată de Primarul Municipiului Ploieşti

  1. Aspecte comune:
  2. a)   Faptele de natură penală s-au săvârşit în perioada 11.201530.06.2017 în timpul mandatului de director al numitului STOICHICIU CEZAR DAN, dar si in prezent.
  3. b)     Niciun contract juridic plătit din fonduri publice încheiat de CSM ca beneficiar nu a fost supus aprobării Consiliului de Administraţie al clubului sportiv.
  4. c)    Există suspiciunea rezonabilă că s-a conferit raporturilor juridice, prin utilizarea unor diverse tertipuri, la încheierea actelor ori pe parcursul executării, o aparenţă de legalitate pentru a se masca încălcarea dispoziţiilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii (cu completările şi modificările ulterioare), sau, după caz, ale Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (care a abrogat OUG nr.34/2006), aşa cum se va observa în continuare din descrierea faptelor.

Raporturile juridice stabilite între CSM Ploieşti şi SC SOFEXPERT PROJECT SRL Tăriceni, Şirna

  1. Între CSM Ploieşti şi SC SOFEXPERT PROJECT SRL s-a încheiat Contractul nr. 72 / 23.05.2017 având ca obiect executare lucrări de reabilitare a Bazinului de înot „Vega”. Valoarea iniţială a contractului a fost de 481.687, 24 lei, fără TVA (cca. 108.000 Euro).

         Prin Actul adiţional nr. 1/13.07.2017:

–  S-a diminuat preţul contractului cu suma de 40.575,57 lei fără TVA, conform unei Note de renunţare;

–   S-au suplimentat (sic!) lucrările cuprinse în proiectul de execuţie conform unei Dispoziţii de şantier în valoare de 40.483, 61 lei fără TVA, 12.464, 22 lei fără TVA şi, respectiv, 22.619, 35 lei fără TVA, rezultând o majorare mascată a valorii contractuale cu 75.567, 18 lei fără TVA.

Defic ienţele identificate în derularea acestui contract mai sunt şi următoarele:

–  Neexecutarea, în realitate, a unei mari părţi din lucrările contractate, dar decontate;

–   Executarea necorespunzătoare a altor lucrări, pentru remedierea deficienţelor CSM Ploieşti fiind obligat să cheltuiască suplimentar alţi bani pentru a se face recepţia şi a se reda în folosinţă bazinul.

  1. Între CSM Ploieşti şi SC SOFEXPERT PROJECT SRL s-a încheiat un alt Contract de executare de lucrări necesare în vederea omologării Arenei „Ilie Oană” de către FIFA şi UEFA pentru competiţii internaţionale de fotbal, precum şi pentru acreditarea complexului sportiv la nivelul Ligii I de fotbal.

 Lucrările au început în a doua jumătate a lunii august 2017. Deficienţele de execuţie au fost identificate a fi de aceeaşi natură cu cele de la Bazinul „Vega”, CSM fiind din nou obligat să cheltuiască suplimentar pentru remedierea defecţiunilor lăsate de constructor (exemplu elocvent lucrările de proastă calitate şi incomplete de la Loja VIP).

  1. Raporturile juridice stabilite de CSM Ploieşti cu FUNDAŢIA CENTRUL de FORMARE APSAP

FUNDAŢIA CENTRUL de FORMARE APSAP (CIF RO33269758, cu sediul în Bucureşti, str. Ştefan cel Mare nr. 38, bl. 30 A, sc. B, ap. 52, Sector 2) este ofertanta pe care numita ALBU FELICIA ISABEL, şef Birou achiziţii publice şi organizare competiţii la CSM Ploieşti, a propus-o prin Referatul nr. 4346/06.07.2017 să i se atribuie serviciul Cursuri de perfecţionare profesională prin achiziţie directă.

  Serviciile au inclus formare profesională pe 2017 şi pachet servicii hoteliere pentru 25 de persoane.

Menţionăm că Nota justificativă privind valoarea estimată şi aprobare achiziţie directă nr. 3801/16.06.2017 este un fals material, modificându-se vizibil / grosolan data şi nr. documentului. Atât ofertele FUNDAŢIEI CENTRUL de FORMARE APSAP cât şi celelalte documente interne ale CSM Ploieşti (rapoarte, referate, note justificative) în legătură cu această achiziţie, sunt întocmite concordant, în înţelegere, pentru a crea aparenţa de legalitate, respectiv de respectare a Legii nr. 98 / 201 privind achiziţiile publice, observându-se eforturile conjugate ale mai multor salariaţi de a favoriza unicul ofertant, FUNDAŢIA CENTRUL de FORMARE APSAP.

„Perfecţionările” au avut loc în lunile iulie-august 2017, în următoarele „centre” de pregătire:

MAMAIA – HOTEL GRAND ASTORIA, HOTEL COMANDOR AMIRAL ORFEU,

EFORIE NORD – HOTEL STEAUA DE MARE

COSTINEŞTI – VOX MARIS GRAND RESORT

BĂILE FELIX – HOTEL PRESIDENT

POIANA BRAŞOV – HOTEL ALPIN

Valoarea integrală totală plătită depăşeşte cuantumul pentru care legea prevede încredinţare directă. În secundar, este necesar a se evalua utilitate şi oportunitatea unor astfel de cheltuieli, în condiţiile în care situaţia financiară a clubului este precară, s-a aflat în incapacitate de platză / încetare de plăţi.

În acelaşi context, este necesar a se verifica şi documenta dacă aceste aşa-zise cursuri nu sunt o ficţiune şi sunt, în realitate, vacanţe oferite salariaţilor CSM din bani publici.

         ADDENDUM

Precizăm că aceeaşi schemă de fraudare a bugetului public de la acest pct. 4, a fost aplicată de numita ALBU FELICIA ISABEL şi la Poliţia Locală Ploieşti, dar din poziţia de prestator de astfel de servicii de pregătire/formare profesională angajată / reprezentantă la ASOCIATIA PENTRU SPRIJIN SI TRAINING RESURSE UMANE (A.S.T.R.U.) şi ASOCIATIA „SANSE LA UN VIITOR MAI BUN”.

Cauza se află pe rolul DNA – Structura Centrala şi face obiectul dosarului nr. 162/P/2019

III.

Entitatea ale cărei patrimoniu şi interese au fost păgubite/lezate este Clubul Sportiv Municipal Ploieşti (CSM), structură sportivă de drept public organizată sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Ploieşti (HCL nr. 108/31.08.2004 şi Legea nr. 69/2000 privind educaţia fizică şi sportul) şi coordonată de Primarul Municipiului Ploieşti.

Practici prin care s-a sifonat banul public la Clubul Sportiv Municipal Ploieşti (CSM)! (I)

Komekt Magic Expert SRL, Atelier Vintage Conf SRL si Tesa Med Solutions SRL, ultima prin doua achizitii.

Prin adresa nr 805/17.02.2021, sub semnatura aceluiasi sef de birou Achizitii din cadrul CSM Ploiesti  sunt specificate urmatoarele societati de unde s-au achizitionat masti de catre institutia publica: Lara Green SRL, Atelier Vintage Conf SRL, si Tesa Med Solutions SRL.

Deci, din adresa 805/10.02.2021 emisa de seful de birou Achizitii din cadrul CSM Ploiesti, Ilie Constantin, a disparut firma Komekt Magic Expert SRL si a aparut societatea Lara Green SRL.

Detinem date conform carora, motivarea sefului de birou Achizitii din cadrul CSM Ploiesti in fata conducerii actuale privind achizitia directa este ca ofertele au fost luate de pe SEAP.

Curios cum poti sa iei o oferta de pe SEAP de la o societate care nu are cont si nu este inscrisa.

Pentru a putea depune o oferta pentru licitatiile deschise este nevoie ca ofertantii sa fie inregistrati pe SEAP  si sa aiba un Certificat Digital valabil.

Curiosi din fire am verificat si pe SEAP nu se afla cateva din societatile de unde au fost achizitionate aceste masti neconforme, printre acestea fiind si Atelier Vintage Conf SRL, o firma al carui administrator traieste in concubinaj cu fostul director al CSM Ploiesti, in speta cu acelasi Dan Cezar Stoichiciu.

Faptele de natură penală la CSM Ploiesti s-au săvârşit începand cu perioada 24.11.2015, unde, chiar de la aceea data, niciun contract juridic plătit din fonduri publice încheiat de CSM ca beneficiar nu a fost supus aprobării Consiliului de Administraţie al clubului sportiv.

Astfel, s-a conferit raporturilor juridice, prin utilizarea unor diverse tertipuri, la încheierea actelor ori pe parcursul executării, o aparenţă de legalitate pentru a se masca încălcarea dispoziţiilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii (cu completările şi modificările ulterioare), sau, după caz, ale Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice (care a abrogat OUG nr.34/2006), aşa cum se va observa în continuare din descrierea faptelor. Vom reveni. (Cristina T.).

Eveniment

IKEA recheamă farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA, deoarece prezintă risc de spargere și pot provoca arsuri

Publicat

pe

IKEA îndeamnă toți clienții care dețin farfurii, boluri și căni HEROISK sau TALRIKA să nu le mai folosească și să contacteze IKEA pentru rambursare integrală.

Siguranța reprezintă o prioritate pentru IKEA și, de aceea, luăm măsuri de precauție și retragem de pe piață farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA, întrucât acestea se pot sparge și pot cauza arsuri daca au un conținut fierbinte. Toate produsele noastre sunt testate și respectă standardele și legislația aplicabile. În ciuda acestui fapt, am primit sesizări privind spargerea produselor menționate.

Screenshot 2021-05-18 132431

Produsele HEROISK și TALRIKA pot fi returnate la orice magazin IKEA, iar clienților li se va restitui suma integrală plătită pentru produs. Nu este necesară nicio dovadă a achiziției, cum ar fi bonul fiscal.

IKEA își cere scuze pentru neplăcerile cauzate de această situație.

Citeste in continuare

Eveniment

Raport Ericsson ConsumerLab: Tehnologia 5G aduce modificări în comportamentul de utilizare a smartphone-urilor

Publicat

pe

  • Acesta este cel mai amplu studiu realizat în rândul consumatorilor 5G, până în prezent, și dezvăluie opinii reprezentative pentru  1,3 miliarde de consumatori și 220 de milioane de utilizatori 5G, inclusiv respondenți din România
  • Utilizatorii 5G dedică mai mult timp cloud gaming-ului și aplicațiilor de AR (Realitate Augmentată), în timp ce 20% dintre ei utilizează mai puțin conexiunile Wi-Fi, la domiciliu sau în alte locații, ca urmare a trecerii la serviciile 5G
  • 7 din 10 utilizatori 5G își doresc servicii și aplicații inovatoare, iar calitatea acoperirii în spații închise este de două ori mai importantă (pentru cei intervievați) decât viteza conexiunii sau autonomia bateriei

Un nou raport al Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab subliniază impactul pe care tehnologia 5G îl are deja asupra utilizatorilor de smartphone-uri din întreaga lume și dezvăluie așteptările pe care aceștia le au de la tehnologia 5G în viitor. Potrivit cercetării, calitatea conectivității la interior reprezintă unul dintre principalele interese ale consumatorilor, unul din cinci utilizatori 5G reducând deja utilizarea Wi-Fi pe telefoane (în spațiile din interiorul clădirilor), datorită beneficiilor conectivității mobile 5G.

 

Raportul – intitulat „Cinci modalități de îmbunătățire a serviciilor 5G” – este rezultatul celui mai mare studiu global vizând tehnologia 5G realizat până în prezent, în rândul consumatorilor. Cercetarea acoperă 26 de piețe – inclusiv SUA, China, Coreea de Sud și România  – metodologia de studiu Ericsson ConsumerLab fiind aplicabilă pentru 1,3 miliarde de utilizatori de smartphone-uri la nivel global, inclusiv 220 de milioane de abonați ai serviciilor 5G.

La cercetare au participat 1.000 de consumatori din România. Datele sunt reprezentative pentru aproximativ 8 milioane de utilizatori de smartphone-uri din România, inclusiv aproximativ 200.000 de utilizatori ai tehnologiei 5G. Raportul analizează tendințele cheie în adoptarea, utilizarea și percepția consumatorilor în ceea ce privește tehnologia 5G.

Una dintre concluziile-cheie ale raportului arată faptul că, până la finalul anului 2020, o mai bună informare în ceea ce privește serviciile și beneficiile aduse de tehnologia 5G ar fi putut duce la o creștere cu 22% a numărului de abonamente 5G în rândul utilizatorilor ce dețin deja dispozitive compatibile.

De asemenea, potrivit studiului citat, numărul utilizatorilor români de smartphone-uri care au trecut la tehnologia 5G, până la sfârșitul anului 2020, ar fi putut fi cu 23% mai mare.

Din raport reiese și faptul că tehnologia 5G începe deja să imprime noi comportamente de utilizare (în rândul consumatorilor). Mai exact, pe lângă utilizarea mai redusă a serviciilor Wi-Fi, utilizatorii 5G alocă, în medie, pe săptămână, cu două ore mai mult jocurilor în cloud și cu o oră mai mult pe aplicațiile de realitate augmentată (AR), comparativ cu utilizatorii 4G.

În România, 16% dintre utilizatorii 5G au redus utilizarea internetului Wi-Fi, atât la domiciliu, cât și în alte locații, arată cercetarea.

Cu toate acestea, la nivel global, deși utilizatorii de servicii 5G sunt mulțumiți de viteza internetului, aproximativ 70% sunt nemulțumiți de disponibilitatea serviciilor inovatoare și a aplicațiilor noi. Astfel, consumatorii spun că sunt dispuși să plătească cu 20-30% mai mult pentru abonamente 5G care să includă și scenarii de utilizare a serviciilor digitale.

În România, 53% dintre consumatorii care folosesc servicii 5G sunt foarte mulțumiți de viteza de internet din rețelele 5G, iar 51% dintre aceștia sunt nemulțumiți de gradul de disponibilitate al serviciilor inovative care utilizează această tehnologie. Dacă utilizatorii din România sunt dispuși să plătească cu 10% mai mult în medie pentru planurile de abonamente care includ servicii de conectivitate 5G, ei sunt dispuși să plătească și mai mult (cu până la 50% mai mult) pentru planuri de abonamente care includ servicii digitale adiționale.

Totodată, 23% dintre respondenții din România au un telefon compatibil cu tehnologia 5G, dar numai 1 din 10 au și un abonament pentru astfel de servicii, în timp ce o treime din utilizatorii de servicii 4G cred că serviciile 5G sunt foarte puțin sau deloc disponibile.

Carantina și restricțiile de deplasare, impuse de virusul COVID-19, i-au constrâns pe cei mai mulți dintre utilizatorii 5G să utilizeze aceste servicii doar în spațiile interioare. Din acest motiv, aceștia consideră că, pentru o experiență 5G satisfăcătoare, calitatea recepției de date în interior este de două ori mai importantă decât viteza sau impactul asupra bateriei.

În plus, în ciuda pandemiei, aproximativ 2 din 5 (39%) utilizatori de smartphone-uri, de la nivel global, care au participat la studiu și-au exprimat intenția de a adopta tehnologia 5G în 2021, acest procent fiind în creștere cu 2 puncte procentuale față de 2019.

Mai mult, în România, 37% dintre respondenți (500.000 de utilizatori de smartphone-uri) spun că ar vrea să treacă la serviciile 5G, iar 22% dintre aceștia ar putea face acest lucru în anul 2021.

Totodată, raportul mai prezintă și cinci modalități prin care furnizorii de servicii de comunicații (CSP) pot îndeplini așteptările consumatorilor, atât în viitorul apropiat, cât și pe termen mai lung:

  • contracararea lipsei de informații prin educarea consumatorilor și printr-o mai bună prezentare a beneficiilor tehnologiei 5G pentru aceștia
  • asigurarea unei calități constante a acoperirii 5G în spațiile interioare, cât și exterioare
  • adaptarea la cerințele de rețea pentru noile servicii 5G
  • axarea pe dorința consumatorilor de a accesa noi scenarii de utilizare a tehnologiei 5G
  • accelerarea disponibilității scenariilor de utilizare existente, și a celor noi, prin parteneriate ecosistemice

Jasmeet Singh Sethi, Head of ConsumerLab, Ericsson Research, declară: „Până în prezent, analizele experiențelor de utilizator oferite de rețelele 5G s-au concentrat, în principal, pe aspectele care țin de viteza internetului și disponibilitatea serviciului 5G, pe baza măsurătorilor independente de rețea. Dar este la fel de important să înțelegem și modul în care utilizatorii 5G percep această experiență. Cele cinci recomandări și perspective, din raportul Ericsson ConsumerLab, pot fi utilizate de către furnizorii de servicii de comunicații (CSP) pentru a încuraja adoptarea soluțiilor 5G și a răspunde așteptărilor consumatorilor”.

Citiți aici raportul Ericsson ConsumerLab: Cinci modalități de îmbunătățire a serviciilor 5G pentru consumatori.

Ericsson 5G
Raport Ericsson ConsumerLab: Valorificarea potențialului 5G pe segmentul dedicat consumatorilor
Ericsson ConsumerLab: Ericsson Startup 5G
Ericsson: 5G pentru consumatori: o întreagă lume de oportunități se dezvăluie

NOTE PENTRU EDITORI:

URMĂRIȚI-NE LA:

Subscribe to Ericsson press releases here
Subscribe to Ericsson blog posts here
www.twitter.com/ericsson
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson

DESPRE ERICSSON

Ericsson le oferă furnizorilor de servicii de comunicații soluții complete pentru îmbunătățirea conectivității si a serviciilor. Portofoliul companiei acoperă domenii precum Rețele (Networks), Soluții pentru Servicii Digitale (Digital Services), Servicii de Externalizare (Managed Services) și Business-uri Emergente (Emerging Business) și este menit să sprijine clienții companiilor în procesul de digitalizare, să  sporească eficiența companiilor și să identifice noi surse de venit. Inovațiile Ericsson au pus beneficiile telefoniei și ale conexiunii mobile la dispoziția a miliarde de oameni, de la nivel global. Compania este listată la bursa din New York (NASDAQ) , precum și la filiala acesteia – NASDAQ Stockholm.  www.ericsson.com

Citeste in continuare

Eveniment

IKEA România ridică steagul curcubeu și sprijină drepturile LGBT+ prin campania „Dragostea e dincolo de cei patru pereți”

Publicat

pe

IKEA România lansează campania „Dragostea e dincolo de cei patru pereți” și marchează, astfel, Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei (IDAHOT) de pe 17 mai, sprijinind lupta pentru o mai mare egalitate și o incluziune mai puternică de care să se bucure toți oamenii din comunitatea LGBT+.

 

La IKEA, marcăm celebrarea IDAHOT prin consolidarea angajamentului pe care îl avem pentru a crea un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri LGBT + se simt bine-veniți, respectați și apreciați pentru cine sunt. Ne dorim să le arătăm oamenilor că dragostea, indiferent de felul ei, este mult prea mare pentru a fi limitată la patru pereți. Pur și simplu are nevoie de mai mult spațiu. IKEA este un brand ghidat de viziunea de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulți oameni și, astfel, simțim responsabilitatea și privilegiul de a putea susține o schimbare pozitivă a societății în acest sens”, a declarat Violeta Neniță, Manager de piață IKEA România, care a ridicat astăzi steagul curcubeu în fața magazinului IKEA Pallady.

 

Pentru a arăta angajamentul companiei față de un mediu mai inclusiv LGBT+, IKEA România oferă oportunități egale în materie de recrutare și dezvoltare tuturor persoanelor indiferent de orientarea sexuală și identitatea de gen, asigurând prin Codul său de Conduită faptul că locul de muncă este unul lipsit de discriminare, hărțuire și ostilitate.

 

Clienții își pot arăta sprijinul pentru cauză achiziționând geanta de transport multicoloră STORSTOMMA care va fi vândută în magazinele IKEA Baneasa și Pallady în timpul campaniei. Un procent din aceste încasări va fi donat organizației ‘ACCEPT’ care apără și promovează drepturile LGBT+ în România.

Sprijinul față de incluziunea LGBT+ face parte din agenda extinsă a IKEA Diversity & Inclusion, prin care compania pledează pentru egalitatea de gen și sprijină grupurile vulnerabile, cum ar fi victimele violenței domestice.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment42 de minute inainte

IKEA recheamă farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA, deoarece prezintă risc de spargere și pot provoca arsuri

IKEA îndeamnă toți clienții care dețin farfurii, boluri și căni HEROISK sau TALRIKA să nu le mai folosească și să contacteze IKEA pentru rambursare...

Eveniment22 de ore inainte

Raport Ericsson ConsumerLab: Tehnologia 5G aduce modificări în comportamentul de utilizare a smartphone-urilor

Acesta este cel mai amplu studiu realizat în rândul consumatorilor 5G, până în prezent, și dezvăluie opinii reprezentative pentru  1,3...

EvenimentO zi inainte

IKEA România ridică steagul curcubeu și sprijină drepturile LGBT+ prin campania „Dragostea e dincolo de cei patru pereți”

IKEA România lansează campania „Dragostea e dincolo de cei patru pereți” și marchează, astfel, Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și...

EvenimentO zi inainte

ȘORȚ DE CHEF – PORTRET DE CLIENT MASIMA: CHEF IULIAN OLARU

ȘORȚ DE CHEF – PORTRET DE CLIENT MASIMA: CHEF IULIAN OLARU Cu șorț de chef și determinare de om ce...

EvenimentO zi inainte

Studiu Dentons & Audytel: Adoptarea Legii 5G în forma actuală va costa industria de telecomunicații din România între 2,7 și 4,2 miliarde de euro în următorii 10 ani

București, 14 mai 2021 Adoptarea Legii 5G în forma actuală ar putea costa industria de telecomunicații din România între 2,7...

Eveniment4 zile inainte

Samsung facilitează utilizarea Blockchain pe dispozitivele Galaxy cu suport pentru portofele hardware

Utilizatorii Galaxy își pot importa și gestiona acum toate activele pentru criptomonede și DApp-uri într-o singură locație ușor de utilizat...

Eveniment4 zile inainte

Huawei revine cu un nou val de reduceri disponibile doar în acest weekend

Dani Oțil este gazda acestui weekend plin de reduceri   București, 14 mai 2021- Huawei Consumer Business Group revine cu...

Eveniment4 zile inainte

PlayOn by Samsung – prima competiție de Wild Rift a adunat peste 1000 de jucători într-un maraton de gaming inedit

București, 14 mai 2021 – Samsung anunță încheierea primei competiții de mobile destinată jucătorilor de Wild Rift din România. Asemenea unui...

baza de machiaj baza de machiaj
Uncategorized5 zile inainte

Totul despre baza de machiaj: cat costa, cum o alegi si cum o folosesti?

Pentru a gasi baza de machiaj potrivita, va trebui sa tii cont de mai multe aspecte. Aceasta trebuie sa aiba...

Eveniment5 zile inainte

Studiu Dentons & Audytel: Adoptarea Legii 5G în forma actuală va costa industria de telecomunicații din România între 2,7 și 4,2 miliarde de euro în următorii 10 ani

București, 11 mai 2021 Adoptarea Legii 5G în forma actuală ar putea costa industria de telecomunicații din România între 2,7...

Eveniment5 zile inainte

Huawei celebrează 18 ani de inovație în România

București, 13 mai, 2021. Huawei, cel mai important furnizor global de tehnologie a informației și dispozitive inteligente, celebrează anul acesta 18...

Eveniment6 zile inainte

Samsung lansează provocarea #BespokeMyHome, în Europa și S.U.A., alături de renumiți chefi bucătari și designeri

Samsung Digital Appliances anunță noua sa serie de challenge-uri pe platformele de Social Media sub sloganul #BespokeMyHome, din cadrul Bespoke...

Eveniment6 zile inainte

Samsung prezintă elemente unice de design în ediție limitată în cadrul evenimentului Bespoke Home

Colaborările cu artiștii Thibaud Hérem și Andy Rementer și brandul de lifestyle HAY pentru gama de frigidere Bespoke se traduc...

Eveniment6 zile inainte

Samsung anunță extinderea globală a gamei de electrocasnice Bespoke în cadrul „Bespoke Home 2021”

Bespoke Home sărbătorește extinderea globală a gamei de frigidere personalizabile Samsung, servind drept noua platformă virtuală pentru prezentarea portofoliului extins...

Eveniment7 zile inainte

Huawei lansează noul Band 6 care dispune de un ecran FullView mai mare și autonomie a bateriei de până la două săptămâni

București, 11 mai 2021 – Huawei Consumer Business Group a lansat HUAWEI Band 6, cea mai nouă brățară din seria HUAWEI...

EvenimentO săptămână inainte

Competiția Internațională “YOUTH OF MUSIC” 2021 a desemnat câștigătorii primei ediții

București, 11 mai  2021 –  La finalul unui proces de selecție extrem de riguros, competiția internațională “Youth of Music” 2021,...

Știrile Săptămânii