Uncategorized
Acer lansează noul TravelMate P6 14 AI, fiind lider de piață cu PC-uri Copilot+ sub 1 kg
Publicat
acum 1 lunăpe
Cuprins:
- Noul Acer TravelMate P6 14 AI este propulsat de noile procesoare Intel® Core™ Ultra (Seria 2) și oferă performanțe ridicate și noi experiențe AI pentru a spori productivitatea, creativitatea și securitatea într-un design ultra-subțire și ușor
- Construit pentru organizațiile comerciale, acesta oferă procese de lucru personalizate și capabilități de securitate cu suita Acer de instrumente bazate pe tehnologia AI prezente pe dispozitiv, plus compatibilitate perfectă cu principalele software-uri de afaceri
- Experimentați imagini ample pe un ecran WQXGA+ sau WUXGA de 14 inci cu raport de aspect 16:10 și raport ecran-carcasă de 82%
- Ideal pentru persoanele cu funcții de conducere și profesioniștii mobili, cu autonomie ridicată a acumulatorului, conectivitate Wi-Fi 7 și certificare de durabilitate MIL-STD 810H
- TravelMate P6 14 AI va primi actualizări gratuite pentru experiențele Copilot+ PC la sfârșitul acestui an
Acer a dezvăluit noul TravelMate P6 14 AI, aflându-se în fruntea segmentului de PC-uri Copilot+ sub 1 kg, care oferă performanțe excepționale, mobilitate și capabilități AI pentru companii și instituții. Acest nou PC cu Windows 11 Pro este echipat cu procesoare Intel® Core™ Ultra (Seria 2) cu NPU încorporat, oferind o valoare totală la nivelul platformei de până la 120 de TOPS AI, într-un șasiu compact din fibră de carbon.
„Inteligența Artificială evoluează într-un ritm rapid, solicitând companiilor și întreprinderilor să o integreze în structura infrastructurii lor IT pentru a rezolva rapid problemele și a îmbunătăți fluxul de lucru și comunicarea”, a declarat James Lin, General Manager al diviziei de notebook-uri Acer Inc. „Cu cele mai noi procesoare Intel Core Ultra, TravelMate P6 14 AI oferă utilizatorilor o putere remarcabilă și ne-a permis să combinăm cele mai recente instrumente cu inteligență artificială cu software-ul, cu o eficiență energetică incredibilă și cu protecția de securitate integrată într-un factor de formă ultraportabil și convenabil.”
Acest cel mai recent TravelMate se laudă cu un ecran uimitor de 14 inci WQXGA+ (2880×1800) 16:10 cu tehnologie IPS sau WUXGA (1920×1200) cu luminozitate ridicată de 400 nits și gamă de culori 100% sRGB, oferind o calitate excelentă a imaginii. Marginile subțiri și un raport ecran-carcasă de 82% maximizează suprafața ecranului pentru experiențe de vizionare mai imersive.
Noile procesoare Intel Core Ultra oferă până la 48 TOPS NPU de performanță AI, până la 32 GB LPDDR5X de memorie integrată în pachetul procesorului și un acumulator de 65 Wh, asigurând multitasking fluid și productivitate extinsă, plus grafică Intel® Arc™ de ultimă generație pentru a sprijini crearea de conținut AI de ultimă generație. Oferind stocare pe SSD de până la PCIe Gen4 de mare viteză, TravelMate P6 14 AI ediția Intel® Evo™ oferă spațiu amplu de stocare și transfer rapid de date pentru a face față sarcinilor solicitante. Tastatura silențioasă cu o distanță de deplasare a tastelor de 1,55 mm asigură tastarea confortabilă și fără zgomot și este prevăzută cu o tastă accesibilă pentru dezactivarea microfonului.
Instrumente AI de ultimă oră
Atunci când unitatea NPU este utilizată, logo-ul AI imprimat pe touchpad-ul TravelMate P6 14 AI se aprinde pentru a indica activitatea. Zona Acer Experience din cadrul aplicației Acer TravelMate Sense găzduiește funcții AI puternice pentru colaborare și creație. Acer Assist este un asistent virtual AI existent pe dispozitiv care valorifică modele lingvistice de mari dimensiuni și fișierele locale pentru a sprijini solicitările tehnice, a rezuma documente și seturi de date și a rezolva problemele prin solicitări simple, fără ca datele să părăsească dispozitivul. Acer LiveArt 2.0 are capacitatea de a elimina cu ușurință fundalul unei fotografii și de a genera hărți de adâncime pe imagini 2D. În plus, GIMP și pluginul Stable Diffusion de la Intel susțin crearea de ilustrații și fotografii prin doar câteva clicuri și introducerea de text.
Acer QuickPanel se lansează automat atunci când camera este activată, astfel încât setările camerei și ale microfonului pot fi ajustate rapid. Acer PurifiedView 2.0 creează videoconferințe mai fluide și streaming live, optimizând în același timp consumul de energie prin NPU. Funcțiile sale potențate de AI, precum Portrait Refinement, Gentle Lighting și Super Sharp, pot netezi subtil aspectul și pot îmbunătăți iluminarea, contrastul culorilor și rezoluția, menținând în același timp un aspect natural, pentru a ajuta utilizatorii să apară cât mai bine în apelurile video. Valorificând o matrice triplă de microfoane, Acer PurifiedVoice 2.0 cu AI Noise Reduction și matrice triplă de microfoane ajută utilizatorii să se audă cât mai bine, cu capacitatea de a suprima zgomotul de fond și de a îmbunătăți vocea vorbitorului principal. În plus, experiențele Copilot+ PC AI vor fi disponibile pe dispozitivul TravelMate prin actualizări gratuite în acest an.
Securitate robustă, durabilitate și conectivitate
TravelMate P6 14 AI oferă funcții avansate de securitate și administrare cu o cameră QHD IR pentru conectare rapidă și sigură fără a necesita parole. De asemenea, are un obturator de confidențialitate pentru a ajuta la protecția împotriva hackerilor. Acer User Sensing Technology utilizează un senzor vizual AI încorporat pentru a detecta cu exactitate persoanele în funcție de distanță și mișcare. Acesta ajută la securizarea datelor prin blocarea ecranului atunci când proprietarul pleacă și startul rapid atunci când se întoarce. Funcționalitatea integrată Acer ProShield Plus oferă multiple funcții de securitate și gestionare într-o singură consolă client.
Noul TravelMate este durabil și poate rezista rigorilor vieții în mișcare datorită conformității cu standardul MIL-810H de nivel militar și funcționalității Acer Dust Defender care ajută la minimizarea acumulării de praf care poate încetini performanța. De asemenea, oferă cea mai recentă conectivitate wireless, inclusiv Wi-Fi 7 cu viteze de până la 5,8 Gbps viteză. Bluetooth® 5.4 integrat cu LE Audio îmbunătățește calitatea vorbirii și a sunetului și beneficiază de accesibilitate sporită pentru utilizarea aparatelor auditive cu laptopurile. Porturile USB 4 Type-C care acceptă Thunderbolt 4™, HDMI 2.1 și două porturi USB 3.2 Gen1 Type-A acceptă o gamă largă de periferice, monitoare și dispozitive.
Design ecologic
Materialele reciclate sunt încorporate în designul și ambalajul TravelMate P6 14 AI, în timp ce acesta este înregistrat EPEAT[4] și certificat TCO 9[5], îndeplinind cele mai stricte criterii pentru a fi lider în ce privește sustenabilitătea în domeniul electronicelor. În plus, opțiunile ediției Intel Evo garantează performanțe premium.
Suport comercial puternic
Suita de soluții comerciale Acer ajută companiile să gestioneze funcțiile IT și să protejeze datele. Software-ul TravelMateSense le permite să optimizeze, să adapteze și să acceseze sistemele de asistență cu un singur click al tastei TravelMateSense. „Workflow” consolidează funcțiile de care pot avea nevoie pentru diferite scenarii de lucru (Meeting, Away și Work) și poate fi personalizat în continuare pe baza preferințelor specifice. „Secure Guard” oferă o serie de funcții legate de securitate, inclusiv USB Device Filter, Personal Secure Drive, File Secure și Dynamic Lock pentru a proteja dispozitivul TravelMate de potențialele amenințări. Cu „Checkup”, întreprinderile pot examina starea de sănătate a componentelor, și este inclus un ghid pentru a efectua calibrări pentru a optimiza încărcarea acumulatorului. O fereastră de inspecție generală a stării sistemului oferă un raport în timp real privind starea laptopului TravelMate. În plus, Acer Office Manager permite birourilor fără personal IT dedicat să colecteze datele, să centralizeze resursele și să monitorizeze activele IT prin intermediul unui singur portal.
Prețuri și disponibilitate
Acer TravelMate P6 14 AI (TMP614-54/T/TCO) va fi disponibil în EMEA din luna ianuarie 2025, începând cu 1.349 EUR.
Specificațiile exacte, prețurile și disponibilitatea vor varia în funcție de regiune. Pentru a afla mai multe despre disponibilitatea, specificațiile produselor și prețurile pe anumite piețe, vă rugăm să contactați cel mai apropiat birou Acer prin www.acer.com
Specificații:
Nume | Acer TravelMate P6 14 AI |
Model | TMP614-54
TMP614-54T TMP614-54-TCO TMP614-54T-TCO |
Sistem de operare | Windows 11 Pro, Windows 11 Home |
CPU | Intel® Core™ Ultra 7 processor 268V (Intel® AI Boost capable)
Intel® Core™ Ultra 7 processor 266V (Intel® AI Boost capable) Intel® Core™ Ultra 7 processor 258V (Intel® AI Boost capable) Intel® Core™ Ultra 7 processor 256V (Intel® AI Boost capable) Intel® Core™ Ultra 5 processor 226V (Intel® AI Boost capable) |
GPU | Intel® Arc™ Graphics |
Memorie | Până la 32 GB dual-channel LPDDR5X SDRAM |
Ecran | 14.0-inch display, WQXGA+ (2880×1800) sau WUXGA (1920×1200), 16:10, luminozitate 400 nit, 100% sRGB |
Stocare | Până la 1 TB M.2 SSD Gen4x1 |
Camera | 1440p QHD Video la 30 FPS, Staggered High Dynamic Range (SHDR), Temporal Noise Reduction (TNR); Obturator de confidențialitate; 3x mic array |
Porturi | Type-C USB4 *2 Gen2 (TBT4), Type-A 3.2 Gen1x2, HDMI 2.1, Audio Jack |
Baterie | 65Wh 4-cell Li-ion, încărcare rapidă; până la 14 ore (în baza MobileMark 2025) |
Wireless și Conectivitate | Wi-Fi 7 Wireless LAN și Bluetooth 5.4 sau peste |
Securitate | Acer ProShield Plus, Discrete Trusted Platform Module (TPM) 2.0, Kensington lock |
Dimensiuni | 313.7 (W) x 229.3 (D) x 15.90/16.65 (H) mm; 0.99 kg |
System Compliance | EPEAT, TCO 9 |
Despre Acer
Fondată în 1976, Acer este una dintre cele mai importante companii din domeniul TIC din lume, cu o prezență în peste 160 de țări. Pe măsură ce Acer evoluează odată cu industria și cu schimbarea stilurilor de viață, se concentrează pe crearea unei lumi în care hardware-ul, software-ul și serviciile vor fuziona între ele, creând ecosisteme și deschizând noi posibilități pentru consumatori și companii deopotrivă. Cei 7.700 de angajați Acer sunt dedicați cercetării, proiectării, marketingului, vânzării și suportului pentru produse și soluții care elimină barierele dintre oameni și tehnologie. Vă rugăm să vizitați www.acer.com pentru mai multe informații.
© 2024 Acer Inc. Toate drepturile rezervate. Acer și logo-ul Acer sunt mărci comerciale înregistrate ale Acer Inc. Alte mărci comerciale, mărci comerciale înregistrate și/sau mărci de servicii, indicate sau nu, sunt proprietatea deținătorilor lor respectivi. Toate ofertele pot fi modificate fără notificare sau obligație și este posibil să nu fie disponibile prin toate canalele de vânzare. Prețurile listate sunt prețuri cu amănuntul sugerate de producător și pot varia în funcție de locație. Taxele de vânzare aplicabile suplimentar.
Iti recomandam
Uncategorized
Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony
Publicat
acum 3 zilepe
octombrie 4, 2024Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.
Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.
Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii audio profesionale, promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.
Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.
De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.
Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.
Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.
Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:
For The Music
Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.
Despre Sony Corporation
Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.
Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net
*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.
Uncategorized
Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie
Publicat
acum 4 zilepe
octombrie 3, 2024București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore care vor influența aceste industrii. Informațiile provin din ultima ediție a studiului Taste Tomorrow, cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificațiedin lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.
Cercetarea a identificat trei tendințe majore: utilizarea maielelor mai departe de sfera brutăriei, fuziunea culinară și echilibrul nutrițional.
Țările francofone preferă produsele cu maia
Consumul produselor cu maia (sourdough) rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.
În țările francofone, popularitatea sa nu mai este limitată la pâine, ci se extinde la croissante, bagels, cozonaci și alte produse de patiserie, oferind consumatorilor experiențe senzoriale noi. Cunoștințele adânc înrădăcinate despre maia pe aceste piețe includ o apreciere a profilurilor sale distincte de aromă și a beneficiilor pentru sănătatea intestinală.
În alte părți ale lumii, unde maia este mai mult o noutate sau a fost asociată cu o cultură alimentară occidentală, interesul este în creștere pentru pâinea cu maia.
Cel mai apreciat gust? Viral, hibrid, inovator
Fuziunea culinară va crește cu 10% și va juca un rol important în patiserie și ciocolaterie, combinând arome, texturi și tehnici din diferite culturi pentru a crea deserturi inovatoare, hibride, care stimulează simțurile consumatorilor. Creșterea interesului pentru tehnologiile AI și pentru experiențele senzoriale neobișnuite va accelera această tendință.
Exemplele includ creațiile virale din Social Media precum „crookies” și „ciocolata Dubai”. Combinațiile neașteptate precum dulce și picant, dulce și sărat și cea mai recentă senzație — dulce și acru, cunoscută și sub numele de „tangy twist” — captivează publicul și cresc cererea pentru experiențe gustative mai aventuroase și neconvenționale. Dincolo de gust, fuziunea se extinde și la texturi și forme: consumatorii sunt atrași de creațiile hibride care combină elemente sau îmbină diferite formate într-unul.
Această tendință va crește constant în țările vorbitoare de limbă engleză și portugheză și este de așteptat să crească în rândul consumatorilor chinezi (+13%), spanioli (+11%) și vorbitori de limbă germană (+7%) în 2025.
Consumatorii se orientează către ciocolată mai sănătoasă
Echilibrul nutrițional este în creștere cu 30% și devine una dintre cele mai mari tendințe din industria cofetăriei și a ciocolateriei. Deși nu este un concept nou, ascensiunea sa într-o industrie axată tradițional pe răsfăț marchează o schimbare semnificativă în percepția consumatorilor asupra deserturilor pe bază de ciocolată.
Consumatorii caută din ce în ce mai mult produse de ciocolată cu ingrediente mai sănătoase, precum turmeric, plante botanice, nuci, semințe și proteine. Aceste ciocolate sunt apreciate pentru beneficiile lor funcționale, cum ar fi îmbunătățirea somnului și creșterea imunității, și sunt din ce în ce mai incluse în dietele cumpărătorilor atenți la sănătatea lor. Inclusiv cei care văd ciocolata în primul rând ca pe un răsfăț caută și opțiuni mai sănătoase, precum ciocolata cu conținut scăzut de zahăr și cea cu ingrediente bogate în nutrienți, amplificând și mai mult această tendință.
„Puratos contribuie constant la dezvoltarea industriei, oferind producătorilor o perspectivă globală asupra locului în care se află astăzi industria serviciilor alimentare, dar și un sneak-peak spre viitor. Sunt informații utile despre tendințe, atitudini și obiceiuri de consum, transformate ulterior în produse inovatoare, mulate pe așteptărilor consumatorilor. Taste Tomorrow există deja de 12 ani și ne mândrim cu faptul că este cel mai complex sprijin la nivel global, pe partea de tendințe și înțelegerea consumatorilor din industria noastră”, a declarat Gabriela Bereș, Managing Director CEE Puratos Group.
Factori determinanți în alegerea produselor în Europa
Atunci când vine vorba despre criteriile pe baza cărora cumpără produse de brutărie, cofetărie-patiserie și ciocolaterie, europenii pun pe primele locuri gustul, prospețimea și prețul. În cazul ciocolatei mai este, însă, un criteriu: procentul de cacao.
Prețul este un factor tot mai important în decizia de cumpărare, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină. La polul opus, cel mai mic impact asupra cheltuielilor europenilor îl au cerealele, băuturile lactate, pastele și orezul.
66% dintre europeni încă se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, iar 43% aleg să plătească un pic mai mult pentru anumite caracteristici ale produselora, precum prospețimea sau ingredientele conținute.
Cumpărăturile alimentare online devin din ce în ce mai populare: aproximativ 33% dintre consumatorii europeni cumpără alimente online cel puțin o dată pe lună, față de 25% în 2021.
Ce spun românii
- 82 % dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%
- Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% pentru pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun
- 71% sunt de acord că produsele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra mediului
- 72% sunt de acord căprodusele pre-coapte & congelate pentru a fi coapte acasă oferă prospețime la îndemâna oricui
- 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă
- 79% caută pe internet alimente care susțin sănătatea mentală, precum mic-dejun antistres sau alimentație anti-oboseală
- 87% sunt interesați deprodusele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi
- 80% dorescsă regăsească un element familiar atunci când încearcă noi tipuri de mâncare
- 80% dorescsă fie informați despre proveniența și modul de preparare a mâncării
Studiul Taste Tomorrow monitorizează constant semnale de tendințe și evoluția tendințelor globale, combinând cele mai noi tehnologii digitale și tehnici de inteligență artificială semantică. Taste Tomorrow este cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificație din lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.
Consumatorii au răspuns la întrebări despre mai multe subiecte referitoare la cele trei categorii: brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolată. Pentru a identifica tendințele, analizele de inteligență artificială sunt aplicate pe mai bine de 100 de milioane de mențiuni din social media, din ultimii 3 ani. Pentru a asigura relevanța și o bază bună de măsurare, tendințele sunt ancorate în conversații legate de categorie.
„Motivațiile consumatorilor evoluează, la fel ca și contextul de consum și cel macroeconomic. Consumatorii sunt mai informați, mai exigenți și mai atenți la cheltuielile lor. Iar asta transformă piața într-un loc și mai competitiv. Cu peste un deceniu de date în spate, Taste Tomorrow este o reală resursă, pentru că vorbim despre peste 10.000 de discuții zilnice analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, care extrage efectiv microtendințe, până în cel mai mic detaliu. Iar acestea sunt esențiale pentru ca profesioniștii din industrie să rămână competitivi și inovativi, și să țină ritmul cu gusturile consumatorilor”, a declarat Andreea Ciocănescu, Marketing Manager Puratos România.
Studiul a fost prezentat în cadrului evenimentului cu același nume, unde experți din cadrul Ipsos, Puratos și unii dintre cei mai apreciați lideri și speakeri din industrie au împărtășit rezultatele cercetării, opiniile, sfaturile și predicțiile care vor ajuta deținătorii de branduri, producătorii și comercianții să navigheze într-un peisaj al consumatorilor care a evoluat semnificativ în ultimele luni.
Evenimentul oferă o platformă unică pentru prezentarea rezultatelor studiilor de piață și a inovațiilor, facilitând astfel dezvoltarea de noi produse și soluții. Participanții au ocazia să se inspire din prezentările unor speakeri de renume și să exploreze cele mai noi concepte și rețete, în zona de marketplace.
Despre Puratos
Puratos este un grup internațional ce oferă o gamă completă de ingrediente alimentare inovatoare și servicii pentru sectoarele de panificație, patiserie și ciocolată. Grupul este prezent în peste 100 de țări și își are sediul în Belgia, fiind fondat în 1919. Puratos își propune să creeze soluții alimentare inovatoare care să promoveze sănătatea și bunăstarea oamenilor din întreaga lume.
Pentru mai multe detalii, vizitați www.puratos.com.
Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate oferite clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 9 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu patru linii de producţie distincte şi 145 de angajaţi.
Uncategorized
Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România
Publicat
acum 4 zilepe
octombrie 3, 2024București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.
Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.
Performanță wireless fără compromisuri
Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.
Durabilitate și sustenabilitate
GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.
Iluminare RGB personalizabilă
Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.
GXT 927 Redex+ este disponibil la eMAG.
Parteneri
Ultimile stiri locale
Sfaturi pentru optimizarea vitezei de încărcare a site-ului pensiunii
Viteza de încărcare a site-ului unei pensiuni influențează semnificativ experiența vizitatorilor și decizia acestora de a rezerva un sejur. Un...
Solutii de inchirieri auto avantajoase
În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...
Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony
Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...
Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie
București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...
Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România
București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...
Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024
București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...
pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction
pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? – și declară...
EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității
București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...
Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate
În cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini...
Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe
Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. În lunile următoare, serviciul se va...
Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025
Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...
Fashion Days lansează colecția de toamnă-iarnă sub platforma regională #TimeToBeMe
Fashion Days a lansat o nouă campanie de imagine pentru sezonul toamnă-iarnă, sub platforma de comunicare #TimeToBeMe. Campania marchează un shift semnificativ în abordarea comunicării brandului,...
iCazino.ro lansează primul calculator de buget pentru fanii jocurilor de noroc.
SlotResponsabil este primul tool de acest fel din România și are ca rol responsabilizarea jucătorului roman de jocuri de noroc....
Allview Auto vă invită în perioada 01-06 Octombrie la Salonul Auto București
Brașov, 30 Septembrie 2024 Allview Auto, divizia de mobilitate electrică a grupului Visual Fan, are plăcerea de a vă invita să...
Oamenii ajută oameni: eMAG se alătură Apelului Umanitar al Crucii Roșii Române și deschide platforma de donații pentru sinistrații din județele Vaslui și Galați
Oricine poate dona direct din checkout atunci când face o comandă pe eMAG Cei afectați au nevoie de apă, alimente,...
Review Yealink MVC860. Sistem de Videoconferință pentru săli de mărime medie și mare
Yealink MVC860 este un sistem de videoconferință conceput pentru săli de conferințe de dimensiuni medii și mari, fiind echipat cu...
Știrile Săptămânii
-
Administrație localăacum 7 ani
Consiliul Judeţean Argeş, pe primul loc la… salarii
-
Evenimentacum 10 luni
Cel mai mare secret al Mafiei din adevarata „mafie a gunoaielor din Prahova” va fi deconspirat, luni, 04.12.2023, orele 13.00/Politisti corupti cu functie de conducere din MAI si I.P.J. Prahova – complici la santajele gruparii de criminalitate economico-financiar organizata pe care o acopera in acest judet/DOCUMENTE SI INREGISTRARI AUDIO – IN EXCXLUSIVITATE – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Turismacum 2 ani
Cazare la hotel cu piscină în Călimăneşti-Căciulata
-
Afaceriacum 6 ani
Tot ce trebuie sa stii despre cum se poarta o camasa
-
Afaceriacum 6 ani
Lenjerii de pat confortabile si moderne de la Karo Boutique
-
Afaceriacum 7 ani
Stilul traditional se pastreaza cu un semineu pe lemne
-
Evenimentacum 5 ani
MAI “crapa” de deontologie profesionala/Seful IPJ Gorj- sex in masina cu amanta/Inregistrari audio si stenograme incendiare (I)
-
Afaceriacum 2 ani
Cum să vă poziționați site-ul pe prima pagină a motoarelor de căutare și să creșteți vizibilitatea