Connect with us

Uncategorized

HONOR deschide un nou capitol plin de posibilități cu lansarea smartphone-ului pliabil HONOR Magic V3 la IFA 2024

Publicat

pe

Alături de Magic V3, HONOR prezintă și noile dispozitive HONOR MagicBook Art 14 și HONOR MagicPad 2

[București, România – 5 septembrie 2024] HONOR, brandul global de tehnologie, a prezentat la IFA 2024 cele mai noi dispozitive echipate cu AI și anume HONOR Magic V3, cel mai subțire smartphone pliabil din lume, laptopul sofisticat HONOR MagicBook Art 14, tableta inovatoare HONOR MagicPad 2 și ceasul inteligent HONOR Watch 5. În cadrul evenimentului, HONOR a dezvăluit funcționalități hardware avansate și un sistem de protecție a confidențialității bazat pe AI, reafirmându-și angajamentul de a inova într-o lume tot mai influențată de inteligența artificială.

„Inteligența artificială transformă profund industria noastră, creând și îmbogățind experiențe care sporesc creativitatea și productivitatea utilizatorilor din întreaga lume. În calitate de furnizor de dispozitive inteligente, avem acces direct la nevoile utilizatorilor. Prin expertiza noastră în tehnologie, dezvoltăm soluții AI personalizate, intuitive și sigure, adaptate perfect cerințelor lor. Prin intermediul dispozitivelor noastre, ne propunem să oferim experiențe AI centrate pe utilizator, pe care aceștia le vor găsi cu adevărat magice.”, a declarat George Zhao, CEO al HONOR.

La IFA, HONOR a prezentat parteneriatul cu Google Cloud. „Suntem încântați să consolidăm colaborarea cu HONOR. Prin integrarea modelelor AI și a tehnologiei Cloud de la Google, HONOR le oferă utilizatorilor Magic V3 posibilitatea de a experimenta noi modalități captivante de a folosi AI în viața de zi cu zi.”, a declarat Matt Waldbusser, Managing Director of Global Solutions and Consumer AI la Google Cloud.

HONOR Magic V3: Cel mai subțire smartphone pliabil din lume, cu performanțe impresionante

HONOR își depășește din nou limitele în domeniul dispozitivelor pliabile odată cu lansarea noului HONOR Magic V3, cel mai subțire smartphone care se pliază spre interior din lume. Acesta vine cu îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește durabilitatea, bateria, ecranul și experiența AI, aducând inovația la îndemâna utilizatorilor din întreaga lume.

Cu o grosime de doar 9,2 mm când este pliat și o greutate de 226 g, HONOR Magic V3 se apropie de dimensiunile și greutatea unui smartphone obișnuit, asigurând o portabilitate excelentă. Această realizare este posibilă datorită utilizării a 19 materiale inovatoare și 114 microstructuri, marcând o nouă etapă în dezvoltarea dispozitivelor pliabile. Având un modul de cameră octogonal în formă de dom, HONOR Magic V3 îmbină designul elegant cu tehnologia de vârf, adăugând un plus de armonie aspectului său general.

HONOR Magic V3 include în structura sa o fibră specială care îmbunătățește rezistența la impact de 40 de ori comparativ cu alte smartphone-uri flagship, reducând în același timp grosimea capacului din spate cu mai mult de 30%. Datorită balamalei HONOR Super Steel, dispozitivul poate suporta până la 500.000 de cicluri de pliere  și a obținut prestigioasa certificare SGS pentru durabilitate. Ecranul interior HONOR Super Armored și protecția anti-zgârieturi NanoCrystal fac din HONOR Magic V3 un dispozitiv extrem de rezistent.

Cu un ecran extern de 6,43 inchi și un ecran intern pliabil de 7,92 inchi, HONOR Magic V3 oferă o experiență de utilizare duală captivantă și plăcută. Proiectat pentru confortul și bunăstarea utilizatorului, acest dispozitiv vine echipat cu funcții inovatoare pentru protecția ochilor, precum prima tehnologie AI Defocus Display, Risk-free PWM Dimming la 4320Hz, Dynamic Dimming, Circadian Night Display și Natural Tone Display.

HONOR Magic V3 asigură o utilizare continuă și fără griji datorită bateriei avansate de 5150mAh din Silicon-carbon de-a treia generație. Încărcarea ultra-rapidă HONOR SuperCharge de 66W prin cablu și 50W wireless permite o încărcare rapidă și o utilizare neîntreruptă. De asemenea, dispozitivul este dotat cu sistemul inovator de camere Falcon care include o cameră telefoto Periscop de 50MP, o cameră principală de 50MP și o cameră ultra-wide de 40MP, oferind utilizatorilor posibilitatea de a captura fotografii la o calitate excelentă.

HONOR Magic V3 oferă o serie de funcții inteligente menite să îmbunătățească experiența utilizatorilor. Acestea includ Magic Portal și funcții foto avansate cu AI, cum ar fi HONOR AI Motion Sensing care permite captarea rapidă a imaginilor și HONOR AI Portrait Engine care optimizează portretele. În plus, parteneriatul cu Google Cloud aduce funcții de productivitate, susținute de tehnologiile AI și Cloud de la Google, precum HONOR AI Eraser, Face to Face Translation și instrumente de traducere din HONOR Notes. Aceste caracteristici sunt concepute pentru a spori eficiența și a simplifica utilizarea zilnică, subliniind angajamentul HONOR de a inaugura o eră nouă de versatilitate și productivitate bazată pe AI, adaptată nevoilor variate ale utilizatorilor.

HONOR MagicBook Art 14: Viitorul productivității cu AI

HONOR MagicBook Art 14 marchează o schimbare radicală în industria laptopurilor, oferind o experiență de utilizare centrată pe nevoile utilizatorilor și performanțe de top. Acest laptop ultraușor și subțire integrează tehnologii AI de ultimă generație și soluții hardware și software avansate, asigurând productivitate maximă. HONOR introduce caracteristicile de portabilitate specifice smartphone-urilor în segmentul laptopurilor, lansând cel mai ușor și subțire AIPC de până acum. Datorită structurii inovatoare Topology Lightweight, HONOR MagicBook Art 14 stabilește un nou standard în portabilitate, având o greutate de doar 1 kg  și o grosime de 10 mm. Construit dintr-un aliaj de magneziu și echipat cu o tastatură din titan, acest laptop reprezintă un echilibru perfect între designul ușor și durabilitate.

HONOR MagicBook Art 14 impresionează prin designul modular al camerei, care include o cameră detașabilă magnetic, ce îmbunătățește confidențialitatea și flexibilitatea. Laptopul dispune de un ecran tactil HONOR FullView de 14,6 inchi, cu o rezoluție înaltă de 3,1K și un raport ecran-corp de 97%, cel mai mare din categoria sa. Pentru a asigura confortul și siguranța utilizatorilor, ecranul integrează tehnologii avansate de protecție a ochilor, cum ar fi 4320Hz High-frequency PWM Dimming, Dynamic Dimming și E-book Mode, asigurând o experiență de vizionare confortabilă și sigură.

În colaborare cu Microsoft, HONOR MagicBook Art 14 le oferă utilizatorilor acces la funcțiile avansate Copilot, inclusiv gestionarea inteligentă a e-mailurilor, analiza și vizualizarea datelor, precum și generarea de transcrieri și sinteze în timp real, sporind astfel productivitatea și eficiența. Laptopul este echipat cu OS Turbo 3.0, un sistem alimentat de AI care optimizează consumul de energie prin analizarea comportamentului utilizatorului, asigurând astfel o experiență de utilizare superioară. Datorită tehnologiei audio spațială HONOR și puterii AI, HONOR MagicBook Art 14 stabilește noi standarde în excelența audio. Această tehnologie ajustează sunetul în funcție de spațiu și optimizează calitatea audio pentru o experiență cât mai realistă. Designul îmbunătățit al microfonului bidirecțional, împreună cu algoritmii AI avansați, asigură o captare clară a sunetului și reduce semnificativ zgomotul de fundal, fiind ideal pentru scenarii precum ședințe de grup și interviuri, permițând utilizatorilor să se bucure de o experiență de comunicare și colaborare superioară.

Echipat cu procesorul Intel® Core™ Ultra 7 155H de înaltă performanță, HONOR MagicBook Art 14 utilizează un mix de nuclee eterogene: șase nuclee de performanță, opt nuclee eficiente și două nuclee de consum redus. Această configurație permite laptopului să atingă o viteză turbo de până la 4,8GHz, asigurând performanțe excelente în multitasking și gestionarea sarcinilor complexe, în timp ce menține un consum eficient de energie. HONOR MagicBook Art 14 oferă performanțe GPU de două ori mai mari și o creștere de 70% a capacității AI, fiind astfel ideal pentru utilizatorii care caută un laptop performant. De asemenea, laptopul dispune de o varietate de porturi, precum Thunderbolt 4, USB-C, USB-A, HDMI și un jack de 3,5 mm pentru căști sau microfon. În plus, designul bateriei a fost optimizat pentru a economisi 30% din spațiu, iar capacitatea de 60Wh asigură o durată de viață extinsă, perfectă pentru utilizarea de lungă durată.

HONOR MagicPad2: Echilibru perfect între productivitate și divertisment

HONOR MagicPad2 se distinge prin designul ultra-subțire, având o grosime de doar 5,8 mm și o greutate de 555 g, fiind astfel perfectă pentru deplasări. Ecranul de 12,3 inchi, echipat cu tehnologia HONOR Eye Comfort Display și o rată de reîmprospătare de 144Hz, oferă o experiență vizuală deosebită, cu imagini fluide și răspuns rapid. În plus, tableta a obținut două certificări TÜV pentru protecția ochilor, asigurând confort vizual prin funcții avansate precum AI Defocus Display, PWM dimming de 4320Hz, modul Circadian Night și Dynamic Dimming.

HONOR MagicPad 2 impresionează atât prin calitatea imaginii, cât și prin performanța audio remarcabilă. Certificată IMAX-Enhanced, această tabletă oferă o experiență de divertisment de înaltă calitate, cu imagini clare și sunet DTS, transformând vizionarea pe Disney+ într-o experiență cinematografică autentică. Tehnologia HONOR Spatial Audio extinde câmpul sonor cu 25%  față de modelul anterior, îmbunătățind semnificativ experiența audio pentru utilizatori.

HONOR MagicPad 2 vine echipată cu Snapdragon 8s Gen 3 și o baterie puternică de 10.050 mAh, oferind o autonomie extinsă, perfectă atât pentru muncă, cât și pentru divertisment. În plus, tehnologia fast-charging de 66W asigură o încărcare rapidă și eficientă, garantând utilizatorilor că tableta va fi întotdeauna gata de utilizare.

HONOR MagicPad2 rulează pe noul MagicOS 8.0, un sistem de operare care folosește algoritmi AI pentru a recunoaște imediat intențiile utilizatorilor, oferind astfel o experiență mai fluidă. Funcția Magic Portal anticipează nevoile utilizatorului, permițând crearea de programe sau realizarea mai multor sarcini printr-o simplă glisare. De la conversia vocii în text până la îmbunătățirea scrisului de mână și recunoașterea formulelor, utilizatorii își vor îndeplini mai eficient sarcinile zilnice.

HONOR Watch 5: Design ușor și funcții avansate

HONOR a lansat, de asemenea, HONOR Watch 5, care combină tehnologia cu un design elegant. Cântărind doar 35g  și având o grosime de 11mm, HONOR Watch 5 este ușor și confortabil de purtat pe tot parcursul zilei. Echipat cu un ecran AMOLED color de 1,85 inchi, cu o rezoluție de 450×390 pixeli și o densitate de 322 PPI, ceasul oferă o experiență vizuală vibrantă și suportă operarea tactilă pe întreaga suprafață a ecranului.

HONOR Watch 5 este echipat cu o baterie Silicon-carbon de 480mAh, care oferă o autonomie impresionantă de până la 15 zile. Tehnologia Turbo X Smart Power Management asigură o gestionare inteligentă a energiei, optimizând consumul pentru o utilizare eficientă. Pe lângă monitorizarea parametrilor esențiali de sănătate, cum ar fi ritmul cardiac și nivelurile de SpO2, ceasul permite urmărirea stării de bine în timp real. Cu sistemul de poziționare AccuTrack, HONOR Watch 5 îmbunătățește semnificativ precizia GPS, oferind utilizatorilor date precise despre activitățile lor.

Culoare și preț   

Disponibil în România:

HONOR Magic V3 va fi disponibil pentru precomandă începând cu 6 septembrie, în două variante de culoare : Green și Black, cu un preț recomandat de 9.999 RON. Va fi disponibil pe piața din România pe 20 septembrie.

Disponibile pe piața europeană:

HONOR MagicBook Art 14 va fi disponibil în culorile: Emerald Green, Starry Grey și White

HONOR MagicPad2 va fi disponibil în două culori: Moonlight White și Black .

HONOR Watch 5 va fi disponibil în trei culori: Negru, auriu și verde.

 

### 

Despre HONOR

HONOR este un furnizor global de dispozitive inteligente. Este dedicat să devină un brand tehnologic iconic la nivel global și să creeze o nouă lume inteligentă prin intermediul produselor și serviciilor sale puternice. Cu o expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, se angajează să dezvolte tehnologii care să permită oamenilor din întreaga lume să meargă mai departe, oferindu-le libertatea de a realiza și de a face mai mult. Oferind o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile de înaltă calitate, potrivite pentru fiecare buget, portofoliul de produse inovatoare, premium și fiabile HONOR le permite oamenilor să devină o versiune mai bună a lor.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://www.hihonor.com/ro/.

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Publicat

pe

De

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.

Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și  icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști  WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.

Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii  audio profesionale,  promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.

Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.

De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.

Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.

Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.

Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:

For The Music 

Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.

Despre Sony Corporation   

Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.

Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net

*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.

Citeste in continuare

Uncategorized

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

Publicat

pe

De

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore care vor influența aceste industrii. Informațiile provin din ultima ediție a studiului Taste Tomorrow, cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificațiedin lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Cercetarea a identificat trei tendințe majore: utilizarea maielelor mai departe de sfera brutăriei, fuziunea culinară și echilibrul nutrițional.

Țările francofone preferă produsele cu maia

Consumul produselor cu maia (sourdough) rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.

În țările francofone, popularitatea sa nu mai este limitată la pâine, ci se extinde la croissante, bagels, cozonaci și alte produse de patiserie, oferind consumatorilor experiențe senzoriale noi. Cunoștințele adânc înrădăcinate despre maia pe aceste piețe includ o apreciere a profilurilor sale distincte de aromă și a beneficiilor pentru sănătatea intestinală.

În alte părți ale lumii, unde maia este mai mult o noutate sau a fost asociată cu o cultură alimentară occidentală, interesul este în creștere pentru pâinea cu maia.

Cel mai apreciat gust? Viral, hibrid, inovator

Fuziunea culinară va crește cu 10% și va juca un rol important în patiserie și ciocolaterie, combinând arome, texturi și tehnici din diferite culturi pentru a crea deserturi inovatoare, hibride, care stimulează simțurile consumatorilor. Creșterea interesului pentru tehnologiile AI și pentru experiențele senzoriale neobișnuite va accelera această tendință.

Exemplele includ creațiile virale din Social Media precum „crookies” și „ciocolata Dubai”. Combinațiile neașteptate precum dulce și picant, dulce și sărat și cea mai recentă senzație — dulce și acru, cunoscută și sub numele de „tangy twist” — captivează publicul și cresc cererea pentru experiențe gustative mai aventuroase și neconvenționale. Dincolo de gust, fuziunea se extinde și la texturi și forme: consumatorii sunt atrași de creațiile hibride care combină elemente sau îmbină diferite formate într-unul.

Această tendință va crește constant în țările vorbitoare de limbă engleză și portugheză și este de așteptat să crească în rândul consumatorilor chinezi (+13%), spanioli (+11%) și vorbitori de limbă germană (+7%) în 2025.

Consumatorii se orientează către ciocolată mai sănătoasă

Echilibrul nutrițional este în creștere cu 30% și devine una dintre cele mai mari tendințe din industria cofetăriei și a ciocolateriei. Deși nu este un concept nou, ascensiunea sa într-o industrie axată tradițional pe răsfăț marchează o schimbare semnificativă în percepția consumatorilor asupra deserturilor pe bază de ciocolată.

Consumatorii caută din ce în ce mai mult produse de ciocolată cu ingrediente mai sănătoase, precum turmeric, plante botanice, nuci, semințe și proteine. Aceste ciocolate sunt apreciate pentru beneficiile lor funcționale, cum ar fi îmbunătățirea somnului și creșterea imunității, și sunt din ce în ce mai incluse în dietele cumpărătorilor atenți la sănătatea lor. Inclusiv cei care văd ciocolata în primul rând ca pe un răsfăț caută și opțiuni mai sănătoase, precum ciocolata cu conținut scăzut de zahăr și cea cu ingrediente bogate în nutrienți, amplificând și mai mult această tendință.

„Puratos contribuie constant la dezvoltarea industriei, oferind producătorilor o perspectivă globală asupra locului în care se află astăzi industria serviciilor alimentare, dar și un sneak-peak spre viitor. Sunt informații utile despre tendințe, atitudini și obiceiuri de consum, transformate ulterior în produse inovatoare, mulate pe așteptărilor consumatorilor. Taste Tomorrow există deja de 12 ani și ne mândrim cu faptul că este cel mai complex sprijin la nivel global, pe partea de tendințe și înțelegerea consumatorilor din industria noastră”, a declarat Gabriela Bereș, Managing Director CEE Puratos Group.

Factori determinanți în alegerea produselor în Europa

Atunci când vine vorba despre criteriile pe baza cărora cumpără produse de brutărie, cofetărie-patiserie și ciocolaterie, europenii pun pe primele locuri gustul, prospețimea și prețul. În cazul ciocolatei mai este, însă, un criteriu: procentul de cacao.

Prețul este un factor tot mai important în decizia de cumpărare, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină. La polul opus, cel mai mic impact asupra cheltuielilor europenilor îl au cerealele, băuturile lactate, pastele și orezul.

66% dintre europeni încă se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, iar 43% aleg să plătească un pic mai mult pentru anumite caracteristici ale produselora, precum prospețimea sau ingredientele conținute.

Cumpărăturile alimentare online devin din ce în ce mai populare: aproximativ 33% dintre consumatorii europeni cumpără alimente online cel puțin o dată pe lună, față de 25% în 2021.

Ce spun românii

  • 82 % dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%
  • Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% pentru pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun
  • 71%  sunt de acord că produsele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra mediului
  • 72% sunt de acord căprodusele pre-coapte & congelate pentru a fi coapte acasă oferă prospețime la îndemâna oricui
  • 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă
  • 79% caută pe internet alimente care susțin sănătatea mentală, precum mic-dejun antistres sau alimentație anti-oboseală
  • 87% sunt interesați deprodusele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi
  • 80% dorescsă regăsească un element familiar atunci când încearcă noi tipuri de mâncare
  • 80% dorescsă fie informați despre proveniența și modul de preparare a mâncării

Studiul Taste Tomorrow monitorizează constant semnale de tendințe și evoluția tendințelor globale, combinând cele mai noi tehnologii digitale și tehnici de inteligență artificială semantică. Taste Tomorrow este cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificație din lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Consumatorii au răspuns la întrebări despre mai multe subiecte referitoare la cele trei categorii: brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolată. Pentru a identifica tendințele, analizele de inteligență artificială sunt aplicate pe mai bine de 100 de milioane de mențiuni din social media, din ultimii 3 ani. Pentru a asigura relevanța și o bază bună de măsurare, tendințele sunt ancorate în conversații legate de categorie.

„Motivațiile consumatorilor evoluează, la fel ca și contextul de consum și cel macroeconomic. Consumatorii sunt mai informați, mai exigenți și mai atenți la cheltuielile lor. Iar asta transformă piața într-un loc și mai competitiv. Cu peste un deceniu de date în spate, Taste Tomorrow este o reală resursă, pentru că vorbim despre peste 10.000 de discuții zilnice analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, care extrage efectiv microtendințe, până în cel mai mic detaliu. Iar acestea sunt esențiale pentru ca profesioniștii din industrie să rămână competitivi și inovativi, și să țină ritmul cu gusturile consumatorilor”, a declarat Andreea Ciocănescu, Marketing Manager Puratos România.

Studiul a fost prezentat în cadrului evenimentului cu același nume, unde experți din cadrul Ipsos, Puratos și unii dintre cei mai apreciați lideri și speakeri din industrie au împărtășit rezultatele cercetării, opiniile, sfaturile și predicțiile care vor ajuta deținătorii de branduri, producătorii și comercianții să navigheze într-un peisaj al consumatorilor care a evoluat semnificativ în ultimele luni.

Evenimentul oferă o platformă unică pentru prezentarea rezultatelor studiilor de piață și a inovațiilor, facilitând astfel dezvoltarea de noi produse și soluții. Participanții au ocazia să se inspire din prezentările unor speakeri de renume și să exploreze cele mai noi concepte și rețete, în zona de marketplace.

Despre Puratos

Puratos este un grup internațional ce oferă o gamă completă de ingrediente alimentare inovatoare și servicii pentru sectoarele de panificație, patiserie și ciocolată. Grupul este prezent în peste 100 de țări și își are sediul în Belgia, fiind fondat în 1919. Puratos își propune să creeze soluții alimentare inovatoare care să promoveze sănătatea și bunăstarea oamenilor din întreaga lume.

Pentru mai multe detalii, vizitați www.puratos.com.

Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate oferite clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 9 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu patru linii de producţie distincte şi 145 de angajaţi.

Citeste in continuare

Uncategorized

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

Publicat

pe

De

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.

Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.

Performanță wireless fără compromisuri

Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.

Durabilitate și sustenabilitate

GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.

Iluminare RGB personalizabilă

Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.

GXT 927 Redex+ este disponibil la eMAG.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Afaceri2 ore inainte

Sfaturi pentru optimizarea vitezei de încărcare a site-ului pensiunii

Viteza de încărcare a site-ului unei pensiuni influențează semnificativ experiența vizitatorilor și decizia acestora de a rezerva un sejur. Un...

Afaceri2 zile inainte

Solutii de inchirieri auto avantajoase

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Uncategorized3 zile inainte

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Uncategorized4 zile inainte

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...

Uncategorized4 zile inainte

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...

Uncategorized4 zile inainte

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...

Uncategorized4 zile inainte

pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction

pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? –  și declară...

Uncategorized4 zile inainte

EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității

București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...

Uncategorized5 zile inainte

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

În cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini...

Uncategorized5 zile inainte

Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe

  Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. În lunile următoare, serviciul se va...

Uncategorized6 zile inainte

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Uncategorized6 zile inainte

Fashion Days lansează colecția de toamnă-iarnă sub platforma regională #TimeToBeMe

Fashion Days a lansat o nouă campanie de imagine pentru sezonul toamnă-iarnă, sub platforma de comunicare #TimeToBeMe. Campania marchează un shift semnificativ în abordarea comunicării brandului,...

Sport7 zile inainte

iCazino.ro lansează primul calculator de buget pentru fanii jocurilor de noroc.

SlotResponsabil este primul tool de acest fel din România și are ca rol responsabilizarea jucătorului roman de jocuri de noroc....

Uncategorized7 zile inainte

Allview Auto vă invită în perioada 01-06 Octombrie la Salonul Auto București

Brașov, 30 Septembrie 2024 Allview Auto, divizia de mobilitate electrică a grupului Visual Fan, are plăcerea de a vă invita să...

UncategorizedO săptămână inainte

Oamenii ajută oameni: eMAG se alătură Apelului Umanitar al Crucii Roșii Române și deschide platforma de donații pentru sinistrații din județele Vaslui și Galați

Oricine poate dona direct din checkout atunci când face o comandă pe eMAG Cei afectați au nevoie de apă, alimente,...

Știri din județO săptămână inainte

Review Yealink MVC860. Sistem de Videoconferință pentru săli de mărime medie și mare

Yealink MVC860 este un sistem de videoconferință conceput pentru săli de conferințe de dimensiuni medii și mari, fiind echipat cu...

Știrile Săptămânii